quote:Gordon_Shumway
Blake druipt af na verloren partij.
quote:franklop
Blake bereid zich voor op een afdroging van Federer
quote:ZoneKill
Met Blakewater krijgt u de badkuip altijd goed schoon.
OP van dit topicquote:brandsrus
Blake: "Ik werd afgedroogd op het veld maar in bad is het toch anders!"
Oie, wat gezellig, kunnen ze je daar helpen met uitzoekenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:34 schreef franklop het volgende:
tegen die tijd zit ik al op een feestje
Martin Damm/Cyril Suk volgens mijquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:41 schreef Tim86 het volgende:
hahaha die onderste..wie zijn dat?
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:29 schreef Tim86 het volgende:
jumpstyle is toch overal een no go? Wil niet zeggen dat je er geen grappen over kan maken
Dat klopt, maar dat is de regel in de OPquote:Op zondag 13 januari 2008 20:32 schreef Tim86 het volgende:
waarom zou hij het moeten doen? Hij heeft zelf ook ingezonden..dat is niet eerlijk voor hem.
Zou ik niet doen. Het punt voor deelname krijg je via het punt voor jureren, dus dat is al gecompenseerd.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is de regel in de OP![]()
Misschien moet ik de regels veranderen en ( naast een extra punt voor gastjury) de nummer 2 of 3 die bij afwezigheid van nummer 1 jureren ook maar een extra punt geven ?
Dat mogen Gorden en frank beslissen ! ( nummer 2 en 3)quote:Op zondag 13 januari 2008 20:40 schreef Colplay het volgende:
Ik heb een aantal dagen niet meegedaan, maar ga het vanaf vandaag weer (proberen) te volgen.
Wil anders straks wel jureren als ZoneKill er om 21.30 uur nog niet is. Idee?
Ok, hak de knoop door:quote:Op zondag 13 januari 2008 20:45 schreef Colplay het volgende:
Tot morgen is eigenlijk een beter idee. Ga ik even over een leuk onderschrift nadenken.
Tja wat nu? zal ik toch nu maar doen?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ok, hak de knoop door:
Morgenavond MAANDAG jury tussen 18.00 en 20.00 uur door ZoneKill
Met dit zelfde plaatje !!
Opgelost![]()
Kunnen jij en anderen nog meedoen
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:57 schreef Bruce117 het volgende:
Die timing is leuker dan alle onderschriften bij elkaar![]()
Ja, ben de uitslag aan het opstellen.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:01 schreef kleinzusje het volgende:
En ZoneKill heb je al besloten wat je gaat doen![]()
![]()
Spannendquote:Op zondag 13 januari 2008 21:02 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ja, ben de uitslag aan het opstellen.
quote:Op zondag 13 januari 2008 21:02 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ja, ben de uitslag aan het opstellen.
Dan win ik weer.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:57 schreef Bruce117 het volgende:
Die timing is leuker dan alle onderschriften bij elkaar![]()
quote:Gordon_Shumway
Tennis met Mario wordt Marionettentennis.
quote:Bruce117
Opvolgers voor Geer en Goor gevonden op de tennisbaan.
quote:PietjePuk007
"Ik ga daar heen, ik betaal verdomme nog een kaartje ook, dat tuig begint te spelen.......... ...."
OP van dit topicquote:franklop
Nieuwe taktiek 'shirt omhoog, broek omlaag' werpt zijn vruchten af
Inderdaad, of op deze manierquote:Op zondag 13 januari 2008 21:25 schreef Tim86 het volgende:
ik vind dat uitleg in spoiler moet kunnen eigenlijk...deze had eigenlijk ook uitleg nodig want er zijn genoeg die dit stuk toch niet kennen (cultuurbarbaren noemen we dat).
Oeps, geeft niks hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 21:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Inderdaad, of op deze manier
kleinzusje had toen ik moest jureren een grap over Becker, die begreep ik niet omdat ik nooit iets heb meegekregen van dat incident (wel een andere geloof ik, maar weet niet of dat Becker of Borg was).
Volg het tennis nou eenmaal niet zoveel, dus de inside jokes zijn niet echt aan mij besteed.
Ik ben aan 't zoeken, wil er perse een van de AO aangezien deze op 't punt staan te beginnen. Geef me een half uurtjequote:Op zondag 13 januari 2008 21:34 schreef leroytje het volgende:
volgende plaatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |