Is dat de euro die daalt of de dollar die stijgt?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:20 schreef Xenwolfie het volgende:
Zeg euro, je gaat de verkeerde kant op.
Dat is duidelijk de euro die daalt. Het gaat nl. om de verliezen die nu ook in de Eurozone genomen moeten worden.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat de euro die daalt of de dollar die stijgt?
nagaan wat dat voor slachting wordt,quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:28 schreef indahnesia.com het volgende:
en de beursen in de VS zijn nog niet open geweest sindsdien
Het hele zootje daalt en dan komt er ergens aan 't einde van de rit een verhouding Euro @ Dollar uit.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat de euro die daalt of de dollar die stijgt?
Nikkei -752 omlaag (~6.5 %)quote:Sensex and Nifty both opened with over 10% cut and hit the lower circuit and the trading got halted for one hour only fourth time in Indian history
Wat een paniekerige onzin allemaal zeg, ik voorspel dat de Yanks met winst de dag uit gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Jah, in Azie kunnen ze het bloed al opdwijlen voor vandaag. Europa gaat pas beginnen.
ja dat is iedere keer het ene na het andere rampbericht maar toch blijft de beurs omhoog gaanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:26 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Wat een paniekerige onzin allemaal zeg, ik voorspel dat de Yanks met winst de dag uit gaan.
Het is alweer de derde of vierde keer binnen ongeveer een jaar dat de FED deze truuk uithaalt. De rente wordt verlaagt en eventjes veren de beurzen op. Als het stof is neergedaald merkt men dat er niks structureel is verbeterd en breekt de paniek opnieuw uit.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:02 schreef Xenwolfie het volgende:
Zou dit een tijdelijke opleving zijn van de beurzen en knallen ze over een paar dagen weer achteruit of blijft het wel weer even rustig voorlopig?
Lijkt me niet echt de moeite.. als 't al aan je wordt doorberekend, dan gaat 't hooguit om 1 of 2 euro.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:52 schreef crownofthorns het volgende:
sta op het punt een bestelling te doen van rond de 200 dollar, is het de moeite waard even te wachten i.v.m daling van de dollarkoers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |