Maarrrrr heb wel 3 kilometer afwas weggewerkt, paar wassen gedraaid en weggevouwen en huiskamer weer netjes.... tussen de wc-bezoekjes doorquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:10 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Heb er ook een zieke in de boeg ... SoL
Beterschap aan beiden![]()
Lekker joh, wanneer gaan jullie?quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:17 schreef DarkElf het volgende:
Zoooo de buren willen wel op de poezzies passen als we op vakantie gaan dus das ook geregeld ..
Sicilië:![]()
![]()
Mei.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker joh, wanneer gaan jullie?
Wij moeten nog iets bedenken als we naar Austr. gaan... of we brengen haar bij mijn zus of naar een pension in de duinen van Zandvoort
Ja, maar soms heb je geen band met grootouders of zoquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:49 schreef SeaOfLove het volgende:
Jazeker, tis mijn opa eejWij hebben zelfs nog zo'n driekwart jaar bij hem gewoond toen we van brabant naar de randstad gingen
![]()
wij godzijdank nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:20 schreef Den_Haag het volgende:
ik moet wachten tot de schoolvakanties
waar naar toe?quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
Beterschap, Bluezz, golfer & SoL!
Ik hoop trouwens over een maand of twee ook nog even naar Italië te gaan, DarkElf. Maar dat wordt dan een semi-vakantie, denk ik.
werkzequote:Op woensdag 9 januari 2008 15:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, maar soms heb je geen band met grootouders of zo
Sterkte hier en op msn dus nudubbel, moet werken
We zijn vorig jaar april of zo wezen kijken daar, het ging toen niet door omdat SCH bij ons in huis kwam, maar we willen het niemand aandoen om hier verplicht ruim 3 weken in huis te zitten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:19 schreef DarkElf het volgende:
Heb nog nooit de poezen in een pension gehad, geen idee of ze dat trekken... Die pers wel, die maakt niets uit, maar die ander is zo'n zenuwpeesje...
Italië wel (Rome, Florence, Pisa) maar Sicilië niet. Lijkt me wel heerlijk: gewoon een beetje wandelen, stadje bekijken, lekker eten...quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
waar naar toe?
Ben je er trouwens al eens geweest, Italie dus? Ik alleen een dag sicilie, meer niet...
Schijnt erg leuk te zijn heb ik regelmatig gehoord.
Oh leuk, dan hebben ze een "speel"kameraadjequote:Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We zijn vorig jaar april of zo wezen kijken daar, het ging toen niet door omdat SCH bij ons in huis kwam, maar we willen het niemand aandoen om hier verplicht ruim 3 weken in huis te zitten.
Dat pension (asiel kennemerland, in feb zal de nieuwbouw klaarzijn trouwens) zag er echt heel leuk uit en de katten die er zaten zagen er relaxed uit. Leuke betrokken mensen ook, dus ik denk dat het eigenlijk een hele goeie optie is, ze kunnen dag en nacht naar buiten en overal lagen mandjes etc.. kan alleen maar beter worden in die nieuwbouw.
Maar als mijn zus zegt, ze mag bij mij, dan doen we dat lieverWoont (dan) alleen in een flat, met alleen maar een vogeltje
en is gek op dieren.
pffft dat komt door al dat snot in mijn hoofdquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, je beterschapswensen 'moeten werken' ik ben vrij
Ah Rome en bijvoorbeeld Florence waren ook een optie voor ons maar we vielen hiervoor...quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Italië wel (Rome, Florence, Pisa) maar Sicilië niet. Lijkt me wel heerlijk: gewoon een beetje wandelen, stadje bekijken, lekker eten...
Ik ga dan naar Pompeii, wrs eind maart, als het doorgaat.
Ja, dat hebben we (hier op fok) ook gehoordquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:27 schreef DarkElf het volgende:
Oh leuk, dan hebben ze een "speel"kameraadje
Vrienden van ons stopten hun katten ook in een pensio, dure trouwens ook. Rtificial heeft die beesten een keer opgehaald eruit maar mán wat zagen die er sneu uit. Wel verzorgd maar heel zielig en bang... Dat beel is een beetje blijven hangen bij ons...
je zus gek op dieren, de kat op het vogeltjequote:Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We zijn vorig jaar april of zo wezen kijken daar, het ging toen niet door omdat SCH bij ons in huis kwam, maar we willen het niemand aandoen om hier verplicht ruim 3 weken in huis te zitten.
Dat pension (asiel kennemerland, in feb zal de nieuwbouw klaarzijn trouwens) zag er echt heel leuk uit en de katten die er zaten zagen er relaxed uit. Leuke betrokken mensen ook, dus ik denk dat het eigenlijk een hele goeie optie is, ze kunnen dag en nacht naar buiten en overal lagen mandjes etc.. kan alleen maar beter worden in die nieuwbouw.
Maar als mijn zus zegt, ze mag bij mij, dan doen we dat lieverWoont (dan) alleen in een flat, met alleen maar een vogeltje
en is gek op dieren.
Het klinkt echt heerlijk, zegquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ah Rome en bijvoorbeeld Florence waren ook een optie voor ons maar we vielen hiervoor...![]()
Zeker omdat het een omgebouwde boerderij is, dus kleinschalig.... heerlijk!
Eind maart is een goeie tijd, ken mensen die er in de hoogzomer warenDie legden het áf!
Ja, zo zie ik het ook voor me en heb er helemaal zin inquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het klinkt echt heerlijk, zegOmgebouwde boerderij
Elke dag lekker uit eten
Stapels lekkere Italiaanse delicatessen mee naar huis
Speaking of which, jouw man werkt toch in Rotterdam? Probeer 'm eens zo gek te krijgen dat 'ie langs Little Italy gaat: o.m. heerlijke vleeswarenEcht wat voor jou
Gewoon zelf koken in Italie. Kan superquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het klinkt echt heerlijk, zegOmgebouwde boerderij
Elke dag lekker uit eten
Stapels lekkere Italiaanse delicatessen mee naar huis
ik moet het ook echt eens zelf een keer maken. Is er al een risotto topic?quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:32 schreef Tezz het volgende:
Zooooooooooo wat was de risotto weer lekker zeg............ik heb weer veel te veel gegeten. (mijn buik doet echt pijn nu, haha).
Jullie ook allemaal met je risotto, jullie steken me aan.
Heel veel sterkte trouwens SOL, ik lees het net. Echt heel erg voor jullie.......![]()
![]()
Weet ik niet of dat er is!! Ik heb het wel al ooit eerder gemaakt, maar dan zonder al te veel poespas en op de 'snelle' manier. Da's dan minder lekker. Nu heb ik het op de Bluezz-manier gedaan en het is echt superlekker!quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik moet het ook echt eens zelf een keer maken. Is er al een risotto topic?
Tnx
bij CF had ik de spinazie, pompoen en bieten-variant gegeten, allemaal even lekkerquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Weet ik niet of dat er is!! Ik heb het wel al ooit eerder gemaakt, maar dan zonder al te veel poespas en op de 'snelle' manier. Da's dan minder lekker. Nu heb ik het op de Bluezz-manier gedaan en het is echt superlekker!
Helaas vind mijn dochter het NIET lekker en mijn man kan ik er ook niet blij mee maken, dus heel vaak zal ik het niet eten....
mag CF doen, zij heeft iig zeer verschillende receptenquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:43 schreef DarkElf het volgende:
Ja maak eens een risotto topic! Goed idee, kan ik daar inspiratie uithalen
Ach, ik klaag eigenlijk niet. Zowel mijn man als mijn dochter zijn alles-eters, dus ze zijn snel tevreden. En als er dan een of twee dingen zijn die ze niet zo lekker vinden, nou ja, daar kan ik mee leven (wel kut dat dan net iets is wat ik dus wel lekker vind, maar ja..........). Ik kook ook wel eens iets wat ik zelf niet zo lekker vind, dus ze offeren zich maar gewoon op hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Tezz, jammer he dat er altijd dingen zijn die de rest niet lekker vind... zo heb ik ook nog een paar dingen die ik erg weinig eet, gelukkig offert golfer zich wel met liefde op
Oh en wat lullig dat nou niemand je wilde helpen op het werk, echt KUT is dat, het zijn altijd dezelfden met dat soort dingen.
Lijkt me prima, ik wacht rustig afquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mag CF doen, zij heeft iig zeer verschillende recepten
Een ragout van aubergine, courgette en tomaat lijkt me erg lekker als vegetarisch bijgerecht, zou je receptje willen posten?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:46 schreef DarkElf het volgende:
Heb net bedacht dat ik vrijdag maar eens uit Gordon' s Fastfood ga koken: kip met een ragout van aubergine, courgette en tomaat..
en voor toe een appel/bessen/port crumble... Jaja ik ga het eens proberen
HG Vloer 10 van die Bedrijfskundestudenten die na 2 uur alweer weg waren?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:14 schreef KrnKje het volgende:
Pannenkoeken op vanavond op verzoek van
Verder prima tentamen gehad
Ik zal morgen eens een blik in het boek werpenquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Een ragout van aubergine, courgette en tomaat lijkt me erg lekker als vegetarisch bijgerecht, zou je receptje willen posten?
tnx, heb mijn 'schoonmoeder' te eten gevraagd maar zij is vegetarisch en ik heb nog nooit vegetarisch gekookt echtquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens een blik in het boek werpen
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tnx, heb mijn 'schoonmoeder' te eten gevraagd maar zij is vegetarisch en ik heb nog nooit vegetarisch gekookt echtik met mijn grote mond
Vegetarisch koken kan best lekker zijnquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tnx, heb mijn 'schoonmoeder' te eten gevraagd maar zij is vegetarisch en ik heb nog nooit vegetarisch gekookt echtik met mijn grote mond
Ik vind het leuker om te koken en experimenten via CUL, zeker met de persoonlijke ervaringen erbijquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Vegetarisch koken kan best lekker zijnmoet je anders eens googlen, is echt zat lekkers te vinden
hier bijvoorbeeld
Die ragout is meer een begeleidend prutje voor de kip dus geen idee of dat iets is maar ik tik het morgen even over
Met oud en nieuw gingen we eerst gourmetten/racletten. Hoewel de duutsers dat toch al vreemd doen was dat nog niet het gekste. Terwijl wij Frankfurt aan het verkennen waren (mooi, veel wolkenkrabbers enzo) gingen de mannen het eten wel even voorbereiden..quote:
Wel handig, hoef je niet zo lang te wachten!quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Met oud en nieuw gingen we eerst gourmetten/racletten. Hoewel de duutsers dat toch al vreemd doen was dat nog niet het gekste. Terwijl wij Frankfurt aan het verkennen waren (mooi, veel wolkenkrabbers enzo) gingen de mannen het eten wel even voorbereiden..Een van de beste heren was alleen op het idee gekomen dat de bleekselderij eerst wel gekookt moest worden. Bah bah bah, wat was dat smerig, half lauwe bleekselderij erbij!
Zoweiso, de duutse manier van gourmetten is om alles eerst te blancheren, vervolgens dingen samen in een pannetje te gooien en er dan kaas over heen doen, als de kaas gesmolten is is het klaar. Dus zelfs de kip was eerst gebakken, die hoefde alleen maar warmgemaakt te worden...Raar volkje die Duutsers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |