Mooi! welkom !quote:Op zondag 13 januari 2008 19:06 schreef babbelientje het volgende:
No worries, ik kom de boel hier vrolijk opleuken.. breda de goeiste

Welke user was jij eerst dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:59 schreef babbelientje het volgende:
Bestaan wij dan nog wel, nu de wereld vergaat in 2012.. (toch?)

Ja, altijd hè!quote:Op maandag 14 januari 2008 08:16 schreef BossFight het volgende:
Kuuk. Dame.
Hebben we er weer zin in deze week!?
Lekker werken enzo!
...Of niet?

Hoe kóm je er opquote:Op maandag 14 januari 2008 11:45 schreef Stofje het volgende:
Ik ga als Duracelkonijn met carnaval.. Babbelientje, willen jouw billen mijn trommel zijn?
.
 .
.

quote:Op maandag 14 januari 2008 11:57 schreef JDude het volgende:
Ik wil óók naar de zon.

Ah, jij bent er ook in getrapt?quote:Op maandag 14 januari 2008 12:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik doe mee aan de optocht als Duracelkonijn.

Moet je zeggen tegen de telefonist(e) die je aan de lijn krijgt. Daar gaan ze meestal serieus op in!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:11 schreef BossFight het volgende:
Man man man, waarom hebben helpdesk lijnen altijd de meest irritante afgezaagde gay-ass kut muziek als je in de wacht staat?! Luister nu naar de instrumentale versie van een of ander uitgebraakt jaren 70 slaven liefdesliedje volgens mij.
Zucht.
Kutmaandag.

Nog een paar maanden wachten. Dan gaan wij ook.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:57 schreef JDude het volgende:
Ik wil óók naar de zon.

Strak plan.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:06 schreef veldmuis het volgende:
Dan kom ik foto's maken en ga jij in de carnavalsOP!

"Ja hallo mevrouw, ik wil graag een opmerking maken over jullie wachtmuziek.... WAT EEN GRAFBENDE! DOE ER WAT AAN! Ow ja en verder wil ik graag met jullie technische dienst spreken."quote:Op maandag 14 januari 2008 13:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Moet je zeggen tegen de telefonist(e) die je aan de lijn krijgt. Daar gaan ze meestal serieus op in!

Oeh. Sexy schat.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:36 schreef JDude het volgende:
Ik doe alleen mee aan de optocht als ik in een AH Hamsterpak mag.

Het idee van een 2 meter lange paarse hamster is best vermakelijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:36 schreef JDude het volgende:
Ik doe alleen mee aan de optocht als ik in een AH Hamsterpak mag.

HAMSTEREEEHHH!!! En dan zoeen café binnenrennen en wat fleskes Juup weggraaien.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:03 schreef BossFight het volgende:
Het idee van een 2 meter lange paarse hamster is best vermakelijk.

.
.

Waarom heb je je liefste user avatar niet trouwens?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:52 schreef Kuukske het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAMSTEREEEEEEEEEEEEEEEEHHH. Ze zijn zo lief.

quote:Op maandag 14 januari 2008 16:20 schreef bassieVL het volgende:
Je liefste user avatar?
quote:Liefste user:
Heel begrijpelijk met zo'n lief forum; deze award gaat naar maar liefst 7 users!
Puntenslijpsel, Kuukske, Bluezz, Biancavia, Lobasca, Muck en theYoung1 hadden allemaal 2 stemmen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |