quote:
Dat was de andere iddquote:Op donderdag 10 januari 2008 02:37 schreef Droomoord het volgende:
Olga Zuiderhoek
Neen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:48 schreef Szura het volgende:
ze komen uit Dresden?
Niks, niemand antwoordtquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:07 schreef Droomoord het volgende:
nee ik ook niet, wat gebeurt er dan?
Eerst wordt er een hint gegeven, als het dan nog niet geraden wordt kan er een nieuwe vraag gesteld worden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:07 schreef Droomoord het volgende:
nee ik ook niet, wat gebeurt er dan?
Nee, wacht even. Ik heb eerst het antwoord gepost, en omdat de vraagsteller niet on-line was het opgezocht. Maar laat anders maar zitten...quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Als jij het nodig vind om a. het antwoord op te zoeken, b. het hier te posten én c. daar nog een punt voor te willen hebben vind ik dat a. prima en b. ga lekker je gang.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:05 schreef SaskiaR het volgende:
Ierland
Ik reken het goed, het was gewoon de allereerste ondergrondse, in Londen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Opening eerste ondergrondse in Boston?
Nee, Tolkien heeft een deel van het midden van zijn wereld er ook naar vernoemd.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:12 schreef SaskiaR het volgende:
midlands?
Kijk, nou vergeten jullie het nooit meer. AM +1quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:16 schreef AryaMehr het volgende:
Shire?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |