Eigenlijk meer over het gebrek aan vermogen tot communiceren...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
niets, we zijn gewoon gedachten aan het uitwisselen over modjes, FA's en hun wijze van communiceren met de users.
en een blauwe die dat zegtquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die verzamelen zich in de KSC... die goede mods dan he.
ah okéquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
niets, we zijn gewoon gedachten aan het uitwisselen over modjes, FA's en hun wijze van communiceren met de users.
Bekijk het nou eens van de positieve kant: de overgrote meerderheid communiceert WEL goed en weet wel hoe ze zich moet gedragenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:36 schreef OA het volgende:
[..]
Eigenlijk meer over het gebrek aan vermogen tot communiceren...
Ik weet het niet, ik ben net wakker.quote:
Dat dus....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:36 schreef OA het volgende:
[..]
ik mag hopen van niet. Zou het mezelf zeer aanrekenen als ik na zoveel jaar dienst ineens in die behoefte zou gaan vervallenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk: "vertel eens hoe jij je kleur al hebt misbruikt...?"
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, het is dan het zelde als je account op lossen
Maar die ligt nu weer aan de ketting. Een hele korte ketting trouwens, die niet tot buiten ONZ strekt...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en een blauwe die dat zegt![]()
we hadden al eerder zo een hier, die pleurde zelfs topiques van BX dicht
die is dan ook genadeloos gestraftquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat dan weer wel, gelukkigquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Bekijk het nou eens van de positieve kant: de overgrote meerderheid communiceert WEL goed en weet wel hoe ze zich moet gedragen
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:36 schreef OA het volgende:
[..]
O ja, dat had ik even met mijn OA-kloon moeten zeggen, geloof ikquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:39 schreef OA het volgende:
[..]
Maar die ligt nu weer aan de ketting. Een hele korte ketting trouwens, die niet tot buiten ONZ strekt...
Tuurlijk moet je het van de positieve kant bekijken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Bekijk het nou eens van de positieve kant: de overgrote meerderheid communiceert WEL goed en weet wel hoe ze zich moet gedragen
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:39 schreef OA het volgende:
[..]
Maar die ligt nu weer aan de ketting. Een hele korte ketting trouwens, die niet tot buiten ONZ strekt...
quote:
Bij deze:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, dat had ik even met mijn OA-kloon moeten zeggen, geloof ik.
ik moest lachen, whoahahhahahahaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, dat had ik even met mijn OA-kloon moeten zeggen, geloof ik.
ik ook. ef een bakkie scoren!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben net wakker.
Helaas welquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:40 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je het van de positieve kant bekijken.
Maar zoals gewoonlijk beïnvloed het negatieve nou eenmaal meer en dat valt op...
en ook de lekkerste vrouwlijke modsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
Bij deze:
Je maakt wel dezelfde taalfout die ik ook steeds maaktequote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
Bij deze:
ctrl C, ctrl Vquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je maakt wel dezelfde taalfout die ik ook steeds maakte.
De negative kant moet ook belicht blijven, alleen niet de bovenhand hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:40 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je het van de positieve kant bekijken.
Maar zoals gewoonlijk beïnvloed het negatieve nou eenmaal meer en dat valt op...
KLOON-alert!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je maakt wel dezelfde taalfout die ik ook steeds maakte.
Jaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en ook de lekkerste vrouwlijke mods![]()
dat mag ook wel eens gezegd worden
Is Kuukske mod dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en ook de lekkerste vrouwlijke mods![]()
dat mag ook wel eens gezegd worden
Nee, een regel daarboven. Het is 'bij dezen'. Deed ik ook steeds fout, maar iemand heeft het er nu wel ingeramd dat ik het goed moet doenquote:
Echt?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een regel daarboven. Het is 'bij dezen'. Deed ik ook steeds fout, maar iemand heeft het er nu wel ingeramd dat ik het goed moet doen.
kom BX ziet er ook niet slecht uitquote:
25% van de Fok! accountsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:45 schreef Armoedzaaier het volgende:
KLOONS? Waar?
Ik vind het altijd maar lelijke dingen...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kom BX ziet er ook niet slecht uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Dus 1 op de 4 users is een kloon?quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
... is origineel... de overige 75% kooons, dus gemiddeld heeft iedere FOK!ker 3 kloons.
OA toch!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:50 schreef OA het volgende:
[..]
Dus 1 op de 4 users is een kloon?
Sommige users draaien hun hand niet om voor 4 op 1...
ik heb dr geen eenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
... is origineel... de overige 75% kooons, dus gemiddeld heeft iedere FOK!ker 3 kloons.
idd droevigquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:50 schreef OA het volgende:
[..]
Dus 1 op de 4 users is een kloon?
Sommige users draaien hun hand niet om voor 4 op 1...
quote:
voor jullie/jou?quote:
Enn L_L...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die dat compenseert voor je!
geniaalquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Leerlingen zien seks-chat docent live op beamer
Ik had zo'n lerares Engels die advanches maakte met mijquote:
en zo hoort het!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik had zo'n lerares Engels die advanches maakte met mij![]()
daar heb ik tijdens en na het examenfeest dan ook gretig gebruik van gemaakt met m'n bezopen kop
foeiquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik had zo'n lerares Engels die advanches maakte met mij![]()
daar heb ik tijdens en na het examenfeest dan ook gretig gebruik van gemaakt met m'n bezopen kop
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
Bij deze:
idd, je scoort echt wel een 8+quote:
Whehequote:
streel mijn ego ook eensquote:
Whehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |