abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55950760
Ik vertel het verhaal van het begin tot het eind anders zul je mijn woede niet snappen of niet kunnen begrijpen.

Ik had gister het nieuws gelezen. Omdat er een 16 jarige dood was gegaan door een ongeluk ging ik snel op msn. Daar las ik dat Tim de naam was. Ik dacht aan een jongen uit mijn klas. Gelukkig is hij nog levend. Het ging echter om een jongen die de school kende en ook Tim als naam had.

Hier in Limburg in Herkenbosch is er een ongeluk gebeurd. Het ging om een 16 jarige jongen die op een weg waar werkzaamheden bezig waren verongelukte. Hij werd mee gesleurd door een vrachtwagen. De 16 jarige jongen moest het met de dood bekopen. Hij werd met tevergeefs met een trauma helikopter naar het ziekenhuis in Maastricht gebracht. Daar kon hij nog zijn naam zeggen en later stierf hij.

Waarom ik kwaad ben:

Vanmorgen kwam ik op school. Erg geschrokken van het nieuws van gister stond ik onder het afdakje van het schoolgebouw. We hebben met z'n alle gehuild. Een paar mensen bleven buiten. Ik ging naar binnen om de les toch maar te volgen. Ook al kon ik het maar deels volgen. De eerste 2 uur gingen goed en wel. Daarna naar buiten geweest voor de pauze. Een beetje gehuild hier en daar heb ik wat mensen sterkte gewenst enz.

Opeens kwam een jongen aan uit een andere klas. Deze jongen zei tegen de hele groep mensen die onder het afdakje stond dat een jongen (we noemen hem I ) in msn de naam had : "Lekker voor Tim". Dit vind ik al uitermate kansloos en zeer zielig. Ik zal dat tegen mijn ergste vijand niet eens gebruiken.

De hele groep ging naar de jongen verhaal halen. Hij zei: "het was een grapje". De groep jongeren pikte dat niet. En eentje gaf hem een elleboog in het gezicht.

De bel was al gegaan. I liep naar de les. Er kwam een jongen aan die nog niks gehoord had. Toen hij hoorde wat I in zijn msn naam had staan sprinte hij direct naar I en begon met een forse duw. Daarna kwam al gauw de hele groep in actie. I kreeg forse klappen.

De leraar kwam er aan te pas. De leraar belde de moeder van I en de moeder kwam 20 min. later aan. Ze sprak met 2 meisjes de leraar en I . Dit gebeurde in een klein lokaaltje.

Een van de meisjes zei dat de moeder van I gezegd had: "Ja het is mijn verantwoordelijkheid. En ik schaam me echt kapot voor mijn eigen zoon." Dus dat was wel weer lachen.

Ik vond het goed dat ze de persoon I een goede les hebben geleerd
pi_55950829
Mwoh woorden zijn maar woorden....

het oplossen met geweld vind ik ernstiger
pi_55950849
reageer dan gewoon niet

[ Bericht 65% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 11-01-2008 14:28:27 ]
pi_55950851
Erg triest.

Maar wat hadden die 2 meisjes ermee te maken?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:25:26 #5
3767 Herald
Come get some
pi_55950857
misschien is I wel heel erg gelovig en is hij blij voor Tim dat hij nu naar de hemel is.

bah en dan I in elkaar rossen met de kans dat hij overlijdt aan zijn verwondingen, TS is een wannabe-moordenaar
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:25:48 #6
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_55950869
Msn drama's

Ik zet overigens wel een T voor m'n naam, uit respect weetjewel!!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  Moderator vrijdag 11 januari 2008 @ 14:27:21 #7
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_55950909
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:25 schreef Noodly het volgende:
Erg triest.

Maar wat hadden die 2 meisjes ermee te maken?
Zei wisten van het hele verhaal af. Ze kunnen ook goed spreken. Het leek de leraar ook geen goed plan om de jongens te laten vertellen wat er gebeurd was. Ze waren bang dat ze weer aan de haal gingen met I.
Ook was de school een beetje blij. Ze vonden het goed dat ze I een lesje geleerd hebben.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:27:50 #9
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_55950916
Zeer sneu inderdaad, maar zulke types zijn er altijd bij op de een of andere manier. Bij mij op school hebben er vroeger ook een paar feest lopen vieren omdat een lerares onverwacht doodging...
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:28:42 #10
3767 Herald
Come get some
pi_55950936
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:26 schreef jitzzzze het volgende:
Precies, hij kon gewoon niet met die weg en vrachtwagens omgaan
typisch gevalletje van niet in before the truck
pi_55950954
Doe normaal

[ Bericht 48% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 11-01-2008 14:31:24 ]
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:29:29 #12
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_55950957
Oh ja, TS, volgende keer moet je dit soort topics niet in KLB openen. Hier zitten voornamelijk users die over elkaar heen buitelen om sneue grappen te maken...
pi_55950965
Gewoon uit nieuwsgierigheid: VMBO ?
Gelukkig zonder haar
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:31:32 #14
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_55951001
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:29 schreef TeChNo2 het volgende:
Niet jokken, is niet uit nieuwsgierigheid. Je wilt gewoon graag je vooroordelen bevestigd zien worden
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:32:17 #15
3767 Herald
Come get some
pi_55951018
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh ja, TS, volgende keer moet je dit soort topics niet in KLB openen. Hier zitten voornamelijk users die over elkaar heen buitelen om sneue grappen te maken...
had ie het in R&P moeten openen waar voornamelijk users zitten die over elkaar heen buitelen om de MSN-adressen te krijgen van de twee meisjes om hen te troosten?
  PR/Manusje van alles vrijdag 11 januari 2008 @ 14:32:20 #16
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_55951020
Doen we even normaal hier
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! İyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_55951029
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:29 schreef TeChNo2 het volgende:
Ja, maar wat heeft het voor zin als je nu weet dat het VMBO is?
pi_55951132
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:32 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Ja, maar wat heeft het voor zin als je nu weet dat het VMBO is?
dat zijn over het algemeen de zwakkere soort die het niet op kunnen nemen tegen een vrachtwagen..
pi_55951152
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:36 schreef ichi_the_killer het volgende:

[..]

dat zijn over het algemeen de zwakkere soort die het niet op kunnen nemen tegen een vrachtwagen..
BTW bron? HOAX?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:37:07 #20
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_55951160
quote:

[..]

Gast .
quote:
BTW bron? HOAX?
Inderdaad, bron zou wel hendig zijn.
There is no rehab for stupidity.
pi_55951171
Nee

[ Bericht 93% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 11-01-2008 14:40:59 ]
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_55951193
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:36 schreef Teunebeun het volgende:

Sorry maar ik ben niet in de mood
Dan had je niet op FOK! zo'n topic moeten openen.

Nu zul je de gevolgen ook onderkennen
pi_55951194
Ik wil mijn verontschuldigingen aanbieden voor voorgaande reacties van mij.. ik leef mee met
Tim
nabestaanden (Tim leeft niet meer)

-Edit-
pi_55951197
quote:

[..]

Een VWO leerling heeft geen sociale contacten

Ze denken niet eens na als ze iets zeggen
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:39:38 #25
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_55951234
He wenste die kerel toch niet dood? Hij was toen al toch dood?
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_55951248
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:31 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Niet jokken, is niet uit nieuwsgierigheid. Je wilt gewoon graag je vooroordelen bevestigd zien worden
Ik kon er toch ook naast zitten...

Oh en @ TS sterkte hoor: maar toen ik las van: "toen zijn we samen onder het afdakje gaan staan huilen" wilde ik het gewoon even zeker weten...
Gelukkig zonder haar
pi_55951285
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:39 schreef Patje1987 het volgende:
He wenste die kerel toch niet dood? Hij was toen al toch dood?
Ja maar het gaat om het feit dat je dit nooit moet zeggen.
Het is toch niet normaal als ik dat bij iemand anders doe of wel dan?

Ik hoop dat de VWO leerlingen nu een wijze les hebben geleerd!
pi_55951320
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:39 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Ik kon er toch ook naast zitten...

Oh en @ TS sterkte hoor: maar toen ik las van: "toen zijn we samen onder het afdakje gaan staan huilen" wilde ik het gewoon even zeker weten...
Wat zal jij dan doen? Gewoon lachen de volgende morgen. Ik niet hoor. Het is voor mij pas over een week dat ik ga lachen.
pi_55951375
Ik vind het gewoon een vrij primitieve reactie...

dit bedoel ik:
quote:
De hele groep ging naar de jongen verhaal halen. Hij zei: "het was een grapje". De groep jongeren pikte dat niet.En eentje gaf hem een elleboog in het gezicht.

en die actie van die jongen was dan ook weer best simplistisch natuurlijk...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig zonder haar
pi_55951419
Lekker voor Tim kan je echt op zoveel manieren opvatten, het is ook echt te bekrompen voor woorden om daar gelijk iemand voor te slaan.. En het is nog erger om het goed te keuren dat iemand daarvoor geslagen wordt..

"Nou, dat is lekker dan"
"lekker voor je"

Dat zijn juist dingen waarmee je aangeeft dat je het niet lekker vind.

Maar waarschijnlijk zijn jullie gewoon niet helder genoeg om dat te kunnen begrijpen daar op je school..
pi_55951440
Ik heb tim in mijn msnnaam gezet uit respect
pi_55951497
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:45 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik vind het gewoon een vrij primitieve reactie...

dit bedoel ik:
[..]

en die actie van die jongen was dan ook weer best simplistisch natuurlijk...
Ja, het is ook simplistisch om het zo maar even te noemen. Je kunt namelijk wel een mening hebben. Maar je moet wel je fatsoen kunnen houden.

Het was een grapje. Haha wat grappig denk ik dan. Het is maar dat ik Tim niet zo goed gekend heb. En dat ik me zeer goed in kon houden. Want anders had ik hem wel wat gedaan.
pi_55951518
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:49 schreef Teunebeun het volgende:

Want anders had ik hem wel wat gedaan.
Zo zou Pi eh, Tim het niet gewild hebben denk ik.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:58:17 #34
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_55951723
Nou, stoer hoor :S

Jullie zijn net zo zielig als die gast zelf.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_55951763
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:58 schreef B1nulnul het volgende:
Nou, stoer hoor :S

Jullie zijn net zo zielig als die gast zelf.
Als je zo iets zegt. Dan roep je het op je af.
pi_55951791
Misschien is I wel jarenlang gepest door Tim?

[ Bericht 0% gewijzigd door GioStyle op 11-01-2008 15:12:33 ]
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:02:32 #37
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_55951846
Als ik mensen dood wens, komt het altijd nooit meteen uit! Ik geloof niet meer in doodsverwensingen dus ben ik overgegaan op het neersteken van mensen!
pi_55951980
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:01 schreef DSS24 het volgende:
Waarom kwam jij niet in actie?
Als ik je Fobo zie ben jij ook een echte ThUg FoR LiFe.
Omdat ik er wel uit zie als gangster dit en dat. Maar ik heb een erg aardig en positief karakter. Ik wil wel zeggen. Als ik Tim beter kende dan de andere. Dat I wel slaag zal hebben gekregen van mij.
pi_55951993
Paar jaar geleden had zo'n jongen op mijn school zelfmoord gepleegd. Ook veel gerouw en gehuil op onze school. Omdat veel leraren naar de begrafenis gingen, kregen wij die dag vanaf 12 uur vrij. Stond ik bij de kluisjes, hoorde ik zo'n eersteklasser naast mij zeggen: 'Ik vind het hartstikke mooi van [naam], nu hebben we mooi vrij!' En hij meende het ook nog oprecht, gezien z'n blij gezicht en blije toon waarop ie die zin uitsprak. Totaal respectloos.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:10:28 #40
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_55952044
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Lekker voor Tim kan je echt op zoveel manieren opvatten, het is ook echt te bekrompen voor woorden om daar gelijk iemand voor te slaan.. En het is nog erger om het goed te keuren dat iemand daarvoor geslagen wordt..

"Nou, dat is lekker dan"
"lekker voor je"

Maar waarschijnlijk zijn jullie gewoon niet helder genoeg om dat te kunnen begrijpen daar op je school..
Haha houd toch op zeg. Dit kan je maar op een manier opvatten. Die gast dacht gewoon even stoer te doen door zoiets in zn msn te zetten, wat ie later ook zelf toegaf met zijn "het was een grapje".

En dat op dat moment de emoties even oplaaien kan ik best begrijpen. Ik had hem ook op z'n bek getimmerd als de dode iemand was die ik goed kende.
pi_55952056
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:08 schreef CG het volgende:
Paar jaar geleden had zo'n jongen op mijn school zelfmoord gepleegd. Ook veel gerouw en gehuil op onze school. Omdat veel leraren naar de begrafenis gingen, kregen wij die dag vanaf 12 uur vrij. Stond ik bij de kluisjes, hoorde ik zo'n eersteklasser naast mij zeggen: 'Ik vind het hartstikke mooi van [naam], nu hebben we mooi vrij!' En hij meende het ook nog oprecht, gezien z'n blij gezicht en blije toon waarop ie die zin uitsprak. Totaal respectloos.
Je moet dit soort gevallen altijd met respect benaderen vind ik.
pi_55952092
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:11 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Ja, en anders mep jij 'm wel op z'n muil.

Rezpect!111
pi_55952114
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:12 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, en anders mep jij 'm wel op z'n muil.

Rezpect!111
Zo werkt het in een thug zijn leven.
Gouden tand om gouden tand.
pi_55952170
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:11 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Respect, jeweettog?
Pass dan die box met die stoere gouden ring.. pass dan jeweettog...
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:16:32 #45
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_55952192
Ik weet niet wat ik erger vind... Dat jullie als een stel hypocriete aandachtshoeren buiten staan te janken over een gast die jullie amper kennen... Dat jullie iemand met een groep intimideren/slaan die zich hier niet mee bezig houd en er een ietwat botte mening op na houd of dat je zelf niet inziet hoe triest je/jullie zijn en hier ook nog eens trots loopt te zijn op jullie daad.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_55952341
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:16 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind... Dat jullie als een stel hypocriete aandachtshoeren buiten staan te janken over een gast die jullie amper kennen... Dat jullie iemand met een groep intimideren/slaan die zich hier niet mee bezig houd en er een ietwat botte mening op na houd of dat je zelf niet inziet hoe triest je/jullie zijn en hier ook nog eens trots loopt te zijn op jullie daad.
Amen to that
pi_55952421
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:16 schreef RedDevil085 het volgende:
Nou de lessen waren toch niet om aan te zien. Ik kan de gast heb hem weleens gesproken. Ik heb met hem gelachen en een keer ook eens gezongen.

Hij heeft het gewoon verdiend. Zoiets zeg je niet. Dat heet fatsoen. En als VWO leerling moet je dat weten.

Ik vertel gewoon mijn verhaal om mijn emoties kwijt te raken. De woede af te reageren op dit forum en niet op een zielige gast. Ik kan mij wel voorstellen dat iemand hem heeft geslagen.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:29:26 #48
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_55952534
Ik doe het bijna iedere dag.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_55952584
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:28 schreef Foozy het volgende:
Logisch dat TS niet aanvalt:
[ afbeelding ]

Waarschijnlijk begint "L" dan zo hard te lachen dat hoe TS ook probeert om em te meppen, het toch niets uithaalt. Ben jij dit trouwens TS?
Nee. Kijk dan in het fobo noob
pi_55952620
Doet me denken aan de herdenking van die school in rusland 1jaar erna! Begrijp me niet verkeerd want dat was hardstikke ernstig...maar het enige wat ik zag op tv was een stel schijnheilige koppen vol met dogma,s en cliche,s en de sociale druk om het te laten uitmonden in een wedstrijdje janken en krijsen....de een nog harder dan de ander!

Je kende die jongen niet eens....je hebt je laten meeslepen in een jankverhaal wat nog treuriger is dan de dood van die jongen! Dogma,s en cliche,s en wat voor 'normaal' of de norm moet doorgaan vierenhoogtij in je belachelijke verhaal!

Je kende die jongen niet en het verhaal heeft je misschien wat emotioneel gemaakt.....tot daar!

En nu kan jij de hele week niet meer lachen....8)7
pi_55952632
Het in elkaar rossen vind ik wel iets kwalijker dan wat iemand al dan niet voor de grap als MSN naam heeft eigenlijk.

Maar TS is vast een tokkie die vindt dat alles met geweld opgelost dient te worden?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_55952667
Ik vind het ook best kansloos als mensen het fobo van TS er bij halen, dat slaat dan ook weer nergens op natuurlijk.
Gelukkig zonder haar
pi_55952726
quote:

"Nou, dat is lekker dan"
"lekker voor je"

Na even redelijk nadenken denk ik dat Snuitebolletje gelijk heeft... What the fuck... Het is misschien onnadenkend om het er in te zetten maar zeker niet negatief bedoeld. Kinderen toch altijd op die scholen.... Daarom hebben ze tegenwoordig in elk bedrijf van die communicatie-cursussen omdat ze tegenwoordig geen communicatie meer leren op de scholen. Bah... bijzonder dom om een multi-interpretabele tekst van iemand zo op te vatten en meteen met geweld te beantwoorden! LEVE HET WOORD!
Grab it... box it... tape it... shove it up your ass...
pi_55952911
men mag geen slechte humor hebben op straffe van afranseling
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_55953014
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:48 schreef DroogDok het volgende:
Hiervoor zou je in elkaar geslagen moeten worden
[ afbeelding ]
Waarom post je een tandenstoker?

BLIJF ONTOPIC
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:17:36 #56
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_55953787
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:48 schreef DroogDok het volgende:
Hiervoor zou je in elkaar geslagen moeten worden
[ afbeelding ]
Dat kan echt niet nee

Voor de rest wel een terechte klacht. Doodsverwensingen
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_55954600
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:24 schreef Rekkie het volgende:
Mwoh woorden zijn maar woorden....

het oplossen met geweld vind ik ernstiger
Hier moet ik hem gelijk in geven. Wat I deed was ook niet goed, maar geweld gebruiken vind ik helemaal niet kunnen, zeker omdat jullie hem er al op hadden aangesproken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_55955070
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:50 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Hier moet ik hem gelijk in geven. Wat I deed was ook niet goed, maar geweld gebruiken vind ik helemaal niet kunnen, zeker omdat jullie hem er al op hadden aangesproken.
Je kan dan altijd zeggen: "sorry het spijt me" . Dat klinkt veel beter dan: "het was een grapje "
pi_55955195
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 17:11 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Je kan dan altijd zeggen: "sorry het spijt me" . Dat klinkt veel beter dan: "het was een grapje "
En omdat ie dat niet zei, was het prima dat ie in elkaar gemept werd? Sorry, maar dan heb je een grotere kronkel dan iemand die zoiets in zijn MSN naam zet.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_55955429
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 17:16 schreef BobbyB het volgende:

[..]

En omdat ie dat niet zei, was het prima dat ie in elkaar gemept werd? Sorry, maar dan heb je een grotere kronkel dan iemand die zoiets in zijn MSN naam zet.
Indeed.

Catergorie (zinloos) geweld

(uiteraard zinloos tussen haakjes)
  vrijdag 11 januari 2008 @ 18:16:41 #61
165512 MASD
Music is dead.
pi_55956212
klinkt gewoon als één van die verhalen die je weleens via de mail krijgt van je breezerende nichtjes.
Long live music.
pi_55957199
als respect is, dat je het goedkeurd mensen te meppen voor hun ongenuanceerde uitspraken. Waarom sta je dan niet met een knokploeg bij de tweede kamer, voor als er weer eens wat gezegd wordt.
Het is erg voor Tim en nabestaanden, begrijp me niet verkeerd. Doch vindt ik dat afstand rouwen (alsmede stille tochten enz), gewoon overtrokken narcisme..
pi_55957739
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:28 schreef Herald het volgende:

[..]

typisch gevalletje van niet in before the truck

Met zn allen onder een afdakje een potje janken
Iemand slaan om zoiets is overigens echt kansloos, en dan vooral als je met ze allen hem gaat zitten opzoeken. kankerkampertje.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_55958733
Ja meejanken met andere mensen die iemand ook vaag kennen, dan kun je alvast je plekje in de hemel claimen.
pi_55958780
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 20:11 schreef Xebrozius het volgende:
Ja meejanken met andere mensen die iemand ook vaag kennen, dan kun je alvast je plekje in de hemel claimen.
Nouja, lekker fijngevoelig zeg.
Nee ik ben geen 14
pi_55958870
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 20:13 schreef demonseeker14 het volgende:

[..]

Nouja, lekker fijngevoelig zeg.
Tja, ik en die hele fucking Tim niet, ook al viel hij hier nu ter plekke naast me dood dan nog zou ik niet diep geschokt zijn. Enigzins verontwaardigd misschien omdat zijn lijk op m'n nieuwe tapijt ligt... Maar dat is dan ook alles. Moet ik godverdomme de lijkentaxi bellen om die knakker uit m'n huis te laten halen.
Ik heb geen ENKELE band met Tim; intellectueel, geestelijk, spiritueel of lichamelijk. Niets van dat al...
Voor mij is Tim een lijk zoals er zoveel zijn. Als ik over een begraafplaats loop dan realiseer ik me ook dat er allemaal mensen liggen te vergaan onder de grond. Dan stort ik toch ook niet jankend op mijn knieen omdat het me allemaal zoveel pijn doet?
De dood wordt ernstig overschat
pi_55958929
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 20:17 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Tja, ik en die hele fucking Tim niet, ook al viel hij hier nu ter plekke naast me dood dan nog zou ik niet diep geschokt zijn. Enigzins verontwaardigd misschien omdat zijn lijk op m'n nieuwe tapijt ligt... Maar dat is dan ook alles. Moet ik godverdomme de lijkentaxi bellen om die knakker uit m'n huis te laten halen.
Ik heb geen ENKELE band met Tim; intellectueel, geestelijk, spiritueel of lichamelijk. Niets van dat al...
Voor mij is Tim een lijk zoals er zoveel zijn. Als ik over een begraafplaats loop dan realiseer ik me ook dat er allemaal mensen liggen te vergaan onder de grond. Dan stort ik toch ook niet jankend op mijn knieen omdat het me allemaal zoveel pijn doet?
De dood wordt ernstig overschat
Wie de fuck is Tim eigenlijk?
Maar je hebt wel gelijk, aandachtszoekers.
Nee ik ben geen 14
  vrijdag 11 januari 2008 @ 20:35:13 #68
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_55959225
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:37 schreef Bemoeizucht het volgende:

[..]

Na even redelijk nadenken denk ik dat Snuitebolletje gelijk heeft... What the fuck... Het is misschien onnadenkend om het er in te zetten maar zeker niet negatief bedoeld. Kinderen toch altijd op die scholen.... Daarom hebben ze tegenwoordig in elk bedrijf van die communicatie-cursussen omdat ze tegenwoordig geen communicatie meer leren op de scholen. Bah... bijzonder dom om een multi-interpretabele tekst van iemand zo op te vatten en meteen met geweld te beantwoorden! LEVE HET WOORD!
Ik weet niet of je het sarcastisch bedoelt, maar zo niet: KOM OP HEY! "Lekker voor je" heeft maar 1 betekenis voor de gemiddelde persoon, en al helemaal voor de gemiddelde VMBO-leerling.

Als jij op straat op je bek gaat en iemand roept naar je toe: Lekker voor je! Denk je dan ook: goh wat een aardige opmerking van die jongen....
pi_55959843
Iedereen huilen....

juist.

Niet mijn ding tenzij ik hem persoonlijk ken, zelfs dan.
Geen referral hier.
pi_55975486
In dit geval gaat het om de broer van een vriend van mij. En ik ben dan ook niet erg te spreken over sommige reacties in dit topic. Ik begrijp dat 't voor jullie een ver-van-mijn-bed-show is maar kunnen we het alsjeblieft een beetje respectvol houden?

Verder neem ik geen enkel standpunt in de discussies die hier gevoerd worden.

Ik danke u hartelijk

[ Bericht 1% gewijzigd door Sextreme op 12-01-2008 17:08:54 ]
pi_55976619
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 16:35 schreef Sextreme het volgende:
In dit geval gaat het om de broer van een vriend van mij. En ik ben dan ook niet erg te spreken over sommige reacties in dit topic. Ik begrijp dat 't voor jullie een ver-van-mijn-bed-show is maar kunnen we het alsjeblieft een beetje respectvol houden?

Ik danke u hartelijk
Ik ken jou net zo goed niet, weg argument...
pi_55976825
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 17:37 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik ken jou net zo goed niet, weg argument...
Ik geef nergens een argument, ik doe simpelweg een oproep om het een beetje fatsoendelijk te houden, omdat er mensen zijn die er wel dicht bij betrokken zijn. Wil je dit niet dan zal ik je niet tegenspreken.
Ook weet ik dat dit voor alle gevallen waarin iemand sterft geldt, maar ik vraag het specifiek voor dit topic, omdat er een aantal verknipte reacties zijn die ik persoonlijk niet passend vind.
pi_55977347
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:24 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Nou de lessen waren toch niet om aan te zien. Ik kan de gast heb hem weleens gesproken. Ik heb met hem gelachen en een keer ook eens gezongen.

Hij heeft het gewoon verdiend. Zoiets zeg je niet. Dat heet fatsoen. En als VWO leerling moet je dat weten.

Ik vertel gewoon mijn verhaal om mijn emoties kwijt te raken. De woede af te reageren op dit forum en niet op een zielige gast. Ik kan mij wel voorstellen dat iemand hem heeft geslagen.
Iemand slaan om een paar worden... Dat is pas een gebrek aan fatsoen. Wees dan verstandig en reageer er niet op.
pi_55979483
*edit*
pi_55979611
Dus omdat zo'n figuur in zijn msn naam had staan: "Lekker voor Tim", moet die in elkaar gemept worden? Buiten de manier hoe je die zin kan opvatten is dat nou niet een doodverwenzing. Belachelijke actie van die groep jongeren.
pi_55979637
TS, je bent een huilebalk. Ga maar weer lekker met z'n allen huilen buiten op 't schoolpleintje. Heb je een overgevoeligheidspilletje genomen ofzo? Shit happens, de wereld is een kutplek. Als je hier al van moet janken dan zou een vakantie Rio de Janeiro je niet echt goed doen, want dan heb je geen traanvocht meer over.

"Mensen die de ander de dood wensen."

Wat dacht je van:

"Mensen die de ander de dood in helpen."
pi_55985834
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 17:47 schreef Sextreme het volgende:

[..]

Ik geef nergens een argument, ik doe simpelweg een oproep om het een beetje fatsoendelijk te houden, omdat er mensen zijn die er wel dicht bij betrokken zijn. Wil je dit niet dan zal ik je niet tegenspreken.
Ook weet ik dat dit voor alle gevallen waarin iemand sterft geldt, maar ik vraag het specifiek voor dit topic, omdat er een aantal verknipte reacties zijn die ik persoonlijk niet passend vind.
* immortalsean mompelt iets over een knop op je computer enzo...
pi_55986668
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 19:49 schreef Wiehoe het volgende:
Dus omdat zo'n figuur in zijn msn naam had staan: "Lekker voor Tim", moet die in elkaar gemept worden? Buiten de manier hoe je die zin kan opvatten is dat nou niet een doodverwenzing. Belachelijke actie van die groep jongeren.
* GioStyle mompelt iets over kuddegedrag.
pi_56002014
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 16:35 schreef Sextreme het volgende:

Ik danke u hartelijk
Voor ons is het dan een ver-van-ons-bed show omdat we Tim niet kennen, maar net zo min kennen we I maar daar nemen het een wel voor op want ik blij erbij dat het nergens op slaat dat zo iemand in elkaar wordt gemept alleen omdat ie wat in zijn MSN naam had staan. Sorry hoor, maar dan hoef je hier echt niet om respect komen te vragen ook al heb jij er dan niks mee te maken. Heel erg wat er met Tim is gebeurd, Ook niet netjes van die andere jongen om zoiets in zijn MSN naam te zetten, maar om vervolgens zo iemand dan te meppen (met alle eventuele gevolgen van dien, waaronder ook de dood) gaat me echt te ver.
pi_56016327
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:22 schreef Teunebeun het volgende:
...

Ik had gister het nieuws gelezen. Omdat er een 16 jarige dood was gegaan door een ongeluk ging ik snel op msn. Daar las ik dat Tim de naam was. Ik dacht aan een jongen uit mijn klas. Gelukkig is hij nog levend. Het ging echter om een jongen die de school kende en ook Tim als naam had.

...
Moeten jullie daarom met zn alleen gaan de huilie uithangen in het fietsenhok? Ik zie nergens dat iets met gevoelens hem ook kende.

Leer een fatsoenlijk verhaal typen of ga gemeentetuintjes harken.
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:43 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Wat zal jij dan doen? Gewoon lachen de volgende morgen. Ik niet hoor. Het is voor mij pas over een week dat ik ga lachen.
En als je nou de 18e terugkomt kan je gezellig meelachen.

Now and then, I announce "I know you're listening" to empty rooms.
If I'm wrong, nobody knows.
And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
// http://xkcd.com
pi_56019713
Bij het lezen van dit topic ben ik zo emotioneel geraakt dat ik bij ons thuis onder het afdakje heb staan huilen. Toen ben ik weer naar binnen gegaan. Na het drinken van een kopje rooibosthee ging het gelukkig wel weer.
pi_56020871
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:31 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

En dat claimt leraar te zijn.

ot: 16 is wel heel jong om te sterven. RIP Tim.
pi_56022824
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:25 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

En dat claimt leraar te zijn.

ot: 16 is wel heel jong om te sterven. RIP Tim.
Had je ook een persoonlijke band met Tim?
  maandag 14 januari 2008 @ 14:15:31 #84
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_56023495
Juist! Fight fire with fire!
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_56024923
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:15 schreef Hari-Bo het volgende:
Juist! Fight fire with fire!
Juist! Kansloze dingen roepen als je al in een kansloze turken mercedes rijd
pi_56025086
Stelletje debielen.
Als ik Tim was, was ik ook voor een vrachtauto gaan liggen met zulke vrienden. .
-
pi_56025614
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Stelletje debielen.
Als ik Tim was, was ik ook voor een vrachtauto gaan liggen met zulke vrienden. .
TS en z'n gang komen jou morgen finaal in elkaar rammen
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
pi_56025722
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:54 schreef Meneer-Goud het volgende:

[..]

TS en z'n gang komen jou morgen finaal in elkaar rammen
Toppertje.
Altijd leuk, een verzetje. Kijken of ze Bos en Lommer uberhaupt in durven zonder hun ouders .
-
pi_56025861
Je bent een tokkie dat je het met geweld moet oplossen. Straks gaat er nog iemand dood door jullie gedrag, en dan maar janken als de kleine kinderen die jullie zijn.
pi_56026046
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:46 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

Had je ook een persoonlijke band met Tim?
Alleen met Tom en Tam. Tim zelf niet.
pi_56026477
Misschien moet de vrachtwagenchauffeur ook maar in elkaar geslagen worden. Uit respect voor Tim.
pi_56026649
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:29 schreef Wiehoe het volgende:
Misschien moet de vrachtwagenchauffeur ook maar in elkaar geslagen worden. Uit respect voor Tim.
Goed idee, benieuwd of TS nog mee leest.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 14 januari 2008 @ 20:22:12 #93
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_56032040
Waarom huil je trouwens ook voor mensen die je nauwelijks kent, gast .
pi_56032696
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:43 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Cheer up, het zal je verbazen hoe snel je weer lacht.
Een dag is lang hoor, zonder lachen.
Lachen is zelfs ook een manier om moeilijke emoties te verwerken.

Die msn-gast heeft wel een heel eigen manier om met zijn emoties om te gaan, maar op zo'n school wil er in de emotie van het moment nog weleens een overdreven gevoel van medeleven en respect ontstaan. Het feit dat jij denkt dat je een week niet mag lachen geeft dat al aan.

Zo'n gast is gewoon niet clever, maar iemand uit respect voor de overledene op de bek willen rammen is weer het andere uiterste. Op emotioneel gebied klinken jullie allemaal als NooBS om het maar even zo uit te drukken. Als ik die brugklasser was geweest was ik ook blij geweest met de vrije dag en had ik de mij onbekende overledene in gedachten bedankt. Niks mis mee, en dat die brugklasser dat gevoel uit zijn mond laat floepen shockeert me niet echt.

Als iedereen elkaar nou zijn eigen gedachten en emoties gunt is er niets aan de hand, in plaats van meppen kun je respect voor de overledene beter tonen door inschikkelijk te zijn.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_56033000
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:36 schreef Wapwap het volgende:
Bij het lezen van dit topic ben ik zo emotioneel geraakt dat ik bij ons thuis onder het afdakje heb staan huilen. Toen ben ik weer naar binnen gegaan. Na het drinken van een kopje rooibosthee ging het gelukkig wel weer.
quote:
statistieken
laatste bezoek: 9 uur, 4 minuten geleden.
aantal posts: 2 (gemiddeld 1 per dag)
Als dit echt je eerste posts zijn: Welkom, post meer, post meer!

En zo niet: Beetje repsectloos om met een kutkloon in een topic als dit te gaan baggeren!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_56035264
Die vrachtwagenchauffeur had vast niet z'n TimTim aanstaan, anders had 'ie hem wel ontweken
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
pi_56035453
Dus als ik het goed begrijp, is het onfatsoenlijk om een rotgrap te maken, maar is het wel fatsoenlijk om iemand daarvoor in elkaar te rammen?

apart.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_56037030
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef Meneer-Goud het volgende:
Die vrachtwagenchauffeur had vast niet z'n TimTim aanstaan, anders had 'ie hem wel ontweken [ afbeelding ]
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  dinsdag 15 januari 2008 @ 00:01:38 #99
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_56038448
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:20 schreef djenneke het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, is het onfatsoenlijk om een rotgrap te maken, maar is het wel fatsoenlijk om iemand daarvoor in elkaar te rammen?

apart.
Die rotgrap is onfatsoenlijk en onbegrijpelijk.

De emotionele reactie daarop is onfatsoenlijk, maar wel begrijpelijk.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 06:06:25 #100
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_56040808
Ik wil dat TS ..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')