Je zei mevrouw tegen mijquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent een keilief mevrouwtje, wist je dat, SOL?
maargoed wat eet je erbij dan behalve rijst/aardappeltjes in de schil?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb wel eens gevulde aubergines gemaakt, was erg smakelijk (schoonbroer/zus zijn vega's) met champignons, uitjes, knof.
En voor jezelf eventueel met gehakt er nog door.
Bluezz klinkt goedquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:48 schreef ColdFeet het volgende:
Ik weet niet of je schoonmoeder van pittig houdt, maar ik maak zeer regelmatig vegetarische curry's
Oh BTW, ik zal binnenkort eens een fraai risottotopic aanmaken. Nu even geen tijd om leuke foto's erbij te zoeken...
jah echt!quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:57 schreef Bluezz het volgende:
http://www.llink.nl/McDonald-s-Kitchen.586.0.html
Leuk programma waar ze heerlijke gerechten maken, op de site kan je filmpjes zien en recepten staan er ook.
Een indische vega, wist niet dat ze bestonden
cantharel, bijnaquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:38 schreef AKnynke het volgende:
Offe, grote Cantarellen (spelling??) gegratineerd...
He gatverdamme, die moest ik ff googelen, maar bah! 16 seconden heb ik het nog niet eens volgehouden. bahbahbahquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
Heb mijn ex 2 girls 1 cup laten zien.... precies 16 seconden lang volgehouden.
whehe ik een sec of 5quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
He gatverdamme, die moest ik ff googelen, maar bah! 16 seconden heb ik het nog niet eens volgehouden. bahbahbah
stiekum wil je echt wel van haar afquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
Heb mijn ex 2 girls 1 cup laten zien.... precies 16 seconden lang volgehouden.
vind je niet dat hij het hogeropquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
stiekum wil je echt wel van haar af
Wat voor sjablonen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:33 schreef beunkster het volgende:
Iemand enig idee waar ik van die hele dunne sjablonen kan kopen voor in de oven?
nee heur, Steer krijgt de vrouw die hij verdient, lang of niet lang, zo lang de dame maar goed voor hem kan zorgen, want dat verdient hij (dame in kwestie moet natuurlijk ook wel voor haarzelf kunnen zorgen en Stereo voor haarquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
vind je niet dat hij het hogeropmoet zoeken?
Als ik bij je voeten begin, kan ik over 3 dagen je lippen zoenen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
vind je niet dat hij het hogeropmoet zoeken?
Ach, daar zit heel wat tussen!quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik bij je voeten begin, kan ik over 3 dagen je lippen zoenen.![]()
Het word steeds erger hier zegquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten
Handjes boven de lakens houden.
Nounounou Eucie toch, niet meteen mensen mede SC'ers specifiek *kuch* veroordelen he?quote:
Caught in de moment enzoquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nounounou Eucie toch, niet meteen mensen mede SC'ers specifiek *kuch* veroordelen he?
Het is nog altijd ' mannen' (meervoud
)
quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:18 schreef Euc- het volgende:
[..]
Caught in de moment enzo![]()
![]()
Mogguh trouwens
on rice an increase in the price of ricequote:Op donderdag 10 januari 2008 06:58 schreef AKnynke het volgende:
In the case that poor people spend 80% of their income on rice a rise in the price of rice will have greater consequences then in the case rice constitutes only 10 % of someone’s expenditures.
hoe maak ik dit nu mooier? an increase in the price of rice? het rijmt wel lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |