Oude layout gebruik ik op school.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:43 schreef Okiedokie86 het volgende:
Ik gebruik ook een oude layout, maar niet die gele
hier niet, maar internet is niet van het snelste vandaarquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:50 schreef Loontjah het volgende:
Thuis heb ik er niet zo'n problemen mee.
Maar hier op het werk wel, aangezien ze zo op mijn scherm kijken.
Ik kan op mijn stage niet eens op internet tegenwoordig. Er staat ergens een instelling niet goed ofzo en de systeembeheerder vindt het blijkbaar niet erg belangrijk. Ik heb het inmiddels toch al een keer of 3 aangekaart. Maar ja, nu ik vaak thuis zit te werken maakt het me ook weinig uit, komt binnenkort wel weer een keer.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:51 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
hier niet, maar internet is niet van het snelste vandaar
preciesquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:50 schreef Loontjah het volgende:
Thuis heb ik er niet zo'n problemen mee.
Maar hier op het werk wel, aangezien ze zo op mijn scherm kijken.
Ik ben helemaal geen sletquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:58 schreef Loontjah het volgende:
Nou ik ga ook maar eens tot morgen, opperSCsletten van me.=xxx=
Idem.quote:
Toen ging er binnen een uur een topic vol.. dat wil zeggen gemiddeld 5 posts in 1 minuut.. En de mods doen ook vaak zelf ook nog meequote:Op donderdag 10 januari 2008 17:20 schreef jslavenburg het volgende:
Jullie mensen hebben echt te veel vrije tijd...Ik dacht dat dit een SlowChat was, en dat wij hier al eens op gewezen waren door een mod?
Zit hier ook nog af en toe..quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:30 schreef jslavenburg het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Roycoooooooooooooooooooooooooooooooooo?
Hoor nooit meer iets van hem
Mooizoquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hallo allemaal
Mijn hoofdpijn is gelukkig weg.. pff!
Vanavond eventueel uit naar de flut tent X&Y.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jullie nog leuke plannen voor vanavond? Of heeft iedereen morgen weer stage?
Mijn stage is trouwens van maandag t/m donderdag
Zo ben ik op fok nog nooit genoemdquote:
Goedenavondquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:09 schreef ReMcOrE het volgende:
heb ik natuurlijk ook net weer deel 145 gemist![]()
maar goed, vanavond de 1e training in het nieuwe jaar, maar eens even kijken hoe goed de vakantie voor mijn conditie is geweestowja, morgen ook al gelijk de 1e wedstrijd in 2008
en goedeavond
uit tegen NEC tochquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:09 schreef ReMcOrE het volgende:
heb ik natuurlijk ook net weer deel 145 gemist![]()
maar goed, vanavond de 1e training in het nieuwe jaar, maar eens even kijken hoe goed de vakantie voor mijn conditie is geweestowja, morgen ook al gelijk de 1e wedstrijd in 2008
en goedeavond
dat is zeker lang geleden jsquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:25 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Goedenavond
Da's lang geleden
Maar kom hier 's avonds (bijna) nooitquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is zeker lang geleden js
Toch kom ik hier iedere avond nog ff hallo zeggen
quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jullie nog leuke plannen voor vanavond? Of heeft iedereen morgen weer stage?
Mijn stage is trouwens van maandag t/m donderdag [afbeelding]
Gewoon doenquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Eigenlijk heb ik zin om me eens flink te bezatten vanavond
Maar laten we dat maar niet doen, haha
waarom niet??quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Eigenlijk heb ik zin om me eens flink te bezatten vanavond
Maar laten we dat maar niet doen, haha
dat is wel de verwachting jahquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goedenavond
Sta je morgen op het veld, met de spierpijn nog in de benen van de training ervoor
mijne 1e wedstrijd in 2008quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uit tegen NEC toch
live op RTL
Speel jij dan nog niet in het 1ste van Twente?quote:
vrijdag met Jong Twente meedoen, wordt uit de basis gehouden door ene Orlandoquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Speel jij dan nog niet in het 1ste van Twente?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |