Met zulke vriendinnen heb je geen vijanden meer nodigquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:05 schreef Chanell het volgende:
Zat bij 'n vriendin, en ze vond me maar een slechte moeder dat ik niet door had gezet 'Die periode hebben veel Mama's' zei ze vol overtuiging (en zonder kids) ik had volgens haar niet genoeg over voor me kind.
Ben ik nou de enige die dit echt misplaatst en vooral ook KWETSEND vind?
Ook dat is zeker zo inderdaad. Ach, het zal ook wel loslopen!quote:Op zondag 27 januari 2008 20:58 schreef RockabeIIa het volgende:
je kind verhongerd niet als ie 3 minuten later wat te eten krijgt...
Nou ja, dat ook dus ja.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:53 schreef Sjeen het volgende:
Ik zie het nut er niet van in, eerlijk gezegd... Ik was blij met de afleiding die mijn werk gaf. Had er niet aan moeten denken dat ik thuis had gezeten terwijl Isa op KDV was. De wendag (van 1,5 uur) vond ik al verschrikkelijk
Ik weet niet of hij de luchten op prijs zal stellenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:49 schreef Macka66 het volgende:
Troel, je kunt Ruben ook meenemen in de draagdoek.
Hoewel ik Ruben een schatje vind, denk ik dat ik toch minder moeite zou hebben om Ruben naar het kdv te brengen dan mijn eigen Sasha.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:03 schreef marlieske het volgende:
En BE als je Ruben niet graag eerder weg brengt.... niet doen.
quote:Op maandag 28 januari 2008 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoewel ik Ruben een schatje vind, denk ik dat ik toch minder moeite zou hebben om Ruben naar het kdv te brengen dan mijn eigen Sasha.![]()
Ik lag in de beugels en kon geen kant op.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:37 schreef Bass-Miss het volgende:
Maar ja, dan moet je de hele tijd op dezelfde plaats blijven liggen.
quote:Op maandag 28 januari 2008 22:17 schreef Ardenlyn het volgende:
Weet ook niet hoe ik ermee om moet gaan om eerlijk te zijn.
Misschien klinkt het wel heel truttig maar toch.
Nou, wacht maar totdat ie je met die mooie donkere ogen aan gaat starenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoewel ik Ruben een schatje vind, denk ik dat ik toch minder moeite zou hebben om Ruben naar het kdv te brengen dan mijn eigen Sasha.![]()
Dat gevoel kan ik met je delen. Als iemand me zou vragen hoe dat nou voelt, persweeen, dan moet ik toch echt het antwoord schuldig blijvenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:30 schreef Bass-Miss het volgende:
Dat heb ik ook erg.
Ik heb eigenlijk het gevoel dat ik nog steeds niet weet hoe een bevalling gaat.
Maar anderzijds, dat er iemand staat te filmen zou ik ook niet gewild hebben.
Tja ik zei al: mijn geheugen laat me wederom in de steek, ben nog steeds een vergiet met grote gaten..... oooh ben die hormonen echt beu. En dan te bedenken dat ik er al weer aan een tweede zwangerschap denkquote:Op maandag 28 januari 2008 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op maandag 28 januari 2008 22:30 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik heb eigenlijk het gevoel dat ik nog steeds niet weet hoe een bevalling gaat.
Poeh ik kan het me nog levendig voor de geest halen totale paniek en een oer gevoel dat van binnen roept : PERSEN, maar langs je staat de verpleegkundige je rustig te vertellen dat je het moet wegzuchten en vooral NIET mag persen.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat gevoel kan ik met je delen. Als iemand me zou vragen hoe dat nou voelt, persweeen, dan moet ik toch echt het antwoord schuldig blijven
Zelfs het van jou lezen doet bij mij ook weer de tranen in m'n ogen springen (ik was zo high en zo bang om dood te gaan dat ik helemaal niets van de eigenlijke bevalling / het geboren worden heb meegekregen, ik kon Ethan niet eens vasthouden toen ze hem op m'n buik legden, zo ver heen was ikquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:52 schreef Ardenlyn het volgende:
Zoveel dingen waar ik blij mee moet zijn en door die gedachten had ik er ook weinig last van dat ik het niet gezien heb maar nu komt het omhoog en ik voel mij gewoon onwijs kut!
Onze vk zei zelfs tegen me bij de nacontrole met 6 weken. Dat ik voor 'zwangerschaps/bevallings' gerelateerde problemen altijd kon bellen. Onze huisarts is een goede vriend van m'n schoonouders en ik vond het niet zo'n leuk idee dat ik daar lig en hem dan een paar dagen later op een verjaardag tegen kom.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik wilde idd stinkie vanavond even op onderzoek uit sturen.
Vk bellen is idd ook wel een optie, die kunnen me dan evt. zelf nog doorverwijzen naar de ha als dat nodig is.
Ehm...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:32 schreef Troel het volgende:
BE, ga nou niet het weekend afwachten joh! Je hebt er last van, stel dat je er het hele weekend last van houdt, dan moet je naar de HAP en dat lijkt me in dit geval nog onprettiger dan je eigen huisarts!
Ik heb nooit een nacontrole gehad. Misschien doen ze dat niet in Assen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:26 schreef Ardenlyn het volgende:
Is overal een naconrole? Hier nog geen bericht of niks van onze vk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |