met betalen bedoel ik wat er wordt ingehouden op mijn loon (betalen klinkt wat raar inderdaad)quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:58 schreef Orea het volgende:
Dat snap ik ook niet helemaal Lily, dat je ervoor moet betalen?![]()
Ik had dit ook gevonden ja. Dus je moet gewoon per jaar of per paar maanden vastleggen, weer wat geleerd. Maaruh, wie houdt er eigenlijk bij hoeveel verlof je hebt opgenomen en waar je nog recht op hebt? Ligt dat ergens vast ofzo? Vooral als je, zoals ik, toch geen vergoeding krijgt van de werkgever....quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Van de site van SZW:
Verandering van werkgever
Als u het verlof in delen hebt opgenomen maar in de tussentijd een nieuwe baan vindt, dan behoudt u uw verlof. Bij uw nieuwe werkgever kunt u het resterende ouderschapsverlof opnemen.
Als u het verlof in een keer heeft opgenomen, maar in de tussentijd van werkgever verandert, vervalt uw resterende verlof.
Nou via de loonaangifte van je werkgever wordt wel aan de belastingdienst doorgegeven dat jij ouderschapsverlof opneemt. Hoe zij het registreren en of de alarmbellen gaan rinkelen als jij het doodleuk bij je nieuwe werkgever ook weer aanvraagt, geen flauw idee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:31 schreef mefke79 het volgende:
DML Ik kan me zo voorstellen dat mijn HRM het bijhoudt ja, maar wat als je dus van werkgever wisselt?
Hij weigert het toch ook niet? Punt is dat hij daarna haar contract niet verlengt.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:30 schreef Ticootje het volgende:
Tenzij je het gesprek hebt opgenomen geef ik je weinig kans. Hij mag het niet weigeren, maar ja hij hoeft ook geen reden te hebben om je contract niet te verlengen.
das toch precies wat ik zeg??quote:Op maandag 21 juni 2010 19:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij weigert het toch ook niet? Punt is dat hij daarna haar contract niet verlengt.
Rarekwast, is het betaald of onbetaald ouderschapsverlof?
1,5jr ongeveerquote:Op maandag 21 juni 2010 21:19 schreef MaLo het volgende:
Rarekwast, hoelang ben je al in dienst bij je werkgever?
Dat is zwaar klote. Mijn werkgever verlengt mijn contract van 38 uur per week niet waarin ik 6 uur ouderschapsverlof heb opgenomen. Ik heb wel aangegeven het in een keer te willen nemen. Dus nu kan ik het niet meenemen naar mijn nieuwe werkgever? Ik heb nog een brief met een verkeerde opgave van verlofuren, toen hebben zij 13 keer gerekend. Als ik die brief voorleg, zou ik dan de rest nog wel bij een nieuwe werkgever mogen nemen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Van de site van SZW:
Verandering van werkgever
Als u het verlof in delen hebt opgenomen maar in de tussentijd een nieuwe baan vindt, dan behoudt u uw verlof. Bij uw nieuwe werkgever kunt u het resterende ouderschapsverlof opnemen.
Als u het verlof in een keer heeft opgenomen, maar in de tussentijd van werkgever verandert, vervalt uw resterende verlof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |