In Amsterdam bleef ik vooral bij één persoonquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nooit geweest. Ik ga sowieso weinig uit in Rotterdam, behalve Stadhuisplein
Maar da's meer met medestudenten nog wat drinken en dan lang blijven hangen.. binnenkort ga ik uit in A'dam, waar moet ik dan heen
?
Op meets wordt echt wel alcohol gedronken hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeh ja dat lijkt me echt wel wat. Meetings lijken me alleen leuk als er ook alcohol aanwezig is
Maar iets in mij zegt me dat er niet veel mensen enthousiast worden van dat idee (behalve misschien de toffe
).
Idols-meets dan hequote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Op meets wordt echt wel alcohol gedronken hoor.
Meets lijken me ook zooo suf, ben ook niet iemand die helemaal naar Utrecht of God mag weten waar zal reizen voor een meet, maar als het in de buurt is lijkt een drankje doen daar me best wel tofquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeh ja dat lijkt me echt wel wat. Meetings lijken me alleen leuk als er ook alcohol aanwezig is
Maar iets in mij zegt me dat er niet veel mensen enthousiast worden van dat idee (behalve misschien de toffe
).
Oh ja in de studio ofzo niet nee.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Idols-meets dan he. Met z'n allen naar de liveshow enzo, iig de keer dat ik meeging was er geen alcohol aanwezig
.
Gemeen hoor om hem dan alsnog dat blauwe kleurtje aan te metenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Als die doos leeg is heeft The_Vulture er virtueel ook niets aan Erik. Ik wil niet dat je een blauwtje loopt.
Jij was ook ineens wegquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Idols-meets dan he. Met z'n allen naar de liveshow enzo, iig de keer dat ik meeging was er geen alcohol aanwezig
.
Zegt mr. colaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Op meets wordt echt wel alcohol gedronken hoor.
Ja, dat wordt vast weer een weergaloos succesquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:31 schreef Fir3fly het volgende:
Begin een tweede editie zou ik zeggen.
Oh ja, ik was vergeten dat we alleen maar aan het eten waren bij de tweede meetquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bij de tweede meet ja. Alcohol bij het eten is goor.
Nu moet ik ineens weer denken aan jouw geknoei met die chocolade.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, ik was vergeten dat we alleen maar aan het eten waren bij de tweede meet.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nu moet ik ineens weer denken aan jouw geknoei met die chocolade.
Nee.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:41 schreef Together het volgende:
Hadden we in IDO3 geen Finalisten Survival Game?
Voor mij wel, ik kan lekker vanaf de zijlijn toekijkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat wordt vast weer een weergaloos succes!
Ik zei toch ook dat er toen zo'n spel wasquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:46 schreef Together het volgende:
[..]
Welles: Idols survival game: 2 stemmen negatief, 1 positief.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat er toen zo'n spel was
quote:
Bij jou lijk het nuchter al nergens op, dus ach...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:54 schreef Svensational het volgende:
Zie je wel BVO, je kunt ook best dronken zijn en nog normaal typen.
Eén biertje meer dan normaal én de grote boze stad inquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga twee biertjes drinken in Utrecht met de gasten uit VBL. O o o, als dat maar goed gaat BVO.
Ik zal hem wel goed in de gaten houden dadelijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Eén biertje meer dan normaal én de grote boze stad in. Ik ben benieuwd wat voor rebelse Vaduz we vanavond gaan zien.
Ik heb tijdens de backstage show even de hele clip op youtube gekeken, geweldig inderdaad.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:17 schreef PeRi het volgende:
Ik blijf echt lachen om Hans Teeuwen bij de Meiden van halal.
Ik heb 'm net ook weer eens gekekenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:17 schreef PeRi het volgende:
Ik blijf echt lachen om Hans Teeuwen bij de Meiden van halal [afbeelding].
Die blijft leuk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:17 schreef PeRi het volgende:
Ik blijf echt lachen om Hans Teeuwen bij de Meiden van halal.
Dat betekent dat hij het kut vindtquote:Op zondag 13 januari 2008 20:39 schreef BVO het volgende:
Liet net een Spaanse vriend "Heb je even voor mij" horen.
Hij: "Het is leuk., maar wel apart."
Hij vond het wel grappig, maar vreemdquote:Me siEntO un ElfO... jaja que tomas pAstiLLas rosAs, sii-->tú xD I BillY, emoCionaLmentE ineStabLe zegt:
jaaj es entretenida
Me siEntO un ElfO... jaja que tomas pAstiLLas rosAs, sii-->tú xD I BillY, emoCionaLmentE ineStabLe zegt:
pero rara
quote:BOB! zegt:
nou ja
BOB! zegt:
wat een kuthond
Als ik niet tussen de kutpubers hoef te ziutten en SS ook komt én er drank is... dan echt werlquote:Op zondag 13 januari 2008 21:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
Beevie, jij komt heulemaal niet naar een meetMalle kakkerlak
Dan was je al wel eens naar een SC meet gekomen, pikquote:Op zondag 13 januari 2008 21:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik niet tussen de kutpubers hoef te ziutten en SS ook komt én er drank is... dan echt werl!.
OMG, de gelijkenis is angstaanjagend treffend!quote:Op zondag 13 januari 2008 21:26 schreef Garble het volgende:
Ik zit net de plot description te lezen voor een nieuwe film en het lijkt gewoon net of ik het levensverhaal van Zhenar zit te lezen.
Daar is SS toch niet, pik. En zij is gewoon tof, dus zij MOET er zijn. Dus dat.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:57 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dan was je al wel eens naar een SC meet gekomen, pik
Ik wil jou er helemaal niet bij hebben als SS er isquote:Op zondag 13 januari 2008 21:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar is SS toch niet, pik. En zij is gewoon tof, dus zij MOET er zijn. Dus dat.
Ach, voor iedereen is er een tijd om naar een meet te gaan.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:57 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dan was je al wel eens naar een SC meet gekomen, pik
Idd Sven, Tipsy Bobje (ik geil zo op mijn vondstquote:Op zondag 13 januari 2008 21:59 schreef Svensational het volgende:
BVO doet weer alsof ie drank op heeft, happy, happy, joy, joy.
Echt welquote:Op zondag 13 januari 2008 21:59 schreef Zhenar het volgende:
Van jou had ook niemand gedacht dat je ooit zou komen
Sukkelquote:Op zondag 13 januari 2008 21:59 schreef Svensational het volgende:
BVO doet weer alsof ie drank op heeft, happy, happy, joy, joy.
Dude, zelfs terwijl we naar het café liepen bespraken we nog dat we niet eens verrast zouden zijn als je er niet zou zittenquote:
En wie zat er uiteindelijk een half uur alleen in de kroeg naast een vatsige, dronken importbruid te wachten tot jullie op kwamen dagenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude, zelfs terwijl we naar het café liepen bespraken we nog dat we niet eens verrast zouden zijn als je er niet zou zitten
Meetsquote:Op zondag 13 januari 2008 22:06 schreef BVO het volgende:
Zhenar en SS, wanneer gaan we nou eens minimeetent! Hodfr
!
Ag, de herhaling van de IDOuitslag. Even kijken, spannend!
Daar word je wel wakker van.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:07 schreef PeRi het volgende:
Ik kan maar geen goede radiozender vinden voor mn wekker. Alles ruist.
Sowieso niet in Rotterdamquote:Op zondag 13 januari 2008 22:06 schreef BVO het volgende:
Zhenar en SS, wanneer gaan we nou eens minimeetent! Hodfr
!
Ag, de herhaling van de IDOuitslag. Even kijken, spannend!
Zelfs nuchter lukt het mij niet om SS d'r nickname goed te schrijvenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:09 schreef BVO het volgende:
Vaduz en BVO die roddeen over shiNinG_staR!
Met mij en Dizer als buffer voor Babsquote:Op zondag 13 januari 2008 22:05 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
En wie zat er uiteindelijk een half uur alleen in de kroeg naast een vatsige, dronken importbruid te wachten tot jullie op kwamen dagenEn uberhaupt, ik wilde alleen met Babsie meeten
Ik geloof nog steeds niet dat jij het wasquote:Op zondag 13 januari 2008 22:05 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
En wie zat er uiteindelijk een half uur alleen in de kroeg naast een vatsige, dronken importbruid te wachten tot jullie op kwamen dagenEn uberhaupt, ik wilde alleen met Babsie meeten
Schrijf het ook alsjeblieft met kleine letters, ik ben zelf ook niet trots op die hoofdletter/kleine letter combinatiequote:Op zondag 13 januari 2008 22:11 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Zelfs nuchter lukt het mij niet om SS d'r nickname goed te schrijvenJou lukt het dronken
Jaquote:Op zondag 13 januari 2008 22:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met mij en Dizer als buffer voor Babs![]()
Het moet idd wel een acteur zijn! De echte Dada kan toch niet zo'n gay-ass pussy-whipped kneusje zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 22:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat jij het was.
Je had het er zelf wel naar gemaakt, prozachoofdquote:Op zondag 13 januari 2008 22:13 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
JaDe stoere wereldreis mevrouw durft niet met Giechel alleen te zijn in een kroeg van haar keuze in haar stad
Wij hebben het over de midi-meet een week voor de Babs afscheid meet. Op die meet was ik idd nietquote:Op zondag 13 januari 2008 22:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat jij het was.
Hier:quote:Op zondag 13 januari 2008 22:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke roddels wel hoop ik?
quote:BOB! zegt:
ik zou niet op dr vallen hoor
BOB! zegt:
maar que persoon
BOB! zegt:
is ze een van de weinige FOK!kers
BOB! zegt:
die echt eenm vriend van em zou zijn
BOB! zegt:
zeg maar
Martin zegt:
okee, zoiets dacht ik al wel
BOB! zegt:
bij anderen heb ik zoiets van, ah leuk
BOB! zegt:
maar bij haar heb ik zoiets van
BOB! zegt:
just like me
Kom ooooooooooop zegquote:Op zondag 13 januari 2008 22:13 schreef Zhenar het volgende:
Je had het er zelf wel naar gemaakt, prozachoofd
Beschaam jezelf niet zo met je kneuzige msn-logjesquote:
Ik dacht vroeger altijd dat jij een toffe negerin was a la Bailey uit Grey's Anatomy of Jennifer Hudson of Queen Latifah. Omdat de hoofdletters uit je nick precies NeGeR spellen als je er e's tussen plakt.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Schrijf het ook alsjeblieft met kleine letters, ik ben zelf ook niet trots op die hoofdletter/kleine letter combinatie
Rukmateriaalquote:Op zondag 13 januari 2008 22:16 schreef Zhenar het volgende:
Beschaam jezelf niet zo met je kneuzige msn-logjes![]()
Ga je nu opeens ontkennen dat je daarvoor enigszins een psycho speelde op Fok!?quote:
Wat heb jij met Marble gedaan?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:17 schreef Garble het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat jij een toffe negerin was a la Bailey uit Grey's Anatomy of Jennifer Hudson of Queen Latifah. Omdat de hoofdletters uit je nick precies NeGeR spellen als je er e's tussen plakt.
Toen ging ik je fotoboek eens bekijken en was uit met de droom. Ik was tegelijkertijd teleurgesteld en turned on..
Als je iets zo goed kunt spelen, dan put je uit eigen ervaring.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:18 schreef Zhenar het volgende:
Ga je nu opeens ontkennen dat je daarvoor enigszins een psycho speelde op Fok!?![]()
Niet dat ik daar niet doorheen prikte, natuurlijk
quote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 19:02 schreef Garble het volgende:
[..]
Nee gespleten persoonlijkheid, zoals Nikki en Jessica uit Heroes. Waarbij ik dan de goedaardige, lieve Nikki ben en M. de kwaadaardige, gemene Jessica.
Hahaquote:Op zondag 13 januari 2008 22:17 schreef Garble het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat jij een toffe negerin was a la Bailey uit Grey's Anatomy of Jennifer Hudson of Queen Latifah. Omdat de hoofdletters uit je nick precies NeGeR spellen als je er e's tussen plakt.
Toen ging ik je fotoboek eens bekijken en was uit met de droom. Ik was tegelijkertijd teleurgesteld en turned on..
Unlike Marble ben ik geen homo hoorquote:
"Niet op je valt"quote:Op zondag 13 januari 2008 22:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haha
Ik ben wel tof, maar geen negerinEn dat is zeker ook de reden dat BVO niet op me valt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |