Ik hoorde het ook alleen maar, dacht ook eerst dat ze het aan Mike vroeg, maar toen drong tot me door, dat Jan Willem aan het eind van de maand vertrekt, naar Curacau, dacht ik, vandaar..quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja zou ook heel goed kunnen want ik speel terwijl patience
Fijn Riri, en nu maar hopen dat het helemaal goed komtquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:39 schreef riri het volgende:
Even een berichtje van mij over mijn zusje......
de operatie is goed gelukt en alles hebben ze weg kunnen nemen en voor zover het ze konden zien waren er geen uitzaaiingen maar er moet nog wel weefsel onderzocht...pas dan weten we het echt.
Nog wat onzekerheid dus maar ook positief aan de andere kant.
Er is dus heel wat spanning weggevallen.
Heel erg bedankt voor het meeleven van jullie....
Waar je mee omgaat etc..quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:10 schreef Jewscky1 het volgende:
Die siliconesno,l gaat echt door die pruik ook op een RAT lijken.
Bij nader inzien was de smiley too much... dacht dat ze haar eerste ruzie had..quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom juich je? Hoe kan Claire nu weten wat er besproken is en wat belangrijk is voor Huub ?
Een onzintelefoontje dus. Ik mis het audiobestand van PeterNBquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist in ieder geval...prietpraat...
Ze zweeft dus weer, zelfs zonder Reiki en Piet Piraat. Ik hoop dat ze dat hok uitzweeft.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:12 schreef coldstar het volgende:
Lieke heef teen brief van Quinten gekregen drie kantjes, ze is in de zevende hemel...
En Amanda leest gezellig meequote:Op woensdag 9 januari 2008 20:12 schreef coldstar het volgende:
Lieke heef teen brief van Quinten gekregen drie kantjes, ze is in de zevende hemel...
Even wachten en Huub zal wel weer gaan schreeuwen !quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:14 schreef Varen het volgende:
Eerste discussie tussen Claire en Huub, weer over de punten
Als je nooit wat in die pot doet,heb je er veel.smerige RAT.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:15 schreef Disana het volgende:
Brian over cp's: ik heb altijd een voorraad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |