Het is een flatje in Buitenveldert, ik kijk uit over Amstelveen. De foto's van hoe het er nu uitzien post ik later, eerst zijn hier nog wat werk-in-uitvoering beelden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:15 schreef thettes het volgende:
Welke buurt eigenlijk? Ben benieuwd naar de huidige staat
Ik hoorde van de buren dat ze kunstenaar isquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:21 schreef Esraa het volgende:
Uhm.. die vorige bewoonster had wel een heel aparte smaak![]()
Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken! Hoeveel vierkante meter is je woning eigenlijk?
Ik hou niet van open keukens dus het besluit om een nieuw muurtje neer te zetten was snel gemaakt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:55 schreef Sleeve het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel leuk zonder muurtje, heb je niet overwogen het muurtje in z'n geheel weg te laten?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:23 schreef Koploperkopper het volgende:
Is dat een boor die er uit steekt?
Er is niets mis met een beetje creatief zijn met oplossingen bedenken maar ik kan met de beste wil van de wereld niet bedenken waarom iemand zoiets zou doen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:22 schreef Vonkenboer het volgende:
Ook erg apart om te zien; een muurtje vastzetten met een boor 8 mm![]()
Er is uiteraard wel een badkamer (mét badquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:00 schreef Koploperkopper het volgende:
Mooi werk tot nu toe.
Geen badkamer trouwens?Of kijk ik ergens overheen?
Het is nu al een stuk kleurrijker dan op de laatste foto's, ik vind alleen dat ik het wat smaakvoller heb gedaan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:17 schreef Yoni het volgende:
Da's een hele verbetering zeg! Ik hou best van kleur in huis, maar dat paars en oranje was wel echt vreselijk....en wat een prutswerk zeg!!!
Zou die boor trouwens niet per ongeluk in het gat zijn blijven zitten ofzo?
Bedankt voor de link, ik zal de afbeeldingen bij mijn vogelcollectie voegenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:08 schreef sobotta het volgende:
ik ben benieuwd hoe het er af uit gaat zien. Ik vind het wel leuk (hoewel ik het toch ook niet in mijn huis heb) maar is het niet wat donker? Of zijn de daadwerkelijke kleuren wat lichter? Wordt het een beetje een gothic kamer of wat voor stijl heb je in je hoofd?
Je kunt ook behang laten printen naar eigen ontwerp, misschien is dat wat voor je? Ik zou zelf nogal opzien tegen het schilderwerk (en afplakken en het niet meteen te verwijderen dus lelijke randen... enz). Maar ik kan de site van een bedrijf waar je zelf je behangontwerp kan laten printen helaas nergens meer vinden![]()
Misschien is dit ook iets ter inspiratie:
http://www.ontwerpwerk.nl/behang_birds
lolquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:33 schreef illusions het volgende:
oh.. MIJN... GOD... Zo wit, vond ik het mooi.. toen kwam de vloer erin en dat maakte het nog een stuk mooier... en nu heb je er van die lelijke kleuren tegenaan gekwakt en ben je mijns inziens terug bij af. Alsjeblieft, trek dat behang eraf nu de lijm nog nat is.. Het is een ruimte met veel potentie, en je hebt alles mooi gedaan, maar de kleuren die je nu gebruikt, das gewoon een zonde die in de bijbel opgenomen moet worden.
Tja, aan de andere kant, is het wel jouw huisje, en als jij het mooi vindt moet je het lekker zo laten maar ik vond het net mooi strak worden.
Ik ben helemaal niet bang voor de verkoopbaarheid, ik vind het belangrijker dat het eruit ziet zoals ik wil en voorlopig ga ik er nog niet weg. Trouwens, met een emmer witte (of paarse) verf is alles weer zoals het was dus het zal wel loslopen met dat risico.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:02 schreef bleiblei het volgende:
Naja, ik heb het huis van de TS' zijn broer gezien, dat was wel okee (al zou ik zo een huis denk ik niet kopen).
Maar bij een tussendoor-flatje (er vanuit gaande dat je niet van plan bent 10 jaar of langer op 50m2 te wonen) vind ik dat je wel een groot risico neemt qua verkoopbaarheid met een dergelijke aankleding van je woning.
Heel erg veel scheelt het niet met de extreme keuzes die je maakt tov de vorige bewoonster van de flat.
Kijk, als je iets koopt waarvan je verwacht minimaal 20 jaar te blijven wonen kan je dergelijke grappen makkelijk permiteren. Bij een flatje van 50m2 waar je waarschijnlijk over een jaar of 5 met een betere baan en wellicht een leuke vriendin waarmee je samen gaat wonen.... Neem je een groot risico.
En kom op.... tegel-laminaat. Dat is echt nog vreselijker dan gewoon laminaat (jep, dat heb ik
)... Brrrrrrr.... echt heel erg vind ik dat. Oogt erg kil en klinkt/voelt erg goedkoop. Niet echt een lekkere combi voor je woonkamer
Naja, ik hoor graag je verkoopperikelen over een jaar of 3-4quote:Op zondag 13 januari 2008 01:28 schreef McNasty het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bang voor de verkoopbaarheid, ik vind het belangrijker dat het eruit ziet zoals ik wil en voorlopig ga ik er nog niet weg. Trouwens, met een emmer witte (of paarse) verf is alles weer zoals het was dus het zal wel loslopen met dat risico.
Verder is de enige overeenkomst tussen mijn keuzes en die van de vorige bewoonster dat het allebei vrij extreem is, meer niet. Smaak is één ding maar wat je zegt over de kwaliteit van laminaattegels vind ik absolute onzin, maar ik zal die discussie voor een andere keer bewaren.
Als afsluiting voor vandaag zijn hier nog wat foto's:
Een sjabloon tekenen
[ afbeelding ]
En uitknippen
[ afbeelding ]
Ik zou me idd ook geen zorgen maken om de verkoopbaarheid. Want hoe je het ook doet, de nieuwe bewoners zullen het toch overschilderen. Zelfs als ze de kleur mooi vinden gaan ze het nog wel met dezelfde kleur overschilderenquote:Op zondag 13 januari 2008 01:28 schreef McNasty het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bang voor de verkoopbaarheid, ik vind het belangrijker dat het eruit ziet zoals ik wil en voorlopig ga ik er nog niet weg. Trouwens, met een emmer witte (of paarse) verf is alles weer zoals het was dus het zal wel loslopen met dat risico.
Laat dat laatste nu net het geval zijn voor 90% van de mensen die een nieuw huis zoekenquote:Op zondag 13 januari 2008 10:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zou me idd ook geen zorgen maken om de verkoopbaarheid. Want hoe je het ook doet, de nieuwe bewoners zullen het toch overschilderen. Zelfs als ze de kleur mooi vinden gaan ze het nog wel met dezelfde kleur overschilderen
Het wordt hooguit wat moeilijk voor mensen die nergens doorheen kunnen kijken.
Maar dan schilder je tegen die tijd alles wit en het probleem is opgelost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |