quote:Op maandag 14 januari 2008 09:52 schreef vamperotica het volgende:Eerste best pijnlijke weeën gehad ...wel 2! En ik wil al niet meer! Dit is elke keer na de eerste het punt geweest dat ik me besefte dat ik er nooooooit meer in ging trappen.... Right
Het is de volgende morgen en ik ben al een stuk minder ongerustquote:Op zondag 13 januari 2008 23:42 schreef Mammietje het volgende:
Niet om je te ontmoedigen, maar volgens mij liggen de cijfers wel wat hoger, Wurpje.
Maar ter geruststelling, misselijkheid lijkt me ook wel een goed teken toch?Bij mij was het rond 12 weken wel over trouwens. Ow, en die stekende buikpijn die je aan de zijkanten onderin voelt, dat is waarschijnlijk bandenpijn. Klinkt mij in ieder geval heeeel bekend in de oren!
![]()
Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, is ook heel spannend allemaal. Het is tenslotte niet niks wat er allemaal gebeurt met je lichaam en wat er van af hangt. Maar tot nu toe klink je mij heel gezond zwanger in de oren hoor!
Ik werk bij TNO. Ik heb ook al lang een verklaring ingeleverd, maar mn werkgever maakt er gewoon een zooitje van...quote:Op maandag 14 januari 2008 10:27 schreef livelink het volgende:
OMG Ticootje, het wordt echt bijna eng. Volgens mij ga jij de dag na de bevalling al weer poetsen. Laat straks ook wat over voor de kraamzorg, hoor.
Even uit pure nieuwsgierigheid, wat voor een werk doe je? Werk je voor jezelf? Ik weet dat ik mijn zwangerschapsverklaring al in moest leveren bij mijn werkgever toen ik ging melden dat ik zwanger was.
quote:Op maandag 14 januari 2008 09:52 schreef vamperotica het volgende:Eerste best pijnlijke weeën gehad ...wel 2! En ik wil al niet meer! Dit is elke keer na de eerste het punt geweest dat ik me besefte dat ik er nooooooit meer in ging trappen.... Right
Lijkt mij niet. Het inademen van die dampen (en verfdampen) lijkt mij schadelijker, maar als je er even goed je handen mee schoon poetst moet dat volgens mij wel kunnen hoor. Desnoods doe je het even buiten zodat jij zoveel mogelijk frisse lucht ademt.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:26 schreef donnahvh het volgende:
hai weet iemand trouwens of het kwaad kan als je je handen met terpetine afwast?
heb gisteren derest van de meubeltjes geschilderd maar ik krijg de lak niet van mn handen af
Ik weet niks, maar ik ben ook benieuwd hoe het met haar gaat.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:52 schreef Macka66 het volgende:
En weet iemand hoe het met Pruk is?
Echt welquote:
Ja, ik heb vanochtend nog met haar gesproken en het ging redelijk met haar. Beebje zit nog binnen.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:52 schreef Macka66 het volgende:
En weet iemand hoe het met Pruk is?
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 14 januari 2008 16:03 schreef vamperotica het volgende:
Voor een liveverslag was geen tijd!!!
om 13.45 is onze (bijna) negenponder geboren!!!!
Yup, nou ja...rustig. Er is iig. nog niks aan de hand maar dat afwachten vind ik echt niks...quote:Op maandag 14 januari 2008 15:45 schreef wenneke1 het volgende:
Tearsong hoe is het bij jou??? Ook nog steeds alles rustig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |