Neuh, maar d'r zit op dat adres wel een tankstation, als ik de site mag geloven.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is geen vliegtuig wat neergestort is
Ik zit hemelsbreed een stuk dichter bij dat tankstation dan t0n (reactie boven je), en hier was het niet meer dan een luide knal. Dus ik ga ervan uit dat die brand niet die knal heeft veroorzaakt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:59 schreef Jordy-B het volgende:
Neuh, maar d'r zit op dat adres wel een tankstation, als ik de site mag geloven.
Ik zeg ook niet dat het van de aarde gevaagd is, maar er kan natuurlijk best wel een flinke knal geweest zijn, daar.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:00 schreef t0n het volgende:
De anac staat er echt nog wel hoor, anders was er wel meer te zien op de P2000 monitor.
Wel mensen die naar de Luchtverkeersleiding luisteren, en het was een oefenvlucht boven Noord-Brabant/ Gelderland als ik het goed begrepen hebquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:02 schreef t0n het volgende:
Niemand een maatje bij de luchtmacht zitten?
Niet meer, die schijnt net te zijn neergestort met z'n Apache ergens in Gelderland..quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:02 schreef t0n het volgende:
Niemand een maatje bij de luchtmacht zitten?
Hoe/wat/waar?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel mensen die naar de Luchtverkeersleiding luisteren, en het was een oefenvlucht boven Noord-Brabant/ Gelderland als ik het goed begrepen heb
Iets beter oefenen, ze zaten wat te laagquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel mensen die naar de Luchtverkeersleiding luisteren, en het was een oefenvlucht boven Noord-Brabant/ Gelderland als ik het goed begrepen heb
Ik zou er eens een tvp kunnen plaatsenquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:15 schreef swarmahoer het volgende:
nijmegenaren zijn ook uitgenodigd in het nijmegen topic natuurlijk
Nijmegen Deel 24: Op naar 2008!
Het schijnt dat iedereen die buiten was op dat onfortuinlijke tijdstip inmiddels is overleden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:18 schreef sjeppert het volgende:
was er iemand buiten tijdens die knal
Is het erg als ik bij bovenstaande meteen denk: "Nooit meer wat van gehoord"quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:20 schreef broer het volgende:
[..]
Het schijnt dat iedereen die buiten was op dat onfortuinlijke tijdstip inmiddels is overleden.
*insert spannend muziekje*
Tudu-Tudu-Tudutudut...quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:20 schreef broer het volgende:
[..]
Het schijnt dat iedereen die buiten was op dat onfortuinlijke tijdstip inmiddels is overleden.
*insert spannend muziekje*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |