abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56075594
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 15:30 schreef Torah het volgende:

[..]

Lijkt me toch dat je wat meer in je mars moet hebben dan een middagje stoeien met FS. Ik heb dagen met dat spel lopen spelen vlak na 9/11 en mij lukte het met moeite om ook maar de Twin Towers te raken en dat met een Cessnatje. Maar ik moet er wel bijzeggen dat er bij mij een Ptech bug was ingebouwd. Proost
Vaker oefenen zou ik zeggen. Een gebouw als het WTC raken is namelijk makkelijker dan landen.
pi_56075703
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 15:37 schreef Torah het volgende:

[..]

Duhh, jij trekt een absolute expert in Controlled Demolition in twijfel en gelooft een paar jonge jongens die meer jou geloof benaderen. Je medeplichtigheid begint op te vallen wormwood.
Toe maar. Medeplichtig zelfs...

Ik wantrouw iemand die geen goed onderzoek doet en toch opvallende uitspraken gaat doen. Zeker als een team van experts die wel uitgebreid onderzoek hebben gedaan en zich niet op maar 1 filmpje basseren een andere uitleg geven.
pi_56075857
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 15:37 schreef Torah het volgende:

[..]

Duhh, jij trekt een absolute expert in Controlled Demolition in twijfel en gelooft een paar jonge jongens die meer jou geloof benaderen.
Niet om het een of ander, maar doe je niet hetzelfde? Je gelooft namelijk wel Jowenko, die op basis van een paar beelden en tekeningen conclusies trekt, maar niet de amerikaanse experts, die ter plekke waren en de zaak van dichtbij hebben bekeken en onderzocht.
Maar ja, die laatste zitten natuurlijk in het complot.
pi_56075956
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 15:53 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ik wantrouw iemand die geen goed onderzoek doet en toch opvallende uitspraken gaat doen. Zeker als een team van experts die wel uitgebreid onderzoek hebben gedaan en zich niet op maar 1 filmpje basseren een andere uitleg geven.
Dus die paar studentjes zijn opeens gepromoveerd in experts, omdat ze er twee weken naar gekeken hebben?

En Jowenko is geen expert met zijn jarenlange praktische ervaring met Controlled Demolition? Ik denk dat je niet beseft welke staat van dienst de beste man inmiddels in heel Europa heeft opgebouwd met het professioneel neerhalen van gebouwen. Bel de man eens op en vraag zijn CV, wellicht doe je dan minder snel een ongefundeerde uitspraak als deze. Over WTC-7 was hij direkt heel stellig, daar is geen 10.000 pagina's tellend NIST rapport voor nodig om direkt te kunnen constateren dat het om Controlled Demolition ging. Het NIST is één grote farce gebleken, maar daar hebben we het al over gehad: het afstappen van de brand hypothese door NIST.
Een anti-Zionist is geen anti-semiet!.
pi_56076019
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:03 schreef Torah het volgende:

Dus die paar studentjes zijn opeens gepromoveerd in experts, omdat ze er twee weken naar gekeken hebben?
Nee niet die studentjes.
Amerikaanse collega's van Jowenko.
quote:
Bel de man eens op en vraag zijn CV, wellicht doe je dan minder snel een ongefundeerde uitspraak als deze.
Zoals je had kunnen weten ben ik al langer dan jij bij deze discussie betrokken.
Jowenko is eerder al diverse keren behandeld. Dus ik weet wel waar ik over praat. Jij blijkbaar niet als je niet eens weet dat Amerikaanse CD experts ter plaatse zijn geweest een een uitgebreid onderzoek hebben gedaan.
  woensdag 16 januari 2008 @ 16:06:53 #256
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56076034
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:03 schreef Torah het volgende:

[..]

En Jowenko is geen expert met zijn jarenlange praktische ervaring met Controlled Demolition? Ik denk dat je niet beseft welke staat van dienst de beste man inmiddels in heel Europa heeft opgebouwd met het professioneel neerhalen van gebouwen. Bel de man eens op en vraag zijn CV, wellicht doe je dan minder snel een ongefundeerde uitspraak als deze. Over WTC-7 was hij direkt heel stellig, daar is geen 10.000 pagina's tellend NIST rapport voor nodig om direkt te kunnen constateren dat het om Controlled Demolition ging. Het NIST is één grote farce gebleken, maar daar hebben we het al over gehad: het afstappen van de brand hypothese door NIST.
Je wilt het dus niet begrijpen, typisch.
  woensdag 16 januari 2008 @ 16:32:19 #257
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_56076766
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 15:53 schreef wormwood het volgende:

[..]

Experts die betrokken zijn in een belangenverstrengeling
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_56076966
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Experts die betrokken zijn in een belangenverstrengeling
Tuurlijk joh.
Mensen die alleen maar oordelen op een youtube filmpje en zeggen wat jij wilt horen vind jij prima.
Mensen die wel uitgebreid onderzoek doen en het daarom niet met jou eens zijn, zijn meteen weer bevooroordeeld....

Toch wel makkelijk om zo in een complot te blijven geloven.
  woensdag 16 januari 2008 @ 16:56:09 #259
52357 Lambiekje
pi_56077327
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:42 schreef wormwood het volgende:

[..]

Tuurlijk joh.
Mensen die alleen maar oordelen op een youtube filmpje en zeggen wat jij wilt horen vind jij prima.
Mensen die wel uitgebreid onderzoek doen en het daarom niet met jou eens zijn, zijn meteen weer bevooroordeeld....

Commission gebruikte experts en NIST experts zijn experts met dubieuze zaken. En er belang bij hem bij een bepaald soort uitkomst.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 16 januari 2008 @ 17:08:00 #260
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56077639
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Commission gebruikte experts en NIST experts zijn experts met dubieuze zaken. En er belang bij hem bij een bepaald soort uitkomst.
Dat vind je dubieus terwijl je zelf sites aanhaalt waar ze psychologen, ICT personen, electrotechnici etc. als experts gebruiken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_56077653
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er waren ook nog andere experts. Maar ik weet wel zeker dat jouw oordeel over die mensen niet anders zal zijn.
pi_56077776
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:08 schreef wormwood het volgende:

[..]

Er waren ook nog andere experts. Maar ik weet wel zeker dat jouw oordeel over die mensen niet anders zal zijn.
Dan bel je Danny Jowenko toch zelf even:

Controlled Demolitions Expert Danny Jowenko: commenting of video replay of collapse of WTC7
"...it starts from below... They have simply blown away columns."
"This is controlled demolition."
"A team of experts did this."
"This is professional work, without any doubt."

En anders die twee Zwitserse bedrijven. Jowenko zit in Veere en Antwerpen.
pi_56077860
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:42 schreef wormwood het volgende:

[..]

Tuurlijk joh.

De NIST statements over de WTC 1 en 2 in september 2007 en WTC 7 in december 2007 staan niet eens op YouTube, maar gewoon black-on-white, documented and all: fire did not cause the collapse!
pi_56077998
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 15:50 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Vaker oefenen zou ik zeggen. Een gebouw als het WTC raken is namelijk makkelijker dan landen.
Pieuww, na wat oefenen raakte ik één op de tien keer een toren en dan was het nog een gelukstreffer ook

Landen is ook niet echt makkelijk, crashen ging mij wat makkelijker af

Ik heb zelf wel eens in een Cessna gevlogen en ik kan je verzekeren dat het niet echt makkelijk is, voordat je door hebt wat een bepaalde roeruitslag in combinatie met een bepaalde hoeveelheid motorvermogen betekent, ben je al een heel stuk verder.
  woensdag 16 januari 2008 @ 17:32:55 #265
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56078204
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:24 schreef Torah het volgende:

[..]

Pieuww, na wat oefenen raakte ik één op de tien keer een toren en dan was het nog een gelukstreffer ook

Landen is ook niet echt makkelijk, crashen ging mij wat makkelijker af

Ik heb zelf wel eens in een Cessna gevlogen en ik kan je verzekeren dat het niet echt makkelijk is, voordat je door hebt wat een bepaalde roeruitslag in combinatie met een bepaalde hoeveelheid motorvermogen betekent, ben je al een heel stuk verder.
Vind je? Heb ook een keer in een Cessna gevlogen en vond dat eerlijk gezegd doodsimpel. Bedenk daarbij dat een aantal van de kapers een brevet hadden en er zou niets over moeten blijven van je twijfels.
Onikaan ni ov dovah
pi_56078288
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:15 schreef Torah het volgende:

[..]

Controlled Demolitions Expert Danny Jowenko: commenting of video replay of collapse of WTC7

Lees de vorige topics nog even door, deze discussie is vorig jaar nog uitgebreid gevoerd. Uitkomst was dat Jowenko zijn uitspraken baseert op slechts een video en een schade tekening, hij krijgt heel veel belangrijke informatie niet te horen. Blanchard heeft z'n onderzoek gebaseerd op alle beschikbare informatie inclusief ooggetuigen en seismografische data waaruit bleek dat het geen CD kon zijn. Dat je meer waarde hecht aan iemand die voorbarige conclusies trekt uit beperkte informatie dan aan mensen die wel een volledig onderzoek gedaan hebben geeft alleen maar aan dat je wil dat het een complot is ipv de echte waarheid te weten wil te komen.

Bel jowenko zelf op en geef hem alle beschikbare informatie, inclusief seismografische data en kijk of hij dan nogsteeds achter z'n uitspraken staat. Vergeet niet dat Jowenko niet objectief is want hij heeft vlak na Zembla aangegeven dat hij denkt dat het neerhalen van WTC 7 een complot is van geheime organisaties.

Lambiekje, Jowenko geeft ook aan dat hij er absoluut zeker van is dat WTC1 en 2 geen CD was, waarom neem je dat nogsteeds niet van hem aan en de CD van WTC7 weer wel? Gevalletje het is een geloofwaardige expert zolang z'n conclusies een complotverhaal ondersteunen?
pi_56078307
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:15 schreef Torah het volgende:

[..]

Negeer vooral de Amerikaans CD experts.
Dat maakt jouw mening echt niet overtuigender hoor.
pi_56078362
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:18 schreef Torah het volgende:

[..]

De NIST statements over de WTC 1 en 2 in september 2007 en WTC 7 in december 2007 staan niet eens op YouTube, maar gewoon black-on-white, documented and all: fire did not cause the collapse!
Alleen vuur niet.
Was een samenloop van omstandigheden met o.a. vuur.
Er zijn geen sporen van explosieven gevonden. Maar dat onderdeel van het NIST onderzoek zul je dan wel weer niet goed vinden.
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:06:35 #269
52357 Lambiekje
pi_56080520
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:38 schreef wormwood het volgende:

[..]

Alleen vuur niet.
Er zijn geen sporen van explosieven gevonden. Maar dat onderdeel van het NIST onderzoek zul je dan wel weer niet goed vinden.
Nee want al dat spul is verpatst aan India en China
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:16:38 #270
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56080783
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die leugen blijven herhalen maakt het niet meer waar of zo...
Onikaan ni ov dovah
pi_56080981
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:38 schreef wormwood het volgende:

[..]

Alleen vuur niet.
Vertel er dan ook even eerlijk bij dat NIST in het onderzoek niet heeft gekeken naar de mogelijkheid van explosieven! Het is maar net hoe je onderzoek gaat doen en in welke richting je het wil sturen en wat de opdrachtgever als eindconclusie wil hebben. Laten ze net bijna al het staal direkt na 9/11 op de boot hebben verscheept naar India en China (Shanghai) en net die delen waar geen sporen van explosieven op zaten, daar mocht NIST aan snuffelen.

Je zal Danny Jowenko wel niet gebeld hebben, dus heb ik voor jou maar even uitgezocht wat voor slechte Controlled Demolition expert dat nou eigenlijk is:

http://www.jowenko.com/index.php/1,16,1

Mooi he, die filmpjes? Echt varkwerk van Jowenko Demolitie! Zie je ook die mooie witte stofwolken als die gebouwen instorten? Lijkt wel hetzelfde fijne stof wat we bij de Controlled Demolition van de Twin Towers en WTC7 hebben gezien.

http://www.youtube.com/watch?v=5qWFVzBdM5s

Raar he, dat het treintje van de Truthers maar door blijft denderen en steeds meer mensen mee gaan liften? Ik kan in ieder zeggen dat ik niet medeplichtig ben aan de leugens omtrent 9/11. Kan jij dat ook wormwood? Of wordt jou inbreng in de leugen met de dag groter? Kan jij over een jaar of wat de mensen in je omgeving nog recht in de ogen kijken of ga je dan maar met een zonnebrilletje rondlopen

En maar blijven volhouden dat een paar studentjes meer verstand hebben van dat soort zaken dan Jowenko.
pi_56081127
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die leugen blijven herhalen maakt het niet meer waar of zo...
Pardon, ook voor jou geldt, bel ze maar:

http://www.baosteel.com/english_n/contactus.htm

Voor je ze allemaal gaat afbellen: bel even de vestiging in Shanghai, daar kunnen ze je verder helpen.

Waar het staal in India verkocht is, weet ik verder niet, maar Shanghai is allang nagetrokken.
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:31:22 #273
52357 Lambiekje
pi_56081225
Complete nieuwe wending !! Jaja dankzij Resonancer met Phelps te noemen voor Chemtrails.
quote:
http://www.lightwatcher.com/chemtrails/Phelps_on_Chemtrails.pdf

The terrorism bills are being used to protect these corrupted vaccine companies that set off these global health plagues. The 911 smokescreen was highly connected to saving Eli Lilly and covering up the HIV crisis cause and about oil. Playing up terrorism, chemicals and biologicals, is set up to save the drug companies and the AMA.

The Bush family is directly linked to the Arab Bin Laden family, whose son was a former CIA asset. Osama Bin Laden knows the methods of the CIA and of the Bush family history that is tied to all manner of illegal profiteering. It appears this is the religious foundation for the attacks on the US and the use of terrorism. The bottom line is the cover ups behind the chemtrails is what is causing the problems with terrorism against the US. This is a war between the rich assets and corruption tied the Bush industry concerns and the religions of Islam and Moslem that hate this level of deception. It has become a literal Holy War. It is a war that actually involves the issues of the End- Times, global plaques, dangerous weather, massive corruption, etc. It is the issues of the Revelations.
page 41
[..]

These same type tactics are in play today for the cover up of these chemtrail connected liabilities. The entire 911 situation was cultivated and provoked to help these US drug corporations cover up the vaccine liability issues. 911 was used as the platform to protect the drug companies that caused the HIV pandemic. A bill to protect vaccine companies was quickly passed in the Congressional mayhem. Bills to protect utilities and water companies from the aluminum and fluoride health effects are also being quickly passed in legislation. This is the root of why 911 was allowed to happen. page 44/45
Het kan niet beter!

Deze man beweerd dus dat 911 een drugs cover up is voor bedrijven die betrokken zijn bij de HIV pandemie.
3 best wel grote conspiracies die samen komen
pi_56081279
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Korea trouwens ook Lambiekje.
pi_56081471
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heb ook een keer in een Cessna gevlogen en vond dat eerlijk gezegd doodsimpel.
Wat een toeval zeg!
pi_56081611
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:31 schreef Lambiekje het volgende:
Complete nieuwe wending !! Jaja dankzij Resonancer met Phelps te noemen voor Chemtrails.
[..]

Het kan niet beter!

Deze man beweerd dus dat 911 een drugs cover up is voor bedrijven die betrokken zijn bij de HIV pandemie.
3 best wel grote conspiracies die samen komen
Zeg Lambiekje, moet dat nou op mijn nuchtere maag? Die drugs link is duidelijk, anthrax wil ik ook nog wel in mee gaan gezien een bepaald bekend persoon, maar HIV en chemtrails?
pi_56081689
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:23 schreef Torah het volgende:

En maar blijven volhouden dat een paar studentjes meer verstand hebben van dat soort zaken dan Jowenko.
Lees nou eens wat anderen zeggen.

Ik heb het helemaal niet over studenten die het beter weten. Ik heb het over Amerikaanse Jowenko's die ter plaatse zijn geweest.
Denk je dat die het minder goed weten dan Jowenko die zijn uitspraken op één Youtube filmpje basseert??
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:50:13 #278
52357 Lambiekje
pi_56081894
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:42 schreef Torah het volgende:

[..]

Zeg Lambiekje, moet dat nou op mijn nuchtere maag? Die drugs link is duidelijk, anthrax wil ik ook nog wel in mee gaan gezien een bepaald bekend persoon, maar HIV en chemtrails?
Tja ik weet niet maar een heel hoofdstuk van meerdere pagina's is geweid aan deze 3 complexe complotten samen
Dit is wel zeer interessant om verder onder zocht te worden.
pi_56081992
Aangezien men hier exact het verschil kan zien tussen een gecontroleerd en niet gecontroleerd instortend gebouw, heeft iemand wat links naar filmpjes van gebouwen waarvan 100% zeker is dat die door een andere oorzaak dan een CD instorten ? Liefst qua grootte vergelijkbaar met het WTC.

Die opnames moeten er zijn, je moet tenslotte het verschil tussen de twee ergens op kunnen baseren.
pi_56082106
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:44 schreef wormwood het volgende:

[..]

Lees nou eens wat anderen zeggen.

Ik heb het helemaal niet over studenten die het beter weten. Ik heb het over Amerikaanse Jowenko's die ter plaatse zijn geweest.
Doe maar wat linkjes van Amerikaanse collega's van Jowenko, die de number one in Europa afvallen.

En nog een nieuwtje, de Turkse minister van financiën is ook maar even uit de stoel geklapt, de Amerikaanse War on Terror is geen War on Terror, maar gaat om de olie:

http://www.earthtimes.org(...)ar-for-iraq-oil.html

Maar dat wisten we eigenlijk allang.
pi_56082235
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:57 schreef Torah het volgende:

[..]

Doe maar wat linkjes van Amerikaanse collega's van Jowenko, die de number one in Europa afvallen.
Ken je die nog niet dan?

Ik dacht dat jij zo goed op de hoogte was. In ieder geval, hier is een rapport van de beste Amerikaanse CD experts en mensen die die sloop in de gaten houden.

En owja, mensen van dat bedrijf waren op 9/11 in New York bezig met metingen bij een ander pand.
pi_56082428
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:53 schreef CeeJee het volgende:
Aangezien men hier exact het verschil kan zien tussen een gecontroleerd en niet gecontroleerd instortend gebouw, heeft iemand wat links naar filmpjes van gebouwen waarvan 100% zeker is dat die door een andere oorzaak dan een CD instorten ? Liefst qua grootte vergelijkbaar met het WTC.

Die opnames moeten er zijn, je moet tenslotte het verschil tussen de twee ergens op kunnen baseren.
Die zijn er ook wel, maar niet van die afmetingen van de Twin Towers en WTC7 (47 verdiepingen) en ze hebben allemaal één overeenkomst: ze vallen een bepaalde kant op en niet zoals de Twin Towers en WTC7 rechtstandig en symmetrisch naar beneden:

http://video.google.nl/videoplay?docid=6928753382549692055&q=building+collapse&total=1228&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0

Zoek maar eens via Google Video of YouTube naar 'building collapse'.
pi_56082489
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:07 schreef Torah het volgende:

[..]

Die zijn er ook wel, maar niet van die afmetingen van de Twin Towers en WTC7 (47 verdiepingen)
Dus hoe kun je ze dan met elkaar vergelijken?
pi_56082660
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:01 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ken je die nog niet dan?

Ik dacht dat jij zo goed op de hoogte was. In ieder geval, hier is een rapport van de beste Amerikaanse CD experts en mensen die die sloop in de gaten houden.
Oh zeer interessant rapportje, maar .....

Heeft dat bedrijf geen eigen briefpapier, maar alleen blanco A4-tjes uit een pak van 500 velletjes?

Hoe ongeloofwaardig begin je nu te worden wormwood, door al vervalst materiaal te laten zien!

Mij begint het in ieder geval helemaal duidelijk te worden, dat je hier de zaak volledig zit te flessen!
pi_56082729
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:09 schreef wormwood het volgende:

[..]

Dus hoe kun je ze dan met elkaar vergelijken?
Er is nog nooit een wolkenkrabber ingestort wormwood, behalve (hoe toevallig) op 9/11

En niet eentje, niet twee, maar drie stuks. Wat een toeval zeg.
pi_56082748
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:14 schreef Torah het volgende:

[..]

Heeft dat bedrijf geen eigen briefpapier, maar alleen blanco A4-tjes uit een pak van 500 velletjes?

Hoe ongeloofwaardig begin je nu te worden wormwood, door al vervalst materiaal te laten zien!

Mij begint het in ieder geval helemaal duidelijk te worden, dat je hier de zaak volledig zit te flessen!
Hoezo vervalst? Het staat gewoon op de site van Implosionworld:
http://www.implosionworld.com/news.htm
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:20:42 #287
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56082825
quote:

[..]

Hij gaat lekker vandaag he ron

Ongelofelijk hoeveel onzin jij in je posts kan stoppen. Het enige wat je naar mijn bescheiden mening in deze topics doet is laten zien dat er een steekje los zit in jouw bovenkamer. Heb je uberhaupt wel gekeken wat de bron is van die paper?
pi_56082879
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:16 schreef Torah het volgende:

[..]

Er is nog nooit een wolkenkrabber ingestort wormwood, behalve (hoe toevallig) op 9/11

Waarvan twee toevallig werden geraakt door een vliegtuig.
Windsor Tower in Madrid is trouwens wel gedeeltelijk ingestort agv van brand. De betonnen kern niet, maar het gedeelte wat alleen door staal werd gedragen wel.
pi_56082944
quote:

[..]

Is dat je enige punt van kritiek?

Dan is het wel heel erg sneu.
pi_56082998
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:16 schreef Torah het volgende:

[..]

er zijn ook nog nooit passagiers vliegtuigen bewust in wolkenkrabbers gevlogen.
Behalve op 9/11. Dus niks toeval dat juist op die dag diverse gebouwen instorten.

En nee, er is inderdaad geen vliegtuig in WTC7 gevlogen.
pi_56083292
Er zijn dus nergens beelden van de niet-gecontroleerde instorting van een groot gebouw. En toch kan iedereen zien dat het WTC er niet een was ?
pi_56083467
Ow Torah, heb je al gezien wie dat onderzoek heeft uitgevoerd?
quote:
Protec is recognized as a global leader in the field of Vibration Prediction, Monitoring, and Structure Inspections.

For over 30 years, Protec personnel have studied the effects of vibrations on structures as related to construction, demolition and blasting operations. From the world’s largest building implosions to the smallest road-reconstruction jobs,

Protec has performed critical documentation and vibration monitoring services on thousands of domestic and international projects. Beyond addressing potential damage claims, each program is specifically designed to maximize project efficiency and document regulatory compliance, thereby strenghthening the client’s reputation and mitigating insurance costs.
http://www.protecservices.com/
pi_56083487
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:22 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Waarvan twee toevallig werden geraakt door een vliegtuig.
Windsor Tower in Madrid is trouwens wel gedeeltelijk ingestort agv van brand. De betonnen kern niet, maar het gedeelte wat alleen door staal werd gedragen wel.
Het Windsor is na ongeveer 20 uur hevige brand slechts gedeeltelijk beschadigd. De centrale kolommen stonden nog volledig overeind en het dak was ook nog intact. Alleen de betonnen vloeren en de stalen buiten kolommen tussen de verdiepingen waar brand woedde en het dak waren ingestort:

pi_56083559
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:42 schreef Torah het volgende:

[..]

Het Windsor is na ongeveer 20 uur hevige brand slechts gedeeltelijk beschadigd. De centrale kolommen stonden nog volledig overeind en het dak was ook nog intact. Alleen de betonnen vloeren en de stalen buiten kolommen tussen de verdiepingen waar brand woedde en het dak waren ingestort:

[ afbeelding ]
Ja, dat zei ik dus.
Het gedeelte wat gedragen werd door de betonnen kern stond nog, het gedeelte dat door de stalen kolommen werd gedragen niet.
pi_56083588
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:42 schreef Torah het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En daar is dus geen vliegtuig in gevlogen die de centrale kolom heeft geraakt.

Die foto laat duidelijk zien dat door brand (delen van) gebouwen in kunnen storten. Tel daar de impact van een vliegtuig bij op, en je krijgt WTC 1 en 2.
Zoals je ook wel weet is het instorten begonnen op het punt waar de vliegtuigen het gebouw hadden geraakt!
pi_56083669
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:44 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ja, dat zei ik dus.
Het gedeelte wat gedragen werd door de betonnen kern stond nog, het gedeelte dat door de stalen kolommen werd gedragen niet.
Het volledige skelet van het Windsor was staal
pi_56083853
quote:
En nee, er is inderdaad geen vliegtuig in WTC7 gevlogen.
- en de belangrijkste oorzaak was geen brand (NIST 17 december 2007)
- het verst verwijderd van de Twin Towers
- niet of nauwelijks geraakt door brokstokken van de Twin Towers

Verzin jij maar een smoes hoe WTC-7 ingestort is, terwijl de hele NIST het al niet meer weet.
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:52:31 #298
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56083875
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:47 schreef Torah het volgende:

[..]

Nope, de kern was van gewapend beton.
pi_56083939
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:47 schreef Torah het volgende:

[..]

Lees je in:
quote:
It was a very solid building, with a central core of reinforced concrete that resisted the high temperatures of the fire without collapsing.
http://en.wikipedia.org/wiki/Windsor_Building
pi_56083969
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:17 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hoezo vervalst? Het staat gewoon op de site van Implosionworld:
http://www.implosionworld.com/news.htm
Yep, werkt nu wel, maar wie zegt dat dit betrouwbaar is? Het bedrijf wat betrokken was met de complete opruiming van Ground Zero inclusief de sloop had daarvoor een contract van 3 miljard dollar. Een extra rapportje is dus zo gemaakt. Bovendien staat er niks van een logo op dat rapport, maar blanko materiaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')