abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55898967
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:10 schreef cul_non_kul het volgende:

[..]

Heb er ook een zieke in de boeg ... SoL

Beterschap aan beiden
Maarrrrr heb wel 3 kilometer afwas weggewerkt, paar wassen gedraaid en weggevouwen en huiskamer weer netjes.... tussen de wc-bezoekjes door

Beterschap @ golfer
pi_55898984
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:17 schreef DarkElf het volgende:
Zoooo de buren willen wel op de poezzies passen als we op vakantie gaan dus das ook geregeld ..

Sicilië:
Lekker joh, wanneer gaan jullie?
Wij moeten nog iets bedenken als we naar Austr. gaan... of we brengen haar bij mijn zus of naar een pension in de duinen van Zandvoort
pi_55899062
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:16 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Lekker joh, wanneer gaan jullie?
Wij moeten nog iets bedenken als we naar Austr. gaan... of we brengen haar bij mijn zus of naar een pension in de duinen van Zandvoort
Mei.

Pension is ook nog een optie voor ons maar alleen als er onverhoopt iets tussenkomt bij de buren... Waar we niet vanuit gaan maar goed, je weet nooit.

Heb nog nooit de poezen in een pension gehad, geen idee of ze dat trekken... Die pers wel, die maakt niets uit, maar die ander is zo'n zenuwpeesje...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55899079
ik moet wachten tot de schoolvakanties
pi_55899097
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:49 schreef SeaOfLove het volgende:

Jazeker, tis mijn opa eej Wij hebben zelfs nog zo'n driekwart jaar bij hem gewoond toen we van brabant naar de randstad gingen
Ja, maar soms heb je geen band met grootouders of zo
Sterkte hier en op msn dus nu dubbel, moet werken
pi_55899126
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:20 schreef Den_Haag het volgende:
ik moet wachten tot de schoolvakanties
wij godzijdank niet

weg in mei, lekker rustig, thuis in de zomer; als iedereen naar frankrijk vlucht...

ideaal
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55899128
Beterschap, Bluezz, golfer & SoL!

Ik hoop trouwens over een maand of twee ook nog even naar Italië te gaan, DarkElf. Maar dat wordt dan een semi-vakantie, denk ik.
pi_55899146
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
Beterschap, Bluezz, golfer & SoL!

Ik hoop trouwens over een maand of twee ook nog even naar Italië te gaan, DarkElf. Maar dat wordt dan een semi-vakantie, denk ik.
waar naar toe?

Ben je er trouwens al eens geweest, Italie dus? Ik alleen een dag sicilie, meer niet...
Schijnt erg leuk te zijn heb ik regelmatig gehoord.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55899175
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, maar soms heb je geen band met grootouders of zo
Sterkte hier en op msn dus nu dubbel, moet werken
werkze

tnx CF
pi_55899190
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:19 schreef DarkElf het volgende:

Heb nog nooit de poezen in een pension gehad, geen idee of ze dat trekken... Die pers wel, die maakt niets uit, maar die ander is zo'n zenuwpeesje...
We zijn vorig jaar april of zo wezen kijken daar, het ging toen niet door omdat SCH bij ons in huis kwam, maar we willen het niemand aandoen om hier verplicht ruim 3 weken in huis te zitten.
Dat pension (asiel kennemerland, in feb zal de nieuwbouw klaarzijn trouwens) zag er echt heel leuk uit en de katten die er zaten zagen er relaxed uit. Leuke betrokken mensen ook, dus ik denk dat het eigenlijk een hele goeie optie is, ze kunnen dag en nacht naar buiten en overal lagen mandjes etc.. kan alleen maar beter worden in die nieuwbouw.

Maar als mijn zus zegt, ze mag bij mij, dan doen we dat liever Woont (dan) alleen in een flat, met alleen maar een vogeltje en is gek op dieren.
pi_55899199
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:23 schreef DarkElf het volgende:

[..]

waar naar toe?

Ben je er trouwens al eens geweest, Italie dus? Ik alleen een dag sicilie, meer niet...
Schijnt erg leuk te zijn heb ik regelmatig gehoord.
Italië wel (Rome, Florence, Pisa) maar Sicilië niet. Lijkt me wel heerlijk: gewoon een beetje wandelen, stadje bekijken, lekker eten...

Ik ga dan naar Pompeii, wrs eind maart, als het doorgaat.
pi_55899203
Wat ben ik -erig vandaag, ik steek jullie allemaal aan
pi_55899222
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:24 schreef SeaOfLove het volgende:

werkze

tnx CF
Nee, je beterschapswensen 'moeten werken' ik ben vrij
pi_55899240
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

We zijn vorig jaar april of zo wezen kijken daar, het ging toen niet door omdat SCH bij ons in huis kwam, maar we willen het niemand aandoen om hier verplicht ruim 3 weken in huis te zitten.
Dat pension (asiel kennemerland, in feb zal de nieuwbouw klaarzijn trouwens) zag er echt heel leuk uit en de katten die er zaten zagen er relaxed uit. Leuke betrokken mensen ook, dus ik denk dat het eigenlijk een hele goeie optie is, ze kunnen dag en nacht naar buiten en overal lagen mandjes etc.. kan alleen maar beter worden in die nieuwbouw.

Maar als mijn zus zegt, ze mag bij mij, dan doen we dat liever Woont (dan) alleen in een flat, met alleen maar een vogeltje en is gek op dieren.
Oh leuk, dan hebben ze een "speel"kameraadje

Vrienden van ons stopten hun katten ook in een pensio, dure trouwens ook. Rtificial heeft die beesten een keer opgehaald eruit maar mán wat zagen die er sneu uit. Wel verzorgd maar heel zielig en bang... Dat beel is een beetje blijven hangen bij ons...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55899254
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nee, je beterschapswensen 'moeten werken' ik ben vrij
pffft dat komt door al dat snot in mijn hoofd
pi_55899277
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Italië wel (Rome, Florence, Pisa) maar Sicilië niet. Lijkt me wel heerlijk: gewoon een beetje wandelen, stadje bekijken, lekker eten...

Ik ga dan naar Pompeii, wrs eind maart, als het doorgaat.
Ah Rome en bijvoorbeeld Florence waren ook een optie voor ons maar we vielen hiervoor...
Zeker omdat het een omgebouwde boerderij is, dus kleinschalig.... heerlijk!

Eind maart is een goeie tijd, ken mensen die er in de hoogzomer waren Die legden het áf!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55899349
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:27 schreef DarkElf het volgende:

Oh leuk, dan hebben ze een "speel"kameraadje

Vrienden van ons stopten hun katten ook in een pensio, dure trouwens ook. Rtificial heeft die beesten een keer opgehaald eruit maar mán wat zagen die er sneu uit. Wel verzorgd maar heel zielig en bang... Dat beel is een beetje blijven hangen bij ons...
Ja, dat hebben we (hier op fok) ook gehoord
Xena is op zich wel gek op andere katten als ze wel eens in de tuin komen, is heel nieuwsgierig en niet agressief naar die beesten toe. Maar ja hoe ze zich daar zal manifesteren is een tweede.
golfer brengt haar liever naar mijn zus geloof ik, hij heeft er nu al buikpijn van

We kunnen omdat we een maand vakantie nemen in sept/okt dit jaar verder niks opnemen tot die tijd.
Wel afzien, vooral in het voorjaar als veel mensen lekker op vak. gaan.
Maar goed, we wonen in een vakantiegebied en zijn altijd een doordeweekse dag samen vrij en de weekenden... doorbikkelen dus voor ons.
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:31:43 #68
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_55899350
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

je zus gek op dieren, de kat op het vogeltje
Alea jacta est
pi_55899440
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:28 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ah Rome en bijvoorbeeld Florence waren ook een optie voor ons maar we vielen hiervoor...
Zeker omdat het een omgebouwde boerderij is, dus kleinschalig.... heerlijk!

Eind maart is een goeie tijd, ken mensen die er in de hoogzomer waren Die legden het áf!
Het klinkt echt heerlijk, zeg Omgebouwde boerderij Elke dag lekker uit eten Stapels lekkere Italiaanse delicatessen mee naar huis

Speaking of which, jouw man werkt toch in Rotterdam? Probeer 'm eens zo gek te krijgen dat 'ie langs Little Italy gaat: o.m. heerlijke vleeswaren Echt wat voor jou
pi_55899727
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het klinkt echt heerlijk, zeg Omgebouwde boerderij Elke dag lekker uit eten Stapels lekkere Italiaanse delicatessen mee naar huis

Speaking of which, jouw man werkt toch in Rotterdam? Probeer 'm eens zo gek te krijgen dat 'ie langs Little Italy gaat: o.m. heerlijke vleeswaren Echt wat voor jou
Ja, zo zie ik het ook voor me en heb er helemaal zin in

Little italy, (even gegoogled) Jahaa das een goed idee zeg! Eens even in het oor van Rtificial fluisteren.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55900237
* justmattie heeft een nieuwe radio voor thuisgebruik
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_55900305
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Gewoon zelf koken in Italie. Kan super
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:25:52 #73
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55901853
Trouwens nog suggesties van goede restaurants in Amsterdam? We willen morgen na de RAI ff de stad in en daarna nog wat gaan eten, maar wat?

Sterrenzaak hoeft niet per se, komt de komende tijd nog wel genoeg, maar denk aan dingen als The Dylan, Halvemaan, Visaandeschelde, Rain, zoiets, maar dan compleet onbekend?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_55901914
Géééén idee eucie, ben niet bekend in A'dam.
Dan moet je golfert hebben, maar ja die ligt nog steeds ziek in bed
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:29:25 #75
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55901939
Trouwens een max van een 80 euro pp waren we van plan, misschien toch Yamazato, dat moet volgensmij net lukken.. Maar andere suggesties zijn welkom
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')