abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 januari 2008 @ 09:21:02 #201
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55992005
Klinkt wel spannend, Vamperotica. En laat dat huis alsjeblieft zitten. Zo'n extreme nesteldrang als de LLM's nu vertonen heb ik hier nog niet eerder gezien, volgens mij. Of zijn jullie normaal al zo netjes?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_55992071
quote:
Op zondag 13 januari 2008 09:21 schreef livelink het volgende:
Klinkt wel spannend, Vamperotica. En laat dat huis alsjeblieft zitten. Zo'n extreme nesteldrang als de LLM's nu vertonen heb ik hier nog niet eerder gezien, volgens mij. Of zijn jullie normaal al zo netjes?
Nee juist niet... daar moet nu van geprofiteerd worden
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55992301
Nou livelink, totaal geen last van normaal.Ik bem meer van het type je mag zien dat er geleefd wordt, maar nu even niet.

Vamperotica spannend. En heel veel beterschap in elk geval.
pi_55993354
Spannend Vamperotica.

Hier zat ik net te bedenken wat ik nog moet zoeken/klaar leggen. He ja, ons trouwboekje, maar waar hebben we dat nu al weer gelaten. Als ik opruim weet ik vaak niet meer waar het daarna ligt. Het zal wel een logische plaats zijn, alleen kom er maar eens op. Straks mijn man maar eens vragen om mee te helpen met zoeken. Het is toch erg he.
pi_55993486
Klinkt alsof er iets te gebeuren staat Vamp!
Janena gefeliciteerd en welkom hier!

Ik voel me na 24 uur bijna continue slapen weer een beetje mens gelukkig. Heb Saartje alweer veel meer voelen bewegen, al zijn de bewegingen toch anders dan anders. Zal waarschijnlijk een combinatie zijn van een groeispurt en daardoor minder bewegingsruimte.
Ik hou zoveel vocht vast in m`n onderbenen en voeten dat ze bijna 1,5 keer zo dik zijn als normaal..en ze worden steeds dikker
Verder ook vocht in m`n polsen waardoor ik tintelende vingers heb. Het zogeheten carpaal tunnel syndrom. Heb ik na jongste nog bijna een jaar last van gehad.
Volgens de huisarts zijn er ook injecties die daar tegen werken maar die mag hij lekker houden
Saartje
pi_55993916
Vamp, klinkt alsof je niet zo heel lang meer hoeft!

De vraag of ik altijd zo netjes ben... Ja, ik hang tegen smetvrees aan. Ik hou helemaal niet van rommel en ik kan niet tegen nare luchtjes. Ik heb 3 katten en een hond, dus ik ben eigenlijk altijd wel aan het schoonmaken. Soms kan ik daar vreselijk over klagen, maar eigenlijk vind ik het heerlijk om schoon te maken. Nu ik dus een beetje nestdrag heb gaat het wel in extremen. Het hele huis is nu gereinigd met dettol. Dus alle deurkrukken, handgrepen, de badkamer, het toilet, de slaapkamer, enz. Het is nu echt heel schoon, als ik nu een emmertje pak en ik haal overal een doekje over wordt het water amper vies. Alleen de vloer niet, maar dat is logisch. Morgen ga ik denk ik de ramen lappen. Dat is ook hard nodig.

Maneki, waarom haal je niet even een injectie als die er zijn? Dan heb je er toch minder last van?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55993923
quote:
Op zondag 13 januari 2008 09:30 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Nee juist niet... daar moet nu van geprofiteerd worden
"mijn" vlucht tasje staat nog steeds klaar, ik hoor het wel van je!
pi_55994007
Omdat ik niet hou van medicijnen, pillen, poeders en injecties, en al helemaal niet als ik zwanger ben. Het zit me ook niet in de weg omdat ik weet dat het vanvoorbijgaande aard is. Met mijn brakke lijf kan ik elke week wel ergens een injectie laten zetten en heb daar gewoon geen trek in.Als ik daar eenmaal aan toe ga geven is naar mijn idee het eind zoek.
Saartje
  zondag 13 januari 2008 @ 12:10:06 #209
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_55994008
Ticootje, mag ik je een dagje lenen?
Ik ben van mijzelf gewoon een rommelig persoon. Heb een hekel aan opruimen, maar word ook kriegelig van teveel rotzooi. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om elke dag alles op te ruimen. Jij zal bij ons wel gek worden.

en schoonpappa zijn de boel aan het klaarmaken voor de babykamer. We hadden een rommelkamer nog van de verhuizing en alles wordt nu netjes naar zolder verhuisd. De logeerkamer wordt verhuisd naar de rommelkamer en de logeerkamer wordt de babykamer. Heel gedoe.
pi_55994138
Klinkt spannend vamp!

Maar ik heb het ook met je te doen, wegens je keel etc, heb zelf gister de hele dag op bed/bank gelegen.

Ik zou gewoon lekker rustig aan doen als ik jou was!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zondag 13 januari 2008 @ 12:34:21 #211
62233 Jelief
ikke lief!
pi_55994475
Zijn hier nou nog geen nieuwe babietjes? Dikke kus voor de llm én voor de dames die de eerste weken nog door moeten. Nou vooruit ook voor de dames die er tussenin hangen
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_55995217
Vamp: spannend!

En de nesteldrang valt hier wel mee hoor. Eigenlijk draai ik m'n gewone schoonmaakschema Elke dag stofzuigen en dweilen, het toilet en een doekje over de keuken. En dan elke dag iets anders als 'extra' zoals de douche, slaapkamers, ramen...dat lijkt me wel voldoende en zo verdeel ik het een beetje.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55998969
We zijn nu flink aan het opruimen hier, net onze slaapkamer wat opgeruimd zodat er nu plaats is voor het wiegje van de baby. We hebben er voor gekozen om er dit keer geen bekleding in en geen hemeltje te doen maar het gewoon kaal te laten. Voelt wel lekker, straks eventjes soppen en dan alvast mooi opmaken. Merlijn lijkt het helemaal te begrijpen dat het voor de baby is, zelf wil hij er niet meer in . Hij moest ook lachen toen ik zei dat hij er ook in heeft gelegen als baby. Merlijn is fijn mee aan het helpen om alles voor de baby klaar te maken, wordt echt al grote broer.
pi_56004210
Vandaag heerst de misselijkheid over mijn leven!
Vanmiddag al diverse keren boven de wc gehangen en vanavond na het eten alweer. Behoorlijk verrot voel ik me dan. Het is dat ik weet dat zwangerschappen van misselijke vrouwen over het algemeen minder gecompliceerd verlopen, maar anders werd ik er nu al moedeloos van.
Gelukkig duurt het normaal vaak niet langer dan tot de derde maand. Nog 6 weken
pi_56004814
He bah jammer dat je misselijk bent Wurpje. Ik weet nog dat ik in het begin van deze zwangerschap niet eens mijn tanden kon poetsen en dat duurde even voor ik het wel weer kon. Gelukkig bleef het bij mij maar bij de ochtend met de misselijkheid. Maar het ene kwaaltje kwam na het andere, want daarna kwam de vermoeidheid. Ach ja, het hoort er allemaal bij.
pi_56004893
Na een rustig dagje met zo af en toe iets wat op een hele lichte wee leek ben ik net weer wat bloed verloren...
  zondag 13 januari 2008 @ 19:29:39 #217
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56005577
Vamp, succes hoor. Weet je ook of het kwaad kan, het bloedverlies?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_56005681
Toch wel aan het rommelen dus Vamp!

Wurpje: lastig die misselijkheid. Gelukkig is het maar tijdelijk en is het de ene dag niet zo erg als de andere...

Randa: Merlijn al mee aan het helpen Leuk, dat wiegje!
It's all up to you
pi_56006613
Succes Vamp, hopelijk zet het snel door!

Lishe volgens mij kan weinig bloedverlies (en met name slijmerig bloedverlies) geen kwaad. Er is mij gezegt dat het niet moet gaan lijken op een ongesteldheid.
pi_56006786
Succes Vamp en als je wil, stuur een paar weeen gedachten mijn kant op
pi_56006787
quote:
Op zondag 13 januari 2008 19:34 schreef TearSong het volgende:
Randa: Merlijn al mee aan het helpen Leuk, dat wiegje!
Op de foto ligt Merlijn er nog in en stond hij de eerste dagen naast het kraambed beneden. Nu hebben we dus de bekleding eruit gelaten. De wieg is gemaakt door de oom van mijn stiefschoonmoeder. Inmiddels hebben haar eigen 2 kleinkinderen erin gelegen, Merlijn, zijn neefje Max en nu komt onze nummer twee erin. Wel leuk dat zo een wiegje een eigen geschiedenis met zich meedraagt. Merlijn had vandaag vooral meegeholpen met stofzuigen, uiteindelijk stond zijn stofzuiger in de wieg. Hij vindt het gewoon erg leuk om mee te helpen, als er op zijn kamertje een wasmand staat met schone kleding voor in zijn commode ruimt hij die zelf op, morgen mag mij helpen met de kleding van het babytje, zal hij weer erg leuk vinden.
  zondag 13 januari 2008 @ 20:30:54 #222
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_56006985
quote:
Op zondag 13 januari 2008 18:21 schreef Wurpje het volgende:
Vandaag heerst de misselijkheid over mijn leven!
Vanmiddag al diverse keren boven de wc gehangen en vanavond na het eten alweer. Behoorlijk verrot voel ik me dan. Het is dat ik weet dat zwangerschappen van misselijke vrouwen over het algemeen minder gecompliceerd verlopen, maar anders werd ik er nu al moedeloos van.
Gelukkig duurt het normaal vaak niet langer dan tot de derde maand. Nog 6 weken
Mocht het nou met 12 weken niet minder worden kan je bij de dokter pilletjes vragen. Dat is echt een uitkomst, je voelt je dan een heel ander mens! (ben zelf tot week 20 constant misselijk geweest en ging nergens heen zonder mijn pillen . )
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_56007257
Ik kreeg toen zetpillen van de dokter tegen het spugen maar ging daar juist weer van aan de diarree. Zijn er dan ook nog andere medicijnen tegen spugen??
pi_56007614
Er schijnen ook drukbandjes te koop te zijn tegen het misselijk zijn.
Verder heb ik me er nooit echt in verdiept want bij mij is het gelukkig na 12 w wel zo'n beetje gestopt, en ik heb zowieso niet hoeven spugen (ik spuug zowieso niet snel).

Wurmpje; het kan idd behoorlijk ontmoedigen; ik had het niet iedere dag, maar soms was het gewoon een halve dag aanwezig, en zeker op m'n werk had ik het dan even moeilijk.

Vandaag weer een ritje gehad, maar de wagenziekte viel nu erg mee! En ik zat bij m'n vader in de auto, en die is geen rustige rijder M'n vader kwam nog met een babybadje+standaard aanzetten, en ik mag ook nog een nieuw zwangerschapsoutfit van hem uitzoeken En de halve familie die vandaag over m'n buik heeft geaaid M'n nicht blijkt 9 weken zwanger te zijn dus die ligt 7 weken op me achter, erg leuk zo 2 kleintjes er weer zometeen bij
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zondag 13 januari 2008 @ 21:05:57 #225
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56007716
Ik heb ze even geprobeerd die Emesafene tabletten, maar ik werd er zo vreselijk duf van. Dat vond ik ook erg onprettig dus ik heb besloten dat ik dan maar liever misselijk was

Mammietje, jij vroeg toch wat je kon doen tegen bekkenpijn? Wat bij mij helpt is spreiden. Dat doe je door eerst je knieen wat op te trekken en dan je knieen naat buiten te doen. Dit moet ik 2 keer per dag zeker een half uur doen. Ik probeer dan mijn knieen zover mogelijk naar beneden te laten zakken, het mag niet met geweld. Lukt het slecht of doet het veel pijn dan moet je ze weer langzaam rechtleggen. Je kunt dan tussendoor oefeningen doen zoals je knie naar je gezicht (langzaam, geen druk op je bekken uitoefenen) of je voeten naar je toe trekken (benen gestrekt houden) en ze dan naar links en naar rechts draaien (je voeten alleen). Daarna moet je weer verder gaan met dat spreiden, als het goed is kun je door die oefeningen ze weer wat beter spreiden. Verder helpt rusten, net zoals je gistermiddag deed

Vamp, spannend alweer. Ben je niet bang dat het weer zo'n snelle bevalling wordt?
Lekker douchen!
pi_56008601
quote:
Op zondag 13 januari 2008 19:29 schreef Lishe het volgende:
Vamp, succes hoor. Weet je ook of het kwaad kan, het bloedverlies?
Volgens mij zou dat slijmerige bloedverlies, net wat Faja zegt, niet zoveel kwaad kunnen... zou met de slijmprop te maken kunnen hebben... K ga zo toch maar even bellen er zit namelijk ook helder bloed bij... Maar niet zo veel... eigenlijk alleen na naar het toilet gaan een beetje
  zondag 13 januari 2008 @ 21:48:49 #227
14746 k_i_m
pi_56008800
quote:
Op zondag 13 januari 2008 21:05 schreef sjak het volgende:
Ik heb ze even geprobeerd die Emesafene tabletten, maar ik werd er zo vreselijk duf van. Dat vond ik ook erg onprettig dus ik heb besloten dat ik dan maar liever misselijk was
Dat had ik ook wel, maar ik was zo blij dat ik eindelijk weer mijn nest uitkon en weer kon werken dat ik dat maar voor lief nam. Trouwens, na een week of 2 was dat over. Of ik was eraan gewend, dat kan ook nog .
In my life
Why do I smile
  zondag 13 januari 2008 @ 21:55:02 #228
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56008965
Ja, mijn zusje gebruikt ze nu ook en die lijkt er ook beter mee om te kunnan gaan dan ik. Het was een keuze uit twee kwaden. Ik heb me toen een aantal dagen ziekgemeld om boven de wc te hangen. Daarna (en nog steeds trouwens) was ik nog wel misselijk maar ik hoefde niet meer zovaak te spugen. Dat nam langzaam af (van aantal keer per dag tot aantal keer in de week) nu ben ik alleen nog maar misselijk bij inspanning.

Vamp, bij de geboorte van jouw laatste had je wel weeen toen het er uit viel? Ik kan me alleen de vangst van je partner herinneren, de rest eigenlijk niet meer zo. Ik weet nog iets dat je boodschappen ging toen toen je vliezen al gebroken waren, verder ben ik t een beetje vergeten
Lekker douchen!
pi_56009118
quote:
Op zondag 13 januari 2008 21:05 schreef sjak het volgende:

Mammietje, jij vroeg toch wat je kon doen tegen bekkenpijn? Wat bij mij helpt is spreiden. Dat doe je door eerst je knieen wat op te trekken en dan je knieen naat buiten te doen. Dit moet ik 2 keer per dag zeker een half uur doen. Ik probeer dan mijn knieen zover mogelijk naar beneden te laten zakken, het mag niet met geweld. Lukt het slecht of doet het veel pijn dan moet je ze weer langzaam rechtleggen. Je kunt dan tussendoor oefeningen doen zoals je knie naar je gezicht (langzaam, geen druk op je bekken uitoefenen) of je voeten naar je toe trekken (benen gestrekt houden) en ze dan naar links en naar rechts draaien (je voeten alleen). Daarna moet je weer verder gaan met dat spreiden, als het goed is kun je door die oefeningen ze weer wat beter spreiden. Verder helpt rusten, net zoals je gistermiddag deed

Vamp, spannend alweer. Ben je niet bang dat het weer zo'n snelle bevalling wordt?
Neuj... Dit is ook eigenlijk de eerste waarbij het zo lang rommelt.... Bij de eerste begon het met gebroken vliezen, dus dat was meteen vrij duidelijk... zeker toen niet zo heel lang daarna de weeėn begonnen...
Bij de tweede eigenlijk net zo.
Bij de derde rommelde het 's morgens wat en dat zette al vrij snel door en bij de vierde begon het weer met gebroken vliezen....
Ik snap dus niets van al dat gerommel nu!! Zal misschien toch wel met die hoestbuien te maken hebben dan...
  zondag 13 januari 2008 @ 22:10:36 #230
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56009394
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:00 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Neuj... Dit is ook eigenlijk de eerste waarbij het zo lang rommelt.... Bij de eerste begon het met gebroken vliezen, dus dat was meteen vrij duidelijk... zeker toen niet zo heel lang daarna de weeėn begonnen...
Bij de derde rommelde het 's morgens wat en dat zette al vrij snel door en bij de vierde begon het weer met gebroken vliezen....
Ik snap dus niets van al dat gerommel nu!! Zal misschien toch wel met die hoestbuien te maken hebben dan...
Ja, dat zal het zijn. Het is gewoon een verkoudheid, eigenlijk ben je niet zwanger
Wanneer mag je weer naar de verloskundige?

Pruk, heb je je vragen op een rijtje? Veel sterkte morgen!
Lekker douchen!
pi_56009701
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:10 schreef sjak het volgende:

[..]

Ja, dat zal het zijn. Het is gewoon een verkoudheid, eigenlijk ben je niet zwanger
Wanneer mag je weer naar de verloskundige?

Pruk, heb je je vragen op een rijtje? Veel sterkte morgen!
Ja... Keb mezelf al die maanden voor de gek gehouden! Moet maar eens afgelopen zijn nu met dat gesnoep!!

Morgenochtend mag ik me weer melden
(keb dus maar niet meer gebeld... Bloed was wat dat betreft best weinig en om daar nu nog over te bellen... als het erger wordt kan dat altijd nog)
  zondag 13 januari 2008 @ 22:28:48 #232
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56010010
Nee, dat zou ik aan het einde van een zwangerschap ook niet echt doen. Zolang je de baby goed voelt en je houdt het nog uit met die voorweeen zou ik niet bellen. Ik geloof wel in intuitie in dit soort gevallen, en jij met jouw ervaring moet daar voldoende van hebben. Succes morgen!
Lekker douchen!
pi_56010170
Dank u!
pi_56010565
Sjak, bedankt voor je advies. Klinkt als oefeningen die ik wel doen mag van mijn bekkenfysio (waar ik overigens voor iets anders loop en tot week 30 niet terug hoef te komen). Ik ga ze uitproberen.

Silmarwen, wij hadden dezelfde veranderactie en hebben er maar liefst 2 jaar over gedaan om het te realiseren! Weet dus wat voor 'project' het is (en waar laat je in Godsnaam de rommel?! ). Zal je vast wel lukken om het sneller dan ons te doen!

Tico... je hebt 2 kansen met je 'smetvrees'... OF je leert het straks snel af als de kleine er is, OF de kleine gaat een zwaar leven tegemoet (en jij ook!)

Vamp... volgens mij gaat er iets doorzetten bij jou... ik hoop de bevalling en niet de verkoudheid / griep! Vermeld morgen wel even dat je bloedverlies hebt gehad bij de vlos...

Maneki, voetjes zoveel mogelijk hooghouden, lekker verkoelende benen/voetenlotion en.... lekker je onderbenen en voeten laten 'friemelen' / aaien door je man savonds... heerlijk!

Ik heb Ukkie vanavond duidelijk gevoeld...
  zondag 13 januari 2008 @ 22:54:21 #235
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_56010826
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:00 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Alvast heel veel succes. Lang zal het echt niet meer duren
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_56011910
Nou Vamp! Ik ben benieuwd wanneer die kleine van jou zich aandient!

Ik wacht rustig de 12 weken af met mijn misselijkheid. Het is lastig, maar dat het erbij hoort is natuurlijk wel geruststellend.
Ik heb wat buikpijn, onderin, links en rechts een beetje afwisselend. Niet heel ernstig, maar wel vervelend, wat stekend.
Ik weet dat de kans op een miskraam na 6 weken nog maar 3% is (en na 8 weken nog maar 0,5%), maar toch ben ik bezorgd.
Ik heb het idee dat het gewoon mijn ingewanden zijn, maar daarvoor zit het toch wel wat laag. Vervelend

Misschien moet ik maar gewoon gaan slapen, morgen zie ik alles vast weer zonniger in!
pi_56012412
Niet om je te ontmoedigen, maar volgens mij liggen de cijfers wel wat hoger, Wurpje.
Maar ter geruststelling, misselijkheid lijkt me ook wel een goed teken toch? Bij mij was het rond 12 weken wel over trouwens. Ow, en die stekende buikpijn die je aan de zijkanten onderin voelt, dat is waarschijnlijk bandenpijn. Klinkt mij in ieder geval heeeel bekend in de oren!
Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, is ook heel spannend allemaal. Het is tenslotte niet niks wat er allemaal gebeurt met je lichaam en wat er van af hangt. Maar tot nu toe klink je mij heel gezond zwanger in de oren hoor!
pi_56013233
Wurpje... Kunnen het geen innestelingspijnen zijn?
pi_56013282
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Alvast heel veel succes. Lang zal het echt niet meer duren
Ghehehe... als ie gaat wachten tot ik me beter voel duurt het nog wel een week of 6.... minstens!
  maandag 14 januari 2008 @ 06:01:29 #240
54772 Silmarwen
pi_56016051
Mammietje, yay! Geruststelling zeker dat je de baby nu duidelijk voelt!

Wurpje, die pijn had ik ook heel erg en is sinds kort wat minder, maar meestal met vlagen. Vervelend maar vast niet zo vervelend als spugen. Ik ben zo blij dat ik maar een nacht heb overgegeven.
pi_56017089
Nou hier lijkt het dan toch echt begonnen te zijn... Volgens mij zijn vanmorgen mn vliezen gebroken... De vlos komt zo even kijken
pi_56017106
spannend ! Succes !!!
pi_56017121
Vamp, zet em op .
Fake it till you make it...
pi_56017137
jeeeeeh, spannend
Succes met
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_56017148
Verse baby onderweg Zet hem op Vamp!
Saartje
  maandag 14 januari 2008 @ 09:25:43 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56017271
Sterkte Vamperotica!
pi_56017329
Heel veel succes vamp!

Wurpje, ik heb ook van die krampjes hoor. Lijkt een beetje op menstruatiekrampjes soms bij mij ene moment heviger dan andere, maar niet verontrustend.
Straks voor 1ste controle bij gyne ! Hopelijk al echo en hartje luisteren!
pi_56017409
Vamp veel succes en laat je dalijk wel nog even iets weten als de vls geweest is.
pi_56017420
Succes vamperotica!!!
  maandag 14 januari 2008 @ 09:39:19 #250
54772 Silmarwen
pi_56017472
Spannend Vamp en misschien alvast succs!
pi_56017533
Spannend Vamp
pi_56017648
Eerste best pijnlijke weeėn gehad ...wel 2! En ik wil al niet meer! Dit is elke keer na de eerste het punt geweest dat ik me besefte dat ik er nooooooit meer in ging trappen.... Right
  maandag 14 januari 2008 @ 09:55:11 #253
37150 livelink
pi_56017677
Je bent er toch weer ingetrapt, Vamp.

Nou, ik hoop dat het een hele voorspoedige bevalling zal worden. Misschien wel beter een tikje minder voorspoedig dan de vorige keer. Jouw bevallingsverhaal van toen vind ik nog steeds geweldig.
  maandag 14 januari 2008 @ 09:56:18 #254
14746 k_i_m
pi_56017692
Zet em op Vamp!
In my life
Why do I smile
pi_56017693
quote:
Op maandag 14 januari 2008 09:52 schreef vamperotica het volgende:
Eerste best pijnlijke weeėn gehad ...wel 2! En ik wil al niet meer! Dit is elke keer na de eerste het punt geweest dat ik me besefte dat ik er nooooooit meer in ging trappen.... Right

Succes

Ik kom over een uurtje wel kijken of hij er al is
  maandag 14 januari 2008 @ 09:56:51 #256
37150 livelink
pi_56017702
Purk, succes vandaag in het ziekenhuis. Hopelijk krijg je nu een heel duidelijk verhaal zonder tegenstrijdigheden te horen.
pi_56017756
zet hem op
  maandag 14 januari 2008 @ 10:06:51 #258
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56017857
SUcces Vamp.

Bla wat ontzettend leuk dat jullie een meisje krijgen!
pi_56018070
Jaaaaaa Vamp dat klinkt als het echte werk. Misschien wordt je vandaag weer mama!!!

Hier worden de krampen niet erger, maar ook niet minder. Ik denk zelf dat het komt omdat de baby ingedaald is of dat nog een beetje aan het doen is.

Vandaag alweer een wasje erin, toilet en badkamer zijn al gedaan en de vloer gemopt. Ik moet zo even de vk bellen want ik heb een zwangerschapsverklaring nodig voor de uitkering ivm zwangerschapsverlof.
pi_56018129
hey actie!!!
succes vamp, zet m op!!!
pi_56018197
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:42 schreef Mammietje het volgende:
Niet om je te ontmoedigen, maar volgens mij liggen de cijfers wel wat hoger, Wurpje.
Maar ter geruststelling, misselijkheid lijkt me ook wel een goed teken toch? Bij mij was het rond 12 weken wel over trouwens. Ow, en die stekende buikpijn die je aan de zijkanten onderin voelt, dat is waarschijnlijk bandenpijn. Klinkt mij in ieder geval heeeel bekend in de oren!
Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, is ook heel spannend allemaal. Het is tenslotte niet niks wat er allemaal gebeurt met je lichaam en wat er van af hangt. Maar tot nu toe klink je mij heel gezond zwanger in de oren hoor!
Het is de volgende morgen en ik ben al een stuk minder ongerust Heb ik nou altijd.
De kans op een miskraam is in het begin 10%, maar dat neemt heel snel af als je eenmaal de tijd van je normale menstruatie voorbij bent volgens mijn gegevens. Ik heb gewoon elke dag zoiets van: de beeb zit er nog vanmorgen en dat verhoogt zijn kanzen alweer!
Volgens mij ben ik ook heel gewoon gezond zwanger hoor en ik maak me dan ook heel gewoon gezond veel zorgen

En veel belangrijker: Vamp, zet hem op!
  maandag 14 januari 2008 @ 10:25:30 #262
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_56018203
Succes Vamp.

Hoe is het trouwens met Purk? Ook al even niet geweest. Purk lig je ook te puffen?
  maandag 14 januari 2008 @ 10:27:10 #263
37150 livelink
pi_56018227
OMG Ticootje, het wordt echt bijna eng. Volgens mij ga jij de dag na de bevalling al weer poetsen. Laat straks ook wat over voor de kraamzorg, hoor.
Even uit pure nieuwsgierigheid, wat voor een werk doe je? Werk je voor jezelf? Ik weet dat ik mijn zwangerschapsverklaring al in moest leveren bij mijn werkgever toen ik ging melden dat ik zwanger was.
pi_56018752
quote:
Op maandag 14 januari 2008 10:27 schreef livelink het volgende:
OMG Ticootje, het wordt echt bijna eng. Volgens mij ga jij de dag na de bevalling al weer poetsen. Laat straks ook wat over voor de kraamzorg, hoor.
Even uit pure nieuwsgierigheid, wat voor een werk doe je? Werk je voor jezelf? Ik weet dat ik mijn zwangerschapsverklaring al in moest leveren bij mijn werkgever toen ik ging melden dat ik zwanger was.
Ik werk bij TNO. Ik heb ook al lang een verklaring ingeleverd, maar mn werkgever maakt er gewoon een zooitje van...

Ik denk trouwens wel dat het poetsen gaat afnemen als de kleine er is hoor. Dan ga ik mn tijd besteden aan met mn kleintje knuffelen. Nu heb ik toch niets beters te doen dan poetsen..
  maandag 14 januari 2008 @ 10:56:10 #265
62233 Jelief
ikke lief!
pi_56018782
Jaah! nieuwe baby in aantocht! Ik ben benieuwd hoe het gaat Vamp!
pi_56018907
Ik kreeg vrijdag bericht dat mijn verlof in behandeling wordt genomen en ik bericht krijg op de eerste dag van mijn verlof. Uh, dat was vrijdag.... Ach UWV, ik krijg mijn salaris gewoon als het goed is en mijn baas ontvangt wel een keer het geld van het UWV. Tenmiste als ik al de papieren goed heb ingevuld, leuk als je een stukje personeelszaken erbij mag doen.

Afgelopen zaterdag nog lekker wezen peuterzwemmen met Merlijn, de zwemjuffrouw vroeg al of ik volgende week ook weer kwam. Ja hoor zolang er niks is gebeurd ga ik gewoon zwemmen. Lekker ontspannen en niet al te zwaar. Hoef Merlijn ook niet om te kleden laat ik fijn aan Magneet over dus is toch alleen het zwemmen. Ze merkt het vanzelf wel wanneer ik bevallen ben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Randa_v op 14-01-2008 12:09:33 ]
pi_56018974
Vamp..ik heb net jouw bevallingsverhaal ff terug gelezen..maar leg je alvast een stapel kussens klaar..voor het geval dįt?
Succes met je bevalling hoor!
Saartje
pi_56019287
quote:
Op maandag 14 januari 2008 09:52 schreef vamperotica het volgende:
ik ben nu al trots op je hoor!

Zet hem op!
pi_56019500
hai weet iemand trouwens of het kwaad kan als je je handen met terpetine afwast?
heb gisteren derest van de meubeltjes geschilderd maar ik krijg de lak niet van mn handen af
pi_56019924
Vamp you can do it!
Fake it till you make it...
  maandag 14 januari 2008 @ 11:53:04 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56020092
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:26 schreef donnahvh het volgende:
hai weet iemand trouwens of het kwaad kan als je je handen met terpetine afwast?
heb gisteren derest van de meubeltjes geschilderd maar ik krijg de lak niet van mn handen af
Lijkt mij niet. Het inademen van die dampen (en verfdampen) lijkt mij schadelijker, maar als je er even goed je handen mee schoon poetst moet dat volgens mij wel kunnen hoor. Desnoods doe je het even buiten zodat jij zoveel mogelijk frisse lucht ademt.
pi_56020170
Ik heb expres niet met terpetine verf geschilderd. Dat heb ik mooi aan lief overgelaten.

Zo ik heb net heerlijk een stuk gewandeld. Ik ben naar de vk gelopen met de hond en even boodschappen wezen doen. Het is echt heerlijk weer! De kleine wordt er ook helemaal vrolijk van als ik een stukje loop. (tenminste, ik ga er maar vanuit dat ze het leuk vindt.)
pi_56020656
ja ik had het ook aan lief overgelaten maar die had t een en ander overgeslagen
en mn andere kids hadden eraan gezeten dus het moest bijgewerkt worden
maar ik ga het ff buiten doen , thx
  † In Memoriam † maandag 14 januari 2008 @ 12:52:44 #274
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_56021525
Vamp, veel succes! Ben benieuwd naar je nieuwe monstertje!

En weet iemand hoe het met Pruk is?
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 14 januari 2008 @ 13:14:00 #275
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56022020
Spannend Vamperotica!!! Er wordt hier hard aan je gedacht
Lekker douchen!
pi_56022137
Weer terug vanuit Londen, even een paar daagjes weggeweest, erg leuk, wel heel zwaar.
Paar leuke babykleertjes bij de GAP en H&M gekocht, uitverkoop
Vandaag alweer 17 weken en 5 dagen, gaat hard alweer!
Donderdag weer naar de verloskundige..
Voor nu ff lekker bijkomen, vandaag ben ik nog lekker vrij
Toch wel wat last van buik/banden gehad, veel gelopen en actief geweest, dus nu even lekker rusten
  maandag 14 januari 2008 @ 13:38:18 #277
62233 Jelief
ikke lief!
pi_56022610
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:52 schreef Macka66 het volgende:
Ik weet niks, maar ik ben ook benieuwd hoe het met haar gaat.

ow en Mrien lekker hč shoppen!?
pi_56022626
Vamp: succes!!!
It's all up to you
pi_56023209
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:38 schreef Jelief het volgende:

[..]
ow en Mrien lekker hč shoppen!?
Echt wel
Wel lastig omdat we pas over 15 dagen de echo hebben en dan pas weten wat het geslacht van de baby is
Nu gewoon een paar stoere dingen gekocht die voor beide kunnen, en een paar simpele lieve rompertjes
  maandag 14 januari 2008 @ 14:04:20 #280
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_56023213
Ow Vamp, wat spannend! Eindelijk weer één die een beetje op tijd bevalt
voor de LLMs.

Randa, bedankt voor de tip over het trouwboekje, dat wist ik helemaal niet Bovendien blijf ik ook met Robin zwemmen zo lang ik kan. Moet hem dan wel zelf aan en uit-kleden, maar hij helpt goed mee tegenwoordig, tenzij hij kluisjes vindt op zich in te verstoppen

Ticootje Je bent vast een vrouw naar het hart voor je kraamverzorgster Hier beperkt de nesteldrang zich tot lijstjes maken wat er nog gedaan moet worden en wat ik nog wil doen, maar verder komt het niet

Mrien, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! En shoppen voor de baby is natuurlijk altijd leuk

Vanmiddag ga ik mijn verlof afspreken. Ik ga 6 weken van te voren stoppen, dus met Pasen ben ik al vrij Schrok ook al dat ik morgen 24 weken ben ipv 23, het gaat veel te hard

En even een wrs stomme vraag: Moet je een mei-baby net zo warm aankleden als een oktober baby? Elke keer als ik wat leuks wil kopen, vraag ik me af of het niet te warm is oid en dan koop ik maar weer niks
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_56023379
Wennie, in mei is het warmer dan in oktober dus ook minder warm kleden.
Bedenk bij het kopen gewoon of je zoiets zelf aan zou doen in mei, zoja gewoon kopen!
pi_56023520
Mei en oktober zijn misschien wel even warm, maar na oktober komen de koude maanden, dus kunnen zomerkleertjes niet echt lang worden doorgedragen en andersom voor mei ook, na mei komen de warme maanden en kunnen warme kleertjes niet echt lang worden doorgedragen.
  † In Memoriam † maandag 14 januari 2008 @ 14:42:23 #283
43556 miss_dynastie
pi_56024118
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:52 schreef Macka66 het volgende:
Ja, ik heb vanochtend nog met haar gesproken en het ging redelijk met haar. Beebje zit nog binnen.
pi_56024287
Shoppen is altijd leuk. En zeker als er een kleine op komst is, een beter excuus kan je niet hebben!

Vamp, hoe is het daar??? Krijgen we geen liveverslag?

Goed dat de kleine nog binnen is bij Pruk!
pi_56025185
Mmm. Nog steeds geen nieuws... Pff zit je zelf al de hele tijd te wachten tot iets gaat komen, zo mogelijk is het nog erger af te wachten tot een ander ploft.
pi_56025226
Tip: Zometeen op NL2: (14 januari 2008, 16:05-17:00 uur)

Het leven voor de geboorte

In de twee maanden na de bevruchting maakt het embryo spectaculaire metamorfoses door. Alle organen worden in deze periode al in beginsel aangelegd. Gedurende de hele zwangerschap, en ook nog na de geboorte, maken de hersenen een ontwikkeling door die met niets te vergelijken is. Elke minuut komen er duizenden zenuwcellen bij die meteen verbindingen leggen met elkaar. Zo kan de foetus al snel zijn spieren en zijn organen besturen via informatie die als elektrische en chemische signalen wordt doorgegeven. Bij de geboorte heeft een kind al meer dan honderd miljard zenuwcellen met een biljard onderlinge verbindingen.

Ik ga zeker even kijken! Het gaat precies over waar ik nu ben. Erg leuk!
pi_56025399
Tearsong hoe is het bij jou??? Ook nog steeds alles rustig?
pi_56025834
Voor een liveverslag was geen tijd!!!
om 13.45 is onze (bijna) negenponder geboren!!!!
pi_56025873
Wauw wat een flinkerd dan!
Gefeliciteerd!
pi_56025897
Vamperotica: gefeliciteerd!!! Wat snel
It's all up to you
pi_56025902
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:03 schreef vamperotica het volgende:
Voor een liveverslag was geen tijd!!!
om 13.45 is onze (bijna) negenponder geboren!!!!
Gefeliciteerd!!
  Moderator maandag 14 januari 2008 @ 16:07:38 #292
5428 crew  miss_sly
pi_56025938
Jeetje wat snel
Gefeliciteerd vamperotica en de rest van het gezin
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56025965
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:45 schreef wenneke1 het volgende:
Tearsong hoe is het bij jou??? Ook nog steeds alles rustig?
Yup, nou ja...rustig. Er is iig. nog niks aan de hand maar dat afwachten vind ik echt niks...
Hoe is het bij jou? Woensdag ook alweer 41 weken..denk je dat je dat gaat halen?

Enne Vamp: ik mis nog een naam voor jullie negenponder Ben erg nieuwsgierig!
It's all up to you
pi_56026023
Hoe gaat het verder met moeder en kind?
En de naam, ik ben wel benieuwd.
pi_56026098
Moeder vind het nog heel onwerkelijk allemaal!!
En de naam die houd ik nog heeeel even voor me!
pi_56026100
Gefeliciteerd!!
  maandag 14 januari 2008 @ 16:15:56 #297
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_56026138
Gefeliciteerd Vamperotica!!!

Zo, dat was een snelle bevalling zeg.

Hoop dat alles voorspoedig gegaan is.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  † In Memoriam † maandag 14 januari 2008 @ 16:18:48 #298
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_56026212
Vamperotica, wow! Gefeliciteerd met je racemonstertje
Tante draculettetje, ook van harte.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 14 januari 2008 @ 16:20:53 #299
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_56026270
Van harte gefeliciteerd, vamperotica!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_56026292
Vamp!!! Dat is geen bevallen!!! Dat is werpen!

Jeetje wat snel! En wat een flinkerd!

Ik ga een voorbeeld aan jouw bevalling nemen, ik wil ook wel zo snel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')