BE, volgens mij kan je tot de nacontrole voor dat soort dingen gewoon de VK bellen hoor? Was hier wel zo in elk geval. Je kan allicht even bellen toch?!
Snoopy, ik had ook van die oplosbare hechtingen, maar de VK heeft er nog wel een paar draadjes uitgehaald bij de nacontrole. Zo snel lost het dus niet allemaal op...
Yppy, spannend.
Ik heb een weekje vrij, ga 1 dag klussen op mn werk. Maar als ik mn collega's vanmorgen hoorde mopperen over een andere collega die ook niet kan komen maandag dan ga ik me zowat schuldig voelen dat ik niet kan. Terwijl ik weet dat het slimmer is voor mezelf om het bij 1 dagje te houden. Heb ook al uit een soort zelfbescherming gezegd dat Mirte niet op t KDV komt volgende week en een dag met mn moeder afgesproken.
Maar aan de andere kant vind ik het dan toch ook weer niet helemaal eerlijk tegenover mn collega's. Erg dubbel dus eigenlijk. Overigens vandaag wel nog meegeholpen met de wanden leegmaken enzo zodat er geschilderd kan worden.
Gister was ik eind van de middag met een collega even op stap geweest, op zoek naar kasten e.d. voor op t werk. Kom ik thuis is lief net die kleine aan t badderen. Hij had haar "gewassen" (inclusief haar) met babyolie... ipv wasgel

. Vond het al zo raar dat het niet schuimde in het water en dat ze zo glad was... Gelukkig heeft ze nog niet zoveel haar zodat het niet zo opvalt dat het van die vette sliertjes zijn nu

. Mannen