quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:49 schreef J.A.N.A. het volgende:
Als dit het mooiste meisje van de klas was, was ik dat ook
Wat verwacht je danquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:28 schreef TheArt het volgende:
Wat een gigantisch kakwijf. Ik dacht dat het leuk was dat er iemand in het programma kwam die hier in de buurt op school zat, maar dit is me toch
Ze zat op een dansschool, dus lijkt me wel essentieel.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:30 schreef Agrippina het volgende:
Ik begrijp niet waarom de klemtoon zo op die mislukte balletcarrière moest liggen. Ze deden alsof ze kans had gehad een tweede Pavlova te worden, maar toen haar recht op de man af gevraagd werd of ze dacht dat ze talent had, was het antwoord "dat weet ik niet". Nogal zwak. Wie een topcarrière wil ,moet allereerst overtuigd zijn van zijn eigen kunnen.
Dat ze lesbisch was vond ik ook heel geinig. Kun je door je uiterlijk alle jongens krijgen, blijk je er geen een te hoeven. Haha. Maar wel weer een geval van schoonheid die vele deuren voor je opent. Je hoeft geen opleiding voor kinderoppas te hebben gevolgd, een lief koppie hebben is voldoende. En daarmee je toekomstige werkgeefster verleiden, natuurlijk
Hihi, in mijn klas zat een meisje dat noemden we jopie pisvinger. Dan valt parfumfles nog wel meequote:
Jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:52 schreef rubbereend het volgende:
ze komt binnen en die gast met die bril HALLOOOOOOOO
Ik ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja. Hij wil d'r nog steeds wel.
Inderdaadquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:55 schreef Aventura het volgende:
Snap nooit dat ze al die briefjes en krabbeltjes nog hebben. Ik heb helemaal niks meer van mijn middelbare schooltijd. Volgens mij maken ze die briefjes gewoon na.
Voor iemand van begin 40 ziet ze er prima uitquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik niet hoor, 'ze' hangen nogal.
Dat vroeg ik mee ook al af ja, er zullen vast nog wel wat oude scrhiftjes en agenda's op de zolder van m'n ouders liggen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:55 schreef Aventura het volgende:
Snap nooit dat ze al die briefjes en krabbeltjes nog hebben. Ik heb helemaal niks meer van mijn middelbare schooltijd. Volgens mij maken ze die briefjes gewoon na.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef henkde_j het volgende:
Lijkt wel een film dat hele leven van 'r
Mooie MILF idd!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde![]()
Verder wel een heftig verhaal natuurlijk![]()
En die schoondochterwat voor taal sprak die eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |