Dat vond ik ook zo apart ja. Zelf geboren en getogen in Oldenzaal, niks mis mee, maar ga dan niet zo uit de hoogte doen dat je neerkijkt op mensen uit Oldenzaal.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef p-etr-a het volgende:
Els: supermooie, intelligente vrouw.
Die zussen: afschuwelijk! Vooral Roos (de linker). 'Ze zijn daar zo bekróómpen.' Nee, dat ben jij.
Ja die zag er wel nog erg mooi uit naar 15 jaar in de grond te hebben gezeten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:05 schreef Marthh het volgende:
Oldenzaal![]()
Die wijnfles hadden de programma makers daar, denk ik, in de grond gestopt .
Mja, deze keer niet heel erg spannend. Rebelse meid, meerdere relaties gehad (waarvan één keer trouwen en één keer een kind) en nu nog steeds single.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:20 schreef dennisw het volgende:
ik heb het gemist
Is dit niet mevr. Schoemacher?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
Ben benieuwd wat er van die Claudia is geworden, ze was ontzettend mooi iig.
Normaal staat dat op de site bij de aflevering van die dag, maar ze werken het sinds dit seizoen slecht bij.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is de naam van het nummer dat ze net ff een paar tellen draaide?
ze mag wel wat afvallen nu, want ze ziet er ouder dan 37 jaar uit..quote:
Leek nogal mee te vallen? Relatie van 2,5 jaar, toen eentje van 8 jaar, nu 2 jaar getrouwd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:58 schreef TheArt het volgende:
Klopt.
Ze liep wel van de ene naar de andere man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |