Nee, toch niet.quote:
Graag gedaan. Kunnen we morgen meteen vol aan de slagquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hehe, eindelijk iemand die de moeite neemt om een topic te openen.
Goedzo Chatgirl. Ik kan weer met een gerust hart gaan slapen.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, toch niet.
Ben mn verslagen en assessment dingen aan het printen. Morgen alles af laten tekenen en dan heb ik alles zo goed als af.
Morgen om 8:30 beginnen met wat zaken voor school (overzicht werkzaamheden, wat feedbackformulieren uitdelen enzo) en redelijk op tijd naar een vergadering bij de fusiepartner. Daarom vermoedelijk na 2,5 uur weer weg, naar huis om rapporten af te maken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Graag gedaan. Kunnen we morgen meteen vol aan de slag
Ja, jij was het he. Topicsluiterquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:02 schreef Trigalti het volgende:
Heeul lang..
Welterustenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga slapen weltrusten allemaal
Kom jij langs op mijn stagebedrijf dan?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:50 schreef Loontjah het volgende:
Laat ook een lekker stukje voor mij over aub
Dat ken ik..quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:21 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Kom jij langs op mijn stagebedrijf dan?
Hm.. inmiddels al 9 pagina's.. en mijn toetsenbord blijft maar rammelen, al begin ik een beetje hoofdpijn te krijgen. Waarom krijg ik altijd pas inspiratie op zulke rare tijdstippen
Whehe... maar neem aan dat je dat verslag niet in één avond schreef?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat ken ik..
Ik had eens na (eigenlijk tijdens) een flink avond stappen (met de nodige alcoholische versnaperingen) opeens een ingeving voor een verslag waar aan ik werkte..
Ik had het maar in mijn telefoon als notitie geschreven... als een paar steekwoorden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:30 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Whehe... maar neem aan dat je dat verslag niet in één avond schreef?
Zit toch al aan de 1500+ woorden.. vind dat het verslag nu eigenlijk wel genoeg inhoud heeft..
Waarschijnlijk meer dan ze van de andere stagiairs zien, omdat ik mijn stageverslag zonder bronnen type en het opzetten van een website/webwinkel beschrijf, compleet met design en screens..
Whaha.. en daarom kreeg je een ingeving?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had het maar in mijn telefoon als notitie geschreven... als een paar steekwoorden.
ik moest namelijk een verslag maken over de ethische aspecten van een creditcard.. en ik was lam.. en ik zag mensen met een creditcard betalen..
Jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:11 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Whaha.. en daarom kreeg je een ingeving?
quote:Dagcijfers van woensdag 9 januari 2008 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
029. 071 Loontjah
046. 059 KaheemSaid
076. 047 Trigalti
083. 045 jackson
087. 044 KiwiTjuHh
094. 043 Etcetera
112. 039 Okiedokie86
115. 038 Houniet
149. 032 Deansensitized
188. 026 PieterBas
188. 026 eer-ik
204. 025 ChatGirl
Nou, Mr. Lambal is ook een keer vroeg wakker hoorquote:
quote:vind dat het verslag nu eigenlijk wel genoeg inhoud heeft..
Waarschijnlijk meer dan ze van de andere stagiairs zien, omdat ik mijn stageverslag zonder bronnen type
Ben ik nou opeens meneer lambalquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou, Mr. Lambal is ook een keer vroeg wakker hoor
Was jij het niet die zei:quote:
Voorstandster van de betutteling!quote:
Legitieme reden toch?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Was jij het niet die zei:
Ik zou vandaag even op werk uit, maar het is kut weer?
[..]
Voorstandster van de betutteling!![]()
Noem je al weken zo manquote:
Ik weet het niet, wou nu wel graag met je ruilen. Maar dan had ik nu nog lekker liggen slapen!quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik weet het niet, wou nu wel graag met je ruilen. Maar dan had ik nu nog lekker liggen slapen!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Voorstandster van de betutteling!![]()
En dat vind je vervelendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |