Oude layout gebruik ik op school.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:43 schreef Okiedokie86 het volgende:
Ik gebruik ook een oude layout, maar niet die gele
hier niet, maar internet is niet van het snelste vandaarquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:50 schreef Loontjah het volgende:
Thuis heb ik er niet zo'n problemen mee.
Maar hier op het werk wel, aangezien ze zo op mijn scherm kijken.
Ik kan op mijn stage niet eens op internet tegenwoordig. Er staat ergens een instelling niet goed ofzo en de systeembeheerder vindt het blijkbaar niet erg belangrijk. Ik heb het inmiddels toch al een keer of 3 aangekaart. Maar ja, nu ik vaak thuis zit te werken maakt het me ook weinig uit, komt binnenkort wel weer een keer.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:51 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
hier niet, maar internet is niet van het snelste vandaar
preciesquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:50 schreef Loontjah het volgende:
Thuis heb ik er niet zo'n problemen mee.
Maar hier op het werk wel, aangezien ze zo op mijn scherm kijken.
Ik ben helemaal geen sletquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:58 schreef Loontjah het volgende:
Nou ik ga ook maar eens tot morgen, opperSCsletten van me.=xxx=
Idem.quote:
Toen ging er binnen een uur een topic vol.. dat wil zeggen gemiddeld 5 posts in 1 minuut.. En de mods doen ook vaak zelf ook nog meequote:Op donderdag 10 januari 2008 17:20 schreef jslavenburg het volgende:
Jullie mensen hebben echt te veel vrije tijd...Ik dacht dat dit een SlowChat was, en dat wij hier al eens op gewezen waren door een mod?
Zit hier ook nog af en toe..quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:30 schreef jslavenburg het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Roycoooooooooooooooooooooooooooooooooo?
Hoor nooit meer iets van hem
Mooizoquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hallo allemaal
Mijn hoofdpijn is gelukkig weg.. pff!
Vanavond eventueel uit naar de flut tent X&Y.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jullie nog leuke plannen voor vanavond? Of heeft iedereen morgen weer stage?
Mijn stage is trouwens van maandag t/m donderdag
Zo ben ik op fok nog nooit genoemdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |