abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 januari 2008 @ 10:11:49 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55917217
quote:
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/buitenland/2008/01/claim_van_3014170389176410.html

De Amerikaanse overheid heeft bijna een half miljoen schadeclaims binnengekregen wegens het falen tijdens en na orkaan Katrina. De hoogste eis is een bedrag van 16 cijfers: $3.014.170.389.176.410. Om dit bedrag in perspectief te plaatsen: dat is bijna 232 keer het bruto binnenlands produkt van de Verenigde Staten.

De andere claims zijn minder hoog, maar zeker geen kattenpis. Zo zijn er 247 van 1 miljard dollar of meer. Volgens de Amerikaanse landsadvocaat zijn de hoge claims tactiek: "Mik op een hoog bedrag en ga dan onderhandelen."

Het zijn overigens niet alleen particulieren die schadeclaims hebben ingediend. De stad New Orleans bijvoorbeeld daagt de Amerikaanse overheid voor 77 miljard dollar.
Geweldig!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 10 januari 2008 @ 10:16:20 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_55917306
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 10 januari 2008 @ 10:16:27 #3
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_55917309
wat een onzin
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_55917439
only in...
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_55917538
Dan zullen ze nu vast wel gaan bezuinigen op de oorlog in het midden oosten
pi_55917677
Wat verwachten die kneuzen nou, dat die orkaan zo maar even gestopt kan worden ofzo?
pi_55917706
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:28 schreef staticdata het volgende:
Dan zullen ze nu vast wel gaan bezuinigen op de oorlog in het midden oosten
Eerder op het zorgsysteem, onderwijs en andere sociale voorzieningen, want the war on terror must go on, nietwaar?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_55917726
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Wat verwachten die kneuzen nou, dat die orkaan zo maar even gestopt kan worden ofzo?
Nee, dat verwachten ze niet.
Ze verwachten wel (en terecht) dat ze adequate hulp krijgen na zo'n ramp.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_55917734
quote:
Het gaat erom dat ze te weinig hulp ontvingen nadat Katrina op bezoek was geweest.
pi_55917931
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Eerder op het zorgsysteem, onderwijs en andere sociale voorzieningen, want the war on terror must go on, nietwaar?
Dat heft men in new orleans al gedaan. Er is bijna geen 1 publieke school meer geopened, alleen nog maar commerciele scholen en dan krijgen de mensen een voucher systeem waardoor ze toch naar die scholen kunnen. Want de markt is altijd efficienter

Verder zijn na katrina ook de meeste publieke ziekenhuizen niet meer in orde gemaakt.

Check het topic over wintergasten met naomi klein. Zij is vlak na katrina in new orlean geweest, heeft een ongeluk gehad daar en kwam in een prive hospitaal terecht. Daar was alles tip top in orde terwijl de publieke ziekenhuizen bijna vergelijkbaar waren met oorlogssituaties. Dan vraagt ze aan een doctor daar of deze wat ondernomen hadden tijdens de storm en de paar dagen erna, en het antwoord van de doctor was ik was blij dat ik geen dienst had tijdens de storm. Zo werkt het in een maatschappij waar het alleen om nog meer geld draait. Als ik het goed heb moeten doctoren in nederland een eed afleggen dat men alle mensen in nood helpt , maar daar lijkt het wel niet meer het geval te zijn.
pi_55918538
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:37 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nee, dat verwachten ze niet.
Ze verwachten wel (en terecht) dat ze adequate hulp krijgen na zo'n ramp.
Vergeef mij, de wekker ging vandaag om 05:00 al, vandaar
  donderdag 10 januari 2008 @ 11:35:12 #12
52357 Lambiekje
pi_55918940
quote:
Nou er zijn wel wat haken en ogen aan wat Amerka had kunnen doen...

Weather Modification Research & Technology Act Of 2005
Owning the Weather
Katrina: The Levee was bombed

Naar mijn idee was het een doelbewust gecreeerde storm om zo de dijken te laten doorbreken zonder dat het opvalt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_55919296
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 11:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Owning the Weather

Naar mijn idee was het een doelbewust gecreeerde storm om zo de dijken te laten doorbreken zonder dat het opvalt.
mmm conspiracies
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_55920346
quote:

[..]

Owning the Weather

Schopje TRU?
pi_55921386
quote:

In china hebben ze opdracht gegeven om alle chinezen tegelijk een scheet te laten gaan en zodoende deze storm veroozaakt.

Als je zulke domme stellingen poneerd dan is het ook logisch dat je niet echt meer serieus wordt genomen buiten bnw en thru.
pi_55921433
quote:

[..]

Owning the Weather

Met als motief?
Wie heeft dat gedaan?
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:38:12 #17
52357 Lambiekje
pi_55922115
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:10 schreef Basp1 het volgende:

[..]

In china hebben ze opdracht gegeven om alle chinezen tegelijk een scheet te laten gaan en zodoende deze storm veroozaakt.

Als je zulke domme stellingen poneerd dan is het ook logisch dat je niet echt meer serieus wordt genomen buiten bnw en thru.
Waarom is dat dom... ?!! Als wiki zelfs een complete pagina aanwijdt? Dus wie is er nu dom. Dat je ook op dit vlak weer verkeerd hebt laat voorlichten door de manipuleerende media is wel weer duidelijk. Dus voordat je mond open doet eerst een verdiepen en niet du stupide mainstream media napraten.
quote:
http://www.wcnc.com/news/(...)rakhan.4fb21767.html
"I heard from a very reliable source who saw a 25 foot deep crater under the levee breach. It may have been blown up to destroy the black part of town and keep the white part dry," Farrakhan said.
Zo fucking racistisch is de amerikaanse overheid dus!

En ja gros van de New Orleans negers geloofd dat de overheid het expres heeft gedaan om hun te pesten.

[ Bericht 16% gewijzigd door Lambiekje op 10-01-2008 14:02:33 ]
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:39:21 #18
52357 Lambiekje
pi_55922147
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:12 schreef wormwood het volgende:

[..]

Met als motief?
Wie heeft dat gedaan?
Nou doe eens een gok wie het heeft gedaan?

motief o.a. ditte:
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

pi_55923306
quote:

[..]

Ik dacht dat het niet gekker kon....
Je overtreft jezelf weer Lambiekje
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:23:06 #20
52357 Lambiekje
pi_55923456
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:17 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Ik dacht dat het niet gekker kon....
Je overtreft jezelf weer Lambiekje
ik verzin het niet, de negers van N.O. en locale kranten....
pi_55924028
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nou doe eens een gok wie het heeft gedaan?
De Natuur.

Maar jij zult wel denken dat de overheid het heeft gedaan.

Waarom zou de overheid dit doen? Wat voor een voordelen valt er nou aan te behalen iets als Katrina bewust te laten gebeuren.
  donderdag 10 januari 2008 @ 15:13:15 #22
52357 Lambiekje
pi_55924727
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:44 schreef wormwood het volgende:

[..]

De Natuur.

Waarom zou de overheid dit doen? Wat voor een voordelen valt er nou aan te behalen iets als Katrina bewust te laten gebeuren.
Overheid heeft de storm benut, samenwerk met natuur, dus. Vlak voor storm is weerstation anders aan het updaten dan normaal. Het lijkt er op dat de dijk doorgestoken zijn op strategisch racisitische plaatsen en net als met 911, hulp verlening ernstig behinderen.

Ik vind het nog wat erg ver gaan om HAARP er bij te betrekken. Maar het zal me niets verbazen. Er is tenslotte een weerwet aangenomen en een weermachine gebouwd. Dus, waarom zou je het niet gebruiken om z'n opkomende hurricane aandikken.
pi_55924864
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Overheid heeft de storm benut, samenwerk met natuur, dus. Vlak voor storm is weerstation anders aan het updaten dan normaal. Het lijkt er op dat de dijk doorgestoken zijn op strategisch racisitische plaatsen en net als met 911, hulp verlening ernstig behinderen.

Ik vind het nog wat erg ver gaan om HAARP er bij te betrekken. Maar het zal me niets verbazen. Er is tenslotte een weerwet aangenomen en een weermachine gebouwd. Dus, waarom zou je het niet gebruiken om z'n opkomende hurricane aandikken.
Op welke manier is een overheid of iemand anders erbij gebaat om een dergelijke ramp te laten gebeuren en totaal uit de hand te laten lopen waarbij die overheid ook nog eens groot gezichtsverlies lijd?
  donderdag 10 januari 2008 @ 15:20:52 #24
52357 Lambiekje
pi_55924933
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:18 schreef wormwood het volgende:

[..]

Op welke manier is een overheid of iemand anders erbij gebaat om een dergelijke ramp te laten gebeuren en totaal uit de hand te laten lopen waarbij die overheid ook nog eens groot gezichtsverlies lijd?
Het is mij ook een raadsel waarom express de hulpverlening ernstig laat op gang kwam. Maar neem aan dat daar de spindoctors over na hebben gedacht... Al het materieel was zeker in afg en irak.
pi_55924992
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is mij ook een raadsel waarom express de hulpverlening ernstig laat op gang kwam. Maar neem aan dat daar de spindoctors over na hebben gedacht... Al het materieel was zeker in afg en irak.
Nu voor de derde keer de vraag: Welk voordeel viel er te behalen bij het "meehelpen" aan die ramp?
pi_55925368
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:23 schreef wormwood het volgende:

[..]

Nu voor de derde keer de vraag: Welk voordeel viel er te behalen bij het "meehelpen" aan die ramp?
Dan moet je het boek shock doctrine van naomi klein lezen. De mensen in shock achterlaten en hierdoor een grote privatirserings golf door de stad laten gaan.

Maar dat een overheid het weer zou kunnen controleren dat gaat me toch echt veel te ver.

Is lambiekje niet weg gelopen uit suske en wiske .
  donderdag 10 januari 2008 @ 15:42:32 #27
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55925481
Er is toch al een linkdump topic voor dit soort dingen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_55926060
quote:

[..]

Owning the Weather

Ze zeggen ergens op internet dat die orkaan veroorzaakt was door een UFO Lambiekje

Maar goed, even zonder dollen: het is toch van de gekke dat er nog geen Fok! aan de gevolgen van die ramp is gedaan.
Een anti-Zionist is geen anti-semiet!.
pi_55926123
quote:

[..]

De Natuur.

Volgens de kosten/baten analyse viel hier geen voordeel te behalen
pi_55926556
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:03 schreef Torah het volgende:

[..]

Ze zeggen ergens op internet dat die orkaan veroorzaakt was door een UFO Lambiekje

Maar goed, even zonder dollen: het is toch van de gekke dat er nog geen Fok! aan de gevolgen van die ramp is gedaan.
Jawel hoor.
Na de ramp.

Er is inderdaad niet constant een topic over dit onderwerp. Zou ook niet weten waarom dat zou moeten of waarom het "van de gekke is" dat er hier niet zoveel aandacht meer aan wordt besteed.
pi_55992225
quote:

[..]

De Natuur.

Kan ook helemaal, dit was een natuurramp.

Waar je wel je vraagtekens bij kunt zetten is dat ze olieboorplatforms in de Golf van Mexico wel hersteld hebben en het rampgebied bijna niets aan gedaan hebben.
pi_55992498
quote:
Op zondag 13 januari 2008 09:53 schreef Torah het volgende:

[..]

Waar je wel je vraagtekens bij kunt zetten is dat ze olieboorplatforms in de Golf van Mexico wel hersteld hebben en het rampgebied bijna niets aan gedaan hebben.
Ik weet niet precies wat ze wel en niet gedaan hebben maar volgens mij is er door de overheid en andere instellingen zeer veel geld en energie in het herstel van New Orleans gestoken.

Dat een olieplatform misschien sneller is hersteld is makkelijk verklaarbaar. Een olie platform is over het algemeen eigendom van een particulier bedrijf die er erg veel belang bij hebben dat de olieproductie constant blijft.
Daar hebben ze geen overheidshulp bij nodig. Dat zijn dus 2 totaal niet vergelijkbare zaken. Als je daar wat achter gaat zoeken, dan wil je perse iets vinden wat niet goed is gegaan.
  zondag 13 januari 2008 @ 13:49:34 #33
52357 Lambiekje
pi_55996477
quote:
Op zondag 13 januari 2008 10:26 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat ze wel en niet gedaan hebben maar volgens mij is er door de overheid en andere instellingen zeer veel geld en energie in het herstel van New Orleans gestoken.

Dat een olieplatform misschien sneller is hersteld is makkelijk verklaarbaar. Een olie platform is over het algemeen eigendom van een particulier bedrijf die er erg veel belang bij hebben dat de olieproductie constant blijft.
Daar hebben ze geen overheidshulp bij nodig. Dat zijn dus 2 totaal niet vergelijkbare zaken. Als je daar wat achter gaat zoeken, dan wil je perse iets vinden wat niet goed is gegaan.
Droom jy maar fijn verder dat USA zo goed hulp heeft verleend aan New Orleans.
http://www.usatoday.com/n(...)recovery-cover_x.htm
pi_56008574
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Droom jy maar fijn verder dat USA zo goed hulp heeft verleend aan New Orleans.
http://www.usatoday.com/n(...)recovery-cover_x.htm
Jij leest echt wat je wilt lezen he? Ik zeg nergens dat er goede hulpverlening was.
De hulpverlening was vreselijke slecht. Onmenselijk zelf.

Maar het was zeker niet zo dat de overheid meer geld en energie stak in boorplatformen ofzo. Boorplatformen worden door bedrijven onderhouden, daar heeft de Amerikaanse overheid niks mee te maken.
pi_56025270
quote:
Op zondag 13 januari 2008 09:53 schreef Torah het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat zo zeker ?
Wel 's van Haarp gehoord.
quote:
Secretary of Defense William S. Cohen :
Others are engaging even in an eco- type of terrorism whereby they can alter the climate, set off earthquakes, volcanoes remotely through the use of electromagnetic waves.
http://www.defenselink.mi(...)spx?transcriptid=674
Maar alleen the Others he...

Ik kan wel wat motieven verzinnen:
quote:
total value of Halliburton's Katrina contracts equals $124.9 million; includes contracts with the Department of Defense and FEMA.]
http://www.halliburtonwatch.org/news/katrina2.html
http://usliberals.about.c(...)to-one-year-high.htm
quote:
“The generational people, they're going to be gone,” says Stallworth. “And what they're going to be replaced by are people who are looking to make a quick buck.”

One of the ironies of natural disasters is they’re often good for real estate. It’s a pattern real estate professionals witnessed in Florida after Hurricane Andrew and in Los Angeles in the aftermath of the Northridge earthquake.

http://www.msnbc.msn.com/id/9601108/
http://www.msnbc.msn.com/id/12707604/

Katrina + Oil = Profits for Our Kings

Was Katrina A 'Man-Made Storm' For Profits?

En je weet wat er met de olieprijzen gebeurde na Katrina ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_56035850
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:40 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat zo zeker ?
Wel 's van Haarp gehoord.
[..]

Maar alleen the Others he...

Ik kan wel wat motieven verzinnen:
[..]

[..]

Katrina + Oil = Profits for Our Kings

Was Katrina A 'Man-Made Storm' For Profits?

En je weet wat er met de olieprijzen gebeurde na Katrina ?
En wat wil je hier meer zeggen?
Durf je nog een duidelijke stelling te nemen of blijft het weer bij zomaar wat info dumpen.
  maandag 14 januari 2008 @ 22:40:42 #37
52357 Lambiekje
pi_56036222
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:30 schreef wormwood het volgende:

[..]

En wat wil je hier meer zeggen?
Durf je nog een duidelijke stelling te nemen of blijft het weer bij zomaar wat info dumpen.
Ze hebben niet voor niets een weer- en aardbeefmachine middels HAARP en GWEN dus zullen ze het gebruiken ook.
pi_56036760
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ze hebben niet voor niets een weer- en aardbeefmachine middels HAARP en GWEN dus zullen ze het gebruiken ook.
Jij wilt toch niet zeggen dat de ramp Katrina geregeld is door de overheid?
pi_56036965
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:58 schreef wormwood het volgende:

[..]

Tuurlijk. Het is iets slechts, dus zit Bush er achter. Oorlog, ziekte, natuurrampen, terrorisme, alles doet die rotvent om het voor de rest van de wereld te verpesten.
pi_56037139
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:58 schreef wormwood het volgende:

[..]

De overheid ?

Zoals eerder gequote is das n btje 'n probleem, er zijn n hoop potentiele daders.

Weatherman Claims Japanese Mafia Behind Hurricane Katrina

Info genoeg:

Weather Control Technologies
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_56037498
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:12 schreef Resonancer het volgende:

[..]

De overheid ?

Zoals eerder gequote is das n btje 'n probleem, er zijn n hoop potentiele daders.

Weatherman Claims Japanese Mafia Behind Hurricane Katrina

Info genoeg:

Weather Control Technologies
Oke duidelijk.

Als iemand echt denkt dat een dergelijke ramp georganiseerd kan en zal worden door mensen, dan heb je volgens mij echt een totaal verwrongen beeld van de realiteit. Dan begin ik me echt af te vragen hoe diegene die dat denken functioneren in de maatschappijk.
pi_56037579
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:24 schreef wormwood het volgende:

[..]

Oke duidelijk.

Als iemand echt denkt dat een dergelijke ramp georganiseerd kan en zal worden door mensen, dan heb je volgens mij echt een totaal verwrongen beeld van de realiteit. Dan begin ik me echt af te vragen hoe diegene die dat denken functioneren in de maatschappijk.
1 zo'n iemand heeft het tot sec. van defense geschopt, n ander tot weerman, weer 'n ander tot .....
http://www.cheniere.org/toc.html

etc.
Eisenhower1961.
  maandag 14 januari 2008 @ 23:46:43 #43
52357 Lambiekje
pi_56038094
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:24 schreef wormwood het volgende:

[..]

Oke duidelijk.

Waarom wordt er dan miljoenen gestopt in aparaten die het kunnen.?!!

En trouwens als 911 gedaan kan worden waarom dan ook niet Katrina of de Tsunami.
pi_56041566
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom wordt er dan miljoenen gestopt in aparaten die het kunnen.?!!

En trouwens als 911 gedaan kan worden waarom dan ook niet Katrina of de Tsunami.
Snap jij het verschil niet tussen vliegtuigen en natuurverschijnselen?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:47:09 #45
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_56043443
D E P O P U L A T I E
is het devies !!!
Deze mensen redeneren NIET zoals wij
Wake up man
or get a live!
Kennis is macht, onwetendheid is gevaarlijk..
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:57:49 #46
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56043713
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:47 schreef Babyloniaa het volgende:
D E P O P U L A T I E
is het devies !!!
Deze mensen redeneren NIET zoals wij
Wake up man
or get a live!
Dat jij anders redeneert moet je zelf weten. Betrek daar anderen dan niet bij.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_56044795
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:47 schreef Babyloniaa het volgende:
D E P O P U L A T I E
Met depopulatie zal de VS zijn staatsschuld helemaal nooit meer kunnen inlossen. Daar ging dit topic toch over.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 12:14:30 #48
52357 Lambiekje
pi_56045300
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat jij anders redeneert moet je zelf weten. Betrek daar anderen dan niet bij.
Die buiten wordt gesloten ben je zelf?

Overheden hebben die plannen liggen. Dat jy niet wil inzien dat ze er mee bezig zijn maar vervolgens niets vertellen tegen de media en dat jy vervolgens dat niet weet. Of in dit geval niet willen weten.
pi_56046635
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die buiten wordt gesloten ben je zelf?

Overheden hebben die plannen liggen.
Wat voor plannen? Depopulatie?
En welke overheden allemaal dan?
pi_56047311
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:11 schreef Wombcat het volgende:

En welke overheden allemaal dan?
De geheime natuurlijk

Het grappige aan deze theorie is dat volgens de gelovers ervan die plannen er al jaren zijn.
Gezien de bevolkingsexplosie wereldwijd vraag ik me dan af hoe ze er bij komen dat "de overheden" bezig zijn met depopulatie en waarom we zo bang moeten zijn voor deze geheime regering, erg succesvol zijn ze namelijk niet. Elk plan wat ze hebben blijkt in de praktijk een gigantische flop, depopulatie werkt averechts en die compleet onzinnige theorie dat vitaminen e.d. aan banden worden gelegd wordt ook door de praktijk tegengesproken.

Kortom tijd voor de volgende alluminiumhoed theorie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')