northern rock.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:30 schreef Basp1 het volgende:
Waarom zakt het pond eigenlijk zoveel weg, terwijl de rente in england nog hoger staat als in europa, en hierin ook geen stappen zijn gemaakt de laatste tijd.
Ik vraag me af, als Citigroup inderdaad wordt overgenomen door BoA, en BoA heeft zich misrekend in de verliezen van Citigroup, of BoA probleemloos mag omvallen of dat er een reddingsactie begonnen wordt.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Goud op 27-jaar high
terwijl men op CNBC praat over Citigroup. Beleggers verwachten morgen een afschrijving van 12 tot 15 mld USD, de gast verwacht 24 mld USD en zo'n 20.000 banen weg.
Dat wordt weer een flinke deuk wellicht.
zinkend schip verhaal?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:01 schreef ragnorok het volgende:
Let op goud en zilver! goud nu al bijna $ 18.00 gestegen binnen 6 uur (893,75 - 911,50). Het zal wat worden wanneer muurstraat opengaat (met weer slechte berichten).
Is die vanavond?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het zou trouwens wel uitermate ironisch zijn dat de dollar klapt op het moment van die tegenlicht uitzending
jepquote:
Dank, ik zal de wekker zetten.quote:
ik mag weer een paar uurtjes stream bufferen en morgen kijken.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank, ik zal de wekker zetten.
Hier nog eenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik mag weer een paar uurtjes stream bufferen en morgen kijken. [afbeelding]
Een deel daarvan en daarnaast een *update*quote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef SjonLok het volgende:
[..]
huh, gaan ze nou die oude doc. weer herhalen?
quote:Wat hebben topmodel Gisele Bündchen en blingrapper Jay-Z gemeen met megabeleggers als Jim Rogers en politici in Iran, Koeweit, Irak, Qatar en China? Twijfels over de dollar en een voorkeur voor de euro. Waarom? Voortschrijdend inzicht in het op handen zijnde drama getiteld: 'de Dag dat de Dollar valt'. Die oorspronkelijk in november 2005 uitgezonden 'preconstructie' is zo langzamerhand waarheid aan het worden. Alle reden voor herhaling, in licht aangepaste vorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |