Hij moet nog uit de kast komen dus.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:52 schreef DJMO het volgende:
nee, ik ben vrouw, en hij is perfect.. op die soapseries na
of een getrouwde kasthomo zonder smaak, zoals die van TS.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:53 schreef bbtb77 het volgende:
De ideale man is of getrouwd, of homo...
Gaydar says gayquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:51 schreef DJMO het volgende:
hij helpt in het huishouden,
doet boodschappen,
is lief voor me,
zorgt voor me als ik ziek ben
en hij is ook nog eens goed in bed..
dan blijkt ineens dat hij verslaafd is aan GTST en ATWT
quote:hij helpt in het huishouden, doet boodschappen
DJMO schijnt graag aan paalzitten te doenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:55 schreef paddy het volgende:
Hehe
Gewoon doorzoeken. Ergens zal er toch wel een man zijn die volledig aan je wensen kan tippen![]()
En jij? Voldoe jij wel aan AL zijn eisen?
En jij schijnt m van haar omhoog te krijgen, daar verdien je op zich al een lintje voorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:58 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
DJMO schijnt graag aan paalzitten te doen![]()
Verleden tijdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:01 schreef Dangel het volgende:
[..]
En jij schijnt m van haar omhoog te krijgen, daar verdien je op zich al een lintje voor
Hear Hear!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:01 schreef Dangel het volgende:
[..]
En jij schijnt m van haar omhoog te krijgen, daar verdien je op zich al een lintje voor
Met andere woorden ..je bent homo wanneer je meehelpt in het huishouden? Dus jij gaat later (wanneer je groot ben) alleen de kost verdienen? Of neemt een huishoudster (mannelijk/vrouwelijk)quote:
Ooit eens van de term 'verleden tijd' gehoord?quote:
Hoeveel zakken gingen er over haar hoofd?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:05 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ooit eens van de term 'verleden tijd' gehoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |