abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55898967
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:10 schreef cul_non_kul het volgende:

[..]

Heb er ook een zieke in de boeg ... SoL

Beterschap aan beiden
Maarrrrr heb wel 3 kilometer afwas weggewerkt, paar wassen gedraaid en weggevouwen en huiskamer weer netjes.... tussen de wc-bezoekjes door

Beterschap @ golfer
pi_55898984
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:17 schreef DarkElf het volgende:
Zoooo de buren willen wel op de poezzies passen als we op vakantie gaan dus das ook geregeld ..

Sicilië:
Lekker joh, wanneer gaan jullie?
Wij moeten nog iets bedenken als we naar Austr. gaan... of we brengen haar bij mijn zus of naar een pension in de duinen van Zandvoort
pi_55899062
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:16 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Lekker joh, wanneer gaan jullie?
Wij moeten nog iets bedenken als we naar Austr. gaan... of we brengen haar bij mijn zus of naar een pension in de duinen van Zandvoort
Mei.

Pension is ook nog een optie voor ons maar alleen als er onverhoopt iets tussenkomt bij de buren... Waar we niet vanuit gaan maar goed, je weet nooit.

Heb nog nooit de poezen in een pension gehad, geen idee of ze dat trekken... Die pers wel, die maakt niets uit, maar die ander is zo'n zenuwpeesje...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55899079
ik moet wachten tot de schoolvakanties
pi_55899097
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:49 schreef SeaOfLove het volgende:

Jazeker, tis mijn opa eej Wij hebben zelfs nog zo'n driekwart jaar bij hem gewoond toen we van brabant naar de randstad gingen
Ja, maar soms heb je geen band met grootouders of zo
Sterkte hier en op msn dus nu dubbel, moet werken
pi_55899126
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:20 schreef Den_Haag het volgende:
ik moet wachten tot de schoolvakanties
wij godzijdank niet

weg in mei, lekker rustig, thuis in de zomer; als iedereen naar frankrijk vlucht...

ideaal
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55899128
Beterschap, Bluezz, golfer & SoL!

Ik hoop trouwens over een maand of twee ook nog even naar Italië te gaan, DarkElf. Maar dat wordt dan een semi-vakantie, denk ik.
pi_55899146
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
Beterschap, Bluezz, golfer & SoL!

Ik hoop trouwens over een maand of twee ook nog even naar Italië te gaan, DarkElf. Maar dat wordt dan een semi-vakantie, denk ik.
waar naar toe?

Ben je er trouwens al eens geweest, Italie dus? Ik alleen een dag sicilie, meer niet...
Schijnt erg leuk te zijn heb ik regelmatig gehoord.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55899175
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, maar soms heb je geen band met grootouders of zo
Sterkte hier en op msn dus nu dubbel, moet werken
werkze

tnx CF
pi_55899190
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:19 schreef DarkElf het volgende:

Heb nog nooit de poezen in een pension gehad, geen idee of ze dat trekken... Die pers wel, die maakt niets uit, maar die ander is zo'n zenuwpeesje...
We zijn vorig jaar april of zo wezen kijken daar, het ging toen niet door omdat SCH bij ons in huis kwam, maar we willen het niemand aandoen om hier verplicht ruim 3 weken in huis te zitten.
Dat pension (asiel kennemerland, in feb zal de nieuwbouw klaarzijn trouwens) zag er echt heel leuk uit en de katten die er zaten zagen er relaxed uit. Leuke betrokken mensen ook, dus ik denk dat het eigenlijk een hele goeie optie is, ze kunnen dag en nacht naar buiten en overal lagen mandjes etc.. kan alleen maar beter worden in die nieuwbouw.

Maar als mijn zus zegt, ze mag bij mij, dan doen we dat liever Woont (dan) alleen in een flat, met alleen maar een vogeltje en is gek op dieren.
pi_55899199
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:23 schreef DarkElf het volgende:

[..]

waar naar toe?

Ben je er trouwens al eens geweest, Italie dus? Ik alleen een dag sicilie, meer niet...
Schijnt erg leuk te zijn heb ik regelmatig gehoord.
Italië wel (Rome, Florence, Pisa) maar Sicilië niet. Lijkt me wel heerlijk: gewoon een beetje wandelen, stadje bekijken, lekker eten...

Ik ga dan naar Pompeii, wrs eind maart, als het doorgaat.
pi_55899203
Wat ben ik -erig vandaag, ik steek jullie allemaal aan
pi_55899222
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:24 schreef SeaOfLove het volgende:

werkze

tnx CF
Nee, je beterschapswensen 'moeten werken' ik ben vrij
pi_55899240
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

We zijn vorig jaar april of zo wezen kijken daar, het ging toen niet door omdat SCH bij ons in huis kwam, maar we willen het niemand aandoen om hier verplicht ruim 3 weken in huis te zitten.
Dat pension (asiel kennemerland, in feb zal de nieuwbouw klaarzijn trouwens) zag er echt heel leuk uit en de katten die er zaten zagen er relaxed uit. Leuke betrokken mensen ook, dus ik denk dat het eigenlijk een hele goeie optie is, ze kunnen dag en nacht naar buiten en overal lagen mandjes etc.. kan alleen maar beter worden in die nieuwbouw.

Maar als mijn zus zegt, ze mag bij mij, dan doen we dat liever Woont (dan) alleen in een flat, met alleen maar een vogeltje en is gek op dieren.
Oh leuk, dan hebben ze een "speel"kameraadje

Vrienden van ons stopten hun katten ook in een pensio, dure trouwens ook. Rtificial heeft die beesten een keer opgehaald eruit maar mán wat zagen die er sneu uit. Wel verzorgd maar heel zielig en bang... Dat beel is een beetje blijven hangen bij ons...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55899254
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nee, je beterschapswensen 'moeten werken' ik ben vrij
pffft dat komt door al dat snot in mijn hoofd
pi_55899277
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Italië wel (Rome, Florence, Pisa) maar Sicilië niet. Lijkt me wel heerlijk: gewoon een beetje wandelen, stadje bekijken, lekker eten...

Ik ga dan naar Pompeii, wrs eind maart, als het doorgaat.
Ah Rome en bijvoorbeeld Florence waren ook een optie voor ons maar we vielen hiervoor...
Zeker omdat het een omgebouwde boerderij is, dus kleinschalig.... heerlijk!

Eind maart is een goeie tijd, ken mensen die er in de hoogzomer waren Die legden het áf!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55899349
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:27 schreef DarkElf het volgende:

Oh leuk, dan hebben ze een "speel"kameraadje

Vrienden van ons stopten hun katten ook in een pensio, dure trouwens ook. Rtificial heeft die beesten een keer opgehaald eruit maar mán wat zagen die er sneu uit. Wel verzorgd maar heel zielig en bang... Dat beel is een beetje blijven hangen bij ons...
Ja, dat hebben we (hier op fok) ook gehoord
Xena is op zich wel gek op andere katten als ze wel eens in de tuin komen, is heel nieuwsgierig en niet agressief naar die beesten toe. Maar ja hoe ze zich daar zal manifesteren is een tweede.
golfer brengt haar liever naar mijn zus geloof ik, hij heeft er nu al buikpijn van

We kunnen omdat we een maand vakantie nemen in sept/okt dit jaar verder niks opnemen tot die tijd.
Wel afzien, vooral in het voorjaar als veel mensen lekker op vak. gaan.
Maar goed, we wonen in een vakantiegebied en zijn altijd een doordeweekse dag samen vrij en de weekenden... doorbikkelen dus voor ons.
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:31:43 #68
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_55899350
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

je zus gek op dieren, de kat op het vogeltje
Alea jacta est
pi_55899440
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:28 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ah Rome en bijvoorbeeld Florence waren ook een optie voor ons maar we vielen hiervoor...
Zeker omdat het een omgebouwde boerderij is, dus kleinschalig.... heerlijk!

Eind maart is een goeie tijd, ken mensen die er in de hoogzomer waren Die legden het áf!
Het klinkt echt heerlijk, zeg Omgebouwde boerderij Elke dag lekker uit eten Stapels lekkere Italiaanse delicatessen mee naar huis

Speaking of which, jouw man werkt toch in Rotterdam? Probeer 'm eens zo gek te krijgen dat 'ie langs Little Italy gaat: o.m. heerlijke vleeswaren Echt wat voor jou
pi_55899727
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het klinkt echt heerlijk, zeg Omgebouwde boerderij Elke dag lekker uit eten Stapels lekkere Italiaanse delicatessen mee naar huis

Speaking of which, jouw man werkt toch in Rotterdam? Probeer 'm eens zo gek te krijgen dat 'ie langs Little Italy gaat: o.m. heerlijke vleeswaren Echt wat voor jou
Ja, zo zie ik het ook voor me en heb er helemaal zin in

Little italy, (even gegoogled) Jahaa das een goed idee zeg! Eens even in het oor van Rtificial fluisteren.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55900237
* justmattie heeft een nieuwe radio voor thuisgebruik
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_55900305
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Gewoon zelf koken in Italie. Kan super
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:25:52 #73
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55901853
Trouwens nog suggesties van goede restaurants in Amsterdam? We willen morgen na de RAI ff de stad in en daarna nog wat gaan eten, maar wat?

Sterrenzaak hoeft niet per se, komt de komende tijd nog wel genoeg, maar denk aan dingen als The Dylan, Halvemaan, Visaandeschelde, Rain, zoiets, maar dan compleet onbekend?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_55901914
Géééén idee eucie, ben niet bekend in A'dam.
Dan moet je golfert hebben, maar ja die ligt nog steeds ziek in bed
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:29:25 #75
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55901939
Trouwens een max van een 80 euro pp waren we van plan, misschien toch Yamazato, dat moet volgensmij net lukken.. Maar andere suggesties zijn welkom
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_55902009
Zooooooooooo wat was de risotto weer lekker zeg............ik heb weer veel te veel gegeten. (mijn buik doet echt pijn nu, haha).
Jullie ook allemaal met je risotto, jullie steken me aan.

Heel veel sterkte trouwens SOL, ik lees het net. Echt heel erg voor jullie.......
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_55902082
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:32 schreef Tezz het volgende:
Zooooooooooo wat was de risotto weer lekker zeg............ik heb weer veel te veel gegeten. (mijn buik doet echt pijn nu, haha).
Jullie ook allemaal met je risotto, jullie steken me aan.

Heel veel sterkte trouwens SOL, ik lees het net. Echt heel erg voor jullie.......
ik moet het ook echt eens zelf een keer maken. Is er al een risotto topic?

Tnx
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:35:36 #78
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_55902090
Mmm, risotto.

Vandaag nog een keer hetzelfde als gister, maar nu met een vriend...

eten dan he, voordat er weer vreemde dingen gedacht worden...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_55902109
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:35 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik moet het ook echt eens zelf een keer maken. Is er al een risotto topic?

Tnx
Weet ik niet of dat er is!! Ik heb het wel al ooit eerder gemaakt, maar dan zonder al te veel poespas en op de 'snelle' manier. Da's dan minder lekker. Nu heb ik het op de Bluezz-manier gedaan en het is echt superlekker!

Helaas vindt mijn dochter het NIET lekker en mijn man kan ik er ook niet blij mee maken, dus heel vaak zal ik het niet eten....

[ Bericht 0% gewijzigd door Tezz op 09-01-2008 17:55:26 ]
pi_55902170
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:36 schreef Tezz het volgende:

[..]

Weet ik niet of dat er is!! Ik heb het wel al ooit eerder gemaakt, maar dan zonder al te veel poespas en op de 'snelle' manier. Da's dan minder lekker. Nu heb ik het op de Bluezz-manier gedaan en het is echt superlekker!

Helaas vind mijn dochter het NIET lekker en mijn man kan ik er ook niet blij mee maken, dus heel vaak zal ik het niet eten....
bij CF had ik de spinazie, pompoen en bieten-variant gegeten, allemaal even lekker
pi_55902196
Tezz, jammer he dat er altijd dingen zijn die de rest niet lekker vind... zo heb ik ook nog een paar dingen die ik erg weinig eet, gelukkig offert golfer zich wel met liefde op
Oh en wat lullig dat nou niemand je wilde helpen op het werk, echt KUT is dat, het zijn altijd dezelfden met dat soort dingen.
pi_55902258
Ja maak eens een risotto topic! Goed idee, kan ik daar inspiratie uithalen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55902370
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:43 schreef DarkElf het volgende:
Ja maak eens een risotto topic! Goed idee, kan ik daar inspiratie uithalen
mag CF doen, zij heeft iig zeer verschillende recepten
pi_55902603
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Tezz, jammer he dat er altijd dingen zijn die de rest niet lekker vind... zo heb ik ook nog een paar dingen die ik erg weinig eet, gelukkig offert golfer zich wel met liefde op
Oh en wat lullig dat nou niemand je wilde helpen op het werk, echt KUT is dat, het zijn altijd dezelfden met dat soort dingen.
Ach, ik klaag eigenlijk niet. Zowel mijn man als mijn dochter zijn alles-eters, dus ze zijn snel tevreden. En als er dan een of twee dingen zijn die ze niet zo lekker vinden, nou ja, daar kan ik mee leven (wel kut dat dan net iets is wat ik dus wel lekker vind, maar ja..........). Ik kook ook wel eens iets wat ik zelf niet zo lekker vind, dus ze offeren zich maar gewoon op hoor.

En ach, er waren vanmorgen op het werk ook twee mannen van het schoonmaakbedrijf, en aangezien ik altijd koffie voor die jongens zet en altijd koekjes of chocolaadjes bij de koffie heb, stonden de heren beiden voor me klaar om spullen te sjouwen en zware kisten glaswerk in de vrachtwagen te zetten. Zo zie je maar weer: koffie zetten voor werklui werkt altijd!!!
pi_55902641
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:48 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

mag CF doen, zij heeft iig zeer verschillende recepten
Lijkt me prima, ik wacht rustig af
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:14:14 #86
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_55904504
Pannenkoeken op vanavond op verzoek van

Verder prima tentamen gehad
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_55905419
Heb net bedacht dat ik vrijdag maar eens uit Gordon' s Fastfood ga koken: kip met een ragout van aubergine, courgette en tomaat..

en voor toe een appel/bessen/port crumble... Jaja ik ga het eens proberen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55906609
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:14 schreef KrnKje het volgende:

pi_55906660
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:46 schreef DarkElf het volgende:
Heb net bedacht dat ik vrijdag maar eens uit Gordon' s Fastfood ga koken: kip met een ragout van aubergine, courgette en tomaat..

en voor toe een appel/bessen/port crumble... Jaja ik ga het eens proberen
Een ragout van aubergine, courgette en tomaat lijkt me erg lekker als vegetarisch bijgerecht, zou je receptje willen posten?
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:43:12 #90
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_55908792
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:14 schreef KrnKje het volgende:
Pannenkoeken op vanavond op verzoek van

HG Vloer 10 van die Bedrijfskundestudenten die na 2 uur alweer weg waren?
Confidence through competence
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:52:15 #91
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_55909069
Ik heb zo'n zin in iets zoets, en ik heb niets zoetigs in huis!

Goed ook maar, maar oeh, een stukje donkere toblerone...mmmm
pi_55909791
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:30 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Een ragout van aubergine, courgette en tomaat lijkt me erg lekker als vegetarisch bijgerecht, zou je receptje willen posten?
Ik zal morgen eens een blik in het boek werpen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55909867
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:15 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik zal morgen eens een blik in het boek werpen
tnx, heb mijn 'schoonmoeder' te eten gevraagd maar zij is vegetarisch en ik heb nog nooit vegetarisch gekookt echt ik met mijn grote mond
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:19:36 #94
55709 Stereotomy
pi_55909929
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:17 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

tnx, heb mijn 'schoonmoeder' te eten gevraagd maar zij is vegetarisch en ik heb nog nooit vegetarisch gekookt echt ik met mijn grote mond
pi_55909968
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:17 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Vegetarisch koken kan best lekker zijn moet je anders eens googlen, is echt zat lekkers te vinden hier bijvoorbeeld

Die ragout is meer een begeleidend prutje voor de kip dus geen idee of dat iets is maar ik tik het morgen even over
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55910066
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:20 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Vegetarisch koken kan best lekker zijn moet je anders eens googlen, is echt zat lekkers te vinden hier bijvoorbeeld

Die ragout is meer een begeleidend prutje voor de kip dus geen idee of dat iets is maar ik tik het morgen even over
Ik vind het leuker om te koken en experimenten via CUL, zeker met de persoonlijke ervaringen erbij Heb zelf gelukkig ook een hoop fantasie om er nog dingen bij te bedenken, of zoiets kleins als een bijgerechtje brengt me weer op nieuwe ideeën
pi_55910087
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:28:58 #98
55709 Stereotomy
pi_55910243
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:24 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Jij bent een keilief mevrouwtje, wist je dat, SOL?
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:32:29 #99
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_55910369
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Met oud en nieuw gingen we eerst gourmetten/racletten. Hoewel de duutsers dat toch al vreemd doen was dat nog niet het gekste. Terwijl wij Frankfurt aan het verkennen waren (mooi, veel wolkenkrabbers enzo) gingen de mannen het eten wel even voorbereiden.. Een van de beste heren was alleen op het idee gekomen dat de bleekselderij eerst wel gekookt moest worden. Bah bah bah, wat was dat smerig, half lauwe bleekselderij erbij!

Zoweiso, de duutse manier van gourmetten is om alles eerst te blancheren, vervolgens dingen samen in een pannetje te gooien en er dan kaas over heen doen, als de kaas gesmolten is is het klaar. Dus zelfs de kip was eerst gebakken, die hoefde alleen maar warmgemaakt te worden...Raar volkje die Duutsers!
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:35:19 #100
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55910476
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:32 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Met oud en nieuw gingen we eerst gourmetten/racletten. Hoewel de duutsers dat toch al vreemd doen was dat nog niet het gekste. Terwijl wij Frankfurt aan het verkennen waren (mooi, veel wolkenkrabbers enzo) gingen de mannen het eten wel even voorbereiden.. Een van de beste heren was alleen op het idee gekomen dat de bleekselderij eerst wel gekookt moest worden. Bah bah bah, wat was dat smerig, half lauwe bleekselderij erbij!

Zoweiso, de duutse manier van gourmetten is om alles eerst te blancheren, vervolgens dingen samen in een pannetje te gooien en er dan kaas over heen doen, als de kaas gesmolten is is het klaar. Dus zelfs de kip was eerst gebakken, die hoefde alleen maar warmgemaakt te worden...Raar volkje die Duutsers!
Wel handig, hoef je niet zo lang te wachten!
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')