Nee juist niet... daar moet nu van geprofiteerd wordenquote:Op zondag 13 januari 2008 09:21 schreef livelink het volgende:
Klinkt wel spannend, Vamperotica. En laat dat huis alsjeblieft zitten. Zo'n extreme nesteldrang als de LLM's nu vertonen heb ik hier nog niet eerder gezien, volgens mij. Of zijn jullie normaal al zo netjes?
"mijn" vlucht tasje staat nog steeds klaar, ik hoor het wel van je!quote:Op zondag 13 januari 2008 09:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee juist niet... daar moet nu van geprofiteerd worden
Op de foto ligt Merlijn er nog in en stond hij de eerste dagen naast het kraambed beneden. Nu hebben we dus de bekleding eruit gelaten. De wieg is gemaakt door de oom van mijn stiefschoonmoeder. Inmiddels hebben haar eigen 2 kleinkinderen erin gelegen, Merlijn, zijn neefje Max en nu komt onze nummer twee erin. Wel leuk dat zo een wiegje een eigen geschiedenis met zich meedraagt. Merlijn had vandaag vooral meegeholpen met stofzuigen, uiteindelijk stond zijn stofzuiger in de wieg.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:34 schreef TearSong het volgende:
Randa: Merlijn al mee aan het helpenLeuk, dat wiegje!
Mocht het nou met 12 weken niet minder worden kan je bij de dokter pilletjes vragen. Dat is echt een uitkomst, je voelt je dan een heel ander mens! (ben zelf tot week 20 constant misselijk geweest en ging nergens heen zonder mijn pillenquote:Op zondag 13 januari 2008 18:21 schreef Wurpje het volgende:
Vandaag heerst de misselijkheid over mijn leven!
Vanmiddag al diverse keren boven de wc gehangen en vanavond na het eten alweer. Behoorlijk verrot voel ik me dan. Het is dat ik weet dat zwangerschappen van misselijke vrouwen over het algemeen minder gecompliceerd verlopen, maar anders werd ik er nu al moedeloos van.
Gelukkig duurt het normaal vaak niet langer dan tot de derde maand. Nog 6 weken
Volgens mij zou dat slijmerige bloedverlies, net wat Faja zegt, niet zoveel kwaad kunnen... zou met de slijmprop te maken kunnen hebben... K ga zo toch maar even bellen er zit namelijk ook helder bloed bij... Maar niet zo veel... eigenlijk alleen na naar het toilet gaan een beetjequote:Op zondag 13 januari 2008 19:29 schreef Lishe het volgende:
Vamp, succes hoor. Weet je ook of het kwaad kan, het bloedverlies?
Dat had ik ook wel, maar ik was zo blij dat ik eindelijk weer mijn nest uitkon en weer kon werken dat ik dat maar voor lief nam. Trouwens, na een week of 2 was dat over. Of ik was eraan gewend, dat kan ook nogquote:Op zondag 13 januari 2008 21:05 schreef sjak het volgende:
Ik heb ze even geprobeerd die Emesafene tabletten, maar ik werd er zo vreselijk duf van. Dat vond ik ook erg onprettig dus ik heb besloten dat ik dan maar liever misselijk was![]()
Neuj... Dit is ook eigenlijk de eerste waarbij het zo lang rommelt.... Bij de eerste begon het met gebroken vliezen, dus dat was meteen vrij duidelijk... zeker toen niet zo heel lang daarna de weeėn begonnen...quote:Op zondag 13 januari 2008 21:05 schreef sjak het volgende:
Ik heb ze even geprobeerd die Emesafene tabletten, maar ik werd er zo vreselijk duf van. Dat vond ik ook erg onprettig dus ik heb besloten dat ik dan maar liever misselijk was![]()
Mammietje, jij vroeg toch wat je kon doen tegen bekkenpijn? Wat bij mij helpt is spreiden. Dat doe je door eerst je knieen wat op te trekken en dan je knieen naat buiten te doen. Dit moet ik 2 keer per dag zeker een half uur doen. Ik probeer dan mijn knieen zover mogelijk naar beneden te laten zakken, het mag niet met geweld. Lukt het slecht of doet het veel pijn dan moet je ze weer langzaam rechtleggen. Je kunt dan tussendoor oefeningen doen zoals je knie naar je gezicht (langzaam, geen druk op je bekken uitoefenen) of je voeten naar je toe trekken (benen gestrekt houden) en ze dan naar links en naar rechts draaien (je voeten alleen). Daarna moet je weer verder gaan met dat spreiden, als het goed is kun je door die oefeningen ze weer wat beter spreiden. Verder helpt rusten, net zoals je gistermiddag deed
Vamp, spannend alweer. Ben je niet bang dat het weer zo'n snelle bevalling wordt?
Ja, dat zal het zijn. Het is gewoon een verkoudheid, eigenlijk ben je niet zwangerquote:Op zondag 13 januari 2008 22:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Neuj... Dit is ook eigenlijk de eerste waarbij het zo lang rommelt.... Bij de eerste begon het met gebroken vliezen, dus dat was meteen vrij duidelijk... zeker toen niet zo heel lang daarna de weeėn begonnen...
Bij de tweede eigenlijk net zo.
Bij de derde rommelde het 's morgens wat en dat zette al vrij snel door en bij de vierde begon het weer met gebroken vliezen....
Ik snap dus niets van al dat gerommel nu!! Zal misschien toch wel met die hoestbuien te maken hebben dan...
Ja... Keb mezelf al die maanden voor de gek gehouden! Moet maar eens afgelopen zijn nu met dat gesnoep!!quote:Op zondag 13 januari 2008 22:10 schreef sjak het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Het is gewoon een verkoudheid, eigenlijk ben je niet zwanger![]()
Wanneer mag je weer naar de verloskundige?
Pruk, heb je je vragen op een rijtje? Veel sterkte morgen!
Alvast heel veel succes. Lang zal het echt niet meer durenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Neuj... Dit is ook eigenlijk de eerste waarbij het zo lang rommelt.... Bij de eerste begon het met gebroken vliezen, dus dat was meteen vrij duidelijk... zeker toen niet zo heel lang daarna de weeėn begonnen...
Bij de tweede eigenlijk net zo.
Bij de derde rommelde het 's morgens wat en dat zette al vrij snel door en bij de vierde begon het weer met gebroken vliezen....
Ik snap dus niets van al dat gerommel nu!! Zal misschien toch wel met die hoestbuien te maken hebben dan...
Ghehehe... als ie gaat wachten tot ik me beter voel duurt het nog wel een week of 6.... minstens!quote:Op zondag 13 januari 2008 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Alvast heel veel succes. Lang zal het echt niet meer duren
quote:Op maandag 14 januari 2008 09:52 schreef vamperotica het volgende:Eerste best pijnlijke weeėn gehad ...wel 2! En ik wil al niet meer! Dit is elke keer na de eerste het punt geweest dat ik me besefte dat ik er nooooooit meer in ging trappen.... Right
Het is de volgende morgen en ik ben al een stuk minder ongerustquote:Op zondag 13 januari 2008 23:42 schreef Mammietje het volgende:
Niet om je te ontmoedigen, maar volgens mij liggen de cijfers wel wat hoger, Wurpje.
Maar ter geruststelling, misselijkheid lijkt me ook wel een goed teken toch?Bij mij was het rond 12 weken wel over trouwens. Ow, en die stekende buikpijn die je aan de zijkanten onderin voelt, dat is waarschijnlijk bandenpijn. Klinkt mij in ieder geval heeeel bekend in de oren!
![]()
Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, is ook heel spannend allemaal. Het is tenslotte niet niks wat er allemaal gebeurt met je lichaam en wat er van af hangt. Maar tot nu toe klink je mij heel gezond zwanger in de oren hoor!
Ik werk bij TNO. Ik heb ook al lang een verklaring ingeleverd, maar mn werkgever maakt er gewoon een zooitje van...quote:Op maandag 14 januari 2008 10:27 schreef livelink het volgende:
OMG Ticootje, het wordt echt bijna eng. Volgens mij ga jij de dag na de bevalling al weer poetsen. Laat straks ook wat over voor de kraamzorg, hoor.
Even uit pure nieuwsgierigheid, wat voor een werk doe je? Werk je voor jezelf? Ik weet dat ik mijn zwangerschapsverklaring al in moest leveren bij mijn werkgever toen ik ging melden dat ik zwanger was.
quote:Op maandag 14 januari 2008 09:52 schreef vamperotica het volgende:Eerste best pijnlijke weeėn gehad ...wel 2! En ik wil al niet meer! Dit is elke keer na de eerste het punt geweest dat ik me besefte dat ik er nooooooit meer in ging trappen.... Right
Lijkt mij niet. Het inademen van die dampen (en verfdampen) lijkt mij schadelijker, maar als je er even goed je handen mee schoon poetst moet dat volgens mij wel kunnen hoor. Desnoods doe je het even buiten zodat jij zoveel mogelijk frisse lucht ademt.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:26 schreef donnahvh het volgende:
hai weet iemand trouwens of het kwaad kan als je je handen met terpetine afwast?
heb gisteren derest van de meubeltjes geschilderd maar ik krijg de lak niet van mn handen af
Ik weet niks, maar ik ben ook benieuwd hoe het met haar gaat.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:52 schreef Macka66 het volgende:
En weet iemand hoe het met Pruk is?
Echt welquote:
Ja, ik heb vanochtend nog met haar gesproken en het ging redelijk met haar. Beebje zit nog binnen.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:52 schreef Macka66 het volgende:
En weet iemand hoe het met Pruk is?
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 14 januari 2008 16:03 schreef vamperotica het volgende:
Voor een liveverslag was geen tijd!!!
om 13.45 is onze (bijna) negenponder geboren!!!!
Yup, nou ja...rustig. Er is iig. nog niks aan de hand maar dat afwachten vind ik echt niks...quote:Op maandag 14 januari 2008 15:45 schreef wenneke1 het volgende:
Tearsong hoe is het bij jou??? Ook nog steeds alles rustig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |