quote:Ambrosius
Slechte imitatie van het Australian Open logo
quote:kleinzusje
Mirza in bezit van eigen ballenjongens
quote:Blawh
Na haar overwinning kan Mirza weer met de borst vooruit over straat.
OP van dit topicquote:leroytje
3 jaar cel voor blote voeten bij een vlaggetje !?
Vond de onderschriften inderdaad ook niet goed, maar nu was dit ook wel een foto waar je vrij weinig mee kunt. Een tennisspeelster met grote tieten die een bal slaat. Meer zat er ook echt niet in. Maar ja geeft niet. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Eervolle vermeldingen voor Gordon en Zonekill. Matige ronde.
Waren wel meer tietengrappen mogelijk.
Ik vond mijn onderschrift ook helemaal niet goed eigenlijk, wist niets te bedenken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef Bruce117 het volgende:
Niet dat die van mij leuk was, verre van zelfs, maar eerlijk gezegd vind ik de winnaar nou eigenlijk ook allesbehalve leuk.
quote:Rumille
Nalbandian niet blij met 'David vs. Goliath' opmerking van Baghdatis.
quote:Colplay
Baghdatis opgelucht na zege op bolle boos
quote:Zonekill
Bij Nalbandian is het Net niet.
OP van dit topicquote:Knipoogje
Als blikken konden doden... waren de volgende personen op dit moment aan een afschuwelijke manier aan hun eind gekomen:
- 146 toeschouwers
- de persoon rechts van de fotograaf
- een paar dozijn fokkers, onder andere Knipoogje, Zonekill, Rumille, Kleinzusje e.a.
Goed planquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:41 schreef Norrage het volgende:
Eigenlijk zouden er leuke foto's van Ted moeten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door kleinzusje op 18-01-2008 00:11:22 (weet niet waar ik het anders moet neerzetten) ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:51 schreef kleinzusje het volgende:
Ondanks ballenliefde gaat boemboem voor het Beckie
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:32 schreef franklop het volgende:
Becker zoekt nieuw slachtoffer voor buitenechtelijk kind en hoopt deze tussen de ballen te vinden
Was gewoon een erg matige ronde en daarvan vond ik jouw onderschrift gewoon het minst, punt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:39 schreef Knipoogje het volgende:
poedelprijs
en een winnende tekst die niets met de foto van doen had
haha moest even twee keer nadeken erover, maar had die van jou eerst niet gezienquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig is een spoiler nu niet meer nodig
Ik ben vanavond ook niet vroeg thuis. Dus weet niet of het handig is om te wachten tot ZoneKill terug is. Eventueel morgenochtend pas jureren?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:14 schreef ZoneKill het volgende:
Denk dat ik morgen geen tijd heb om te jureren. Dus als er voor 19:00 geen uitslag van mij is moet Colplay jureren.
Rumille mag ook ! ( als 3e)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:59 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik ben vanavond ook niet vroeg thuis. Dus weet niet of het handig is om te wachten tot ZoneKill terug is. Eventueel morgenochtend pas jureren?
quote:Bruce117
Boom Boom Boris Becker Blijft Big Boobies Bewonderend Bekijken.
quote:Kleinzusje
Ondanks ballenliefde gaat boemboem voor het Beckie
quote:Blawh
Boris: ''Ik dacht dat we met z'n 2-en op stap zouden gaan.''
OP van dit topicquote:Sharapova
becker: zie ik daar nou twee tennisballen?
Helaas te laat. Maar je hebt geluk want het was een mooie poedel met krullen geweest.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:46 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Becker: 'Hey, jij hebt krullen.'
Wel punt voor deelnamequote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:03 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Helaas te laat. Maar je hebt geluk want het was een mooie poedel met krullen geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |