die had ik idd ook gelezen hier op fokquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
En meteen verder met uw dagelijkse sexbericht om te lachen:
Klik.
Goh, jij hier?![]()
In een goed huwelijk moet je daar gewoon hard om kunnen lachen vind ik hoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:17 schreef Sjowhan het volgende:
die had ik idd ook gelezen hier op fok
Lijkt me ook, gevalletje 'De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet'...quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In een goed huwelijk moet je daar gewoon hard om kunnen lachen vind ik hoorHier is iedereen even schuldig: 1-1
Idd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Lijkt me ook, gevalletje 'De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet'...
Nou is Polen op zich een land wat traditioneel streng katholiek is. Ik weet niet of dat er misschien iets mee te maken heeft?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:43 schreef Sjowhan het volgende:
Ligt er trouwens wel aan wat voor een relatie je hebt; heb je een behoorlijk "gesloten" relatie, kan ik de scheiding wel begrijpen, bij een meer open relatie niet.
Ik denk zelf van wel. Daar is volgens mij monogamie wel een van de meest belangrijke punten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou is Polen op zich een land wat traditioneel streng katholiek is. Ik weet niet of dat er misschien iets mee te maken heeft?
Mwah....quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:38 schreef Pheno het volgende:
Pr0n
Je zou toch denken dat hij wel personeelskorting of een -zeg maar- Free Ride moet kunnen bedingenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:43 schreef Sjowhan het volgende:
Idd.
Mannetje wilt eens buiten het bed sexxen, maar de vrouw schijnbaar ook.
Niet? Ik vond het wel een mooi vervolg van hun huwelijk. gewoon samen in een film spelenquote:
Nou... Ik heb een open relatie, maar naar de hoeren valt daar wat mij betreft toch echt wel buiten eigenlijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ligt er trouwens wel aan wat voor een relatie je hebt; heb je een behoorlijk "gesloten" relatie, kan ik de scheiding wel begrijpen, bij een meer open relatie niet.
ja, dat is de ene helft van het verhaal, dusquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:01 schreef es70 het volgende:
Nou... Ik heb een open relatie, maar naar de hoeren valt daar wat mij betreft toch echt wel buiten eigenlijk.
Dat ligt er helemaal aan wat je precies met je man hebt afgesproken. Hij heeft iig meer 'vrijheid' dan een gesloten relatie zal hebben vermoed ikquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou... Ik heb een open relatie, maar naar de hoeren valt daar wat mij betreft toch echt wel buiten eigenlijk.
Kwestie van afspraken iddquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan wat je precies met je man hebt afgesproken. Hij heeft iig meer 'vrijheid' dan een gesloten relatie zal hebben vermoed ik
Jij mag in Londen met andere mannen aanpappen, en hij mag aan mijn bril voelenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:13 schreef es70 het volgende:
Kwestie van afspraken idd. Ik weet wel zeker dat we allebei meer 'vrijheid' hebben dan in een gesloten relatie
.
In Londen doe ik hele andere dingenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag in Londen met andere mannen aanpappen, en hij mag aan mijn bril voelen
Prettig geregeld
Mooi, dan mag ie het binnenkort nog een keer doenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:27 schreef es70 het volgende:
Ik geloof dat aan jouw bril voelen hem nou niet heel veel doet Fles, sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Ik ken wel de excuusneger, maar de excuusQ?quote:
Ik sta op de nominatie om ook opgenomen te worden in de Van Dale.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ken wel de excuusneger, maar de excuusQ?
dan lijkt me exquus leukerquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:14 schreef excuusQ het volgende:
[..]
Ik sta op de nominatie om ook opgenomen te worden in de Van Dale.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:07 schreef qu63 het volgende:
Ik heb ook een open relatie trouwensMakkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:07 schreef qu63 het volgende:
Ik heb ook een open relatie trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handig.Ha Flashquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, Q weer eens aan het Qlonen. Gezellig![]()
Isn't it ironic...quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrouw aan 't stuur, bloed aan de muur
F5 is your friendquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:28 schreef Ynske het volgende:
k was jullie kwijt
Ja, wel natuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:05 schreef es70 het volgende:
Isn't it ironic...
Niet zo generaliseren hčquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:31 schreef marcb1974 het volgende:
Alle vrouwen moeten ze het rijbewijs afnemen
quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:31 schreef marcb1974 het volgende:
Alle vrouwen moeten ze het rijbewijs afnemen
VROUW staat er, kan je niet lezen, blinde?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:52 schreef mcDavid het volgende:
wtf al was die die blinde helemaal niet blind, hoe kom je in hemelsnaam op het idee om niet uit je doppen te kijken bij een zebrapad
Je hoort te stoppen als een blinde een witte stok omhoog steektquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:52 schreef mcDavid het volgende:
wtf al was die die blinde helemaal niet blind, hoe kom je in hemelsnaam op het idee om niet uit je doppen te kijken bij een zebrapad
En als iemand bij het Zebrapad staat om over te steken (zonder verkeerslichten natuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hoort te stoppen als een blinde een witte stok omhoog steekt
zooo terug van carglassquote:
ik steek je nog even een hart onder de riemquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
zooo terug van carglass
tijd voor deel twee van missie van vandaag
leen je dochters ff om op te ruimenquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik steek je nog even een hart onder de riem
Grote schoonmaak/opruiming???quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
leen je dochters ff om op te ruimen
misschien dat t dan wat sneller gaat
tis toch triest dat je zoveel troep op zo'n kleine ruimte kan bouwen
maar heb mezelf toegezegd niet eerder met lens te mogen spelen voor t hier gedaan is
nee, dr moet ruimte zijn voor bezoek zaterdagquote:
Oh, ik dacht dat ze om een aanrijding vroegenquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hoort te stoppen als een blinde een witte stok omhoog steekt
Er moet ruimte zijn?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, dr moet ruimte zijn voor bezoek zaterdag
dr moet plaats zijn om te slapen, dus konijnenren moet aan de kant, vloer schoon, en als je dan toch bezig bent kan de rest van de rondhangende spullen ook wel weer een plaatsje krijgenquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er moet ruimte zijn?Heb je zo'n bende ervan gemaakt?
Nee, dan hangt er een bordje aan die stok:quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:34 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik dacht dat ze om een aanrijding vroegen
Best knap gedaan iig. Hopelijk dood door schuld, die hond heeft er ook niet om gevraagd.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dan hangt er een bordje aan die stok:
"Rij AUB mijn hond aan repen
en mijzelf kreupel.
Bij voorbaat dank!"
Ga jij je rijbewijs eens inleverenquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En als iemand bij het Zebrapad staat om over te steken (zonder verkeerslichten natuurlijk). Af en toe zie ik zo'n iemand ook over het hoofd, best suf eigenlijk
En wat is dat tweede deelquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
zooo terug van carglass
tijd voor deel twee van missie van vandaag
Rijbewijs inleverenquote:
.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:07 schreef Bengeltje het volgende:
Hey.![]()
Ik dacht ook als eerste aan de hond.![]()
Zo'n klap is niet goed, mensen worden meestal weer opgelapt en dieren krijgen een spuitje.
Ze mogen de mijne ook wel hebben. Bijna niet gebruiktquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:31 schreef Pheno het volgende:
Arme beest is iig dood.
quote:Vrouw en hond raakten daarbij gewond, liet de politie weten.
quote:Het dier is opgenomen in een dierenhospitaal in Nijmegen.
Kijk maar naar de update op de frontpagequote:Op donderdag 10 januari 2008 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
Waar haal je dat vandaan dat die hond dood is
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:38 schreef Pheno het volgende:
De blindegeleidehond, die door de auto een stuk werd meegesleurd, overleefde de aanrijding niet. De 48-jarige bazin van het beest ligt met een zware hersenschudding in het Radboudziekenhuis te Nijmegen.
Ook niks gehoord of zo zeker?quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:38 schreef Pheno het volgende:
De blindegeleidehond, die door de auto een stuk werd meegesleurd,
Zoals gezegd, rijbewijs afnemen en de kosten van een nieuwe hond op haar rekening.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niks gehoord of zo zeker?Of anderszins gemerkt? Ben benieuwd waar die kip aan het stuur mee bezig geweest is, moet behoorlijk van de wereld geweest zijn
Dat doen jullie vrouwen toch al nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
Geen alcohol, geen slaappillen, niet lezen en tv kijken. Oke daar kan ik nog inkomen.
Maar "niet denken" ???? Hoe sluit je dat af?
Denken? Juist teveel, nadenken, das weer wat anders.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doen jullie vrouwen toch al niet
Werkt primaquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:26 schreef Sjowhan het volgende:
Ik zou eigenlijk hier met txtonly moeten gaan werken, een duron 900mhz + 128mb ram is niet veel
Goed puntquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:38 schreef Pheno het volgende:
De blindegeleidehond, die door de auto een stuk werd meegesleurd, overleefde de aanrijding niet. De 48-jarige bazin van het beest ligt met een zware hersenschudding in het Radboudziekenhuis te Nijmegen.
Welnee, Windows 98 SE, IE4, blazen met die kipquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:26 schreef Sjowhan het volgende:
Ik zou eigenlijk hier met txtonly moeten gaan werken, een duron 900mhz + 128mb ram is niet veel
Dat zou ik ook wel willen weten eigenlijk...quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
Geen alcohol, geen slaappillen, niet lezen en tv kijken. Oke daar kan ik nog inkomen.
Maar "niet denken" ???? Hoe sluit je dat af?
Er draait Win2k op, en heb zelf FF erop gepleurd.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, Windows 98 SE, IE4, blazen met die kip
Meditatiequote:Op donderdag 10 januari 2008 14:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten eigenlijk...
t wedr eens tijd voor een totaalplaatje?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:57 schreef Pheno het volgende:
En morgen mag ik in zo'n overgrote scanner, hoor ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |