die had ik idd ook gelezen hier op fokquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
En meteen verder met uw dagelijkse sexbericht om te lachen:
Klik.
Goh, jij hier?![]()
In een goed huwelijk moet je daar gewoon hard om kunnen lachen vind ik hoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:17 schreef Sjowhan het volgende:
die had ik idd ook gelezen hier op fok
Lijkt me ook, gevalletje 'De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet'...quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In een goed huwelijk moet je daar gewoon hard om kunnen lachen vind ik hoorHier is iedereen even schuldig: 1-1
Idd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Lijkt me ook, gevalletje 'De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet'...
Nou is Polen op zich een land wat traditioneel streng katholiek is. Ik weet niet of dat er misschien iets mee te maken heeft?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:43 schreef Sjowhan het volgende:
Ligt er trouwens wel aan wat voor een relatie je hebt; heb je een behoorlijk "gesloten" relatie, kan ik de scheiding wel begrijpen, bij een meer open relatie niet.
Ik denk zelf van wel. Daar is volgens mij monogamie wel een van de meest belangrijke punten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou is Polen op zich een land wat traditioneel streng katholiek is. Ik weet niet of dat er misschien iets mee te maken heeft?
Mwah....quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:38 schreef Pheno het volgende:
Pr0n
Je zou toch denken dat hij wel personeelskorting of een -zeg maar- Free Ride moet kunnen bedingenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:43 schreef Sjowhan het volgende:
Idd.
Mannetje wilt eens buiten het bed sexxen, maar de vrouw schijnbaar ook.
Niet? Ik vond het wel een mooi vervolg van hun huwelijk. gewoon samen in een film spelenquote:
Nou... Ik heb een open relatie, maar naar de hoeren valt daar wat mij betreft toch echt wel buiten eigenlijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ligt er trouwens wel aan wat voor een relatie je hebt; heb je een behoorlijk "gesloten" relatie, kan ik de scheiding wel begrijpen, bij een meer open relatie niet.
ja, dat is de ene helft van het verhaal, dusquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:01 schreef es70 het volgende:
Nou... Ik heb een open relatie, maar naar de hoeren valt daar wat mij betreft toch echt wel buiten eigenlijk.
Dat ligt er helemaal aan wat je precies met je man hebt afgesproken. Hij heeft iig meer 'vrijheid' dan een gesloten relatie zal hebben vermoed ikquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou... Ik heb een open relatie, maar naar de hoeren valt daar wat mij betreft toch echt wel buiten eigenlijk.
Kwestie van afspraken iddquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan wat je precies met je man hebt afgesproken. Hij heeft iig meer 'vrijheid' dan een gesloten relatie zal hebben vermoed ik
Jij mag in Londen met andere mannen aanpappen, en hij mag aan mijn bril voelenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:13 schreef es70 het volgende:
Kwestie van afspraken idd. Ik weet wel zeker dat we allebei meer 'vrijheid' hebben dan in een gesloten relatie
.
In Londen doe ik hele andere dingenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag in Londen met andere mannen aanpappen, en hij mag aan mijn bril voelen
Prettig geregeld
Mooi, dan mag ie het binnenkort nog een keer doenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:27 schreef es70 het volgende:
Ik geloof dat aan jouw bril voelen hem nou niet heel veel doet Fles, sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Ik ken wel de excuusneger, maar de excuusQ?quote:
Ik sta op de nominatie om ook opgenomen te worden in de Van Dale.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ken wel de excuusneger, maar de excuusQ?
dan lijkt me exquus leukerquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:14 schreef excuusQ het volgende:
[..]
Ik sta op de nominatie om ook opgenomen te worden in de Van Dale.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:07 schreef qu63 het volgende:
Ik heb ook een open relatie trouwensMakkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:07 schreef qu63 het volgende:
Ik heb ook een open relatie trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handig.Ha Flashquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, Q weer eens aan het Qlonen. Gezellig![]()
Isn't it ironic...quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrouw aan 't stuur, bloed aan de muur
F5 is your friendquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:28 schreef Ynske het volgende:
k was jullie kwijt
Ja, wel natuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:05 schreef es70 het volgende:
Isn't it ironic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |