Zeker waarquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, wat wel een voordeel van motor is, is dat je echt beter leert kijken en anticiperen op het verkeer.
Bij de McDonalds met hun stoer bruin broodje? WTF iks een stoer bruin broodje? Heeft die spierballen, loopt die stoere taal uit te slaan? Tyf op, ik wil geen te hard broodje die te lang heeft gelegen met een opgewarmde kipnugget er in.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar ik zo'n hekel aan heb, is dat je dan een bruin broodje kunt kiezen, maar ook een bruin broodje met maanzaad, of sesamzaad, of met pit'n, tyf op, geef me gewoon een bruin broodje.
Als ik speciaal brood wil, haal ik dat zelf wel, maar geef m'n broodje gezond gewoon op een broodje, verder bek houwe
Daar heb ik me laatst ook heel erg druk om zitten maken voor de tvquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij de McDonalds met hun stoer bruin broodje? WTF iks een stoer bruin broodje? Heeft die spierballen, loopt die stoere taal uit te slaan? Tyf op, ik wil geen te hard broodje die te lang heeft gelegen met een opgewarmde kipnugget er in.![]()
Voor je kijken, slimboquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar is dat voor nodig dan, je gaat toch vooruit?![]()
![]()
Die wil JIJ zekerquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt een sextape van hem en Muck?
Nekschoten, allemaal!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar heb ik me laatst ook heel erg druk om zitten maken voor de tv
Maar goed mcdonalds is dan ook een pauperconcern
Waarom, ik heb al een verborgen camerastream daarquote:
Ik dacht dat die spiegels erop zaten voor vrouwen, vroeg me al af waarom er zoveel opzaten, alleen die in de zonneklep hebben ze toch genoeg aan?quote:
Owja.. das waar.... Wat vond je van de actie gisteravond en vandaag?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom, ik heb al een verborgen camerastream daar
want?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:00 schreef Pheno het volgende:
Op poolse sletten na
Best kinky met al dat leerquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja.. das waar.... Wat vond je van de actie gisteravond en vandaag?
Onder anderequote:
Laterquote:
Goed bezig geweestquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:11 schreef Pheno het volgende:
De taart is op
ef kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |