quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nu moet ik ineens weer denken aan jouw geknoei met die chocolade.
Nee.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:41 schreef Together het volgende:
Hadden we in IDO3 geen Finalisten Survival Game?
Voor mij wel, ik kan lekker vanaf de zijlijn toekijkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat wordt vast weer een weergaloos succes!
Ik zei toch ook dat er toen zo'n spel wasquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:46 schreef Together het volgende:
[..]
Welles: Idols survival game: 2 stemmen negatief, 1 positief.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat er toen zo'n spel was
quote:
Bij jou lijk het nuchter al nergens op, dus ach...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:54 schreef Svensational het volgende:
Zie je wel BVO, je kunt ook best dronken zijn en nog normaal typen.
Eén biertje meer dan normaal én de grote boze stad inquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga twee biertjes drinken in Utrecht met de gasten uit VBL. O o o, als dat maar goed gaat BVO.
Ik zal hem wel goed in de gaten houden dadelijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Eén biertje meer dan normaal én de grote boze stad in. Ik ben benieuwd wat voor rebelse Vaduz we vanavond gaan zien.
Ik heb tijdens de backstage show even de hele clip op youtube gekeken, geweldig inderdaad.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:17 schreef PeRi het volgende:
Ik blijf echt lachen om Hans Teeuwen bij de Meiden van halal.
Ik heb 'm net ook weer eens gekekenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:17 schreef PeRi het volgende:
Ik blijf echt lachen om Hans Teeuwen bij de Meiden van halal [afbeelding].
Die blijft leuk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:17 schreef PeRi het volgende:
Ik blijf echt lachen om Hans Teeuwen bij de Meiden van halal.
Dat betekent dat hij het kut vindtquote:Op zondag 13 januari 2008 20:39 schreef BVO het volgende:
Liet net een Spaanse vriend "Heb je even voor mij" horen.
Hij: "Het is leuk., maar wel apart."
Hij vond het wel grappig, maar vreemdquote:Me siEntO un ElfO... jaja que tomas pAstiLLas rosAs, sii-->tú xD I BillY, emoCionaLmentE ineStabLe zegt:
jaaj es entretenida
Me siEntO un ElfO... jaja que tomas pAstiLLas rosAs, sii-->tú xD I BillY, emoCionaLmentE ineStabLe zegt:
pero rara
quote:BOB! zegt:
nou ja
BOB! zegt:
wat een kuthond
Als ik niet tussen de kutpubers hoef te ziutten en SS ook komt én er drank is... dan echt werlquote:Op zondag 13 januari 2008 21:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
Beevie, jij komt heulemaal niet naar een meetMalle kakkerlak
Dan was je al wel eens naar een SC meet gekomen, pikquote:Op zondag 13 januari 2008 21:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik niet tussen de kutpubers hoef te ziutten en SS ook komt én er drank is... dan echt werl!.
OMG, de gelijkenis is angstaanjagend treffend!quote:Op zondag 13 januari 2008 21:26 schreef Garble het volgende:
Ik zit net de plot description te lezen voor een nieuwe film en het lijkt gewoon net of ik het levensverhaal van Zhenar zit te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |