Na even redelijk nadenken denk ik dat Snuitebolletje gelijk heeft... What the fuck... Het is misschien onnadenkend om het er in te zetten maar zeker niet negatief bedoeld. Kinderen toch altijd op die scholen.... Daarom hebben ze tegenwoordig in elk bedrijf van die communicatie-cursussen omdat ze tegenwoordig geen communicatie meer leren op de scholen. Bah... bijzonder dom om een multi-interpretabele tekst van iemand zo op te vatten en meteen met geweld te beantwoorden! LEVE HET WOORD!quote:Lekker voor Tim kan je echt op zoveel manieren opvatten, het is ook echt te bekrompen voor woorden om daar gelijk iemand voor te slaan.. En het is nog erger om het goed te keuren dat iemand daarvoor geslagen wordt..
"Nou, dat is lekker dan"
"lekker voor je"
Dat zijn juist dingen waarmee je aangeeft dat je het niet lekker vind.
Maar waarschijnlijk zijn jullie gewoon niet helder genoeg om dat te kunnen begrijpen daar op je school..
Waarom post je een tandenstoker?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:48 schreef DroogDok het volgende:
Hiervoor zou je in elkaar geslagen moeten worden![]()
[ afbeelding ]
Dat kan echt niet neequote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:48 schreef DroogDok het volgende:
Hiervoor zou je in elkaar geslagen moeten worden![]()
[ afbeelding ]
Hier moet ik hem gelijk in geven. Wat I deed was ook niet goed, maar geweld gebruiken vind ik helemaal niet kunnen, zeker omdat jullie hem er al op hadden aangesproken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:24 schreef Rekkie het volgende:
Mwoh woorden zijn maar woorden....
het oplossen met geweld vind ik ernstiger
Je kan dan altijd zeggen: "sorry het spijt me" . Dat klinkt veel beter dan: "het was een grapje "quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier moet ik hem gelijk in geven. Wat I deed was ook niet goed, maar geweld gebruiken vind ik helemaal niet kunnen, zeker omdat jullie hem er al op hadden aangesproken.
En omdat ie dat niet zei, was het prima dat ie in elkaar gemept werd?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:11 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Je kan dan altijd zeggen: "sorry het spijt me" . Dat klinkt veel beter dan: "het was een grapje "
Indeed.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En omdat ie dat niet zei, was het prima dat ie in elkaar gemept werd?Sorry, maar dan heb je een grotere kronkel dan iemand die zoiets in zijn MSN naam zet.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:28 schreef Herald het volgende:
[..]
typisch gevalletje van niet in before the truck
Nouja, lekker fijngevoelig zeg.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:11 schreef Xebrozius het volgende:
Ja meejanken met andere mensen die iemand ook vaag kennen, dan kun je alvast je plekje in de hemel claimen.
Tja, ik en die hele fucking Tim niet, ook al viel hij hier nu ter plekke naast me dood dan nog zou ik niet diep geschokt zijn. Enigzins verontwaardigd misschien omdat zijn lijk op m'n nieuwe tapijt ligt... Maar dat is dan ook alles. Moet ik godverdomme de lijkentaxi bellen om die knakker uit m'n huis te laten halen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:13 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Nouja, lekker fijngevoelig zeg.
Wie de fuck is Tim eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tja, ik en die hele fucking Tim niet, ook al viel hij hier nu ter plekke naast me dood dan nog zou ik niet diep geschokt zijn. Enigzins verontwaardigd misschien omdat zijn lijk op m'n nieuwe tapijt ligt... Maar dat is dan ook alles. Moet ik godverdomme de lijkentaxi bellen om die knakker uit m'n huis te laten halen.
Ik heb geen ENKELE band met Tim; intellectueel, geestelijk, spiritueel of lichamelijk. Niets van dat al...
Voor mij is Tim een lijk zoals er zoveel zijn. Als ik over een begraafplaats loop dan realiseer ik me ook dat er allemaal mensen liggen te vergaan onder de grond. Dan stort ik toch ook niet jankend op mijn knieen omdat het me allemaal zoveel pijn doet?
De dood wordt ernstig overschat
Ik weet niet of je het sarcastisch bedoelt, maar zo niet: KOM OP HEY! "Lekker voor je" heeft maar 1 betekenis voor de gemiddelde persoon, en al helemaal voor de gemiddelde VMBO-leerling.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:37 schreef Bemoeizucht het volgende:
[..]
Na even redelijk nadenken denk ik dat Snuitebolletje gelijk heeft... What the fuck... Het is misschien onnadenkend om het er in te zetten maar zeker niet negatief bedoeld. Kinderen toch altijd op die scholen.... Daarom hebben ze tegenwoordig in elk bedrijf van die communicatie-cursussen omdat ze tegenwoordig geen communicatie meer leren op de scholen. Bah... bijzonder dom om een multi-interpretabele tekst van iemand zo op te vatten en meteen met geweld te beantwoorden! LEVE HET WOORD!
Ik ken jou net zo goed niet, weg argument...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:35 schreef Sextreme het volgende:
In dit geval gaat het om de broer van een vriend van mij. En ik ben dan ook niet erg te spreken over sommige reacties in dit topic. Ik begrijp dat 't voor jullie een ver-van-mijn-bed-show is maar kunnen we het alsjeblieft een beetje respectvol houden?
Verder neem ik geen enkel standpunt in de discussies die hier gevoerd worden.
Ik danke u hartelijk
Ik geef nergens een argument, ik doe simpelweg een oproep om het een beetje fatsoendelijk te houden, omdat er mensen zijn die er wel dicht bij betrokken zijn. Wil je dit niet dan zal ik je niet tegenspreken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ken jou net zo goed niet, weg argument...
Iemand slaan om een paar worden... Dat is pas een gebrek aan fatsoen. Wees dan verstandig en reageer er niet op.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:24 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nou de lessen waren toch niet om aan te zien. Ik kan de gast heb hem weleens gesproken. Ik heb met hem gelachen en een keer ook eens gezongen.
Hij heeft het gewoon verdiend. Zoiets zeg je niet. Dat heet fatsoen. En als VWO leerling moet je dat weten.
Ik vertel gewoon mijn verhaal om mijn emoties kwijt te raken. De woede af te reageren op dit forum en niet op een zielige gast. Ik kan mij wel voorstellen dat iemand hem heeft geslagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |