Zo moet het te googlen zijn, deel het punt maar uit namens mijquote:is een van de belangrijkste ontwerpscholen van de 20ste eeuw. De architect Walter Gropius, afkomstig uit het Werkbund beweging, vormde uit twee kunstonderwijsinstellingen in 1919 'Das Staatliche
Weimar'. Het doel was de creatieve krachten van de velen soorten kunst te bundelen met functionele en zelfs economische aspecten , zodat uiteindelijk een nieuwe stroming in de vormgeving en architectuur zou ontstaan. In deze nieuwe stroming moesten de grenzen tussen vormgeving en functionaliteit gaan vervagen.
bauhaus?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:00 schreef cafca het volgende:
Ik moet gaan, dus ik laat jullie achter met deze hint:
[..]
Zo moet het te googlen zijn, deel het punt maar uit namens mij
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:09 schreef latislos het volgende:
bauhaus is natuurlijk geen gebouw, dus het zal wel de bauhaus-school zijn..
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:14 schreef qonmann het volgende:
Dana ?
correcto mundo.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:27 schreef erkel het volgende:
Celine Dion?
Neee, een der grootste Nederlandse Wetenschappers, hij staat ook in de canon nu.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Simon Stevin
Oh dat was niet de bedoeling .de naam had weggemoeten...sorryquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:54 schreef latislos het volgende:
?? waarom geef je het antwoord nu ??
Nee gewoon met zijn vieren.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:25 schreef slaveloos het volgende:
de stones waren toch met zn vijfen?
Randy Newman of zo dan misschien
richards, jagger, wyman, wood en watts zijn er toch 5?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee gewoon met zijn vieren.
En Newman is fout.
Het was een neger.
Je hebt gelijk. Sorry. Wie werd dus de 6de Rolling stone genoemd ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:29 schreef slaveloos het volgende:
[..]
richards, jagger, wyman, wood en watts zijn er toch 5?
dan weet ik het nog niet, Fats Dominoquote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Sorry. Wie werd dus de 6de Rolling stone genoemd ?
Ik gok Tenzing Norgay, de sherpa van Hillary?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:58 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hoe kennen we de Sagarmatha beter ?
nopequote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:00 schreef iamredleader het volgende:
Is het dan Hillary zelf?
prachtig volledig en toch bondigquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:06 schreef starla het volgende:
Omdat het lapjesallel X-chromosomaal recessief is, ergo je hebt 2 X chromosoomen nodig
jouw rode kat is xenofoob, en heeft alleen oog voor rode katersquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:09 schreef SaskiaR het volgende:
Hoe zit dat dan met rode katten? wij hebben een rode poes, maar die heeft alleen maar rode katertjes gekregen (6 in 2 nesten).
je zou denken dat met een rode poes + rode kater er toch rode poezen- en katerbabies uit zouden komen... maar nee, alleen maar katertjesquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:12 schreef slaveloos het volgende:
[..]
jouw rode kat is xenofoob, en heeft alleen oog voor rode katers
ach ik heb alleen maar dochters, zo is er altijd wel watquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:15 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
je zou denken dat met een rode poes + rode kater er toch rode poezen- en katerbabies uit zouden komen... maar nee, alleen maar katertjes
Is dat het moment waarop een vrouw het meest ontvankelijk is voor bevruchting van de eicel?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:13 schreef starla het volgende:
Wat wordt er bedoel met: Temperature Sex Determination of TSD?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:15 schreef slaveloos het volgende:
geslachtsbepaling op basis van temperatuurverschillen tussen de verschillende geslachten?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:40 schreef tong80 het volgende:
Steward Copeland
Larry Mullen
Dave Grohl
Ringo Star
Charley Watts
Bedankt...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:44 schreef slaveloos het volgende:
tis larry mullen jr, mar een kniesoor die daarop let![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |