Nee, toch niet.quote:
Graag gedaan. Kunnen we morgen meteen vol aan de slagquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hehe, eindelijk iemand die de moeite neemt om een topic te openen.
Goedzo Chatgirl. Ik kan weer met een gerust hart gaan slapen.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, toch niet.
Ben mn verslagen en assessment dingen aan het printen. Morgen alles af laten tekenen en dan heb ik alles zo goed als af.
Morgen om 8:30 beginnen met wat zaken voor school (overzicht werkzaamheden, wat feedbackformulieren uitdelen enzo) en redelijk op tijd naar een vergadering bij de fusiepartner. Daarom vermoedelijk na 2,5 uur weer weg, naar huis om rapporten af te maken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Graag gedaan. Kunnen we morgen meteen vol aan de slag
Ja, jij was het he. Topicsluiterquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:02 schreef Trigalti het volgende:
Heeul lang..
Welterustenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga slapen weltrusten allemaal
Kom jij langs op mijn stagebedrijf dan?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:50 schreef Loontjah het volgende:
Laat ook een lekker stukje voor mij over aub
Dat ken ik..quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:21 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Kom jij langs op mijn stagebedrijf dan?
Hm.. inmiddels al 9 pagina's.. en mijn toetsenbord blijft maar rammelen, al begin ik een beetje hoofdpijn te krijgen. Waarom krijg ik altijd pas inspiratie op zulke rare tijdstippen
Whehe... maar neem aan dat je dat verslag niet in één avond schreef?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat ken ik..
Ik had eens na (eigenlijk tijdens) een flink avond stappen (met de nodige alcoholische versnaperingen) opeens een ingeving voor een verslag waar aan ik werkte..
Ik had het maar in mijn telefoon als notitie geschreven... als een paar steekwoorden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:30 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Whehe... maar neem aan dat je dat verslag niet in één avond schreef?
Zit toch al aan de 1500+ woorden.. vind dat het verslag nu eigenlijk wel genoeg inhoud heeft..
Waarschijnlijk meer dan ze van de andere stagiairs zien, omdat ik mijn stageverslag zonder bronnen type en het opzetten van een website/webwinkel beschrijf, compleet met design en screens..
Whaha.. en daarom kreeg je een ingeving?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had het maar in mijn telefoon als notitie geschreven... als een paar steekwoorden.
ik moest namelijk een verslag maken over de ethische aspecten van een creditcard.. en ik was lam.. en ik zag mensen met een creditcard betalen..
Jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:11 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Whaha.. en daarom kreeg je een ingeving?
quote:Dagcijfers van woensdag 9 januari 2008 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
029. 071 Loontjah
046. 059 KaheemSaid
076. 047 Trigalti
083. 045 jackson
087. 044 KiwiTjuHh
094. 043 Etcetera
112. 039 Okiedokie86
115. 038 Houniet
149. 032 Deansensitized
188. 026 PieterBas
188. 026 eer-ik
204. 025 ChatGirl
Nou, Mr. Lambal is ook een keer vroeg wakker hoorquote:
quote:vind dat het verslag nu eigenlijk wel genoeg inhoud heeft..
Waarschijnlijk meer dan ze van de andere stagiairs zien, omdat ik mijn stageverslag zonder bronnen type
Ben ik nou opeens meneer lambalquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou, Mr. Lambal is ook een keer vroeg wakker hoor
Was jij het niet die zei:quote:
Voorstandster van de betutteling!quote:
Legitieme reden toch?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Was jij het niet die zei:
Ik zou vandaag even op werk uit, maar het is kut weer?
[..]
Voorstandster van de betutteling!![]()
Noem je al weken zo manquote:
Ik weet het niet, wou nu wel graag met je ruilen. Maar dan had ik nu nog lekker liggen slapen!quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik weet het niet, wou nu wel graag met je ruilen. Maar dan had ik nu nog lekker liggen slapen!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Voorstandster van de betutteling!![]()
En dat vind je vervelendquote:
quote:
Gekquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Bah, kaheem raakt voor volgende week geen bier meer aan (of andere drank) eerst maar even wat fitter worden...
Hoe lang zal ik dit vol houden?
Moequote:Op donderdag 10 januari 2008 09:29 schreef Loontjah het volgende:
Fine and you ?
logischquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:27 schreef KaheemSaid het volgende:
@etc. Je kan ook het tegenovergestelde zeggen van hetgeen bedoelt wordt, toch...?
Ik heb niet allerlei hoge eisen nee, maar ik moet wel enigzins fatsoenlijk kunnen leven.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:27 schreef KaheemSaid het volgende:
Eer-ik, dan zou ik vanaf vandaag officieel moeten werkenMaar zo moeilijk kan het toch niet zijn om even een simpel baandje te krijgen of heb je allemaal hoge eisen etc.?
@etc. Je kan ook het tegenovergestelde zeggen van hetgeen bedoelt wordt, toch...?
Geen bier cq alcohol drinken, why the fuck not?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat bedoel je Hosti?
Gister zou ik ook niet drinken en eergister ook niet....
Omdat ik me behoorlijk ziek voel....quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen bier cq alcohol drinken, why the fuck not?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:35 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, dan heb je voor 6-700 wel een leuek laptop
Tja, sommige mensen stellen andere eisen aan hun spul, mijn laatste laptop was ook een stuk duurder dan 700 maar dat is alleen omdat ik niet om het jaar een nieuwe wil kopen.quote:
dat klopt, maar zolang er nog een studie gevolgd wordt, komt daar nog studentenkorting overheenquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:31 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Eer-ik, Loontjah wou van 750 euro een fatsoenelijke laptop kopen, maar de goedkoopste fatsoenelijke laptop is toch zonder korting 1099 euro?
Voor 1000 euro heb je een dikke dell hoor als laptop. Heb zelf ook een dell en dat bevalt primaquote:
Alleen de prijs bepaald natuurlijk niet hoe degelijk een laptop is, dat snap je natuurlijk wel.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:38 schreef Loontjah het volgende:
Nee hoor Kaheem.
Als ik zie dat de cheap ass laptops nu de deur uit gaan voor 499, dan is er 1 van 200 euro meer echt wel beter.
Iets beter jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:38 schreef Loontjah het volgende:
Nee hoor Kaheem.
Als ik zie dat de cheap ass laptops nu de deur uit gaan voor 499, dan is er 1 van 200 euro meer echt wel beter.
12 % hé, dan heb je hem al voor zo'n ¤ 970,-quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat klopt, maar zolang er nog een studie gevolgd wordt, komt daar nog studentenkorting overheen
ook daar staat geen OSX op.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Voor 1000 euro heb je een dikke dell hoor als laptop. Heb zelf ook een dell en dat bevalt prima
hier: http://www.apple.com/nl/education/hed/students/discounts.htmlquote:
Sinds wanneer is OSX een vereiste ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ook daar staat geen OSX op.
[..]
hier: http://www.apple.com/nl/education/hed/students/discounts.html
Zekerquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
12 % hé, dan heb je hem al voor zo'n ¤ 970,-
Dus inderdaad, voor 1000 euro heb je een leuke laptop!
@ loontjah: studentenkorting bij [ afbeelding ]
Geen vereiste, maar het is gewoon beterquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sinds wanneer is OSX een vereiste ?
Nee, en terechtquote:
Kan ik me voorstellen, ik heb me zelden zo geërgert als de eerste dagen met mijn Mac. Alles werkte gewoon, geen rare poespas, het was zo logisch.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Geen vereiste, maar het is gewoon beter
Jij bent die hard gamer?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor jouw doeleinden misschien.
Grapje zeker... Wat een troep is dat zeg. Het voelt al matig als je hem uit de doos haaltquote:
Nee, maar ik hou er niet van als mensen een mening als feit presenteren.quote:
Ik wou zeggen: installeren?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ik heb me zelden zo geërgert als de eerste dagen met mijn Mac. Alles werkte gewoon, geen rare poespas, het was zo logisch.
Wordt nog steeds verliefd als ik een programma wil installeren. Je drukt je muisknop in en sleept het installatiebestand naar de map programma's. Vaak is het hiermee gedaan!
Desinstalleren dan: Je gaat naar de map programma's en sleept het programma naar de prullenbak. Zo dat is lastig
Vandaar ook de 'quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou er niet van als mensen een mening als feit presenteren.
Gheghe, die had ik dan weer niet gezienquote:
Acerquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:45 schreef Deansensitized het volgende:
Hebben we die appel weer...
Doe mij maar Acer
't is je vergevenquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gheghe, die had ik dan weer niet gezien
windows vs osxquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:52 schreef Okiedokie86 het volgende:
Waar gaat de discussie over?
Het is ook gewoon bende. Een acer moet je niet hebben voor "on tour", daar is die behuizing niet voor gemaakt. Je kan hem meenemen omdat hij het formaat heeft maar het is beter van nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Acer
ook al kostte dat ding maar 600 euro die ik had, ik vind dat het niet waard om een apparaat 1.5 jaar te hebben en dan compleet af te schrijven.
Hij deed niks, echt niks meer.
We zijn het eensquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:54 schreef Loontjah het volgende:
Ik zou eerder kiezen voor HP, of een Dell
Ik ben tegen Packerdhell en Acer.
Ik reageer altijd nogal fel op die hele 'ik gebruik product X, product Y is inferieur en alle mensen die dat gebruiken zijn dom' discussies.quote:
Dat heb ik ook met mijn geslachtsdeel!quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Grapje zeker... Wat een troep is dat zeg. Het voelt al matig als je hem uit de doos haalt
Dat is vaak het probleem hé.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik reageer altijd nogal fel op die hele 'ik gebruik product X, product Y is inferieur en alle mensen die dat gebruiken zijn dom' discussies.
Zelf heb ik momenteel een acer en nog een 'oude' iMac (lampekap-model) en t werkt allebei als een tierelier, zolang de gebruiker maar competent is
Ooh, daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:56 schreef KaheemSaid het volgende:
Dat heb ik ook met mijn geslachtsdeel!
Je kunt mij niet vertellen dat die acer kwalitatief net zo goed is.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik reageer altijd nogal fel op die hele 'ik gebruik product X, product Y is inferieur en alle mensen die dat gebruiken zijn dom' discussies.
Zelf heb ik momenteel een acer en nog een 'oude' iMac (lampekap-model) en t werkt allebei als een tierelier, zolang de gebruiker maar competent is
"Ik"quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Jackson... Ik dacht dat jij net zo'n looser als mij was
Die eerste? Ik lig ook altijd in een scheur als ik die weer hoor...quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:13 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb mezelf weer eens een cdtje van Tenacious D toegeeigend
Best grappige cd was dat, was het effe vergeten
Jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die eerste? Ik lig ook altijd in een scheur als ik die weer hoor...
Is dat die met Tribute, fuck her gently, wonderboy, cock push upps etc.?quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die eerste? Ik lig ook altijd in een scheur als ik die weer hoor...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:22 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat voor overschakeling, naar cock push ups?
die heb ik hier aanstaan iddquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is dat die met Tribute, fuck her gently, wonderboy, cock push upps etc.?
Ja, dat is ook weer zo.quote:Verder vind ik dat iedereen me wel goed steunt, dat heb ik ook wel even nodig.
@Eer, het is natuurlijk ook allemaal net wat steviger gebouwt enzo. Daar betaal je ook voor!
Mijn macbookje voelt ook vrij stevig aan, alleen er is één plaatsje waar er niks achter de plastic behuizing zit en daar voelt het wat zwakker!quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:23 schreef eer-ik het volgende:
Ja, dat is ook weer zo.
Hoe dat met een macbook is weet ik niet, ik geloof dat de macbook pro nog steeds dezelfde aluminium behuizing heeft, totaal ongewijzigd, als de powerbook G4 die ik hier heb.
Voelt zeer robuust aan
Ja, dat kan gebeuren natuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn macbookje voelt ook vrij stevig aan, alleen er is één plaatsje waar er niks achter de plastic behuizing zit en daar voelt het wat zwakker!
Ik heb er geen spijt van gehad. Wou graag een kleine laptop hebben en zat in dubio tussen de MSI laptopjes (s260, s270 en aanverwanten) en het macbook. Naar beide een keer gekeken en de mac beviel me beter. Wat stevig, wat degelijker en goede verhalen over baterijduur enzo.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:27 schreef Loontjah het volgende:
Windows vs Apple
Ik ken het niet eigenlijkquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet meer wie er mee kwam, maar ben sinds kort bezig in The Colour of Magic van de discworld-serie. Erg raar, maar wel intrigerend
Wij hebben het laatst wel over boeken gehad jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet meer wie er mee kwam, maar ben sinds kort bezig in The Colour of Magic van de discworld-serie. Erg raar, maar wel intrigerend
Wat zijn je klachten tot nu toe dan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb er geen spijt van gehad. Wou graag een kleine laptop hebben en zat in dubio tussen de MSI laptopjes (s260, s270 en aanverwanten) en het macbook. Naar beide een keer gekeken en de mac beviel me beter. Wat stevig, wat degelijker en goede verhalen over baterijduur enzo.
Toen ben ik overgegaan op OSX, met in mijn achterhoofd ik kan altijd nog Windows erop zetten. DIt is er tot nu toe nog niet van gekomen en als het niet nodig is gebeurd het ook niet. OSX is vergeleken bij Windows echt net een playstation inderdaad, het werk allemaal zo gemakkelijk en simpel. Natuurlijk heb ik er ook wel klachten over, maar had de overstap nu weer gemaakt!
ah ja, ik wist wel dat het hier was alleen niet meer wiequote:Op donderdag 10 januari 2008 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wij hebben het laatst wel over boeken gehad ja
Die 2 zaken sowieso.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat zijn je klachten tot nu toe dan?
Ik ben zelf nog niet echt iets tegengekomen waarvan ik denk:
Ohja, alleen dat je niet met de enterknop mappen/bestanden kunt openen, en dat ik toch nog geregeld per ongeluk een programma open door in het dock te klikken als ik te gehaast ben
zal m'n best doenquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:37 schreef Deansensitized het volgende:
Read and find out
Maar zijn wel leuke boeken inderdaad
Kapotte batterij?quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Die 2 zaken sowieso.
Het copy-pasteën van directories met dezelfde naam, waarbij de ene directory compleet overschreven wordt in plaats van aangevuld en ik dus belangrijke gegevens kwijt was.
Een kapotte batterij, maar die is meteen vervangen door apple!
Hoe oud is ie?quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:43 schreef jackson het volgende:
Tiesto gaat trouwen met een 20 jaar jonger popje ...
Er is een foute lichting geweest inderdaad. Daar hoor je ze bij de apple store niet eens over er werd meteen een nieuwe baterij onder geklapt en klaar was Kaheem.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kapotte batterij?
Dat schijnt nogal eens te gebeuren idd, gelukkig vervangen ze die wel zonder moeilijk te doen idd...
Hier zit al 6 jaar dezelfde in, en doet het nog voor 93% fatsoenlijk
quote:High above the mucky-muck, castle made of clouds,
There sits Wonderboy, sitting oh so proudly.
Not much to say when you're high above the mucky-muck.
Yeah, yeah.
Wonderboy, what is the secret of your power?
Wonderboy, won't you take me far away from the mucky-muck now?
Ja, zij is 4quote:
Daaromquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:47 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Er is een foute lichting geweest inderdaad. Daar hoor je ze bij de apple store niet eens over er werd meteen een nieuwe baterij onder geklapt en klaar was Kaheem.
@ Etc. Ik weet nooit wat ik kopen moet qua boeken, binnenkort discworld maar eens kopen dan!
@ Eer-ik: Teksten gaan nergens over :S
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:52 schreef eer-ik het volgende:
Big wheels keep on turning
Carry me home to see my kin
Singing songs about the Southland
I miss Alabamy once again
And I think its a sin, yes
quote:
quote:DJ Tiësto gaat trouwen met zijn vriendin Stacey Blokzijl. De twee geven elkaar op 10 oktober het jawoord, zo meldt de krant De Telegraaf. De dj en zijn kersverse verloofde hebben nog geen trouwlocatie op het oog.
De 38-jarige Tijs Verwest, zoals dj Tiësto eigenlijk heet, vroeg zijn 19-jarige vriendin vorige maand tijdens een vakantie op Mauritius om haar hand. Zij zou met een volmondig ja hebben geantwoord. Momenteel geniet het verloofde stelletje, dat elkaar in het uitgaansleven leerde kennen, van een wintersport op een geheime locatie.
Erg hé. Ik vind sowieso dat er niet gezeurt moet worden op van die grote auto's. Die mensen betalen er grof voor dan hebben ze ook wat meer rechten op de weg me dunkt!quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:49 schreef eer-ik het volgende:
Waarom gaan mensen serieus in op dit soort posts
PC Hoofttractoren en hun koplampen op de snelweg
quote:
Ik had 'm wel in de 30 geschat, maar dan begin, niet bijna 40quote:
Jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Erg hé. Ik vind sowieso dat er niet gezeurt moet worden op van die grote auto's. Die mensen betalen er grof voor dan hebben ze ook wat meer rechten op de weg me dunkt!
zie je, als deel 1 bevalt heb ik er weer 13 op het lijstje staanquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:53 schreef Deansensitized het volgende:
Etc: 13x Robert JordanThe Wheel Of Time
Dat meiske heeft anders ook een ouwe kop voor dr 19 jaarquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had 'm wel in de 30 geschat, maar dan begin, niet bijna 40
Vind je het gek, die vent draait overal. Dat wist ze voordat ze er aan begon hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:59 schreef Loontjah het volgende:
Vraag mij af of Tijs nu wel meer tijd heeft voor zijn vriendinneke.
Vorige relatie ging uit, omdat hij geen tijd voor die meid had.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat meiske heeft anders ook een ouwe kop voor dr 19 jaar
[ afbeelding ]
I couldn't care lessquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:59 schreef Loontjah het volgende:
Vraag mij af of Tijs nu wel meer tijd heeft voor zijn vriendinneke.
Vorige relatie ging uit, omdat hij geen tijd voor die meid had.
Ja, zekerquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat meiske heeft anders ook een ouwe kop voor dr 19 jaar
[ afbeelding ]
Hoi Kiwiquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
*Stampvoet omdat ze geen aandacht krijgt*
Goeiemorgen lieve Marloes!quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:02 schreef Loontjah het volgende:
Hmm Kiwi, wat voor aandacht wil je.
Anders post even wat bij KPD, krijg je gegarandeerd aandacht.
Is een serie epische fantasy boekenquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:03 schreef KaheemSaid het volgende:
@Dean: Wheel of time, dat ken ik wel ergens van maar waarvan ook alweer....
maar het kost zoveel geldquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:59 schreef Deansensitized het volgende:
Maar die zijn geweldig hoor, zou echt een keer deel 1 lezen
Maar dan ben je zo verslaafd dat je de rest ook wil lezen, want het is een groot verhaal
ff dimmen jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Als je nou eens bij me langs kwam ipv in de omgeving van mijn huis rond te lopen, dan kun je aandacht krijgen!quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vind het ook erg prettig hoor, om met xenonlicht te rijden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:03 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Loontjah, het intresseert mij geen zak. Showbizznews ansich niet.
Of gorden nu kou opgelopen heeft aan zijn anusspier, of Tiësto gaat trouwen met meisjes die nog geboren moesten worden, toen hij begon te oefenen met bevruchten. Ik vind het allemaal niet echt intressant.
@Dean: Wheel of time, dat ken ik wel ergens van maar waarvan ook alweer....
@Eer-ik: Gun die lui met SUV's een beetje xenon verlichting, weet je wat die lui de staat op leveren?
Ik weet niet hoe het boek is, maar die film vond ik verschrikkelijkquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:06 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Dean; wat vind je van the Hitchhikers Guide to the Galaxy?
Waarom rijdt jij met een auto die 1300 cc heeft, in de weg van een SUV!quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg prettig hoor, om met xenonlicht te rijden.
Alleen is het irritant als ik in de eend rij en ik heb iemand met (slecht afgestelde) xenon achter me
Mwah, nee bedanktquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:02 schreef Loontjah het volgende:
Hmm Kiwi, wat voor aandacht wil je.
Anders post even wat bij KPD, krijg je gegarandeerd aandacht.
Goeiemorgenquote:
Hoiquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goeiemorgen lieve Marloes!
Die film was vooral anders....quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het boek is, maar die film vond ik verschrikkelijk
duur is relatiefquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:06 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Etc. valt toch wel wat mee. Ik heb 2 maand geleden voor ¤ 80,- aan boeken besteld en heb ze nog niet allemaal uit.
@ Dean; wat vind je van the Hitchhikers Guide to the Galaxy?
Sorryquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Als je nou eens bij me langs kwam ipv in de omgeving van mijn huis rond te lopen, dan kun je aandacht krijgen!
1300 cc?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom rijdt jij met een auto die 1300 cc heeft, in de weg van een SUV!
Hij gaat ook al een tijdje mee.. Tiesto heeft zelfs nog een tijdje hardcore gedraaidquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had 'm wel in de 30 geschat, maar dan begin, niet bijna 40
Moby ook toch? Op thunderdome.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij gaat ook al een tijdje mee.. Tiesto heeft zelfs nog een tijdje hardcore gedraaid
Hij staat wel op een van de thunderdome cd's.. Had even gegoogledquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Moby ook toch? Op thunderdome.
Moby op thunderdome?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Moby ook toch? Op thunderdome.
whehe, ja, op deze o.a.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij staat wel op een van de thunderdome cd's.. Had even gegoogled
Bibliotheekquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar het kost zoveel geldboeken zijn een dure hobby
goed goed. ik maak het zelf een dure hobby
![]()
Ik vond het best een grappig filmquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het boek is, maar die film vond ik verschrikkelijk
Bibliotheekquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bibliotheek
En ik laat ze lekker mijn zus kopen, leen ik ze van haar
En Siebren, geen idee, nog nooit gelezen. Binnenkort even de DVD erin duwen
Dat logo was van id&t, opzich 'lijkt' het nieuwe logo er wel op, maar is vele malen minder mooiquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:18 schreef Deansensitized het volgende:
Dat was toch Thunderdome, en niet specifiek ID&T? Ofwel?
Ik koop ze later ook hoor, nu alleen geen geld voor. En bieb zit ik ook al jaren niet meer bijquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bibliotheek![]()
ben ik lid van geweest, maar ik heb er a) een slechte ervaring mee (mij een beetje een boete willen laten betalen voor vernieling van een boek terwijl ik het boek toch echt in die staat geleend haddonder op
) en b) geen tijd voor
ik vergeet of om te lenen, of om terug te brengen.
en ik wil boeken gewoon hebben![]()
vind ik veel leuker dan lenen
Hmm, nouja ik zie het welquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:15 schreef Loontjah het volgende:
Als je van vrouwenfilms, en humor houdt wel.
Moeten ook met de tijd mee hèquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat logo was van id&t, opzich 'lijkt' het nieuwe logo er wel op, maar is vele malen minder mooi
Ik ook, heb een 5 delige box van HGttG en die vond ik erg grappig.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
HGttG vond ik leukook zo'n origineel maf boek
Aandacht kun je in een heleboel verschillende manieren verlangen. Ik vind het al netjes dat ik je aandacht gun!quote:
Dan is een subaru justi nog best indrukwekkend!quote:
Ik uhm deel het pasje met mijn moederquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik koop ze later ook hoor, nu alleen geen geld voor. En bieb zit ik ook al jaren niet meer bij
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Aandacht kun je in een heleboel verschillende manieren verlangen. Ik vind het al netjes dat ik je aandacht gun!
Ja, opzich...quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Moeten ook met de tijd mee hè
ID&T was de bedenker van het Thunderdome conceptquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:18 schreef Deansensitized het volgende:
Dat was toch Thunderdome, en niet specifiek ID&T? Ofwel?
kloptquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ID&T was de bedenker van het Thunderdome concept
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen, dat je flink verwent zult worden
in wat voor gesprek val ik hier nu weerquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde meer, ga je dan zwaaien, laat je me binnen, schreeuw je?
Hmm, das wel lekker opzich!quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:24 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is wel gemakkelijk dan
Boek lezen
Lees dagelijk al snel een uur of twee, soms bijna drie
Lekker onderweg in de bus, en vaak voor het slapen gaan ook even
Hij zegt dat die me aandacht geeft als ik me in zijn straat begeef.. dus ik ben benieuwd wat voor aandachtquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:29 schreef HansU het volgende:
[..]
in wat voor gesprek val ik hier nu weer
Ik kan ook aan jou vragen of je mij binnen laat en jij gaat schreeuwen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde meer, ga je dan zwaaien, laat je me binnen, schreeuw je?
Mannenquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik kan ook aan jou vragen of je mij binnen laat en jij gaat schreeuwen.
Wat zwaaien daar mee te maken heeft
Toch leef ik liever met ze, dat maakt het leven toch wel wat aangenamerquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:33 schreef Loontjah het volgende:
Je kan niet met ze, en niet zonder ze
Ja, dat weet ikquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ID&T was de bedenker van het Thunderdome concept
Vroeger welquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik
Maar bedoel dat dat mannetje gewoon het Thunderdome logo was, en dus niet het 'huislogo' van ID&T.
Snap?
Maar dat is incorrect, de welbekende tovenaar was daadwerkelijk het logo van ivan, duncan en theo zelfquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik
Maar bedoel dat dat mannetje gewoon het Thunderdome logo was, en dus niet het 'huislogo' van ID&T.
Snap?
Dat het vroeger wel het Thunderdome logo was, of het logo van ID&T?quote:
Okquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar dat is incorrect, de welbekende tovenaar was daadwerkelijk het logo van ivan, duncan en theo zelf
Dat mannetje was wel een tijdje het logo van ID&Tquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik
Snap?
*mooi* *stil is*quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik snap de problemen van vrouwen nooit. Een man zit zo lekker simpel in elkaar en nog hebben jullie het er moeilijk mee. Dat is het tegenovergestelde van dat complexe wat jullie altijd uit willen stralen.
Wanneer je 2 hoogleraren op tv ziet iets uit leggen, voor het nieuws ofzo. De ene hoogleraar legt precies uit wat er gebeurd, in vakjargon. De andere hoogleraar doet het in Jip en Janneke taal. Hij heeft misschien niet helemaal goed gezegt hoe het zit maar iedereen begrijpt het wel.
De tweede man is dus het slimst en past zich het best aan aan zijn omgeving. Bij vrouwen en mannen geldt hetzelfde. De man doet zich altijd wat dommer voor met zijn voorliefde voor alcohol, voetbal en auto's. Vrouwen daarentegen doen altijd zo moeilijk. Oftewel mannen zijn gewoon beter dan vrouwen (en slimmer)
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik snap de problemen van vrouwen nooit. Een man zit zo lekker simpel in elkaar en nog hebben jullie het er moeilijk mee. Dat is het tegenovergestelde van dat complexe wat jullie altijd uit willen stralen.
Wanneer je 2 hoogleraren op tv ziet iets uit leggen, voor het nieuws ofzo. De ene hoogleraar legt precies uit wat er gebeurd, in vakjargon. De andere hoogleraar doet het in Jip en Janneke taal. Hij heeft misschien niet helemaal goed gezegt hoe het zit maar iedereen begrijpt het wel.
De tweede man is dus het slimst en past zich het best aan aan zijn omgeving. Bij vrouwen en mannen geldt hetzelfde. De man doet zich altijd wat dommer voor met zijn voorliefde voor alcohol, voetbal en auto's. Vrouwen daarentegen doen altijd zo moeilijk. Oftewel mannen zijn gewoon beter dan vrouwen (en slimmer)
quote:Ik snap de problemen van mannen nooit. Een vrouw zit zo lekker simpel in elkaar en nog hebben jullie het er moeilijk mee. Dat is het tegenovergestelde van dat complexe wat jullie altijd uit willen stralen.
Wanneer je 2 hoogleraressen op tv ziet iets uit leggen, voor het nieuws ofzo. De ene hooglerares legt precies uit wat er gebeurd, in vakjargon. De andere hooglerares doet het in Jip en Janneke taal. Zij heeft misschien niet helemaal goed gezegt hoe het zit maar iedereen begrijpt het wel.
De tweede vrouw is dus het slimst en past zich het best aan aan zijn omgeving. Bij vrouwen en mannen geldt hetzelfde. De vrouw doet zich altijd wat dommer voor met haar voorliefde voor nagels, roddelen en stijltangen. Mannen daarentegen doen altijd zo moeilijk. Oftewel vrouwen zijn soms gewoon beter dan mannen (en slimmer)
jij snapt hetquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:40 schreef KaheemSaid het volgende:
zoiets doe ik ook hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Pure sci-fi.. er is niet zoiets als een hoogleraar in de vrouwelijke vormquote:
Ja, ik kies geen partij, misschien houd ik er dan nog wat aan overquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:47 schreef PieterBas het volgende:
De eeuwige strijd tussen de sexen...
OMFGquote:Hooglerares
Er zijn in Maastricht zeven vrouwelijke hoogleraren. Niet voor één faculteit, nee, voor de hele universiteit. Om je kapot te schamen. Gelukkig onderneemt het college van bestuur actie: voor elke nieuwe vrouwelijke hoogleraar krijgt de faculteit een bonus van een ton.
"Maar dat is niet eerlijk!", zullen de (mannelijke) tegenstanders van dit voorstel stampvoetend uitroepen. "Vrouwen zijn helemaal niet geschikt voor het hoogleraarschap. Ze hebben het veel te druk met afwassen, inparkeren, schoenen kopen en eendjes voeren. Van onderzoek, onderwijs en bestuurstaken komt dan niets meer terecht." Anderen gooien het over een andere boeg: "Hoogleraarschap, dat kun je vrouwen toch niet aandoen? Het gaat er hard aan toe in de academische top. Zo'n kippetje raakt van al dat haantjesgedrag alleen maar overstuur." Of, nog erger: "Vrouwen mogen best hoogleraar worden, maar dat willen ze kennelijk zelf niet. Niemand houdt ze toch tegen? Dat zo weinig vrouwen hoogleraar zijn, bewijst hun gebrek aan ambitie."
ik sta bekend bji vrienden dat ik soms een halve vent benquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:49 schreef Loontjah het volgende:
Wahaha, ik moet zeggen dat ik mij soms wel eens heel erg mannelijk voel.
Is dat normaal ?
Dat snap ik dus niet, hoe kan iemand (die dan ook maar een paar mannen kent) zeggen dat mannen ingewikkeld zijn. Ze willen altijd maar één ding, en meestal is dat hetzelfde. Ze hebben het nooit over gevoelens want die hebben ze niet. Als ze iets niet aanstaat dan maken ze je dat wel duidelijk door het uit te spreken in plaats van 'subtiele' hints te geven. Niets simpeler dan een man.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik meng me ook niet verder in deze discussie.
Ik vind jullie mannen wel heel leuk/lief hoor
Maar ook jullie zijn ingewikkeld!
Je hebt geen danwel twee sexe(n)?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, ik kies geen partij, misschien houd ik er dan nog wat aan over
Inderdaadquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet, hoe kan iemand (die dan ook maar een paar mannen kent) zeggen dat mannen ingewikkeld zijn. Ze willen altijd maar één ding, en meestal is dat hetzelfde. Ze hebben het nooit over gevoelens want die hebben ze niet. Als ze iets niet aanstaat dan maken ze je dat wel duidelijk door het uit te spreken in plaats van 'subtiele' hints te geven. Niets simpeler dan een man.
ik misschien ook, maar dat merk ik nooitquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:51 schreef Loontjah het volgende:
Pff gelukkig.
Krijg wel altijd de vrouwlijke potten naar mij toe getrokken![]()
so truequote:Op donderdag 10 januari 2008 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet, hoe kan iemand (die dan ook maar een paar mannen kent) zeggen dat mannen ingewikkeld zijn. Ze willen altijd maar één ding, en meestal is dat hetzelfde. Ze hebben het nooit over gevoelens want die hebben ze niet. Als ze iets niet aanstaat dan maken ze je dat wel duidelijk door het uit te spreken in plaats van 'subtiele' hints te geven. Niets simpeler dan een man.
EEN TON!quote:
Zo klinkt het wel heel erg zwart-witquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die subtiele hints daar ben ik ook niet echt een fan van.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed wat ik moet antwoorden als een chick zoiets aan me vraagt, want het is toch nooit goed.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:56 schreef Loontjah het volgende:
Etc, so true.
Ik heb ook meer mannelijke vrienden dan vrouwlijke.
Ben ook blij met deze opleiding.
Op de mavo ging het nog:
"Heb je nieuwe schoenen/rok/broek/truitje gekocht ?"
"Zit mijn haar nog goed ?"
"Ga je even mee naar de wc ?"
"Oh dat shirtje kan echt niet op die broek"
"Fuck, mijn nagel is afgebroken"
Hmm, ja maar zo ben ik ook nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:56 schreef Loontjah het volgende:
"Heb je nieuwe schoenen/rok/broek/truitje gekocht ?"
"Zit mijn haar nog goed ?"
"Ga je even mee naar de wc ?"
"Oh dat shirtje kan echt niet op die broek"
"Fuck, mijn nagel is afgebroken"
Ja vreselijk is datquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, ja maar zo ben ik ook niet![]()
Dat zijn echt van die meisje-meisjes, zo noem ik dat altijd!
Joh, had ik nou nooit achter je gezocht.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:02 schreef Etcetera het volgende:
ik ben een jongen-meisjeof zoals m'n vriend het zegt: een tomboy
ik hou niet van shoppen, ik doe m'n nagels nooit, draag geen makeup, m'n haar boeite me uitermate weinig (als het maar een beetje netjes zit.... gewoon borstelen, staartje, klaar) en van klerencombinaties heb ik weinig kaas gegeten
ja en ik wil dat alle jongens altijd aardig enknap zijn. en niet aardig en nerderig, of knap en hufterigquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ze moeten er wel zo uitzien maar niet helemaal zo zijn.
Ik heb dat liever als vriendin dan zo'n kerel chick.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, ja maar zo ben ik ook niet![]()
Dat zijn echt van die meisje-meisjes, zo noem ik dat altijd!
Ja dat is weer een ander uiterstequote:Op donderdag 10 januari 2008 12:02 schreef Etcetera het volgende:
ik ben een jongen-meisjeof zoals m'n vriend het zegt: een tomboy
ik hou niet van shoppen, ik doe m'n nagels nooit, draag geen makeup, m'n haar boeite me uitermate weinig (als het maar een beetje netjes zit.... gewoon borstelen, staartje, klaar) en van klerencombinaties heb ik weinig kaas gegeten
Dat lijkt er meer opquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ze moeten er wel zo uitzien maar niet helemaal zo zijn.
Lompe wijvenquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb dat liever als vriendin dan zo'n kerel chick.
Die dan binnenkomt met d'r baggerpoten, kisten uittrapt, naar de bank loopt en roept: He, neem jai effe een paar potte bier mee?
Kan best lachen met dat soort mensen hoor, maar iik moet er niet aan denken om dat als vriendin te hebben
De moeilijkste vraag is.. Maakt dit me dik? Geef je een keer eerlijke feedback.. is het verdomme weer niet goed.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed wat ik moet antwoorden als een chick zoiets aan me vraagt, want het is toch nooit goed.
Of ik moet liegen, dan is het weer niet goed want dan lieg je, terwijl dat hetgeen is dat ze willen horen, of ik moet de waarheid spreken, en dan is het ook weer niet goed
Daar kan ik dan niet aan mee doen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:02 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die dan binnenkomt met d'r baggerpoten, kisten uittrapt, naar de bank loopt en roept: He, neem jai effe een paar potte bier mee?
Kan best lachen met dat soort mensen hoor, maar iik moet er niet aan denken om dat als vriendin te hebben
En dat vraag ik ook nooitquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De moeilijkste vraag is.. Maakt dit me dik? Geef je een keer eerlijke feedback.. is het verdomme weer niet goed.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, had ik nou nooit achter je gezocht.
ehmm.... ik denk dat dit meer het andere uiterste is:quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:06 schreef crossover het volgende:
Ja dat is weer een ander uitersteDaar houd ik dan ook weer niet van.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
* Denkt aan reclame van McDonaldsquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De moeilijkste vraag is.. Maakt dit me dik? Geef je een keer eerlijke feedback.. is het verdomme weer niet goed.
Oh dat kon tegen mijn ex altijd wel mooi.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waarom zit jij in geldnood als die beste jongen accountant is!quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:11 schreef Loontjah het volgende:
Ik weet zelfs meer van computers dan mijn vriend (accountant).
Sinds wanneer deel je je geld als je vriend/vriendin wordt??quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom zit jij in geldnood als die beste jongen accountant is!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik meng me ook niet verder in deze discussie.
Ik vind jullie mannen wel heel leuk/lief hoor
Maar ook jullie zijn ingewikkeld!
quote:
Het lijkt me logisch dat je elkaar wel wat uit de brand helpt, vooral als de ene fulltime aan het werk is!quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sinds wanneer deel je je geld als je vriend/vriendin wordt??
Eens! Als je blijft communiceren komt alles goedquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zo moeilijk zijn we echt niet, gewoon vragen wat er is, geven we netjes antwoord. Ik in ieder geval wel
En als ik iets aan een vrouw niet snap vraag ik dat ook gewoon. Als ik dan een domme reactie terug krijg zegt dan mijns inziens meer over die dame dan over mij. of zie ik dit verkeerd?
je hebt aaltijd baas boven baas hequote:Op donderdag 10 januari 2008 12:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik krijg zo een italiaanse bol gezond
bakker bart?quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik krijg zo een italiaanse bol gezond
True, laatst zijn een vriendin van mij dat vrouwen echt gecompliceerde wezens zijn en een huisgenote gaf toe dat sommige meiden niet weten wat zou nou eigenlijk willen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zo moeilijk zijn we echt niet, gewoon vragen wat er is, geven we netjes antwoord. Ik in ieder geval wel
En als ik iets aan een vrouw niet snap vraag ik dat ook gewoon. Als ik dan een domme reactie terug krijg zegt dan mijns inziens meer over die dame dan over mij. of zie ik dit verkeerd?
"Als je dat niet eens snapt ga ik je dat ook niet vertellen!"quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Eens! Als je blijft communiceren komt alles goed
Tja sorryquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je hebt aaltijd baas boven baas he
Nee, maak ik gewoon zelfquote:
Hahaaquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
"Als je dat niet eens snapt ga ik je dat ook niet vertellen!"
Naja, als niemand het me verteld kan ik het ook niet weten toch?
"Laat maar hoor."
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nee, maak ik gewoon zelf
Men nem een italiaanse bol, ham, kaas, komkommer, tomaat en een gekookt eitje !
Haha ja weet ik, maar dat al een paar keer meegemaakt, nou dan heb ik het ook wel met ze gehadquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hahaa
Daar maken jullie het dan ook zelf naar![]()
Maar dat impliceert natuurlijk niet dat elke vrouw zo is !
Natuurlijk zijn er moeilijke vrouwen, maar er zijn ook genoeg moeilijke mannen!
Kan je er ook 2 maken?quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee, maak ik gewoon zelf
Men nem een italiaanse bol, ham, kaas, komkommer, tomaat en een gekookt eitje !
Er zijn hier verscheidene tentjes.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:27 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Eens, waar ga jij graag heen dan ?
Whehe, hoe heet die film ook alweer, dat ze zoeen chick gekloond hadden, maar dan met mannelijk gedragquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha ja weet ik, maar dat al een paar keer meegemaakt, nou dan heb ik het ook wel met ze gehad
Maar zo zijn er gelukkig ook wel simpele[re] vrouwen hoor
Moet alleen wel iemand hebben die duidelijk tegen me zegd wat ze wil en wat niet, die hints die de meeste vrouwen afgeven snap ik nooit
Weird Science? of Repli-Kate ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, hoe heet die film ook alweer, dat ze zoeen chick gekloond hadden, maar dan met mannelijk gedrag
Tegenover mijn hogeschool in Nederland hebben ze een onwijs goeie broodjeszaak.. alleen is het altijd megadruk rond de lunch..quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er zijn hier verscheidene tentjes.
Meestal ontwijk ik de grote bedrijven, is vaak zo massaproductieachtig, waardoor zelfs het brood zelf al niet eens meer echt lekker is.
Het best vind ik van die kleine lokale bakkertjes, die ook aan beleggen doen.
3,50 voor een half stokbrood gezond ofzo
Net afgebakken
Verder ga ik nog wel eens stiekem naar delifrance, hoewel ik die ook niet écht geweldig vind...
Ik geef eerlijk toe dat ik dat in het verleden, met mijn ex, ook weleens gedaan hebquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha ja weet ik, maar dat al een paar keer meegemaakt, nou dan heb ik het ook wel met ze gehad
Maar zo zijn er gelukkig ook wel simpele[re] vrouwen hoor
Moet alleen wel iemand hebben die duidelijk tegen me zegd wat ze wil en wat niet, die hints die de meeste vrouwen afgeven snap ik nooit
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik eet hem nu
[..]
Jawel, maar dan eet ik die 2e ook zelf op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |