Vergeet het roosje nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:25 schreef -skippybal- het volgende:
Msn drama's
Ik zet overigens wel een T voor m'n naam, uit respect weetjewel!!
Zei wisten van het hele verhaal af. Ze kunnen ook goed spreken. Het leek de leraar ook geen goed plan om de jongens te laten vertellen wat er gebeurd was. Ze waren bang dat ze weer aan de haal gingen met I.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:25 schreef Noodly het volgende:
Erg triest.
Maar wat hadden die 2 meisjes ermee te maken?
typisch gevalletje van niet in before the truckquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:26 schreef jitzzzze het volgende:
Precies, hij kon gewoon niet met die weg en vrachtwagens omgaan
Niet jokken, is niet uit nieuwsgierigheid. Je wilt gewoon graag je vooroordelen bevestigd zien wordenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:29 schreef TeChNo2 het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid: VMBO ?
had ie het in R&P moeten openen waar voornamelijk users zitten die over elkaar heen buitelen om de MSN-adressen te krijgen van de twee meisjes om hen te troosten?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh ja, TS, volgende keer moet je dit soort topics niet in KLB openen. Hier zitten voornamelijk users die over elkaar heen buitelen om sneue grappen te maken...
Ja, maar wat heeft het voor zin als je nu weet dat het VMBO is?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:29 schreef TeChNo2 het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid: VMBO ?
dat zijn over het algemeen de zwakkere soort die het niet op kunnen nemen tegen een vrachtwagen..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:32 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft het voor zin als je nu weet dat het VMBO is?
BTW bron? HOAX?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:36 schreef ichi_the_killer het volgende:
[..]
dat zijn over het algemeen de zwakkere soort die het niet op kunnen nemen tegen een vrachtwagen..
Gastquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:36 schreef ichi_the_killer het volgende:
[..]
dat zijn over het algemeen de zwakkere soort die het niet op kunnen nemen tegen een vrachtwagen..
Inderdaad, bron zou wel hendig zijn.quote:BTW bron? HOAX?
Een VWO leerling heeft geen sociale contactenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:36 schreef ichi_the_killer het volgende:
[..]
Ik kon er toch ook naast zitten...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niet jokken, is niet uit nieuwsgierigheid. Je wilt gewoon graag je vooroordelen bevestigd zien worden
Ja maar het gaat om het feit dat je dit nooit moet zeggen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:39 schreef Patje1987 het volgende:
He wenste die kerel toch niet dood? Hij was toen al toch dood?
Wat zal jij dan doen? Gewoon lachen de volgende morgen. Ik niet hoor. Het is voor mij pas over een week dat ik ga lachen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:39 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Ik kon er toch ook naast zitten...![]()
Oh en @ TS sterkte hoor: maar toen ik las van: "toen zijn we samen onder het afdakje gaan staan huilen" wilde ik het gewoon even zeker weten...
quote:De hele groep ging naar de jongen verhaal halen. Hij zei: "het was een grapje". De groep jongeren pikte dat niet.En eentje gaf hem een elleboog in het gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zonder haar
Ja, het is ook simplistisch om het zo maar even te noemen. Je kunt namelijk wel een mening hebben. Maar je moet wel je fatsoen kunnen houden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:45 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik vind het gewoon een vrij primitieve reactie...
dit bedoel ik:
[..]
en die actie van die jongen was dan ook weer best simplistisch natuurlijk...
Zo zou Pi eh, Tim het niet gewild hebben denk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:49 schreef Teunebeun het volgende:
Want anders had ik hem wel wat gedaan.
Als je zo iets zegt. Dan roep je het op je af.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:58 schreef B1nulnul het volgende:
Nou, stoer hoor :S
Jullie zijn net zo zielig als die gast zelf.
Omdat ik er wel uit zie als gangster dit en dat. Maar ik heb een erg aardig en positief karakter. Ik wil wel zeggen. Als ik Tim beter kende dan de andere. Dat I wel slaag zal hebben gekregen van mij.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:01 schreef DSS24 het volgende:
Waarom kwam jij niet in actie?
Als ik je Fobo zie ben jij ook een echte ThUg FoR LiFe.
Haha houd toch op zeg. Dit kan je maar op een manier opvatten. Die gast dacht gewoon even stoer te doen door zoiets in zn msn te zetten, wat ie later ook zelf toegaf met zijn "het was een grapje".quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Lekker voor Tim kan je echt op zoveel manieren opvatten, het is ook echt te bekrompen voor woorden om daar gelijk iemand voor te slaan.. En het is nog erger om het goed te keuren dat iemand daarvoor geslagen wordt..
"Nou, dat is lekker dan"
"lekker voor je"
Dat zijn juist dingen waarmee je aangeeft dat je het niet lekker vind.
Maar waarschijnlijk zijn jullie gewoon niet helder genoeg om dat te kunnen begrijpen daar op je school..
Je moet dit soort gevallen altijd met respect benaderen vind ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:08 schreef CG het volgende:
Paar jaar geleden had zo'n jongen op mijn school zelfmoord gepleegd. Ook veel gerouw en gehuil op onze school. Omdat veel leraren naar de begrafenis gingen, kregen wij die dag vanaf 12 uur vrij. Stond ik bij de kluisjes, hoorde ik zo'n eersteklasser naast mij zeggen: 'Ik vind het hartstikke mooi van [naam], nu hebben we mooi vrij!' En hij meende het ook nog oprecht, gezien z'n blij gezicht en blije toon waarop ie die zin uitsprak. Totaal respectloos.
Ja, en anders mep jij 'm wel op z'n muil.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:11 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Je moet dit soort gevallen altijd met respect benaderen vind ik.
Zo werkt het in een thug zijn leven.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, en anders mep jij 'm wel op z'n muil.
Rezpect!111
Respect, jeweettog?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:11 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Je moet dit soort gevallen altijd met respect benaderen vind ik.
Amen to thatquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:16 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind... Dat jullie als een stel hypocriete aandachtshoeren buiten staan te janken over een gast die jullie amper kennen... Dat jullie iemand met een groep intimideren/slaan die zich hier niet mee bezig houd en er een ietwat botte mening op na houd of dat je zelf niet inziet hoe triest je/jullie zijn en hier ook nog eens trots loopt te zijn op jullie daad.
Nou de lessen waren toch niet om aan te zien. Ik kan de gast heb hem weleens gesproken. Ik heb met hem gelachen en een keer ook eens gezongen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:16 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind... Dat jullie als een stel hypocriete aandachtshoeren buiten staan te janken over een gast die jullie amper kennen... Dat jullie iemand met een groep intimideren/slaan die zich hier niet mee bezig houd en er een ietwat botte mening op na houd of dat je zelf niet inziet hoe triest je/jullie zijn en hier ook nog eens trots loopt te zijn op jullie daad.
Nee. Kijk dan in het fobo noobquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:28 schreef Foozy het volgende:
Logisch dat TS niet aanvalt:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk begint "L" dan zo hard te lachen dat hoe TS ook probeert om em te meppen, het toch niets uithaalt. Ben jij dit trouwens TS?
Na even redelijk nadenken denk ik dat Snuitebolletje gelijk heeft... What the fuck... Het is misschien onnadenkend om het er in te zetten maar zeker niet negatief bedoeld. Kinderen toch altijd op die scholen.... Daarom hebben ze tegenwoordig in elk bedrijf van die communicatie-cursussen omdat ze tegenwoordig geen communicatie meer leren op de scholen. Bah... bijzonder dom om een multi-interpretabele tekst van iemand zo op te vatten en meteen met geweld te beantwoorden! LEVE HET WOORD!quote:Lekker voor Tim kan je echt op zoveel manieren opvatten, het is ook echt te bekrompen voor woorden om daar gelijk iemand voor te slaan.. En het is nog erger om het goed te keuren dat iemand daarvoor geslagen wordt..
"Nou, dat is lekker dan"
"lekker voor je"
Dat zijn juist dingen waarmee je aangeeft dat je het niet lekker vind.
Maar waarschijnlijk zijn jullie gewoon niet helder genoeg om dat te kunnen begrijpen daar op je school..
Waarom post je een tandenstoker?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:48 schreef DroogDok het volgende:
Hiervoor zou je in elkaar geslagen moeten worden![]()
[ afbeelding ]
Dat kan echt niet neequote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:48 schreef DroogDok het volgende:
Hiervoor zou je in elkaar geslagen moeten worden![]()
[ afbeelding ]
Hier moet ik hem gelijk in geven. Wat I deed was ook niet goed, maar geweld gebruiken vind ik helemaal niet kunnen, zeker omdat jullie hem er al op hadden aangesproken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:24 schreef Rekkie het volgende:
Mwoh woorden zijn maar woorden....
het oplossen met geweld vind ik ernstiger
Je kan dan altijd zeggen: "sorry het spijt me" . Dat klinkt veel beter dan: "het was een grapje "quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier moet ik hem gelijk in geven. Wat I deed was ook niet goed, maar geweld gebruiken vind ik helemaal niet kunnen, zeker omdat jullie hem er al op hadden aangesproken.
En omdat ie dat niet zei, was het prima dat ie in elkaar gemept werd?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:11 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Je kan dan altijd zeggen: "sorry het spijt me" . Dat klinkt veel beter dan: "het was een grapje "
Indeed.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En omdat ie dat niet zei, was het prima dat ie in elkaar gemept werd?Sorry, maar dan heb je een grotere kronkel dan iemand die zoiets in zijn MSN naam zet.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:28 schreef Herald het volgende:
[..]
typisch gevalletje van niet in before the truck
Nouja, lekker fijngevoelig zeg.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:11 schreef Xebrozius het volgende:
Ja meejanken met andere mensen die iemand ook vaag kennen, dan kun je alvast je plekje in de hemel claimen.
Tja, ik en die hele fucking Tim niet, ook al viel hij hier nu ter plekke naast me dood dan nog zou ik niet diep geschokt zijn. Enigzins verontwaardigd misschien omdat zijn lijk op m'n nieuwe tapijt ligt... Maar dat is dan ook alles. Moet ik godverdomme de lijkentaxi bellen om die knakker uit m'n huis te laten halen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:13 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Nouja, lekker fijngevoelig zeg.
Wie de fuck is Tim eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tja, ik en die hele fucking Tim niet, ook al viel hij hier nu ter plekke naast me dood dan nog zou ik niet diep geschokt zijn. Enigzins verontwaardigd misschien omdat zijn lijk op m'n nieuwe tapijt ligt... Maar dat is dan ook alles. Moet ik godverdomme de lijkentaxi bellen om die knakker uit m'n huis te laten halen.
Ik heb geen ENKELE band met Tim; intellectueel, geestelijk, spiritueel of lichamelijk. Niets van dat al...
Voor mij is Tim een lijk zoals er zoveel zijn. Als ik over een begraafplaats loop dan realiseer ik me ook dat er allemaal mensen liggen te vergaan onder de grond. Dan stort ik toch ook niet jankend op mijn knieen omdat het me allemaal zoveel pijn doet?
De dood wordt ernstig overschat
Ik weet niet of je het sarcastisch bedoelt, maar zo niet: KOM OP HEY! "Lekker voor je" heeft maar 1 betekenis voor de gemiddelde persoon, en al helemaal voor de gemiddelde VMBO-leerling.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:37 schreef Bemoeizucht het volgende:
[..]
Na even redelijk nadenken denk ik dat Snuitebolletje gelijk heeft... What the fuck... Het is misschien onnadenkend om het er in te zetten maar zeker niet negatief bedoeld. Kinderen toch altijd op die scholen.... Daarom hebben ze tegenwoordig in elk bedrijf van die communicatie-cursussen omdat ze tegenwoordig geen communicatie meer leren op de scholen. Bah... bijzonder dom om een multi-interpretabele tekst van iemand zo op te vatten en meteen met geweld te beantwoorden! LEVE HET WOORD!
Ik ken jou net zo goed niet, weg argument...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:35 schreef Sextreme het volgende:
In dit geval gaat het om de broer van een vriend van mij. En ik ben dan ook niet erg te spreken over sommige reacties in dit topic. Ik begrijp dat 't voor jullie een ver-van-mijn-bed-show is maar kunnen we het alsjeblieft een beetje respectvol houden?
Verder neem ik geen enkel standpunt in de discussies die hier gevoerd worden.
Ik danke u hartelijk
Ik geef nergens een argument, ik doe simpelweg een oproep om het een beetje fatsoendelijk te houden, omdat er mensen zijn die er wel dicht bij betrokken zijn. Wil je dit niet dan zal ik je niet tegenspreken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ken jou net zo goed niet, weg argument...
Iemand slaan om een paar worden... Dat is pas een gebrek aan fatsoen. Wees dan verstandig en reageer er niet op.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:24 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nou de lessen waren toch niet om aan te zien. Ik kan de gast heb hem weleens gesproken. Ik heb met hem gelachen en een keer ook eens gezongen.
Hij heeft het gewoon verdiend. Zoiets zeg je niet. Dat heet fatsoen. En als VWO leerling moet je dat weten.
Ik vertel gewoon mijn verhaal om mijn emoties kwijt te raken. De woede af te reageren op dit forum en niet op een zielige gast. Ik kan mij wel voorstellen dat iemand hem heeft geslagen.
* immortalsean mompelt iets over een knop op je computer enzo...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:47 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Ik geef nergens een argument, ik doe simpelweg een oproep om het een beetje fatsoendelijk te houden, omdat er mensen zijn die er wel dicht bij betrokken zijn. Wil je dit niet dan zal ik je niet tegenspreken.
Ook weet ik dat dit voor alle gevallen waarin iemand sterft geldt, maar ik vraag het specifiek voor dit topic, omdat er een aantal verknipte reacties zijn die ik persoonlijk niet passend vind.
* GioStyle mompelt iets over kuddegedrag.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:49 schreef Wiehoe het volgende:
Dus omdat zo'n figuur in zijn msn naam had staan: "Lekker voor Tim", moet die in elkaar gemept worden? Buiten de manier hoe je die zin kan opvatten is dat nou niet een doodverwenzing. Belachelijke actie van die groep jongeren.
Voor ons is het dan een ver-van-ons-bed show omdat we Tim niet kennen, maar net zo min kennen we I maar daar nemen het een wel voor op want ik blij erbij dat het nergens op slaat dat zo iemand in elkaar wordt gemept alleen omdat ie wat in zijn MSN naam had staan. Sorry hoor, maar dan hoef je hier echt niet om respect komen te vragen ook al heb jij er dan niks mee te maken. Heel erg wat er met Tim is gebeurd, Ook niet netjes van die andere jongen om zoiets in zijn MSN naam te zetten, maar om vervolgens zo iemand dan te meppen (met alle eventuele gevolgen van dien, waaronder ook de dood) gaat me echt te ver.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:35 schreef Sextreme het volgende:
In dit geval gaat het om de broer van een vriend van mij. En ik ben dan ook niet erg te spreken over sommige reacties in dit topic. Ik begrijp dat 't voor jullie een ver-van-mijn-bed-show is maar kunnen we het alsjeblieft een beetje respectvol houden?
Verder neem ik geen enkel standpunt in de discussies die hier gevoerd worden.
Ik danke u hartelijk
Moeten jullie daarom met zn alleen gaan de huilie uithangen in het fietsenhok? Ik zie nergens dat iets met gevoelens hem ook kende.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:22 schreef Teunebeun het volgende:
...
Ik had gister het nieuws gelezen. Omdat er een 16 jarige dood was gegaan door een ongeluk ging ik snel op msn. Daar las ik dat Tim de naam was. Ik dacht aan een jongen uit mijn klas. Gelukkig is hij nog levend. Het ging echter om een jongen die de school kende en ook Tim als naam had.
...
En als je nou de 18e terugkomt kan je gezellig meelachen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:43 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Wat zal jij dan doen? Gewoon lachen de volgende morgen. Ik niet hoor. Het is voor mij pas over een week dat ik ga lachen.
En dat claimt leraar te zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niet jokken, is niet uit nieuwsgierigheid. Je wilt gewoon graag je vooroordelen bevestigd zien worden
Had je ook een persoonlijke band met Tim?quote:Op maandag 14 januari 2008 12:25 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
En dat claimt leraar te zijn.![]()
ot: 16 is wel heel jong om te sterven. RIP Tim.
TS en z'n gang komen jou morgen finaal in elkaar rammenquote:Op maandag 14 januari 2008 15:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Stelletje debielen.
Als ik Tim was, was ik ook voor een vrachtauto gaan liggen met zulke vrienden..
Toppertje.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:54 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
TS en z'n gang komen jou morgen finaal in elkaar rammen
Alleen met Tom en Tam. Tim zelf niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:46 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Had je ook een persoonlijke band met Tim?
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:29 schreef Wiehoe het volgende:
Misschien moet de vrachtwagenchauffeur ook maar in elkaar geslagen worden. Uit respect voor Tim.
Cheer up, het zal je verbazen hoe snel je weer lacht.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:43 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Wat zal jij dan doen? Gewoon lachen de volgende morgen. Ik niet hoor. Het is voor mij pas over een week dat ik ga lachen.
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:36 schreef Wapwap het volgende:
Bij het lezen van dit topic ben ik zo emotioneel geraakt dat ik bij ons thuis onder het afdakje heb staan huilen. Toen ben ik weer naar binnen gegaan. Na het drinken van een kopje rooibosthee ging het gelukkig wel weer.
Als dit echt je eerste posts zijn: Welkom, post meer, post meer!quote:statistieken
laatste bezoek: 9 uur, 4 minuten geleden.
aantal posts: 2 (gemiddeld 1 per dag)
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef Meneer-Goud het volgende:
Die vrachtwagenchauffeur had vast niet z'n TimTim aanstaan, anders had 'ie hem wel ontweken [ afbeelding ]
Die rotgrap is onfatsoenlijk en onbegrijpelijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:20 schreef djenneke het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, is het onfatsoenlijk om een rotgrap te maken, maar is het wel fatsoenlijk om iemand daarvoor in elkaar te rammen?
apart.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |