mooie quote.quote:Silva is momenteel een enorme hype. Iedereen lijkt te vergeten hoe spelers als Hadouir, Leonardo en andere wendbare flankspelers probleemloos langs Bruno flitsten. Bij zijn geroemde vrije trappen maakte ik mij vooral zorgen over het bekertje koffie in mijn hand... Zijn rushes zorgen absoluut voor dreiging, maar hij is lang niet zo waardevol als een Lindgren of Kruiswijk. Met de beschikbare transfersom moet er eenvoudig een gelijkwaardige vervanger te vinden zijn.
De laatste tijd hangt dat anders toch wel vaak samen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:57 schreef Blawh het volgende:
Ik zeg niet dat hij het nivo heeft dat Ajax zou moeten nastreven, maar voor Groningen zou het wel een erg goede zijn.
Das waarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Misschien probeert Groningen die nu wel te halen bij ons, zit er dik in.
[..]
Zou moeten nastreven zei ik niet voor niets.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:11 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
De laatste tijd hangt dat anders toch wel vaak samen.
Ik hoop het niet voor jullie. Hij wil misschien zelf wel, maar jullie kunnen hem beter gebruiken denk ikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:57 schreef Blawh het volgende:
Misschien probeert Groningen die nu wel te halen bij ons, zit er dik in.
Hahahahaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
FCG moet zijn plaats kennen, niet ferme taal uitslaan om de supporters tevreden te houden.
he maar dat is toch gewoon zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:19 schreef Grunner het volgende:
[..]
HahahahaWij zijn Ajax, wij zijn de beste
Ajax zal er geen last van hebben, hoger zal hij nooit komenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
arrogant ventje, wat kots ik van dit soort spelers.
niet trainen bij je club
pfff
Je schrijft het zoals gewoonlijk weer erg overdreven op, maar je hebt volkomen gelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:33 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Echt te achterlijk voor woorden, zulke uitspraken. Welke gedachtegang zit daar achter? Hoe kent FC Groningen haar plaats niet als ze een speler in de loop van het seizoen niet wil verkopen???? Hoe? Oh Montana, Hoe? Die steeds voorbijkomende oneliner "FCG/Nijland moet zijn plaats kennen" blijft maar een inhoudsloze flodder. Uitleg alstublieft!
Want anders moet ik weer gaan suggereren dat er een gevoel van minachting achterzit jegens alles wat denkt in het pad van het almachtige Ajax te mogen verschijnen, een gevoel geboren door opgegroeid te zijn in de periode dat Ajax daadwerkelijk in Nederland een aparte klasse vormde, en dat in stand wordt gehouden door de blinde, dogmatische overtuiging dat alleen die situatie de enige juiste en ware was, alsof het door God zo bedoeld zou zijn geweest. Ja als dat zo zou zijn - en echt alleen maar als precies dat zou zij - zouden uitspraken als "die en die moeten hun plaats kennen", geplaatst in een ajaxbeconcurrerende context, op z'n plaats zijn. En aangezien ik toch over het bestaan van de natuurwetten die Ajax's hegemonie in stand zouden moeten houden twijfel, denk ik dat een tikkeltje meer bescheidenheid van jullie kant niet zo zou misstaan.
Mijn Italiaans is niet al te best (waar is DIGGER waar je hem nodig hebt), maar Fiorentina heeft mogelijke interesse voor Silva. Zal ook wel door de UEFA-Cup wedstrijd tussen FC Groningen en Fiorentina komen.quote:La Fiorentina su Bruno Silva
L'ormai annunciata partenza di Ujfalusi costrintge la Fiorentina a intervenire sul mercato per trovare un esterno che prenda il posto del ceco e l'attenzione di Corvino si è orientata su Bruno Silva, difensore passato all'Ajax a gennaio proveniente dal Groningen. Proprio con la maglia degli olandesi l'uruguaiano si era messo in evidenza nella doppia sfida di Uefa contro la formazione di Prandelli.
A ventisette anni Bruno Silva è maturo per l'Italia e lui stesso, che pure si era trasferito con entusiasmo nel club dei Lanceri, ora sarebbbe pronto a indossare la maglia della Fiorentina
quote:Ajacied Silva: 'Misschien keer ik ooit terug bij FC Groningen'
Datum: 4-apr-2008 15:29
Door Daan Dekker
Halverwege dit seizoen stapte Bruno Silva (foto, links) over van FC Groningen naar Ajax. De transfer ging niet zonder slag of stoot, wat er mede voor zorgde dat de relatie tussen Silva en zijn oud-trainer Ron Jans danig bekoelde. Sportweek sprak met Silva, ondermeer over de ontstane situatie.
Jans zegt dat de vertrouwensband tussen jullie kapot is. Volgens hem hebben je zaakwaarnemer Henk van Ginkel en jij zijn uitspraken misbruikt. Hij gunde je inderdaad een transfer, zoals jullie beweerden, maar dan wel aan het einde van het seizoen.
Silva: “Ik vind het jammer dat hij dat zo ziet. Ik weet nog dat hij in oktober 2007 op een training naar me toe kwam. ‘Bruno, je speelt goed de laatste tijd, als je een stap hogerop kan maken, zal ik je helpen.’ Hij heeft het toen niet over het eventuele wanneer van een transfer gehad.”
De algemeen directeur van FC Groningen, Hans Nijland, heeft na jouw vertrek flink naar je uitgehaald.
“Hans Nijland is iemand die ik uit het voetbal ken, niets meer dan dat. Een pure professionele band. Wat ik betreur, is dat hij me nooit heeft gebeld. ‘Bruno, het is niet goed wat er gebeurd is, maar gefeliciteerd met je transfer.’ Dat kon er blijkbaar niet vanaf.”
Jij had hem toch ook kunnen bellen?
“Dat snap ik. Maar bijvoorbeeld manager technische zaken Henk Veldmate heeft me wel gebeld om me te feliciteren. We hebben gelachen, het was een leuk gesprek. Ik heb hem bedankt voor de kans die Groningen me heeft gegeven. De club heeft veel voor me betekend en misschien keer ik ooit terug bij Groningen. Ik sta er open voor, ook al is het wat raar. Maar ja, de voetbalwereld is een opportunistisch wereldje.”
Hij heeft ook nog niets kunnen bewijzen in Europa. Vind het een beetje vroeg om daar conclusies over te trekken.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik vind hem een redelijke rechtsback voor in Nederland en een matige voor in Europa. Ajax had beter moeten nastreven, maar het Van Geel-verhaal is bekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |