abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 januari 2008 @ 12:12:51 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55919803
Vervolg van Zwangerschap en geboorte deel 355

De aanstaande papa's en mama's :

**2008**

07 januari 2008: Tearsong (meisje)
09 januari 2008: wenneke1
17 januari 2008: vamperotica (jongetje)
17 januari 2008: Mirage en Oversight
21 januari 2008: Renda (jongetje)
31 januari 2008: Pruk
06 februari 2008: Ticootje (meisje)
07 februari 2008 hestria en grim reaper (jongetje)
07 februari 2008: Randa_V en Magneet (meisje)
14 februari 2008: Suerte (jongetje)
20 februari 2008: Webkim
25 februari 2008: Maneki.Neko
28 februari 2008: Icicle
05 maart 2008: donnahvh (meisje)
15 maart 2008: vrouwtje-theelepel
17 maart 2008: k_i_m (meisje)
24 maart 2008: Macka66 (vh Hello_Dolly) (meisje)
27 maart 2008 Popples en Prowl
*** 02 april 2008: ET en Swets ***
*** 15 april 2008: Sjak en Schanulleke***
26 april 2008: FoN
27 april 2008: flowerbox
30 april 2008: pinkelmeisje
06 mei 2008: Wennie
22 mei 2008: R81
25 mei 2008: Grijs
27 mei 2008: Mammietje
*** 11 juni 2008: Silmarwen en Knut***
18 juni 2008: Mrien
19 juni 2008: KD-fotografie
26 juni 2008: rusketier (papa)
27 juni 2008: Bla_Bla_Bla (meisje)
28 juni 2008: Libel
28 juni 2008:Llewella
07 juli 2008: Lunastar
07 juli 2008: --Eveliene--
20 juli 2008: Bright (papa)
05 augustus 2008: Madelieve
07 augustus 2008: Janena
09 augustus 2008: Kaar
30 augustus 2008: Mibos
04 september 2008: OooLizaooO

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 12-01-2008 18:58:36 ]
pi_55919913
Ticootje:
Ik had op vrijdag wat krampjes. Leek op menstruatie pijn.
Zondagavond ook weer wat krampjes en op de maandag ochtend was het feest begonnen en werd Maarten die dag geboren
Dus wie weet
pi_55919949
Hier ook krampen en een naar mijn zin te rustig kind Straks dus de vk ff bellen
Saartje
pi_55920131
"Komt melden"

Halve nacht opgeweest met stevige krampen in mijn rug en buik. Echt weeenachtige kramp die ook niet wegging na een beker lauwe melk en even heen en weer lopen.
En voor even had ik het idee dat er iets ging gebeuren. Maar vanmorgen was alles weer rustig en ben ik maar wat bij gaan slapen.

"zucht"
pi_55920211
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 12:17 schreef Ardenlyn het volgende:
Ticootje:
Ik had op vrijdag wat krampjes. Leek op menstruatie pijn.
Zondagavond ook weer wat krampjes en op de maandag ochtend was het feest begonnen en werd Maarten die dag geboren
Dus wie weet
Ja maar nu is het weer weg..

Ik heb wel liever dat de kleine heeeel even wacht tot aankomende woensdag.

Verder wil ik ook liever pas bevallen als ik het idee heb dat alles klaar is. Ik moet echt de badkamer nog doen. Maar dat is zoveel werk...

Verder moet ik nog kattenvoer en pilletjes halen bij de dierenarts. Dat moet ik aankomende week doen, dus ik heb nu gewoon nog even geen tijd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55920256
gaan we er een bevallingsdagje van maken dames
pi_55920275
klinkt niet leuk wenneke, denk aan je zelf en voetjes omhoog.

ticootje helaas valt het niet te plannen.
mama van 3 kids!
pi_55920366
Ja ik zit nu ook lekker met de pc voor me op de bank en ben lekker niets aan het doen.
  Jubileum moderator donderdag 10 januari 2008 @ 12:56:27 #9
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55920935
Jongens toch, de voorweeen vliegen hier om je oren Maneki sterkte
Ow enne Ticootje, als je nou gewoon zorgt dat je alles af hebt voordat je kleine meisje jarig is, dan ben je tenminste op tijd klaar
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55921122
Wat is dat de laatste tijd met die voorweeen. Het lijkt wel alsof het erger is dan voorheen.
pi_55921411
Hele morgen druk geweest...Nu even aan het bijkomen en dan zo aan de boodschapjes...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55921657
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:02 schreef wenneke1 het volgende:
Wat is dat de laatste tijd met die voorweeen. Het lijkt wel alsof het erger is dan voorheen.
Ik zou het niet weten Heb ook nergens last van verder wat betreft voorweeen of krampen...oh wacht, dat lieg ik. Ik heb wel kramp maar die komt toch echt vanuit m'n maag => lunchtijd!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55921680
nou hier geen voorweeën of wat dan ook, dus dat brengt hopelijk wat tegengewicht.
Gisteravond wel veel harde buiken, maar dan moet je ook maar niet, een badkamer, keuken en was opvouwen. Maar goed het huis is nu van onder tot boven helemaal schoon, zaterdag nog het bed op klossen en dan kan ik daar ook even(laten) stofzuigen(makkelijk hoor zo'n nieuw bed, je komt met geen mogelijkheid eronder).

maar heb vanacht flink geboet voro het feit dat ik dus toch aan de poets ben gegaan,heb manlief tot 2 keer toe wakker moeten maken om me op de emmer(wand ja de trap af ging echt niet meer ) te helpen, omdat ik door de pijn/stijfheid gewoon me nest niet meer uit kon. Vandaag en morgen maar even rustiger aan doen.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_55921902
Hestria lekker he alles schoon hebben. Ik heb vanmorgen met veel moeite nog een keer achter het bed gezogen en onder het bevalbed.

Tearsong, die kramp ken ik ook en daar heb ik ook al meteen wat tegen gedaan... Maar die voorweeen. Ik wordt er echt een beetje kriegel van af en toe.
pi_55921978
Pffff... Net nog even snel snel een wasje in de machine willen doen, voordat ik de kids van school ging halen.... Kreeg me toch een pijnscheut onder in mn buik... t werd gewoon even zwart voor mn ogen!
pi_55923397
Nou, toch maar de badkamer gedaan.. En de keuken... En het toilet... En de babykamer... En omze slaapkamer, En die van Priscil... Eigenlijk heb ik gewoon het hele huis weer gedaan. Vreemd genoeg wordt mn water amper vies..

Mn huis ruikt nu wel naar medisch schoon. Ik heb dettol gehaald, daar heb ik de toilet en de badkamer mee gedaan. En de keuken ook. En de vloer (omdat de katten weer in een piesbui zijn).

Vamp, ik was net aan het lopen (boodschapjes doen) en ik had het ook. Echt onderin mn buik. Ik moest even stil blijven staan, even diep zuchten... pfff. Zo en toen kon ik weer.

Zo te zien zijn we met een grote groep aan het rommelen.. Misschien hebben we straks een echte geboortegolf hier.
pi_55923804
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:20 schreef Ticootje het volgende:
Nou, toch maar de badkamer gedaan.. En de keuken... En het toilet... En de babykamer... En omze slaapkamer, En die van Priscil... Eigenlijk heb ik gewoon het hele huis weer gedaan. Vreemd genoeg wordt mn water amper vies..

Mn huis ruikt nu wel naar medisch schoon. Ik heb dettol gehaald, daar heb ik de toilet en de badkamer mee gedaan. En de keuken ook. En de vloer (omdat de katten weer in een piesbui zijn).

Vamp, ik was net aan het lopen (boodschapjes doen) en ik had het ook. Echt onderin mn buik. Ik moest even stil blijven staan, even diep zuchten... pfff. Zo en toen kon ik weer.

Zo te zien zijn we met een grote groep aan het rommelen.. Misschien hebben we straks een echte geboortegolf hier.
Ghehhee...
Net een grote stapel strijk weggewerkt... Zo evne onze slaapkamer stofzuigen en beneden wat rommelen en dan vanavond de badkamer "inzepen"
Zou het dan toch echt???
Dan moek even opschieten met "bijwassen"!!!
pi_55923816
T was hier duidelijk niet een soort van indalingspijn maar meer een Heemamaikziterooknogennudusklempijn
pi_55923866
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:36 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ghehhee...
Net een grote stapel strijk weggewerkt... Zo evne onze slaapkamer stofzuigen en beneden wat rommelen en dan vanavond de badkamer "inzepen"
Zou het dan toch echt???
Dan moek even opschieten met "bijwassen"!!!
De was is hier al helemaal weggewerkt.

Strijken doe ik niet, dat haat ik gewoon. Ik vond het al erg om 10 hydrofielluiers te strijken.

Als het echt zo is, dan moet maar eens een zeiltje in bed gaan leggen!! Maar ik ben nog niet aan de beurt, dus wacht nog wel even geduldig af..
pi_55923960
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

De was is hier al helemaal weggewerkt.

Strijken doe ik niet, dat haat ik gewoon. Ik vond het al erg om 10 hydrofielluiers te strijken.

Als het echt zo is, dan moet maar eens een zeiltje in bed gaan leggen!! Maar ik ben nog niet aan de beurt, dus wacht nog wel even geduldig af..
Met al die monsters hier ligt er altijd wel was... En de laatste dagen niet echt aan "dat soort zaken" toe gekomen... paar zieken, niets uit mn handen krijgen omdat ik met mn gedachte bij Tan en fam was...Nog wat bedgeplas erbij en heel het overzicht is weer zoek!
Ik geloof dat de enige periode waarin ik met een lege wasmand zit is als de oudste twee bij dr vader zijn en het hoogzomer is zodat de rest de hele dag in zwembroek rondhobbelt!
pi_55924152
Vamp, ik draai hier ongeveer 3 wassen per dag. Alleen op die manier heb ik ook een beetje weekend. Ik kan me voorstellen dat het bij jouw nog erger is. Ik ben de uitvinder van de wasmachine ook meer dan dankbaar.

Maar goed, in het weekend doe ik altijd het beddengoed. Dus ik ontkom er toch niet aan om ook in het weekend te wassen.

Met een baby, wordt het dan nog erger?? Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat die kleine kleertjes echt iets uitmaken.
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:56:01 #22
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55924339
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 12:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier ook krampen en een naar mijn zin te rustig kind Straks dus de vk ff bellen
Dat is niet leuk! Ik hoop dat er snel weer beweging komt (of het nou richting de uitgang is of niet . ) want je schrikt er toch van .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 10 januari 2008 @ 15:14:18 #23
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_55924759
Maneki had je al gebeld naar de verloskundige?

Ik ben nog steeds schoonmakerig. Heb bijna alle was opgevouwen (en dat had ik echt al te lang niet gedaan hihi) en zelfs een jurkje in de handwas gedaan voor morgen. Beddengoed is nu aan het drogen en het huis is nog steeds voor mij doen erg netjes.

Heb het boek "veilig bevallen" binnen en heb de eerste paar hoofdstukken gelezen. Tot nu toe vind ik het een prettig boek.

Ik heb trouwens een vraagje. Als ik een tijdje loop (meer dan een uur) heb ik echt de rest van de dag mega veel pijn in mijn onderrug en mijn heupen. En de volgende dag gigantische kramp in mijn kuiten. Komt dat jullie bekend voor?
  donderdag 10 januari 2008 @ 15:18:00 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55924863
Ticootje!
Als je het beddengoed in het weekend doet, hoe kom je dan alsnog aan 3 wassen per dag? Of bedoel je dat dat op de weekenddagen is?

Oh, en dit bedoel ik niet als kritiek hoor, het verbaast me alleen echt heel erg!
pi_55924894
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:48 schreef Ticootje het volgende:
Vamp, ik draai hier ongeveer 3 wassen per dag. Alleen op die manier heb ik ook een beetje weekend. Ik kan me voorstellen dat het bij jouw nog erger is. Ik ben de uitvinder van de wasmachine ook meer dan dankbaar.

Maar goed, in het weekend doe ik altijd het beddengoed. Dus ik ontkom er toch niet aan om ook in het weekend te wassen.

Met een baby, wordt het dan nog erger?? Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat die kleine kleertjes echt iets uitmaken.
Wasmachine staat hier zowat dag en nacht aan... En helaas zit mn droer op dezelfde groep dus is het omwisselen...
Nachtelijke " ongelukjes" gebueren hier bij voorkeur in een schoon bed en als er meerdere kinderen ziek zijn kan ik helemaal mn lol op!
Babywasjes vond ik op zich wel meevallen... alleen die hydrofielen doeken vind ik altijd zo veel... Lijkt ook wel of ik die 6 per badderbeurt gebruik ofzo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')