Dat vond ik ook zo apart ja. Zelf geboren en getogen in Oldenzaal, niks mis mee, maar ga dan niet zo uit de hoogte doen dat je neerkijkt op mensen uit Oldenzaal.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef p-etr-a het volgende:
Els: supermooie, intelligente vrouw.
Die zussen: afschuwelijk! Vooral Roos (de linker). 'Ze zijn daar zo bekróómpen.' Nee, dat ben jij.
Ja die zag er wel nog erg mooi uit naar 15 jaar in de grond te hebben gezeten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:05 schreef Marthh het volgende:
Oldenzaal![]()
Die wijnfles hadden de programma makers daar, denk ik, in de grond gestopt .
Mja, deze keer niet heel erg spannend. Rebelse meid, meerdere relaties gehad (waarvan één keer trouwen en één keer een kind) en nu nog steeds single.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:20 schreef dennisw het volgende:
ik heb het gemist
Is dit niet mevr. Schoemacher?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
Ben benieuwd wat er van die Claudia is geworden, ze was ontzettend mooi iig.
Normaal staat dat op de site bij de aflevering van die dag, maar ze werken het sinds dit seizoen slecht bij.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is de naam van het nummer dat ze net ff een paar tellen draaide?
ze mag wel wat afvallen nu, want ze ziet er ouder dan 37 jaar uit..quote:
Leek nogal mee te vallen? Relatie van 2,5 jaar, toen eentje van 8 jaar, nu 2 jaar getrouwd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:58 schreef TheArt het volgende:
Klopt.
Ze liep wel van de ene naar de andere man.
Ik vond het wel een mooi verhaal.... ook erg open!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Leek nogal mee te vallen? Relatie van 2,5 jaar, toen eentje van 8 jaar, nu 2 jaar getrouwd.
Hmmm, ja zoiets had ik wel van te voren verwacht, maar zo kwam het niet op mij over.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:45 schreef Samson het volgende:
Net die aflevering van die vrouw gezien die nu met Schoemacher is. Nou, die verhalen neem ik met een korreltje zout, ze zat volgens mij constant verhalen te verzinnen, keek Jongbloed ook bijna nooit aan. Zoals dat verhaal van dat feest waar ze zogenaamd gered moest worden van een horrorscenario. Vervolgens hoor je helemaal niet waar dat over ging? En als je die Braziliaan naar haar zag kijken is daar wel wat meer gebeurd dan enkel "redden"Het enige dat ik in deze uitzending zag is een beetje een ordinaire golddigger, hupsakee, op naar de volgende luxe, op naar de volgende vent.
Dat is idd nogal vreemd, en snap jij dan wat er voor iets dramatisch had kunnen gebeuren op dat feest? Het wordt als een hele issue gebracht maar uiteindelijk vertelt niemand wat er dan had kunnen gebeuren.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:29 schreef Michellee het volgende:
[..]
Hmmm, ja zoiets had ik wel van te voren verwacht, maar zo kwam het niet op mij over.Wat ik wel anders vond was, normaal heb je altijd heel veel klasgenoten die iets over het mooiste meisje zeggen. Nu waren het voornamelijk mensen buiten de schooltijd...
Ik denk iets van verkrachting of prostitutie? Want één van die gasten had haar toch tegen een auto geduwd met het commentaar "wij gaan een gezellige avond krijgen?" ofzo? Daarnaast even serieus, wie vliegt er nu helemaal van Frankrijk naar Brazilie met 2 gasten die je totaal niet kent?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:32 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat is idd nogal vreemd, en snap jij dan wat er voor iets dramatisch had kunnen gebeuren op dat feest? Het wordt als een hele issue gebracht maar uiteindelijk vertelt niemand wat er dan had kunnen gebeuren.
Wat je zegt, herken ik niet uit de uitzending.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:45 schreef Samson het volgende:
Net die aflevering van die vrouw gezien die nu met Schoemacher is. Nou, die verhalen neem ik met een korreltje zout, ze zat volgens mij constant verhalen te verzinnen, keek Jongbloed ook bijna nooit aan. Zoals dat verhaal van dat feest waar ze zogenaamd gered moest worden van een horrorscenario. Vervolgens hoor je helemaal niet waar dat over ging? En als je die Braziliaan naar haar zag kijken is daar wel wat meer gebeurd dan enkel "redden"Het enige dat ik in deze uitzending zag is een beetje een ordinaire golddigger, hupsakee, op naar de volgende luxe, op naar de volgende vent.
De volgende foute vent, ook vooral.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:45 schreef Samson het volgende:
Het enige dat ik in deze uitzending zag is een beetje een ordinaire golddigger, hupsakee, op naar de volgende luxe, op naar de volgende vent.
Ik ook niet, het was toch wel overduidelijk om het geld te doen met die kerel van het strand bij Tijn Akersloot (kwam ik ooit ook vaakquote:Op zondag 8 maart 2009 19:59 schreef Jane het volgende:
[..]
De volgende foute vent, ook vooral.
Ja, ik kon er ook niet veel sympathie voor opbrengen, moet ik zeggen hoor.
die fase zit ze nu al in, erg onflatteus in deze uitzending, gewoon een standaardmoeke van 37 jaar, en dan nog wat, ze was client/patient van dr vent ooit, tssssk, codenummereen ga nooit met een client/patient een relatie aan..de basis is dan sowieso fout..quote:Op zondag 8 maart 2009 21:12 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik ook niet, het was toch wel overduidelijk om het geld te doen met die kerel van het strand bij Tijn Akersloot (kwam ik ooit ook vaak) Hoeveel keer per jaar ging ze wel niet met vakantie? En bij Schoemacher zal ze ook niet op de eurocentjes hoeven te letten en op de koop toe af en toe een spuit voor een strakker bekkie
Totdat er geen redden meer aan is en hij haar inruilt voor een jonger/strakker exemplaar. Dan is het haar beurt om aan de kant gezet te worden
![]()
Mag dat eigenlijk wel??quote:Op zondag 8 maart 2009 21:27 schreef Euridice het volgende:
[..]
die fase zit ze nu al in, erg onflatteus in deze uitzending, gewoon een standaardmoeke van 37 jaar, en dan nog wat, ze was client/patient van dr vent ooit, tssssk, codenummereen ga nooit met een client/patient een relatie aan..de basis is dan sowieso fout..
Goed, zo naďef kun je zijn. Maar als dat vervolgens uit de hand dreigt te lopen, ga je aan de volgende 2 wildvreemden vragen of ze je willen reddenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:38 schreef Michellee het volgende:
[..]
Daarnaast even serieus, wie vliegt er nu helemaal van Frankrijk naar Brazilie met 2 gasten die je totaal niet kent?
Ja maar aan wie moest ze het anders vragen? Ze kende daar toch niemand?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:42 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Goed, zo naďef kun je zijn. Maar als dat vervolgens uit de hand dreigt te lopen, ga je aan de volgende 2 wildvreemden vragen of ze je willen reddenDát vond ik wel een beetje vaag.
Lovechild heeft een goed punt, als je met een groep vreemden bent waar je blijkbaar al een enorme tijd mee in het vliegtuig hebt gezeten en dan aan mensen die je nog slechter/helemaal niet kent vragen om je te helpen, met een reden die helemaal niet wordt uitgelegdquote:Op maandag 9 maart 2009 11:50 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ja maar aan wie moest ze het anders vragen? Ze kende daar toch niemand?
Nou ja, stel ik zou in een gevaarlijke situatie zitten, dan zou ik ook elke malloot die er een beetje betrouwbaar uit ziet, aanspreken....toch?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:13 schreef Samson het volgende:
[..]
Lovechild heeft een goed punt, als je met een groep vreemden bent waar je blijkbaar al een enorme tijd mee in het vliegtuig hebt gezeten en dan aan mensen die je nog slechter/helemaal niet kent vragen om je te helpen, met een reden die helemaal niet wordt uitgelegd
Als er idd sprake zou zijn van een gevaarlijke situatie, maar wat dat betreft vertelde ze 0.0.....quote:Op maandag 9 maart 2009 19:26 schreef Michellee het volgende:
[..]
Nou ja, stel ik zou in een gevaarlijke situatie zitten, dan zou ik ook elke malloot die er een beetje betrouwbaar uit ziet, aanspreken....toch?
't was alleen geen echt mooi meisjequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:48 schreef Jane het volgende:
Kijk, dit vind ik nou een veel leuker Mooiste Meisje.
Verkouden + Frans accent.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik begreep alleen niet goed waarom ze sprak alsof ze een dubbele tong had. Dat klonk heel vreemd al werd het ook wel weer charmant.
Heel speciaal verhaal. Mooie, sterke vrouw met een heel bijzonder verhaal en een bijzondere vader.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:54 schreef TheArt het volgende:
Nieuwe seizoen is vandaag weer begonnen. Mooie aflevering, zeker een speciaal verhaal.
EDIT: Hč verdomd, ik dacht al dat ik haar ergens van herkende. Maar haar foto staat inderdaad groot op het Museumplein.
Nee hoor. Maar die gratenkut vond ik veel te dun.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:11 schreef alors het volgende:
Heeft iedereen de aflevering van 2 november gemist, wat een supermooi meisje zeg, ik kijk het nu.
Wat golfer zegt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar die gratenkut vond ik veel te dun.
Mwoah...vond ik wel meevallen, maar ik val niet zo op (ge)blond(eerd).quote:Op maandag 7 december 2009 23:01 schreef Sjappel het volgende:
zeer mooi meisje deze week..
Ja, anders is zo'n uitzending natuurlijk niet interessant.quote:ook weer met een leven dat door drama wordt gekenmerkt.
Meneer Ooms. Ouwe viezerik met een Playboy.quote:Op maandag 21 december 2009 22:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zag in het voorstukje iemand die ik ken. Die oude leraar van haar met de Playboy waar het onderwerp van deze week in staat.
Toch maar even kijken, want vind dat wel een bijzondere man.
=quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:11 schreef sander89 het volgende:
Vanavond ook maar weer is kijken sinds tijden.
Klopt, begin vorig jaar is dat uitgezonden.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:24 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Kennen jullie dat verhaal uit België waar een 'mooiste meisje' er alsnog vandoor ging met de inmiddels getrouwde schoolliefde?
Zo is dat.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:34 schreef k_man het volgende:
NW moet dadelijk maar even een nieuw topic openen, maar dat komt dan niet meer terug in MyAT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |