Ik kon een schaterlach niet onderdrukkenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:55 schreef veldmuis het volgende:
Anderhalf!
Jij nog een dikke 40, dus wat dat betreft heb ik het goed bekeken.
 .
.

.
.

.
. .
.

Joh. Zei ze d'r username?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:09 schreef DutchieBre het volgende:
Iemand de wereld draait door gekeken .. Een heks van Fok! was er ook, beeldend kunstenaar .. Gadver, ze maakte me nog zieker

Ik heb dat inderdaad gezien, ik wist niet dat ze ook op Fok! komt? Dat mens die haar eigen kat heeft gewurgd omdat het depressief was?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:09 schreef DutchieBre het volgende:
Iemand de wereld draait door gekeken .. Een heks van Fok! was er ook, beeldend kunstenaar .. Gadver, ze maakte me nog zieker

Tinkebell .. Dat was ook haar artiestennaam .. Ik had al haar fobo gevonden, maar staan geen foto's meer in .. had ook een reactie geplaatst, maar was binnen 5 minuten alweer weggehaald .. Heks, daar maak ik me kwaad om, en ik heb zelf een hekel an katten ..quote:

Zelfverklaarde "Artieste" bij DWDDquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:40 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Bij mij deed ie het wel, maar was binnen 5 minuten weer weg ..

haha, dat deed ik ook alquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zelfverklaarde "Artieste" bij DWDD
Hier, kun je klagen!

Klopt niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:08 schreef bassieVL het volgende:
Ik ga zo ook naar NAC.
Oh ja, de Grote kerk is ook in het nieuws: Bier legt Bredase kerk geen windeieren
Die is al gerestaureerd. Ik vind er nog steeds weinig aan, maar het restaureren is gebeurdquote:En met al die muntjes wil de kerk een muurschildering laten restaureren.
 .
.

Ik ga heus wel naar NAC nu.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Klopt niet.
[..]
Die is al gerestaureerd. Ik vind er nog steeds weinig aan, maar het restaureren is gebeurd.

Nee, dat niet zo.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:47 schreef BossFight het volgende:
Ik heb een calender van wonen breeburg. En daar staan alle wedstrijden van nac op.
Dus nu weet ik zelfs, als ik ga kijken tegen wie ze spelen vanavond!
Ben ik nu stoer?

Ginneken begint pas aan de overkant van de tunnelbak, gij deugnietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:10 schreef arneaux het volgende:
Ginneken represent. Nieuwe crib aan de Zandbergweg.
 .
.

Dat "nieuw"bouwcomplex, of dat oude herenhuis (herkenbaar aan de volstrekt gare keuken, althans 2 jaar geleden)?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:20 schreef arneaux het volgende:
Ja daar woon ik ook. Wooncomplex van WonenBreburg.

Weet ik niet eigenlijk. Je kijkt uit op 1 of andere ijzerwinkel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat "nieuw"bouwcomplex, of dat oude herenhuis (herkenbaar aan de volstrekt gare keuken, althans 2 jaar geleden)?

Eén of andere ijzerwinkel. Hallo. Je hebt het wel over Jack v. Wijk. Een begrip in Breda.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:39 schreef arneaux het volgende:
Weet ik niet eigenlijk. Je kijkt uit op 1 of andere ijzerwinkel.

Haha, toevallig weet ik dat het Jaak is, niet Jack.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eén of andere ijzerwinkel. Hallo. Je hebt het wel over Jack v. Wijk. Een begrip in Breda.

Het zal het oude pand wel zijn, dan. Zijn de muren in de meest lelijke kleuren geverfd?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:39 schreef arneaux het volgende:
Weet ik niet eigenlijk. Je kijkt uit op 1 of andere ijzerwinkel.
 .
.

Bredanaars zeggen Sjak van WIjk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:42 schreef arneaux het volgende:
Haha, toevallig weet ik dat het Jaak is, niet Jack.

Ik kom uit Breda en zeg gewoon Sjaak van Wijk.quote:
 .
.Mwa pand was nog vrij nieuw hoor. Het was ook een studentencomplex met allemaal Franse balkonnetjes.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Het zal het oude pand wel zijn, dan. Zijn de muren in de meest lelijke kleuren geverfd?
Tof. Daar heb ik nog best vaak in de tuin biertjes gedronken.

Oh, vraagje dan. Waarom ga je in godsnaam op kamers? Of ben je gewoon verhuisd?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:46 schreef arneaux het volgende:
Ik kom uit Breda en zeg gewoon Sjaak van Wijk..

Ah, nee, dan is het toch een deur verderop. Vanaf de straat zie je allemaal bierkratten op die balkonnetjes staan. En een berg fietsen voor de deurquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:46 schreef arneaux het volgende:
Mwa pand was nog vrij nieuw hoor. Het was ook een studentencomplex met allemaal Franse balkonnetjes.
 .
.

Wegvluchten van het ouderlijk nest. Geef 'm eens ongelijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:47 schreef Kuukske het volgende:
Oh, vraagje dan. Waarom ga je in godsnaam op kamers? Of ben je gewoon verhuisd?

Er stonden inderdaad een hoop fietsen voor de deur. Ik hoop niet dat het een súperstudentencomplex is, als in lallende brallende koorballen want dan krijg ik t nog zwaar.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah, nee, dan is het toch een deur verderop. Vanaf de straat zie je allemaal bierkratten op die balkonnetjes staan. En een berg fietsen voor de deur.
Ik woon vanaf mn begin 17e op mezelf en ben nu 23. En idd, gewoon zelfstandigheid, is altijd goed voor je.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, vraagje dan. Waarom ga je in godsnaam op kamers? Of ben je gewoon verhuisd?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |