Ja maar nu is het weer weg..quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:17 schreef Ardenlyn het volgende:
Ticootje:
Ik had op vrijdag wat krampjes. Leek op menstruatie pijn.
Zondagavond ook weer wat krampjes en op de maandag ochtend was het feest begonnen en werd Maarten die dag geboren
Dus wie weet
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:02 schreef wenneke1 het volgende:
Wat is dat de laatste tijd met die voorweeen. Het lijkt wel alsof het erger is dan voorheen.
Ghehhee...quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:20 schreef Ticootje het volgende:
Nou, toch maar de badkamer gedaan.. En de keuken... En het toilet... En de babykamer... En omze slaapkamer, En die van Priscil... Eigenlijk heb ik gewoon het hele huis weer gedaan. Vreemd genoeg wordt mn water amper vies..
Mn huis ruikt nu wel naar medisch schoon. Ik heb dettol gehaald, daar heb ik de toilet en de badkamer mee gedaan. En de keuken ook. En de vloer (omdat de katten weer in een piesbui zijn).
Vamp, ik was net aan het lopen (boodschapjes doen) en ik had het ook. Echt onderin mn buik. Ik moest even stil blijven staan, even diep zuchten... pfff. Zo en toen kon ik weer.
Zo te zien zijn we met een grote groep aan het rommelen.. Misschien hebben we straks een echte geboortegolf hier.
De was is hier al helemaal weggewerkt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehhee...
Net een grote stapel strijk weggewerkt... Zo evne onze slaapkamer stofzuigen en beneden wat rommelen en dan vanavond de badkamer "inzepen"
Zou het dan toch echt???
Dan moek even opschieten met "bijwassen"!!!
Met al die monsters hier ligt er altijd wel was... En de laatste dagen niet echt aan "dat soort zaken" toe gekomen... paar zieken, niets uit mn handen krijgen omdat ik met mn gedachte bij Tan en fam was...Nog wat bedgeplas erbij en heel het overzicht is weer zoek!quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De was is hier al helemaal weggewerkt.
Strijken doe ik niet, dat haat ik gewoon. Ik vond het al erg om 10 hydrofielluiers te strijken.
Als het echt zo is, dan moet maar eens een zeiltje in bed gaan leggen!! Maar ik ben nog niet aan de beurt, dus wacht nog wel even geduldig af..
Dat is niet leuk! Ik hoop dat er snel weer beweging komt (of het nou richting de uitgang is of nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier ook krampen en een naar mijn zin te rustig kindStraks dus de vk ff bellen
Wasmachine staat hier zowat dag en nacht aan... En helaas zit mn droer op dezelfde groep dus is het omwisselen...quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:48 schreef Ticootje het volgende:
Vamp, ik draai hier ongeveer 3 wassen per dag. Alleen op die manier heb ik ook een beetje weekend. Ik kan me voorstellen dat het bij jouw nog erger is. Ik ben de uitvinder van de wasmachine ook meer dan dankbaar.
Maar goed, in het weekend doe ik altijd het beddengoed. Dus ik ontkom er toch niet aan om ook in het weekend te wassen.
Met een baby, wordt het dan nog erger?? Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat die kleine kleertjes echt iets uitmaken.
Wat dacht je van.... Iets aanpassen... Voor de speigel gaan draaikonten... Uhm... nee... toch maar niet en floep in de wasmandquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:20 schreef k_i_m het volgende:
Misschien dat een puberend kind daar wat mee van doen heeft? (meerdere malen verkleden per dag. )
haha mij ook iddquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:18 schreef Brighteyes het volgende:Ticootje!
Als je het beddengoed in het weekend doet, hoe kom je dan alsnog aan 3 wassen per dag? Of bedoel je dat dat op de weekenddagen is?
Oh, en dit bedoel ik niet als kritiek hoor, het verbaast me alleen echt heel erg!
met z'n vieren kom ik nu zo'n beetje op een was per dag. En dan net als jij elke dag douchen, schone kleren etc..quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:40 schreef wenneke1 het volgende:
Maneki al iets meer gevoeld???
Ticootje, met zijn drieen nu heb ik ongeveer vier a vijf machines was per week. Ik schat dat dat er dalijk eentje meer wordt. En wij douchen elke dag, elke dag schone kleren, een keer per week schoon beddegoed en elke dag schoon goed in de keuken, soms zelfs wel twee keer.
Ik heb wel poetsdrang, maar met dettol heb ik nog nooit gepoetst en ik geloof ook niet dat ik dat ooit zou doen. ( De aversie tegen die geur is zooo sterk... ik kan daar echt niet tegen nu)
Opvouwen en weer de kast in scheelt een heeeele hoop was.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:04 schreef Ticootje het volgende:
1 keer passen beetje draaikonten, en hup de wasmand in. Dat dus 2 of 3x per dag.
Waaromquote:Dan douchen we allemaal 1 keer per dag, we gebruiken altijd badhanddoeken en die gebruiken we 1 keer. Meestal gaat er ook een handdoek op de grond.
Neuj... was en eenmalig iets..... Beetje te gehaast omdat ik eigenlijk al op mn fiets moest zitten, maar toch nog even de wasmachine vol wilde gooien en iets te enthousiast de was van de grond wilde rapen....quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:44 schreef wenneke1 het volgende:
Ow en Vamp, hoe is het met de kramp??? Nog last van gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |