Nog steeds met mn locaties he. Dat gaat ook vervelenquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:51 schreef KaheemSaid het volgende:
Is iedereen nuttig bezig ofzo?
Edit... Chatgirl was nuttig bezig in ieder geval!
Ik snap nniet dat je zulk werk accepteerd, maar misschien ben ik wel een moeilijk persoon!~quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nog steeds met mn locaties he. Dat gaat ook vervelen
Ander werk is er niet. Maar ik moet ook nog mn stageverslag in orde brengen, alles bij elkaar zoeken en alles af laten tekenen. Voor die 3 dagen dat ik hier nog zit ga ik niet meer moeilijk doen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik snap nniet dat je zulk werk accepteerd, maar misschien ben ik wel een moeilijk persoon!~
@ loontjah, moet ik het toch maar even lezen.
Ik snap niet dat je niet eerder moeilijk deed!quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ander werk is er niet. Maar ik moet ook nog mn stageverslag in orde brengen, alles bij elkaar zoeken en alles af laten tekenen. Voor die 3 dagen dat ik hier nog zit ga ik niet meer moeilijk doen.
Nee, die leeft nog.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:54 schreef KaheemSaid het volgende:
Man in ontplofte auto is drugsdealer.
Moet dit niet was zijn?
Hij heeft gezegd dat ik een andere opdracht zou krijgen. Daar ben ik mee begonnen, maar dat ging niet meer lukken binnen de tijd. Toen dat afgeketst werd zou ik iets anders te doen krijgen. Maar ondertussen is hij nog naar Spanje geweest en vanaf kerst tot maandag naar China. Een collega die hier heeft gewerkt had altijd wel werk of klusjes die ik dan deed, maar zij is nu ongeveer een maand weg. Ik zit hier verder alleen met een andere stagaire die ik maar ben gaan helpen met de studentenverenigingen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:00 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je niet eerder moeilijk deed!
Ja ik las het:quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, die leeft nog.
Hij heeft al meerder aanslagen overleeft
Dat is dan wel weer stoer!quote:Volgens het AD zijn aanslagen voor Rigters routine. Het zou al de vierde aanslag op het leven van de Hagenaar zijn sinds 1999.
Posten aub?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:06 schreef HansU het volgende:
zo, ik ben bezig met mijn stage verslag.
Even uit een rapport van een oud stagiair alle tekst gewist zodat ik direct al een mooie opmaak heb, bespaart weer tijd
Heb je het over Okie zijn scherp zijn of over Chatgirl.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:03 schreef Loontjah het volgende:
Vind het ook niet echt bij je opleiding passen.
Dat is dus het leuke. Toen mn begeleider hier was, heeft hij gezegd dat het niet zou gaan lukken, maar mn begeleider van stage zei van wel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb je het over Okie zijn scherp zijn of over Chatgirl.
Het is natuurlijk heel slecht dat het zo gaat Chatgirl, maar ik had het gewoon niet geaccepteerd. Als ik op stage ben dan wil ik er sowieso wel wat leren enzo en wil ik niet zulk soort werk doen. Je had toch ook gewoon met je opdracht kunnen beginnen en met je school en het bedrijf afstellen dat je het niet af krijgt!
Nee, ik hoef nu niet te bellen. Alleen websites bezoeken en teksten kopieren.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:09 schreef Loontjah het volgende:
Over Chatgirl.
Kijk, mensen bellen moet je gewoon aanvaarden.
Maar daar weken mee bezig zijn.
Zou meer een klusje zijn van organisatoren van evenementen ofzo.
nee!quote:
Ja, maar je gaat er niet achteraan om alsnog voor elkaar te krijgen dat je de opdracht probeert af te maken. Hij weet er vanaf dan moet je er toch gewoon op terug komen enzo.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is dus het leuke. Toen mn begeleider hier was, heeft hij gezegd dat het niet zou gaan lukken, maar mn begeleider van stage zei van wel.![]()
Mn begeleider van school zei dat ik een andere opdracht moest gaan doen, of helpen met een opdracht. Hij weet er dus vanaf.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat er niet achteraan om alsnog voor elkaar te krijgen dat je de opdracht probeert af te maken. Hij weet er vanaf dan moet je er toch gewoon op terug komen enzo.
Misschien is mijn instelling ook wel niet altijd even goed. Maar volgens mij ben jij wel eens wat te goed voor anderen, laat je leven daardoor niet teveel bepaald worden Chatgirl! Tuurlijk het is stage en je bent er om iets te leren. Leer dan hier iets van!
Mja.. om half 2 is alles offline gegaan ivm update..quote:
Wat is duidelijk?quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:26 schreef Loontjah het volgende:
Jaja, dat is duidelijk
Ik heb 1 stage gelopen bij een eenmanszaak, deed daar van alles Van en nog wat, echt een heel diverse functie, die niet altijd evenveel met mijn stage te maken had maar waarvan ik wel veel leerde. Ik merk nu dat ik bij een erg grote instelling me niet op mijn plaats voel. Het werk is me niet diverse genoeg dan en de mensen weten van elkaar niet wat ze doen. Ik vind het jammer voor je dat deze stage zo gelopen is, probeer er volgende keer ook gewoon voor te zorgen dat je zelf wat anders reageert op zaken en dat je iets minder makkelijk over je heen laat lopen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan. Voortaan niet meer in eenmansbedrijfjes gaan stagelopen. Volgende stage word zeker eentje bij een bedrijf waar zeker meer mensen werken. Kan ik tenminste dingen navragen. En ja ik ben te goed voor anderen.
Fine for me. Bedacht me net dat ik dit weekend moet balansen op mn werk, en vrijdag stappen, zaterdag van 8.00 tot 22.00 en zondag van 8.00 tot godweethoelaat werken vind ik niet zo'n fijn vooruitzicht.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:33 schreef Loontjah het volgende:
Je verhaaltje Trig.
Ik wil best vrijdag even naar Stratum komen, maar kan niet de hele avond.
Ik moet nog naar de kapper in Helmond, en heb s'avonds een verjaardag.
Misschien de 18edan ben ik tenminste klaar met stage, en wil ik best (veel) alcohol nuttigen.
Dat is altijd goed natuurlijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:33 schreef Loontjah het volgende:
(veel) alcohol nuttigen.
quote:
Uiteraard..quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:37 schreef Loontjah het volgende:
Trig kan jij ook de 18e ?
Te moeilijk om uit te leggen..quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:32 schreef KaheemSaid het volgende:
@het verhaal over heartstonen! Het kan aan mij liggen, maar hartstenen heb ik nog nooit van gehoord. Wel nierstenen en steenpuisten.
Nee het gaat onder andere over de Stage SC Meet van Vrijdag 18 Januari..quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:02 schreef KaheemSaid het volgende:
Oh het gaat over WOW, laat dan maar want dat intresseert me sowieso neit !
quote:
Even geprobeerdquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:06 schreef Loontjah het volgende:
Geen mensen hier die Warrock spelen ?
Maar dan ben ik er nog nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:04 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nee het gaat onder andere over de Stage SC Meet van Vrijdag 18 Januari..
me broertje echt ernstigquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:06 schreef Loontjah het volgende:
Geen mensen hier die Warrock spelen ?
vrij veel op het moment blijkbaarquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:14 schreef Loontjah het volgende:
Wat moet je dan doen Arjan?
quote:
Verjaardagquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:14 schreef Loontjah het volgende:
Wat moet je dan doen Arjan?
lekker hoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:25 schreef Deansensitized het volgende:
Ik red dat ook niet vrijdag, sorry
Pauze!
Broodjes kipkerrie en tomatensoep
Ook erg goede combinatie jaquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:32 schreef Loontjah het volgende:
Heb hier tarwe broodjes liggen van afgelopen zaterdag met eiersalade en ham
Marloesquote:
Goedemiddagquote:
Goeiemiddagquote:
als ik veel tijd over had, zou ik nog in overweging nemen om ervoor te betelenquote:
dus wij zijn niet spannend ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:42 schreef Loontjah het volgende:
Niet zo spannend dit topic zonder Jackson & Kaheem
Nee.. gewoon aan de overkant hier.. zit zo'n zaak.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:45 schreef Loontjah het volgende:
Jullie verbeteren mij nooit.
Jullie beweren niet dat ik dom ben.
@trig, gatverdamme broodjes loempia
Komt zeker omdat er nu markt is
Net zo goor als broodjes bamischijf, en broodjes kaassoufflee
Waarom zouden we jou moeten verbeteren?quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:45 schreef Loontjah het volgende:
Jullie verbeteren mij nooit.
Jullie beweren niet dat ik dom ben.
@trig, gatverdamme broodjes loempia
Komt zeker omdat er nu markt is
Net zo goor als broodjes bamischijf, en broodjes kaassoufflee
Ik snap die uitspraak ook niet echt inderdaad..quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waarom zouden we jou moeten verbeteren?
Omdat ik wel eens type- en grammatica foutjes maak.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:53 schreef Loontjah het volgende:
Omdat ik wel eens typ- en grammatica foutjes maak.
Maar als hun het doen, dan moet ik stil zijn.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Omdat ik wel eens type- en grammatica foutjes maak.
Maar als hun het doen, moet ik stil zijn.
Spelling is mét een E!!quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:56 schreef Okiedokie86 het volgende:
zonder e nubje
quote:Wat is juist: typefout of typfout?
--------------------------------------------------------------------------------
Typfout ligt volgens ons meer voor de hand dan typefout, hoewel die laatste vorm de officiële spelling is.
Het woord is ontstaan als een samenstelling van type en fout; type is een zelfstandig naamwoord met verschillende betekenissen, waaronder 'gegoten letter'. Een typefout was van oorsprong een fout in het zetwerk: er stond een verkeerde (gegoten) letter in het zetsel. Maar tegenwoordig kent bijna niemand die technische achtergrond meer en is deze betekenis van type nauwelijks meer bekend.
In het Groene Boekje en de meeste woordenboeken staan dus typecursus, typefout en typemachine. Het Witte Boekje (2006) rekent die vormen niet fout, maar kiest in principe voor samenstellingen met de werkwoordstam typ: typcursus, typfout en typmachine. De gedachte aan 'het typen' overheerst immers, niet die aan 'het type': 'cursus om te leren typen', 'fout bij het typen', 'machine om mee te typen'. Op dezelfde manier zijn samenstellingen als zetfout (van zetten) en tikgeit (van tikken) gevormd.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:57 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Typfout ligt volgens ons meer voor de hand dan typefout, hoewel die laatste vorm de officiële spelling is.
Het woord is ontstaan als een samenstelling van type en fout; type is een zelfstandig naamwoord met verschillende betekenissen, waaronder 'gegoten letter'. Een typefout was van oorsprong een fout in het zetwerk: er stond een verkeerde (gegoten) letter in het zetsel. Maar tegenwoordig kent bijna niemand die technische achtergrond meer en is deze betekenis van type nauwelijks meer bekend.
In het Groene Boekje en de meeste woordenboeken staan dus typecursus, typefout en typemachine. Het Witte Boekje (2006) rekent die vormen niet fout, maar kiest in principe voor samenstellingen met de werkwoordstam typ: typcursus, typfout en typmachine. De gedachte aan 'het typen' overheerst immers, niet die aan 'het type': 'cursus om te leren typen', 'fout bij het typen', 'machine om mee te typen'. Op dezelfde manier zijn samenstellingen als zetfout (van zetten) en tikgeit (van tikken) gevormd.
18 januari stratumseind in Eindhoven.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tjonge jonge
Wat las ik hier nu net in een flits over een meeting?
Ah okee, wat een eind wegquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
18 januari stratumseind in Eindhoven.
Al eens een paar jaar in nijmegen gewoond, cq gestudeerd?quote:
Ik zal even voldoen aan je verwachten en je er op attent maken dat het onderwerp in deze zin "jij" is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:22 schreef Loontjah het volgende:
Nee, wel in Eindhoven
Smaken verschillen !
Dus als jij Nijmegen leuk vind, dan zal ik het niet leuk vinden
Ja ik dus in Nijmegen en Eindhoven, maar je hebt een punt, smaken verschillen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:22 schreef Loontjah het volgende:
Nee, wel in Eindhoven
Smaken verschillen !
Dus als jij Nijmegen leuk vind, dan zal ik het niet leuk vinden
Ik heb gisteren niet meer meegekregen waar je nu woont.. dus als je dat nu verteld zal ik antwoord gevenquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:24 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Kiwi, gister nog vlak bij mijn residentie gegeten?$
Heerlijk dit..quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zal even voldoen aan je verwachten en je er op attent maken dat het onderwerp in deze zin "jij" is.
Waar anders?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ik dus in Nijmegen en Eindhoven, maar je hebt een punt, smaken verschillen.
Alhoewel Eindhoven wel een aardige stad is, maar ik het hier in Nijmegen meer naar mijn zin heb, wederom is natuurlijk persoonlijk
Lokatie staat dus vast in Eindhoven?
Ik ben er nog inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:29 schreef Loontjah het volgende:
@ Jackson, hehe je leeft nog. Ik miste je al
Naar het schijnt...?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:34 schreef jackson het volgende:
Jullie gaan meeten mensen ?!
Ik weet het niet?quote:
Er zijn vast nog andere enthousiaste mensen te vindenquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:38 schreef Loontjah het volgende:
Voorlopig zijn we maar met ons drieen (ja die e moet puntjes op, maar geen zin in ).
Ik vind dat er wel meer mensen mee kunnen.
Jep..quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Er zijn vast nog andere enthousiaste mensen te vinden
Plannen zijn een pilsje/drankje drinken ergens in Eindhoven?
Zo is dat....quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:48 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Jep..
Op een mooie vrijdagmiddag/avond?
Ik ben nogal onzeker heh... dan krijg je dat denk ik. Heb mijn ware ik nog niet gevonden. Zodra ik mezelf heb gevonden ga ik deze uitdagingen wel aan. Tot die tijd blijf ik graag de contactgestoorde harry die ik nu benquote:
Friesland of groningen is ook niet ideaalquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dan moet je het ook niet in Eindhoven doen
Meetingen zijn kut, klaar. Een beetje geforceerd gezellig gaan zitten doen met wildvreemde. Vrienden van me zie ik al te weinig dus ga ik zeker geen pils drinken met totaal onbekendequote:Op woensdag 9 januari 2008 14:04 schreef Etcetera het volgende:
geen meetingvrees, gewoon geen zin in meeten (ligt niet aan jullie, heb ik in een ander topic ook nog nooit gedaan)
Dat begrijp ik.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:06 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Friesland of groningen is ook niet ideaal
Groningen is een ideaal stadje !quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:06 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Friesland of groningen is ook niet ideaal
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Groningen is een ideaal stadje !
Nee, daar ben ik niet geweest!quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:05 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Kiwi, Brugstraat.
Die was er wel danquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Groningen is een ideaal stadje !
mjah, als je het leuk vindt, vooral doen. ik vind het niet leukquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Meetingen zijn kut, klaar. Een beetje geforceerd gezellig gaan zitten doen met wildvreemde. Vrienden van me zie ik al te weinig dus ga ik zeker geen pils drinken met totaal onbekende
Alle 4 gebieden ben ik gister ook nog geweest. De brugstraat is trouwens een van de straten die naar de vismarkt toe leidt (die aan de rechterkant van de AH en Der AA Kerk.). Dus je was op nog geen 1,5 minuut lopen!quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet geweest!
Wel op de Vismarkt/Grote markt/Peperstraat/Kattendiep!
ik heb geen meetingvrees, ik kan alleen niet. Om niet meteen een criticaster te zijn, maar het kan ook heel tegenvallen. Al zal het hier wel goed komenquote:
Succes ermeequote:Op woensdag 9 januari 2008 14:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, ik ben weer thuis, deze week nog maar hard aan rapporten werken, dan red ik het wel voor maandag denk ik.
Vanmorgen anderhalf uur in overleg gezeten met de Raad van Bestuur en Controller, de uitkomsten van mijn opdracht toegelicht. Dit viel volgens mij wel vrij goed, al zijn er wel wat mensen die er allicht wat minder blij mee zijn. Morgen bij de fusiepartner nogmaals de hele zaak bespreken. Ik ben benieuwd wat ze daar gaan zeggen.
Al met al wel weer een nuttige ochtend. Nu de middag nog even nuttig besteden, dan is hopelijk in ieder geval mijn stageverslag afgerond. Dan nog het rapport over de opdracht.
Die kans zit er wel in ja.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:16 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Angel, jou verwacht ik inderdaad nog wel eens op een concertje tegen te komen. Ben je toen ook bij Down geweest trouwens?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:14 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Etc. Jij zocht je neuk objecten via Fok!?
Ja weet ikquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Alle 4 gebieden ben ik gister ook nog geweest. De brugstraat is trouwens een van de straten die naar de vismarkt toe leidt (die aan de rechterkant van de AH en Der AA Kerk.). Dus je was op nog geen 1,5 minuut lopen!
Laatste jaar, alleen hadik me haar meer stekeltjesquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:18 schreef Loontjah het volgende:
Als ik gordon heb gezien ken ik hem dan ook?
Wanneer en waar dan ? Ik heb zoveel jongens in mijn klas gehad
Hij durft niet in het écht...quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:20 schreef Loontjah het volgende:
Waarom dan nooit iets tegen mij gezegd
1. Ik zat toen niet op Fokquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:20 schreef Loontjah het volgende:
Waarom dan nooit iets tegen mij gezegd
we konden wel goed met elkaar overweg en hij stelde een ontmoeting voor, vond ik wel prima op zich. dus naar groningen (hij kwam uit rotterdamquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:20 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Lol.. waarom ben je met hem weggeweest dan
shyboy? ik trok maar met 6 andere op.. de rest van de klas waren 2 klassen die samen gevoegd werden met mijn klas. en ik heb alleen maar met mijn klas daar rond gehangen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:24 schreef Loontjah het volgende:
Ik was als enigste meisje in de klas.
ShyBoy
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:27 schreef Loontjah het volgende:
Nou ja, dan zal ik wel niet aantrekkelijk genoeg zijn geweest.![]()
![]()
Het lijkt me een ellendequote:Op woensdag 9 januari 2008 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah, als je het leuk vindt, vooral doen. ik vind het niet leuken jij duidelijk ook niet
heb overigens 2x iemand van FOK! ontmoet, 1x een jongen, was niet zo geslaagden 1x een meisje, en daar ben ik nu nog steeds bevriend mee
maar dat klikte dan ook supergoed met haar, ook op FOK! al
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die kans zit er wel in ja.
Down? Geen idee waar je het over hebt.
het moet ook niet te vaak gaan gebeurenquote:
Jij zit te zeuren over de betutteling van Nederland, je laat een jongen een teringeind voor je reizen en je gaat niet even met je benen wijd?quote:
Neequote:Op woensdag 9 januari 2008 14:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het moet ook niet te vaak gaan gebeuren
nee, wat een hoer ben ik hequote:Op woensdag 9 januari 2008 14:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jij zit te zeuren over de betutteling van Nederland, je laat een jongen een teringeind voor je reizen en je gaat niet even met je benen wijd?
als het tegenvalt, veranderd alles!quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee
Maarja... mensen die het tof vinden moeten lekker gaan. Kan me best voorstellen dat het gezellig is hoor
Ik begin me steeds meer af te vragen of ik nu gek ben of jij zo afgrijselijk asociaal. Het is toch niet te geloven zeg... mijn godquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:31 schreef Loontjah het volgende:
Dus jij praat niet met mensen BUITEN je projectgroep?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik begin me steeds meer af te vragen of ik nu gek ben of jij zo afgrijselijk asociaal. Het is toch niet te geloven zeg... mijn god
Der kan ook geen pretentie op humor gedaan worden, helaas!quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik begin me steeds meer af te vragen of ik nu gek ben of jij zo afgrijselijk asociaal. Het is toch niet te geloven zeg... mijn god
Ik reisde vrijwel altijd met dezelfde mensen in de bus, zonder het te merken bouw je dan een band op, of het valt op dat Meneer A op vakantie of ziek is, want hij zat de gehele week niet in de bus etc.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Voor iemand die altijd met mij reizigd heb ik best wel respect. Want die heeft dan ook een behoorlijk gebrek aan ritme!
Om te janken is hetquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Der kan ook geen pretentie op humor gedaan worden, helaas!
Ik zal er t.z.t. eens naar op zoek gaan. Ook al ben ik niet bepaald fan van BLS, ik ben altijd wel benieuwd naar nieuwe muziek.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]Down is een beetje Southern Rock / Doom Metal achtige muziek Als Black Label Society, maar dan ook wel weer wat anders. De frontman van Down is Pantera’s Philip Anselmo. Verder doen Pepper Keenan • Kirk Windstein • Rex Brown en Jimmy Bower ook mee.
Het mooiste album van hen vind ik Nola, dus als je van die muziek houdt!
So true, heb ik hier ook bij Philips. Altijd dezelfde mensen in de bus. Er is zelfs zo'n vrouwtje die reist ook nog mee in dezelfde trein. Waarschijnlijk komt ze dan ook uit Deurne, maar we zeggen nooit iets tegen elkaar. Is ook maar beter, want s'morgens ben ik niet altijd zo spraakzaam.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik reisde vrijwel altijd met dezelfde mensen in de bus, zonder het te merken bouw je dan een band op, of het valt op dat Meneer A op vakantie of ziek is, want hij zat de gehele week niet in de bus etc.
Op de terugweg zat je vaak weer met dezelfde mensen als de heenweg terug in de bus.
Zo ver wil ik niet gaan!quote:
In het begin ging de snelbus, van praktisch voor mijn deur tot Schiedam Centrum.. toen had ik vaak dezelfde buschauffeur en we waren ook vaak zijn laatste rit van de dag en het mooie was. Echt een hele aardige buschauffeur, die vaak nog wel een 2 minuutjes langer wachten op Schiedam Centrum, omdat ie wat bekend gezichten miste in zijn busquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:48 schreef Loontjah het volgende:
[..]
So true, heb ik hier ook bij Philips. Altijd dezelfde mensen in de bus. Er is zelfs zo'n vrouwtje die reist ook nog mee in dezelfde trein. Waarschijnlijk komt ze dan ook uit Deurne, maar we zeggen nooit iets tegen elkaar. Is ook maar beter, want s'morgens ben ik niet altijd zo spraakzaam.
lijjkt me niet meer dan normaal dat je niet bellend een bus ingaatquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:02 schreef Loontjah het volgende:
Laatst stapte achter mij een meisje in, die druk in gesprek was op normaal gespreksniveau. Of zij even het gesprek wou afsluiten, of anders buiten wou blijven staan. Weirdo !
Ja, aan de kassa vind ik het vooral ook ronduit achterlijk. Ik heb ook wel eens mensen gewoon andere klanten zien helpen omdat ze geen zin hadden om bellende klanten te helpen. Groot gelijk, als mensen niet eens het fatsoen hebben even aandacht te hebben voor personeel dat daar ook voor hun zit, pleur dan maar lekker op.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Het lijkt mij als buschauffeur (net als kassieëre) verschrikkelijk al die bellende mensen tegenwoordig. Er valt wel iets voor te zeggen.
quote:
Idee is leuk... ok, hij is leukquote:
Dat is het in mijn ogen ook. Net als wanneer de conducteur kalangs komt, dan kun je de oordoppen inhouden, muziek blijven luisteren je op de laptop focussen of wat dan ook. Ik stop er altijd even netjes mee terwijl ik mijn OV laat zien. Ja mijn doordoppen gaan ook even uit dan. Vind ik ook een stukje beleefdheid.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lijjkt me niet meer dan normaal dat je niet bellend een bus ingaatbeetje beleefdheid is dat in mijn ogen
alleen als je 100% zeker bentquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zou het arrogant overkomen als ik in mijn stageverslag alvast vermeld dat uit feedback van collega's blijkt dat ik een goede teamplayer ben enzo, terwijl ik ze de feedbackformulieren nog moet geven? Oftewel, de feedback heb ik nog niet, maar ik ga er maar vast van uit dat het positief is.
Ja, maar jij hebt al een baan aangeboden gekregen, dan moeten ze ook wel positief over jou zijnquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
alleen als je 100% zeker bentik zou het op dit moment wel durven wagen
Ik ben er wel vrij zeker van. Ik vraag ze morgen wel even om die dingen in te vullen, dan kunnen ze er maandag bij.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
alleen als je 100% zeker bentik zou het op dit moment wel durven wagen
Ik ook hoor. Ik wacht alleen nog op een uitdraai van mijn contract om te tekenen, maar het is vandaag wederom bevestigd door de mensen die er iets over te zeggen hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt al een baan aangeboden gekregen, dan moeten ze ook wel positief over jou zijn
Ik zet bij het instappen en met de conducteur [al ben ik laatste jaar niet met de trein geweest] ook altijd de koptelefoon even af hoor. Niet meer dan logisch en inderdaad wel zo netjesquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat is het in mijn ogen ook. Net als wanneer de conducteur kalangs komt, dan kun je de oordoppen inhouden, muziek blijven luisteren je op de laptop focussen of wat dan ook. Ik stop er altijd even netjes mee terwijl ik mijn OV laat zien. Ja mijn doordoppen gaan ook even uit dan. Vind ik ook een stukje beleefdheid.
Het lijkt me dat de komst van de mobiel en de walkman het beroep buschauffeur of conducteur behoorlijk veel triester maakt.
dat was niet erg serieus ben ik bangquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt al een baan aangeboden gekregen, dan moeten ze ook wel positief over jou zijn
Ok danquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik wacht alleen nog op een uitdraai van mijn contract om te tekenen, maar het is vandaag wederom bevestigd door de mensen die er iets over te zeggen hebben.
Wanneer kun je beginnen met werken engeltje. Ik moet er nog niet aan denken fulltime aan het werk. Als ze me hier een contract aan zouden bieden zou ik hem zeker voor dit moment weigeren!quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik wacht alleen nog op een uitdraai van mijn contract om te tekenen, maar het is vandaag wederom bevestigd door de mensen die er iets over te zeggen hebben.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat was niet erg serieus ben ik bangmaar dat ik het wel wil merken ze nog wel
Dank je.quote:
dat ze het roepen vind ik al super hoorquote:
Gekquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wanneer kun je beginnen met werken engeltje. Ik moet er nog niet aan denken fulltime aan het werk. Als ze me hier een contract aan zouden bieden zou ik hem zeker voor dit moment weigeren!
Ik begin gewoon direct na mijn stage. En niet fulltime hoor, ik ben nog lang niet klaar met studeren. Het is gewoon een bijbaan, maar dan op een wat hoger niveau dan de doorsnee bijbaan, iets beter betaald en wat nuttiger voor mijn c.v.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wanneer kun je beginnen met werken engeltje. Ik moet er nog niet aan denken fulltime aan het werk. Als ze me hier een contract aan zouden bieden zou ik hem zeker voor dit moment weigeren!
Ah ok danquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat ze het roepen vind ik al super hoorhebben ze bij de vorige stagiaire die hier was niet 1x gedaan
Plus de criminaliteit van tegenwoordig.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de komst van de mobiel en de walkman het beroep buschauffeur of conducteur behoorlijk veel triester maakt.
Ik wil eerst mijn studie afronden, daarna denk ik nog wat anders doen. Ik wil het liefst ook een andere richting en een ander bedrijf inderdaad, maar wat precies weet ik nog niet!quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gek
Wat wil je dan gaan doen? Verder leren? Of beroep in andere richting/bedrijf.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ah ok dan
Dan zijn ze dus toch wel positief
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
hebben net vergadering gehad, heb 2x dikke complimenten gehad voor 2 dingen waar ik aan gewerkt heb
Dat is altijd fijn.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
hebben net vergadering gehad, heb 2x dikke complimenten gehad voor 2 dingen waar ik aan gewerkt heb
Dat zijn de leuke dingen. Mijn stagebegeleider is ook wel tevreden over me tot nu toe volgens mij, heb met het opruimen van de kelder bijna 3 dozen vol met leuk spul en een grote ladekast [met van die platte brede laden voor kleine componenten/bouwplannen/jeweet enzo] gekregenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Verrekte ideaalquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:44 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Dean, zo kreeg ik vroeger ook nog wel eens wat praktisch !
Belg!quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Word en spellingcontrole...
9 van de 10 keer heb ik toch echt gelijk. En waarom dat ding continu zit te zeuren over vaag taalgebruik is me ook een raadsel, het zijn allemaal volstrekt normale zinnen. En mij een beetje beschuldigen van Belgisch taalgebruik, dat gaat helemaal te ver.
Maar toch is Office 2007 fijn. Met 3 klikken de hele opmaak in orde ongeveer. Dat heeft me wel eens meer tijd gekost (hoewel dat ook aan mij lag).
Ik snap Belgen de helft van de tijd niet eens.quote:
Precies, alles wat je krijgt is leukquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:57 schreef Loontjah het volgende:
Wow, Dean Lucky You.
Ik heb ooit hier een stalen mok gekregen, vond ik toen al geweldig.
Wát een dooddoener zeg.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:06 schreef Loontjah het volgende:
Meer hoef je ook niet te krijgen.
WANT
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
Het einde van de locaties in Gelderland is in zicht
Niet de 'echte' gebouwen he slimpie? Alleen hier wat in SQL staat. Ben nu bij de O.quote:
Johquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niet de 'echte' gebouwen he slimpie? Alleen hier wat in SQL staat. Ben nu bij de O.
Ja, vrijdag om 17.35 als ik naar huis gaquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:40 schreef Loontjah het volgende:
Ga je een bom leggen, Wendy ?
Je weet maar nooitquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:47 schreef Okiedokie86 het volgende:
Nog 13 minuten en dan naar huis met me nieuwe muziek cd
Juist ja....quote:
Ja, dan ben ik hier klaar. Dan dinsdag nog alleen ff verslag inleveren enzo.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:46 schreef Loontjah het volgende:
Ben je dan klaar met deze stage?
nog 25 minutenquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:05 schreef jackson het volgende:
Stelletje ambtenaren hier zeg... allemaal weer naar huis
Maar dan begin je ook niet heel erg vroeg denk ik, of wel ?quote:
9 uur. Vroeg zat.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar dan begin je ook niet heel erg vroeg denk ik, of wel ?
Dan is half 6 ook niet zo gek natuurlijkquote:
Ik ging om 13:10 al naar huis. Sinds donderdag ben ik elke dag al voor 14:30 naar huis gegaan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:05 schreef jackson het volgende:
Stelletje ambtenaren hier zeg... allemaal weer naar huis
Laatst tijdens de terugrit van een roadtrip naar een oude cd van de Spice Girls moeten luisteren... Waren af en toe best wel heftige teksten.. en dat dan wordt gezongen door meisjes van 8-9-10 jaarquote:
En ruim op tijd voor 314quote:
Goedenavond ReMquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
was ik weer mensen, gedag voor u allen
Oh, oké. De goedkoopste apple is zonder studentenkorting 1099 euro dus begin niet over een knappe laptop als je maar 750 te besteden hebt!quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:24 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb dadelijk 5 dikke maanden gewerkt denk ik.
Dus 750 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |