abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55979637
TS, je bent een huilebalk. Ga maar weer lekker met z'n allen huilen buiten op 't schoolpleintje. Heb je een overgevoeligheidspilletje genomen ofzo? Shit happens, de wereld is een kutplek. Als je hier al van moet janken dan zou een vakantie Rio de Janeiro je niet echt goed doen, want dan heb je geen traanvocht meer over.

"Mensen die de ander de dood wensen."

Wat dacht je van:

"Mensen die de ander de dood in helpen."
pi_55985834
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 17:47 schreef Sextreme het volgende:

[..]

Ik geef nergens een argument, ik doe simpelweg een oproep om het een beetje fatsoendelijk te houden, omdat er mensen zijn die er wel dicht bij betrokken zijn. Wil je dit niet dan zal ik je niet tegenspreken.
Ook weet ik dat dit voor alle gevallen waarin iemand sterft geldt, maar ik vraag het specifiek voor dit topic, omdat er een aantal verknipte reacties zijn die ik persoonlijk niet passend vind.
* immortalsean mompelt iets over een knop op je computer enzo...
pi_55986668
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 19:49 schreef Wiehoe het volgende:
Dus omdat zo'n figuur in zijn msn naam had staan: "Lekker voor Tim", moet die in elkaar gemept worden? Buiten de manier hoe je die zin kan opvatten is dat nou niet een doodverwenzing. Belachelijke actie van die groep jongeren.
* GioStyle mompelt iets over kuddegedrag.
pi_56002014
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 16:35 schreef Sextreme het volgende:
In dit geval gaat het om de broer van een vriend van mij. En ik ben dan ook niet erg te spreken over sommige reacties in dit topic. Ik begrijp dat 't voor jullie een ver-van-mijn-bed-show is maar kunnen we het alsjeblieft een beetje respectvol houden?

Verder neem ik geen enkel standpunt in de discussies die hier gevoerd worden.

Ik danke u hartelijk
Voor ons is het dan een ver-van-ons-bed show omdat we Tim niet kennen, maar net zo min kennen we I maar daar nemen het een wel voor op want ik blij erbij dat het nergens op slaat dat zo iemand in elkaar wordt gemept alleen omdat ie wat in zijn MSN naam had staan. Sorry hoor, maar dan hoef je hier echt niet om respect komen te vragen ook al heb jij er dan niks mee te maken. Heel erg wat er met Tim is gebeurd, Ook niet netjes van die andere jongen om zoiets in zijn MSN naam te zetten, maar om vervolgens zo iemand dan te meppen (met alle eventuele gevolgen van dien, waaronder ook de dood) gaat me echt te ver.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_56016327
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:22 schreef Teunebeun het volgende:
...

Ik had gister het nieuws gelezen. Omdat er een 16 jarige dood was gegaan door een ongeluk ging ik snel op msn. Daar las ik dat Tim de naam was. Ik dacht aan een jongen uit mijn klas. Gelukkig is hij nog levend. Het ging echter om een jongen die de school kende en ook Tim als naam had.

...
Moeten jullie daarom met zn alleen gaan de huilie uithangen in het fietsenhok? Ik zie nergens dat iets met gevoelens hem ook kende.

Leer een fatsoenlijk verhaal typen of ga gemeentetuintjes harken.
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:43 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Wat zal jij dan doen? Gewoon lachen de volgende morgen. Ik niet hoor. Het is voor mij pas over een week dat ik ga lachen.
En als je nou de 18e terugkomt kan je gezellig meelachen.

Now and then, I announce "I know you're listening" to empty rooms.
If I'm wrong, nobody knows.
And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
// http://xkcd.com
pi_56019713
Bij het lezen van dit topic ben ik zo emotioneel geraakt dat ik bij ons thuis onder het afdakje heb staan huilen. Toen ben ik weer naar binnen gegaan. Na het drinken van een kopje rooibosthee ging het gelukkig wel weer.
pi_56020871
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:31 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Niet jokken, is niet uit nieuwsgierigheid. Je wilt gewoon graag je vooroordelen bevestigd zien worden
En dat claimt leraar te zijn.

ot: 16 is wel heel jong om te sterven. RIP Tim.
pi_56022824
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:25 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

En dat claimt leraar te zijn.

ot: 16 is wel heel jong om te sterven. RIP Tim.
Had je ook een persoonlijke band met Tim?
  maandag 14 januari 2008 @ 14:15:31 #84
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_56023495
Juist! Fight fire with fire!
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_56024923
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:15 schreef Hari-Bo het volgende:
Juist! Fight fire with fire!
Juist! Kansloze dingen roepen als je al in een kansloze turken mercedes rijd
pi_56025086
Stelletje debielen.
Als ik Tim was, was ik ook voor een vrachtauto gaan liggen met zulke vrienden. .
-
pi_56025614
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Stelletje debielen.
Als ik Tim was, was ik ook voor een vrachtauto gaan liggen met zulke vrienden. .
TS en z'n gang komen jou morgen finaal in elkaar rammen
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
pi_56025722
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:54 schreef Meneer-Goud het volgende:

[..]

TS en z'n gang komen jou morgen finaal in elkaar rammen
Toppertje.
Altijd leuk, een verzetje. Kijken of ze Bos en Lommer uberhaupt in durven zonder hun ouders .
-
pi_56025861
Je bent een tokkie dat je het met geweld moet oplossen. Straks gaat er nog iemand dood door jullie gedrag, en dan maar janken als de kleine kinderen die jullie zijn.
pi_56026046
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:46 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

Had je ook een persoonlijke band met Tim?
Alleen met Tom en Tam. Tim zelf niet.
pi_56026477
Misschien moet de vrachtwagenchauffeur ook maar in elkaar geslagen worden. Uit respect voor Tim.
pi_56026649
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:29 schreef Wiehoe het volgende:
Misschien moet de vrachtwagenchauffeur ook maar in elkaar geslagen worden. Uit respect voor Tim.
Goed idee, benieuwd of TS nog mee leest.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 14 januari 2008 @ 20:22:12 #93
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_56032040
Waarom huil je trouwens ook voor mensen die je nauwelijks kent, gast .
pi_56032696
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:43 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Wat zal jij dan doen? Gewoon lachen de volgende morgen. Ik niet hoor. Het is voor mij pas over een week dat ik ga lachen.
Cheer up, het zal je verbazen hoe snel je weer lacht.
Een dag is lang hoor, zonder lachen.
Lachen is zelfs ook een manier om moeilijke emoties te verwerken.

Die msn-gast heeft wel een heel eigen manier om met zijn emoties om te gaan, maar op zo'n school wil er in de emotie van het moment nog weleens een overdreven gevoel van medeleven en respect ontstaan. Het feit dat jij denkt dat je een week niet mag lachen geeft dat al aan.

Zo'n gast is gewoon niet clever, maar iemand uit respect voor de overledene op de bek willen rammen is weer het andere uiterste. Op emotioneel gebied klinken jullie allemaal als NooBS om het maar even zo uit te drukken. Als ik die brugklasser was geweest was ik ook blij geweest met de vrije dag en had ik de mij onbekende overledene in gedachten bedankt. Niks mis mee, en dat die brugklasser dat gevoel uit zijn mond laat floepen shockeert me niet echt.

Als iedereen elkaar nou zijn eigen gedachten en emoties gunt is er niets aan de hand, in plaats van meppen kun je respect voor de overledene beter tonen door inschikkelijk te zijn.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_56033000
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:36 schreef Wapwap het volgende:
Bij het lezen van dit topic ben ik zo emotioneel geraakt dat ik bij ons thuis onder het afdakje heb staan huilen. Toen ben ik weer naar binnen gegaan. Na het drinken van een kopje rooibosthee ging het gelukkig wel weer.
quote:
statistieken
laatste bezoek: 9 uur, 4 minuten geleden.
aantal posts: 2 (gemiddeld 1 per dag)
Als dit echt je eerste posts zijn: Welkom, post meer, post meer!

En zo niet: Beetje repsectloos om met een kutkloon in een topic als dit te gaan baggeren!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_56035264
Die vrachtwagenchauffeur had vast niet z'n TimTim aanstaan, anders had 'ie hem wel ontweken
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
pi_56035453
Dus als ik het goed begrijp, is het onfatsoenlijk om een rotgrap te maken, maar is het wel fatsoenlijk om iemand daarvoor in elkaar te rammen?

apart.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_56037030
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef Meneer-Goud het volgende:
Die vrachtwagenchauffeur had vast niet z'n TimTim aanstaan, anders had 'ie hem wel ontweken [ afbeelding ]
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  dinsdag 15 januari 2008 @ 00:01:38 #99
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_56038448
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:20 schreef djenneke het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, is het onfatsoenlijk om een rotgrap te maken, maar is het wel fatsoenlijk om iemand daarvoor in elkaar te rammen?

apart.
Die rotgrap is onfatsoenlijk en onbegrijpelijk.

De emotionele reactie daarop is onfatsoenlijk, maar wel begrijpelijk.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 06:06:25 #100
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_56040808
Ik wil dat TS ..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')