Zeg Lambiekje, moet dat nou op mijn nuchtere maag? Die drugs link is duidelijk, anthrax wil ik ook nog wel in mee gaan gezien een bepaald bekend persoon, maar HIV en chemtrails?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:31 schreef Lambiekje het volgende:
Complete nieuwe wending !! Jaja dankzij Resonancer met Phelps te noemen voor Chemtrails.
[..]
Het kan niet beter!
Deze man beweerd dus dat 911 een drugs cover up is voor bedrijven die betrokken zijn bij de HIV pandemie.
3 best wel grote conspiracies die samen komen
Lees nou eens wat anderen zeggen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:23 schreef Torah het volgende:
En maar blijven volhouden dat een paar studentjes meer verstand hebben van dat soort zaken dan Jowenko.
Tja ik weet niet maar een heel hoofdstuk van meerdere pagina's is geweid aan deze 3 complexe complotten samenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:42 schreef Torah het volgende:
[..]
Zeg Lambiekje, moet dat nou op mijn nuchtere maag? Die drugs link is duidelijk, anthrax wil ik ook nog wel in mee gaan gezien een bepaald bekend persoon, maar HIV en chemtrails?
Doe maar wat linkjes van Amerikaanse collega's van Jowenko, die de number one in Europa afvallen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:44 schreef wormwood het volgende:
[..]
Lees nou eens wat anderen zeggen.
Ik heb het helemaal niet over studenten die het beter weten. Ik heb het over Amerikaanse Jowenko's die ter plaatse zijn geweest.
Ken je die nog niet dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:57 schreef Torah het volgende:
[..]
Doe maar wat linkjes van Amerikaanse collega's van Jowenko, die de number one in Europa afvallen.
Die zijn er ook wel, maar niet van die afmetingen van de Twin Towers en WTC7 (47 verdiepingen) en ze hebben allemaal één overeenkomst: ze vallen een bepaalde kant op en niet zoals de Twin Towers en WTC7 rechtstandig en symmetrisch naar beneden:quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:53 schreef CeeJee het volgende:
Aangezien men hier exact het verschil kan zien tussen een gecontroleerd en niet gecontroleerd instortend gebouw, heeft iemand wat links naar filmpjes van gebouwen waarvan 100% zeker is dat die door een andere oorzaak dan een CD instorten ? Liefst qua grootte vergelijkbaar met het WTC.
Die opnames moeten er zijn, je moet tenslotte het verschil tussen de twee ergens op kunnen baseren.
Dus hoe kun je ze dan met elkaar vergelijken?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:07 schreef Torah het volgende:
[..]
Die zijn er ook wel, maar niet van die afmetingen van de Twin Towers en WTC7 (47 verdiepingen)
Oh zeer interessant rapportje, maar .....quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:01 schreef wormwood het volgende:
[..]
Ken je die nog niet dan?
Ik dacht dat jij zo goed op de hoogte was. In ieder geval, hier is een rapport van de beste Amerikaanse CD experts en mensen die die sloop in de gaten houden.
Er is nog nooit een wolkenkrabber ingestort wormwood, behalve (hoe toevallig) op 9/11quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:09 schreef wormwood het volgende:
[..]
Dus hoe kun je ze dan met elkaar vergelijken?
Hoezo vervalst? Het staat gewoon op de site van Implosionworld:quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:14 schreef Torah het volgende:
[..]
Oh zeer interessant rapportje, maar .....
Heeft dat bedrijf geen eigen briefpapier, maar alleen blanco A4-tjes uit een pak van 500 velletjes?
Hoe ongeloofwaardig begin je nu te worden wormwood, door al vervalst materiaal te laten zien!
Mij begint het in ieder geval helemaal duidelijk te worden, dat je hier de zaak volledig zit te flessen!
Hij gaat lekker vandaag he ronquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:14 schreef Torah het volgende:
[..]
Heeft dat bedrijf geen eigen briefpapier, maar alleen blanco A4-tjes uit een pak van 500 velletjes?
Hoe ongeloofwaardig begin je nu te worden wormwood, door al vervalst materiaal te laten zien!
Mij begint het in ieder geval helemaal duidelijk te worden, dat je hier de zaak volledig zit te flessen!
Waarvan twee toevallig werden geraakt door een vliegtuig.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:16 schreef Torah het volgende:
[..]
Er is nog nooit een wolkenkrabber ingestort wormwood, behalve (hoe toevallig) op 9/11![]()
En niet eentje, niet twee, maar drie stuks. Wat een toeval zeg.
Is dat je enige punt van kritiek?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:14 schreef Torah het volgende:
[..]
er zijn ook nog nooit passagiers vliegtuigen bewust in wolkenkrabbers gevlogen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:16 schreef Torah het volgende:
[..]
Er is nog nooit een wolkenkrabber ingestort wormwood, behalve (hoe toevallig) op 9/11![]()
En niet eentje, niet twee, maar drie stuks. Wat een toeval zeg.
http://www.protecservices.com/quote:Protec is recognized as a global leader in the field of Vibration Prediction, Monitoring, and Structure Inspections.
For over 30 years, Protec personnel have studied the effects of vibrations on structures as related to construction, demolition and blasting operations. From the world’s largest building implosions to the smallest road-reconstruction jobs,
Protec has performed critical documentation and vibration monitoring services on thousands of domestic and international projects. Beyond addressing potential damage claims, each program is specifically designed to maximize project efficiency and document regulatory compliance, thereby strenghthening the client’s reputation and mitigating insurance costs.
Het Windsor is na ongeveer 20 uur hevige brand slechts gedeeltelijk beschadigd. De centrale kolommen stonden nog volledig overeind en het dak was ook nog intact. Alleen de betonnen vloeren en de stalen buiten kolommen tussen de verdiepingen waar brand woedde en het dak waren ingestort:quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarvan twee toevallig werden geraakt door een vliegtuig.
Windsor Tower in Madrid is trouwens wel gedeeltelijk ingestort agv van brand. De betonnen kern niet, maar het gedeelte wat alleen door staal werd gedragen wel.
Ja, dat zei ik dus.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:42 schreef Torah het volgende:
[..]
Het Windsor is na ongeveer 20 uur hevige brand slechts gedeeltelijk beschadigd. De centrale kolommen stonden nog volledig overeind en het dak was ook nog intact. Alleen de betonnen vloeren en de stalen buiten kolommen tussen de verdiepingen waar brand woedde en het dak waren ingestort:
[ afbeelding ]
En daar is dus geen vliegtuig in gevlogen die de centrale kolom heeft geraakt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:42 schreef Torah het volgende:
[..]
Het Windsor is na ongeveer 20 uur hevige brand slechts gedeeltelijk beschadigd. De centrale kolommen stonden nog volledig overeind en het dak was ook nog intact. Alleen de betonnen vloeren en de stalen buiten kolommen tussen de verdiepingen waar brand woedde en het dak waren ingestort:
[ afbeelding ]
Het volledige skelet van het Windsor was staalquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik dus.
Het gedeelte wat gedragen werd door de betonnen kern stond nog, het gedeelte dat door de stalen kolommen werd gedragen niet.
- en de belangrijkste oorzaak was geen brand (NIST 17 december 2007)quote:En nee, er is inderdaad geen vliegtuig in WTC7 gevlogen.
Nope, de kern was van gewapend beton.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:47 schreef Torah het volgende:
[..]
Het volledige skelet van het Windsor was staal
Lees je in:quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:47 schreef Torah het volgende:
[..]
Het volledige skelet van het Windsor was staal
http://en.wikipedia.org/wiki/Windsor_Buildingquote:It was a very solid building, with a central core of reinforced concrete that resisted the high temperatures of the fire without collapsing.
Yep, werkt nu wel, maar wie zegt dat dit betrouwbaar is? Het bedrijf wat betrokken was met de complete opruiming van Ground Zero inclusief de sloop had daarvoor een contract van 3 miljard dollar. Een extra rapportje is dus zo gemaakt. Bovendien staat er niks van een logo op dat rapport, maar blanko materiaal.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoezo vervalst? Het staat gewoon op de site van Implosionworld:
http://www.implosionworld.com/news.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |