Check, ik was daar een van de eerste vanquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
HG Vloer 10 van die Bedrijfskundestudenten die na 2 uur alweer weg waren?
Scriptiebegeleider verkoopt beter,quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:21 schreef cul_non_kul het volgende:
Welke verkoopt het beste van de twee?
Wiens invloed is groter?
Wie kent wie?
(om je keuze te vergemakkelijken)
Dan heb ik je zien weggaan (zat rechts in de zaal te zwoegen) en je een heleboel narigheid gewenst - maar dat meende ik allemaal niet hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:53 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Check, ik was daar een van de eerste van
@Nynke:quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
on rice an increase in the price of rice
Ja, dat ga ik denk ik ook maar doen. Ik moest toch een motivatiebreif schrijven, daar kan ik het dan bij schrijven. Bedankt!quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:30 schreef cul_non_kul het volgende:
Ik weet niet of het overdone is, allebei de brieven, maar je kunt mss een begeleidend schrijven toevoegen, waar in je aangeeft dat je ook door ... wordt aanbevolen (ik weet niet of het gebruikelijk is) .
moet jij niet leren?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat...
of beginnen we dan teveel op paperazzi te lijken?![]()
ziek zijn is kutquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:12 schreef cul_non_kul het volgende:
The show must go on paparazzi Steer
SoL houdt je (jullie) wel geinformeerd
BTW, ze ligt ziek op bed![]()
Hij is al klaar! Een hele pagina bullshit over looking beyond the fences, going off the beaten tracks, gaining skills to use in professional life, shaping my own path to what I believe is just and shaping my personality...quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:35 schreef cul_non_kul het volgende:
@ SteerG'middag ... dramaqueen? Als de show maar goed is dan
@ Aknynke YW, succes met de motivatiebrief (volgens mij is dat geen probleem voor jou)
Ik ga zo mijn flaptopje maar eens inpakken en op weg naar Den Haag en als ik daar klaar ben, vind ik het gezegend en ga ik lekker naar huis
OMGquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hij is al klaar! Een hele pagina bullshit over looking beyond the fences, going off the beaten tracks, gaining skills to use in professional life, shaping my own path to what I believe is just and shaping my personality...
SoL en ook Golfer, beterschap!
Pas op dat hij je niet aansteekt Bluezz!quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:41 schreef Bluezz het volgende:
SOL beterschappies, golfer is naast je komen liggen
Waarom doneer je dan bloed?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga straks naar de bloedbank, daarna ben ik altijd lichtelijk gaar
Omdat ik de zeer populaire bloedgroep 0- heb, en omdat ik het gewoon een goed idee vind... Meer dan eens gezien dat het ècht levens redt.quote:
Ga je mee?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:30 schreef ColdFeet het volgende:
SoL in bed & golfer ook.... Beterschap, jongens!
Bluezz, da's ook niet leuk, brak & in je eentje naar het theater
Ik mag de hele avond werken. Zo tussendoor even sporten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:26 schreef AKnynke het volgende:
He bah D_H. klinkt saai!
Ik ben ondertussen met 3 dingen tegelijkertijd bezig, met als resultaat dat geen van die dingen gaat zoals het zou moeten gaan.
Ik moet vanavond werken, en daarna nog door naar een feestje...
Een avond met jou op stap lijkt me een goed plan... Maar niet vandaagquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ga je mee?
Zaterdag ook nog een HOOLS meet.. en morgen werken.
Bikkelen gaan we
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |