Sportweek meldde van wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nonsens. Hij is voor een paar ton gekocht van Ajax, die heeft echt geen clausule van een paar ton staan hoor.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:55 schreef Cruoninga het volgende:
Hoe zit het nu met Ogaragu? Dat is samen met Vermealen toch de sterkste link in de verdediging van Ajax? Waarom dan juist een rechtsback willen aantrekken?
Het is wel de enige speler die door middel van scouting is binnengehaald, en niet uit het kringetje van Van Geel komt. In dat opzicht was het wel een opsteker voor de scoutingquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:02 schreef Cruoninga het volgende:
Ah ok, zo goed volg ik Ajax niet. Dacht dat hij nog werd gezien als het enige redelijke succesje van de buitenlandse scouting van de laatste periode. Ik denk trouwens je goed zit met 'een beetje concurrentie' want Bruno Silva is meer of min op dezelfde manier te beschrijven. Verdedigend ook niet altijd top.
Jij denkt dat een club en investeerders 4,5 ton betalen voor een speler die in zijn contract heeft staan dat hij voor een paar ton weg mag? Ik denk niet dat en de club en de investeerders zo dom zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:51 schreef The_Verve het volgende:
Het lijkt jou onwaarschijnlijk. Dan geloof ik toch maar Sportweek...
quote:15 januari, 14:51 uur “Wij begrijpen dat de situatie rond Bruno Silva de gemoederen onder onze supporters bezig houdt. Wij voelen ons echter niet geroepen inhoudelijk in te gaan of te reageren op allerlei berichtgeving en uitspraken van andere mensen in kranten of op internetsites. Wij blijven ons standpunt herhalen dat gedurende deze transferperiode geen enkele speler FC Groningen tussentijds mag verlaten. Die situatie is ongewijzigd.”
Bij een club die rond de 1 miljoen voor Everton betaalt zou het me niets verbazen. Maar serieus: wie weet wilde Boakye enkel tekenen wanneer deze clausule in zijn contract kwam. Ik heb de transfer destijds niet gevolgd maar wanneer je dringend een rechtsback nodig hebt...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jij denkt dat een club en investeerders 4,5 ton betalen voor een speler die in zijn contract heeft staan dat hij voor een paar ton weg mag? Ik denk niet dat en de club en de investeerders zo dom zijn.
1 miljoen Dollar ja. Dat is 6,5 ton in Euro en als hij goed gebruikt wordt dan kan hij dat geld ook wel waard zijn. Je moet niet vergeten dat hij in zijn 1e zijn (waarin het elftal al niet lekker liep) toch 1 op 2 liep als het om doelpunten gaat. Dit seizoen had hij er ook al redelijk snel 4 inliggen en scoorde hij er al 3 in de beker, het probleem is dat hij niks kon uitrichten tegen een overmacht van verdedigers met alleen maar hoge ballen en zonder aansluiting van zijn eigen middenvelder. Met de manier van spelen toen Brood er nog was zou iedere kleine voetballer verzuipen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:17 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Bij een club die rond de 1 miljoen voor Everton betaalt zou het me niets verbazen. Maar serieus: wie weet wilde Boakye enkel tekenen wanneer deze clausule in zijn contract kwam. Ik heb de transfer destijds niet gevolgd maar wanneer je dringend een rechtsback nodig hebt...
Met een marktwaarde van 900.000 is een miljoen geen gek bedrag.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:17 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Bij een club die rond de 1 miljoen voor Everton betaalt zou het me niets verbazen.
Dan zou een clausule niet bepaald de slimste actie zijn. Maar misschien waren ze zo tevreden over Boakye dat ze hem ondanks zo'n clausule wilden hebben?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:22 schreef Blawh het volgende:
Wat heet dringend een rechtsback hebben, de transfer van Boakye was al redelijk snel rond. Als het niet rond was gekomen dat had Heracles nog zo'n 2,5 maand gehad om een andere rechtsback te zoeken.
Jan Smit kennende niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:27 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dan zou een clausule niet bepaald de slimste actie zijn. Maar misschien waren ze zo tevreden over Boakye dat ze hem ondanks zo'n clausule wilden hebben?
Als dat stukje in bold waar is, is Groningen echt in en intriest bezig.quote:“Toen Ajax dat wilde betalen, verhoogde de club het bedrag naar 2,5 miljoen. Toen Ajax ook dat op tafel wilde leggen, mocht ik helemaal niet weg. Ik voel me slecht, Ajax is een grote club in Uruguay en een perfect podium om me in de kijker van de bondscoach te spelen.”
Als, ik vertrouw Groningen meer dan een geldwolverige zaakwaarnemer.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als dat stukje in bold waar is, is Groningen echt in en intriest bezig..
Dit is de speler zelf.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als, ik vertrouw Groningen meer dan een geldwolverige zaakwaarnemer.
ik zie ze er nog voor aan om hem wel te verkopen aan een andere club de komende dagen..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als dat stukje in bold waar is, is Groningen echt in en intriest bezig..
Neuh, want dan krijgt ie (Silva) bij een eventuele arbitragezaak zeker gelijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:57 schreef BigFire het volgende:
[..]
ik zie ze er nog voor aan om hem wel te verkopen aan een andere club de komende dagen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |