quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:09 schreef franklop het volgende:
Roddick is net zo benieuwd als de Fok!kers wat er aan de onderkant van de foto van Serena te vinden was
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:15 schreef Szura het volgende:
Roddick nieuwste model voor de Wimbledon-kalender
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
Roddick gaat voor Olympisch titel bij ligtennis, omdat Federer meedoet in alle andere categorieën
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:52 schreef Rumille het volgende:
Blanke buik, zwarte benen. Ik ben benieuwd hoe het er daar tussen uitziet.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:11 schreef Tim86 het volgende:
Roddick komt er pas bij hole 18 achter dat hij de verkeerde sporttas heeft meegenomen
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Roddick heeft ook alle moeite met onze kleine vriend
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vaak mislukken Roddick's dropshots
quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:33 schreef Muzic.nl het volgende:
"Hier kan Hawkeye me vást niet vinden.."
quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:50 schreef kleinzusje het volgende:
Lullig genoeg, ligt gras Andy niet zo
quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:25 schreef Bruce117 het volgende:
A-Rod ontdekt dat opkomend bierbuikje ook te gebruiken is als vangmat.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:28 schreef Blawh het volgende:
Is dit alles wat Roddick in petto heeft?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Als er wit staat in de regels, bedoelen we ook volledig wit" aldus het juryrapport dat Roddick uit Wimbledon zette.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:59 schreef Bruce117 het volgende:
Spelletje, dus schopje --> MEN
Bijna alle spelletjes zijn toch op een gegeven moment naar MEN geschopt.quote:
En ik gaf nog zo'n mooie gelegenheid om te reagerenquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Al die verkapte TVP's weer in dit topic...
quote:Muzic.nl
"Hier kan Hawkeye me vást niet vinden.."
quote:Tim86
Roddick komt er pas bij hole 18 achter dat hij de verkeerde sporttas heeft meegenomen
quote:Rumille
Blanke buik, zwarte benen. Ik ben benieuwd hoe het er daar tussen uitziet.
OP van dit topicquote:Blawh
Is dit alles wat Roddick in petto heeft?
Jawel !quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:33 schreef Ch3FFie het volgende:
Eff snel aangepast idd , en er kunnen togh geen nieuwe posts meer bij of ?bij die vorige topic ?
komen er nu weer nieuwe foto's?
greetz Ch3FFie
Thxquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:59 schreef Bruce117 het volgende:
Spelletje, dus schopje --> MEN
Het is duidelijk dat iedereen een verschillende smaak heeft wat betreft humorquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:06 schreef Knipoogje het volgende:
Zolang Blawh en Tim86 maar #1 en #2 zijn (in willekeurige volgorde) aangezien zij duidelijk met de sterkste woordgrapjes kwamen, vooral de streak is geniaal gevonden
quote:Kleinzusje
Rumille krijgt, net als Maria, antwoord op zijn winnende vraag
quote:Blawh
Actie van Lantinga heeft weinig om het lijf.
quote:Gordon_Shumway
Sander: 'Na deze actie kreeg ik niet alleen een stadionverbod, ze willen ook dat ik niet meer het Lant In Ga.'
OP van dit topicquote:erkel
Sander: Waar kan ik de wasserette vinden?
Maria: Je moet hieronder zijn
Woordspelingen zijn vaak wel leuk, als ze niet te vergezocht zijn of van die inkoppertjes.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:28 schreef Knipoogje het volgende:
Oh ja, Gordon had ook een leuke woordspeling
Kunnen we ook een keer doen: de ronde 'verplichte woordspelingen' of een ronde 'verplichte puberale grap'
quote:
Thanks, kunnen we jou niet tot vast jurylid bombarderenquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:06 schreef Knipoogje het volgende:
Zolang Blawh en Tim86 maar #1 en #2 zijn (in willekeurige volgorde) aangezien zij duidelijk met de sterkste woordgrapjes kwamen, vooral de streak is geniaal gevonden
Nee, mijn humor is te andersquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks, kunnen we jou niet tot vast jurylid bombarderen
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:21 schreef Bruce117 het volgende:
[ afbeelding ]
Sindsdien heeft Henin niet meer zulke grote bollen gezien.
quote:Ambrosius
Ballenmeisje zijn lijkt steeds meer op slavernij
quote:vrolijke-frits
Zie hier de reden van het uiterlijk van Mary Pierce
Campingtalent raakt ondanks wanhopige pogingen ouders nog steeds geen bal goed
OP van dit topicquote:Ch3ffie
Danoontje Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Blake druipt af na verloren partij.
quote:franklop
Blake bereid zich voor op een afdroging van Federer
quote:ZoneKill
Met Blakewater krijgt u de badkuip altijd goed schoon.
OP van dit topicquote:brandsrus
Blake: "Ik werd afgedroogd op het veld maar in bad is het toch anders!"
Oie, wat gezellig, kunnen ze je daar helpen met uitzoekenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:34 schreef franklop het volgende:
tegen die tijd zit ik al op een feestje
Martin Damm/Cyril Suk volgens mijquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:41 schreef Tim86 het volgende:
hahaha die onderste..wie zijn dat?
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:29 schreef Tim86 het volgende:
jumpstyle is toch overal een no go? Wil niet zeggen dat je er geen grappen over kan maken
Dat klopt, maar dat is de regel in de OPquote:Op zondag 13 januari 2008 20:32 schreef Tim86 het volgende:
waarom zou hij het moeten doen? Hij heeft zelf ook ingezonden..dat is niet eerlijk voor hem.
Zou ik niet doen. Het punt voor deelname krijg je via het punt voor jureren, dus dat is al gecompenseerd.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is de regel in de OP![]()
Misschien moet ik de regels veranderen en ( naast een extra punt voor gastjury) de nummer 2 of 3 die bij afwezigheid van nummer 1 jureren ook maar een extra punt geven ?
Dat mogen Gorden en frank beslissen ! ( nummer 2 en 3)quote:Op zondag 13 januari 2008 20:40 schreef Colplay het volgende:
Ik heb een aantal dagen niet meegedaan, maar ga het vanaf vandaag weer (proberen) te volgen.
Wil anders straks wel jureren als ZoneKill er om 21.30 uur nog niet is. Idee?
Ok, hak de knoop door:quote:Op zondag 13 januari 2008 20:45 schreef Colplay het volgende:
Tot morgen is eigenlijk een beter idee. Ga ik even over een leuk onderschrift nadenken.
Tja wat nu? zal ik toch nu maar doen?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ok, hak de knoop door:
Morgenavond MAANDAG jury tussen 18.00 en 20.00 uur door ZoneKill
Met dit zelfde plaatje !!
Opgelost![]()
Kunnen jij en anderen nog meedoen
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:57 schreef Bruce117 het volgende:
Die timing is leuker dan alle onderschriften bij elkaar![]()
Ja, ben de uitslag aan het opstellen.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:01 schreef kleinzusje het volgende:
En ZoneKill heb je al besloten wat je gaat doen![]()
![]()
Spannendquote:Op zondag 13 januari 2008 21:02 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ja, ben de uitslag aan het opstellen.
quote:Op zondag 13 januari 2008 21:02 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ja, ben de uitslag aan het opstellen.
Dan win ik weer.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:57 schreef Bruce117 het volgende:
Die timing is leuker dan alle onderschriften bij elkaar![]()
Tennis met Mario wordt Marionettentennis.
quote:Bruce117
Opvolgers voor Geer en Goor gevonden op de tennisbaan.
quote:PietjePuk007
"Ik ga daar heen, ik betaal verdomme nog een kaartje ook, dat tuig begint te spelen.......... ...."
OP van dit topicquote:franklop
Nieuwe taktiek 'shirt omhoog, broek omlaag' werpt zijn vruchten af
Inderdaad, of op deze manierquote:Op zondag 13 januari 2008 21:25 schreef Tim86 het volgende:
ik vind dat uitleg in spoiler moet kunnen eigenlijk...deze had eigenlijk ook uitleg nodig want er zijn genoeg die dit stuk toch niet kennen (cultuurbarbaren noemen we dat).
Oeps, geeft niks hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 21:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Inderdaad, of op deze manier
kleinzusje had toen ik moest jureren een grap over Becker, die begreep ik niet omdat ik nooit iets heb meegekregen van dat incident (wel een andere geloof ik, maar weet niet of dat Becker of Borg was).
Volg het tennis nou eenmaal niet zoveel, dus de inside jokes zijn niet echt aan mij besteed.
Ik ben aan 't zoeken, wil er perse een van de AO aangezien deze op 't punt staan te beginnen. Geef me een half uurtjequote:Op zondag 13 januari 2008 21:34 schreef leroytje het volgende:
volgende plaatje?
Ben jij ff blij dat je 2e bentquote:
welke niet dan? ik vind ze vrij duidelijk eigenlijkquote:
Brucert kent gewoon het smurfenlied nietquote:Op zondag 13 januari 2008 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
welke niet dan? ik vind ze vrij duidelijk eigenlijk
Dat sowieso, maar misschien moet jij er ok wel blij mee zijnquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:32 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar misschien moet jij er ok wel blij mee zijn
quote:leroytje
everybody is kungfu fighting
quote:franklop
Nederland in Beweging ook populair bij de jeugd
Murray danst vrolijk mee met Vader Abraham's nieuwe themesong voor de Australian Open
OP van dit topicquote:Beschouw
Murray: "Sneijder, oprotten hier.''
En dan geef je hem maar aan mijquote:Op maandag 14 januari 2008 20:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Poedel was erg lastig, eigenlijk was er niemand poedelwaardig.
Kan niemand anders zijn dan Andy Murrayquote:Op maandag 14 januari 2008 21:33 schreef Knipoogje het volgende:
Wie is dit eigenlijk?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:20 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Speltip 11: Werk aan je pokerface
quote:Colplay
Andy Murray speelt hoofdrol in musical Annie.
quote:PietjePuk007
"Lijkt toch sprekend?" aldus een blije Jochem Myjer die eindelijk z'n 9e imitatie klaar heeft.
Speltip 11: Werk aan je pokerface
OP van dit topicquote:Bruce117
Kijk eens wat vaker in de spiegel van de kapper.
ik ook van jouquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik ook van jou
Je hebt in ieder geval een beetje uitleg..dat hebben de meeste poedels niet
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:06 schreef Ambrosius het volgende:
Slechte imitatie van het Australian Open logo
quote:Ambrosius
Slechte imitatie van het Australian Open logo
quote:kleinzusje
Mirza in bezit van eigen ballenjongens
Na haar overwinning kan Mirza weer met de borst vooruit over straat.
OP van dit topicquote:leroytje
3 jaar cel voor blote voeten bij een vlaggetje !?
Vond de onderschriften inderdaad ook niet goed, maar nu was dit ook wel een foto waar je vrij weinig mee kunt. Een tennisspeelster met grote tieten die een bal slaat. Meer zat er ook echt niet in. Maar ja geeft niet. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Eervolle vermeldingen voor Gordon en Zonekill. Matige ronde.
Waren wel meer tietengrappen mogelijk.
Ik vond mijn onderschrift ook helemaal niet goed eigenlijk, wist niets te bedenken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef Bruce117 het volgende:
Niet dat die van mij leuk was, verre van zelfs, maar eerlijk gezegd vind ik de winnaar nou eigenlijk ook allesbehalve leuk.
Nalbandian niet blij met 'David vs. Goliath' opmerking van Baghdatis.
quote:Colplay
Baghdatis opgelucht na zege op bolle boos
quote:Zonekill
Bij Nalbandian is het Net niet.
OP van dit topicquote:Knipoogje
Als blikken konden doden... waren de volgende personen op dit moment aan een afschuwelijke manier aan hun eind gekomen:
- 146 toeschouwers
- de persoon rechts van de fotograaf
- een paar dozijn fokkers, onder andere Knipoogje, Zonekill, Rumille, Kleinzusje e.a.
Goed planquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:41 schreef Norrage het volgende:
Eigenlijk zouden er leuke foto's van Ted moeten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door kleinzusje op 18-01-2008 00:11:22 (weet niet waar ik het anders moet neerzetten) ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:51 schreef kleinzusje het volgende:
Ondanks ballenliefde gaat boemboem voor het Beckie
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:32 schreef franklop het volgende:
Becker zoekt nieuw slachtoffer voor buitenechtelijk kind en hoopt deze tussen de ballen te vinden
Was gewoon een erg matige ronde en daarvan vond ik jouw onderschrift gewoon het minst, punt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:39 schreef Knipoogje het volgende:
poedelprijs
en een winnende tekst die niets met de foto van doen had
haha moest even twee keer nadeken erover, maar had die van jou eerst niet gezienquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig is een spoiler nu niet meer nodig
Ik ben vanavond ook niet vroeg thuis. Dus weet niet of het handig is om te wachten tot ZoneKill terug is. Eventueel morgenochtend pas jureren?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:14 schreef ZoneKill het volgende:
Denk dat ik morgen geen tijd heb om te jureren. Dus als er voor 19:00 geen uitslag van mij is moet Colplay jureren.
Rumille mag ook ! ( als 3e)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:59 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik ben vanavond ook niet vroeg thuis. Dus weet niet of het handig is om te wachten tot ZoneKill terug is. Eventueel morgenochtend pas jureren?
quote:Bruce117
Boom Boom Boris Becker Blijft Big Boobies Bewonderend Bekijken.
quote:Kleinzusje
Ondanks ballenliefde gaat boemboem voor het Beckie
Boris: ''Ik dacht dat we met z'n 2-en op stap zouden gaan.''
OP van dit topicquote:Sharapova
becker: zie ik daar nou twee tennisballen?
Helaas te laat. Maar je hebt geluk want het was een mooie poedel met krullen geweest.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:46 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Becker: 'Hey, jij hebt krullen.'
Wel punt voor deelnamequote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:03 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Helaas te laat. Maar je hebt geluk want het was een mooie poedel met krullen geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |