Precies, ik ben echt blij dat ik al meer dan een jaar van dat kleurtje af ben.quote:
Ik infiltreer en elimineer van binnenuitquote:
Bespottelijk dat je meteen denkt dat ik aan je kostbare streepjes zou komen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
En blijf van m'n streepjes in de TT af alstublieft.
Weet ik veel wat macht met je doet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bespottelijk dat je meteen denkt dat ik aan je kostbare streepjes zou komen.
Erikquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:51 schreef Lynx666 het volgende:
Zelfs de meeste avatars zijn blauw(ig) [afbeelding]
In Amsterdam bleef ik vooral bij één persoonquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nooit geweest. Ik ga sowieso weinig uit in Rotterdam, behalve Stadhuisplein
Maar da's meer met medestudenten nog wat drinken en dan lang blijven hangen.. binnenkort ga ik uit in A'dam, waar moet ik dan heen
?
Op meets wordt echt wel alcohol gedronken hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeh ja dat lijkt me echt wel wat. Meetings lijken me alleen leuk als er ook alcohol aanwezig is
Maar iets in mij zegt me dat er niet veel mensen enthousiast worden van dat idee (behalve misschien de toffe
).
Idols-meets dan hequote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Op meets wordt echt wel alcohol gedronken hoor.
Meets lijken me ook zooo suf, ben ook niet iemand die helemaal naar Utrecht of God mag weten waar zal reizen voor een meet, maar als het in de buurt is lijkt een drankje doen daar me best wel tofquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeh ja dat lijkt me echt wel wat. Meetings lijken me alleen leuk als er ook alcohol aanwezig is
Maar iets in mij zegt me dat er niet veel mensen enthousiast worden van dat idee (behalve misschien de toffe
).
Oh ja in de studio ofzo niet nee.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Idols-meets dan he. Met z'n allen naar de liveshow enzo, iig de keer dat ik meeging was er geen alcohol aanwezig
.
Gemeen hoor om hem dan alsnog dat blauwe kleurtje aan te metenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Als die doos leeg is heeft The_Vulture er virtueel ook niets aan Erik. Ik wil niet dat je een blauwtje loopt.
Jij was ook ineens wegquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Idols-meets dan he. Met z'n allen naar de liveshow enzo, iig de keer dat ik meeging was er geen alcohol aanwezig
.
Zegt mr. colaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Op meets wordt echt wel alcohol gedronken hoor.
Ja, dat wordt vast weer een weergaloos succesquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:31 schreef Fir3fly het volgende:
Begin een tweede editie zou ik zeggen.
Oh ja, ik was vergeten dat we alleen maar aan het eten waren bij de tweede meetquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bij de tweede meet ja. Alcohol bij het eten is goor.
Nu moet ik ineens weer denken aan jouw geknoei met die chocolade.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, ik was vergeten dat we alleen maar aan het eten waren bij de tweede meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |