Woon jij ook in Nijmegen!?!quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
Je maakt wat mee in Nijmegen.
Het is net Fok!quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
Deze ging ook niet echt snel, had ik het idee. Misschien ligt er een vliegtuigmotortje ergens op het keizer karel plein nuquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:29 schreef Relin het volgende:
Hier (omgeving Zutphen...) klonk het alsof er een vliegtuig heel laag over vloog. Niet iets van een straaljager ofzo, die gaan toch sneller normaal?
Nee. Maar daar gebeurt tenminste méér dan in de regio Amsterdam.quote:
nee,quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:36 schreef veldmuis het volgende:
Dit zijna ltidj van die leule topics en ik typ te snel
In amsterdam zijn we wel wat gewend, daar schrikken we niet van een knalletje meer of minderquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Maar daar gebeurt tenminste méér dan in de regio Amsterdam.
Ghetto..quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
In amsterdam zijn we wel wat gewend, daar schrikken we niet van een knalletje meer of minder
Daar wordt pas een topic op FOK! geopend als er geen knallen meer zijn
Dat is geen vliegtuig wat neergestort isquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:42 schreef Jordy-B het volgende:
09-01-2008 22:12:20
Anac (0942-02) ENERGIEWEG 100 NIJMEGEN Overig buitenbrand PRIO 2 ROEPNAAM 3644
Wij vinden dat spannend, ja!?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
dan zijn ze wel een beetje laat met die barriere... Pas bij nijmegenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:45 schreef nagel72 het volgende:
idd 2 straaljagers van leeuwarden gevlogen vanavond
maar wat die deden is mij nog onbekent ..
wat erg vreemd is omdat ze niet vliegen vanavond
'Wij' ook. Er gebeurt hier nooit iets. Hooguit vliegt er een tractor uit de bocht.quote:
Want dat gebeurt dagelijks?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:50 schreef Oom_Agent het volgende:
Er zal wel weer een vliegtuig het luchtruim binnen zijn gekomen zonder zich kenbaar te maken.
Tuurlijk, Polen zijn best lomp in het verkeer. Ook in het luchtruim.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |