abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:07:25 #81
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_55898768
Grappig zoekresultaat op Dennis Gentenaar:

Dennis Gentenaar, 104 cm snoek
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_55898895
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:07 schreef BoNi het volgende:
Grappig zoekresultaat op Dennis Gentenaar:
[ afbeelding ]
Dennis Gentenaar, 104 cm snoek
Die neemt het vissen wel heel letterlijk
Woo-loo-loo!
  Redactie Games woensdag 9 januari 2008 @ 15:46:48 #83
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_55899709
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:13 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Die neemt het vissen wel heel letterlijk
Hij haalt ze tenminste niet uit het net
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_55899710
Hij mag Van Geel wel eens meenemen om te laten zien hoe je iets aan de haak moet slaan
AFC AJAX
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:48:38 #85
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55899751
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:46 schreef BonJovi het volgende:
Hij mag Van Geel wel eens meenemen om te laten zien hoe je iets aan de haak moet slaan
+1 scherp
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_55899770
quote:
Ajax rekent op vertrek Maduro

Ajax' technisch directeur Martin van Geel gaat ervan uit dat Hedwiges Maduro (22) de club over een half jaar verlaat, zo meldt Voetbal International. Het contract van de middenvelder loopt komende zomer af. Maduro kreeg van Ajax eind vorig jaar een deadline mee om bij te tekenen, maar op 15 december liet hij weten nog geen besluit te kunnen nemen.

"Daarop heb ik onze aanbieding ingetrokken", aldus Van Geel in het weekblad. "Ik heb Hedwiges gezegd: 'Misschien dat we elkaar de komende maanden nog vinden.' Maar we moeten onze selectie voor volgend seizoen vorm gaan geven en daar kunnen we niet te lang mee wachten. Stel dat wij in januari een vervanger kunnen aantrekken en Hedwiges zegt in februari dat hij tóch wil blijven. Dan heb ik een speler te veel."

Maduro, die afgelopen maandag van het veld werd gestuurd tijdens de oefenwedstrijd tegen VfB Stuttgart (0-1), dreigt na de komst van Kenneth Perez en de rentree van Edgar Davids zijn basisplaats kwijt te raken. "Als ik niet meer aan spelen toekom, wordt mijn beslissing gemakkelijker", zegt hij in VI.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_55899790
Van Geel moet overigens ook oppassen niet zelf met een toneelhaak te verdwijnen.
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:52:02 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55899831
WAN-BE-FUCKING-LEID!!!

Hoor de lul! "Dan heb ik een speler teveel" we kunnen godskolere nu al niet eens een fatsoenlijk basis elftal opstellen door blessures en schorsingen!

Ik was nog mild, maar dit geeft aan dat die vent er echt helemaal niets van snapt. Optieven v Geel, en snel .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_55899868
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:52 schreef HeatWave het volgende:
WAN-BE-FUCKING-LEID!!!

Hoor de lul! "Dan heb ik een speler teveel" we kunnen godskolere nu al niet eens een fatsoenlijk basis elftal opstellen door blessures en schorsingen!

Ik was nog mild, maar dit geeft aan dat die vent er echt helemaal niets van snapt. Optieven v Geel, en snel .
Ik zit ook al raar naar dit bericht te kijken. "Dan hebben we een speler te veel" Beter te veel, dan te weinig met het oog op onze befaamde medische staf.
pi_55899901
410 naar zuid is heel vet.
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:55:48 #91
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55899912
En nog iets: er komt niemand meer volgens v Geel, maar hij trekt wel het bod in omdat er nog iemand kan komen in Januari?

Waar is die josti mee bezig? Echt, ik weet dat 1 bericht niet de waarheid is, maar ik ben er nu wel ff helemaal klaar mee hoor. Die gast is echt bezig Ajax naar het rechterrijtje te verwijzen zo...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_55899932
quote:
Maar we moeten onze selectie voor volgend seizoen vorm gaan geven en daar kunnen we niet te lang mee wachten.
NEE SCHIET DAN OOK OP KLOOTMONGOOL.

Allejezus.
pi_55900010
''Dan hebben we een speler te veel''
pi_55900042
Wat een josti, die van Geel.
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:01:49 #95
53851 BoNi
pi_55900057
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:55 schreef HeatWave het volgende:
En nog iets: er komt niemand meer volgens v Geel, maar hij trekt wel het bod in omdat er nog iemand kan komen in Januari?

Waar is die josti mee bezig? Echt, ik weet dat 1 bericht niet de waarheid is, maar ik ben er nu wel ff helemaal klaar mee hoor. Die gast is echt bezig Ajax naar het rechterrijtje te verwijzen zo...
Van Geel heeft aangegeven dat er iig niemand voor het weekend bij komt, daarna zijn er nog ruim twee weken om versterkingen te halen (wat niet wil zeggen dat dat ook echt gaat gebeuren).....
Schitterend!
pi_55900121
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:00 schreef Radegast het volgende:
''Dan hebben we een speler te veel''
Dat ie dat in de mond durft te nemen. Vieze huichelaar.

Zal blij zijn als Hiddink volgend seizoen aan het roer staat.
pi_55900246
Van Geel
pi_55900272
Hilarisch idd.

En het begon allemaal nog zo goed met Van Geel ....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_55900298
Enige wat je Maduro kan verwijten is dat hij de club erg lang laat wachten. Maar als Ajax hem graag wil houden zou ik hem een nieuwe verbeterde aanbieding doen.
pi_55900314
Alves toch naar az wss, dat word bibberen zondag als ie meedoet.
pi_55900358
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:55 schreef Nashje het volgende:
410 naar zuid is heel vet.
Zorgen dat ik mee kan verhuizen, desnoods naar 426 of daar in de buurt. Komt dan wel een permanente afscheidingswand zodat die stewards niet meer nodig zijn, maar de omloop blijft wel
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_55900370
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:13 schreef Jasza het volgende:
Alves scoort nooit tegen Ajax.
pi_55900384
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:04 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat ie dat in de mond durft te nemen. Vieze huichelaar.

Zal blij zijn als Hiddink volgend seizoen aan het roer staat.
En toch ben ik ook niet blij met wat Maduro allemaal doet. Zeuren dat weglopen zo makkelijk is enzo en dat nu zelf op het punt staan om.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_55900385
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:15 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Zorgen dat ik mee kan verhuizen, desnoods naar 426 of daar in de buurt. Komt dan wel een permanente afscheidingswand zodat die stewards niet meer nodig zijn, maar de omloop blijft wel
Waar zit je nu dan?
pi_55900392
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:17 schreef Jasza het volgende:

[..]

Waar zit je nu dan?
Op m'n SCC staat 411.
pi_55900402
quote:
Bron?
pi_55900424
quote:
Voetbalprimeur?

De berichten in de categorie Boulevard zijn vaak gebaseerd op geruchten of bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn. Toch meent VoetbalPrimeur dat dit nieuws dusdanig interessant is, dat we het onze bezoekers niet willen onthouden. Neem deze nieuwtjes echter wel met een korreltje zout.
pi_55900426
Zo rouwig kan ik er ook niet om zijn, Maduro is een aardige speler in vorm maar hij is geen meerwaarde zoals Perez, Gabri of Davids.
pi_55900445
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:55 schreef HeatWave het volgende:

Als Maduro niet wil verlengen, wat kan je dan nog doen

Alhoewel dat ''een speler teveel'' nergens op slaat nee
pi_55900465
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:17 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Op m'n SCC staat 411.
Word een lastig verhaal denk ik eerlijk gezegd, ben blij dat ik mag blijven want anders had ik ook weer alles moeten omgooien naar 427 ofzo, maar die vakken zitten al vrij vol met seizoenkaarthouders en je krijgt ook dat veel van 424 toch op Zuid willen blijven en dan vast voorrang krijgen op 427 enzo.

Dus denk dat het lastig is
pi_55900474
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:17 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

En toch ben ik ook niet blij met wat Maduro allemaal doet. Zeuren dat weglopen zo makkelijk is enzo en dat nu zelf op het punt staan om.
Oh tuurlijk. Zou het heel dom vinden van hem als hij weg gaat. Maar Van Geel lult veel te veel. Beloofd een hoop maar er komt niks. En nu deze uitspraken. Dan begrijp je er toch niks van?
pi_55900496
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:21 schreef Jasza het volgende:

[..]

Word een lastig verhaal denk ik eerlijk gezegd, ben blij dat ik mag blijven want anders had ik ook weer alles moeten omgooien naar 427 ofzo, maar die vakken zitten al vrij vol met seizoenkaarthouders en je krijgt ook dat veel van 424 toch op Zuid willen blijven en dan vast voorrang krijgen op 427 enzo.

Dus denk dat het lastig is
We zien het allemaal wel, komt vast wel goed. In ieder geval de boel in de gaten houden.

En heel misschien kan ik een SCC van een vriend van me overnemen. Moet maar ff kijken.
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:22:50 #113
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55900503
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Bron?
Jornal dos Sports
Vind echt tof dat Alves naar AZ gaat
pi_55900545
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:21 schreef Nashje het volgende:

[..]

Oh tuurlijk. Zou het heel dom vinden van hem als hij weg gaat. Maar Van Geel lult veel te veel. Beloofd een hoop maar er komt niks. En nu deze uitspraken. Dan begrijp je er toch niks van?
Klopt, wat Van Geel roept kan ik ook altijd niet helemaal volgen.

Maar ja, Maduro. Of het nu zo'n wereldvoetballer is weet ik niet. Maar als hij echt op de bank wil zitten in Engeland of Spanje of waar dan ook of bij een club uit het rechterrijtje wil gaan spelen, dan moet hij dat vooral doen.
pi_55900549
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:02 schreef patrickt37 het volgende:
We zitten te wachten op een grote naam die v. Geel uit de hoge hoed gaat toveren. Gaan ze een speler van Kozakken Boys testen.
Toch een zeer verrassend bericht. Heb Shmuel gisteren nog in actie gezien. Het is een aardige back, voetballend is hij zeker wel in orde voor het hoofdklasseniveau, defensief heb ik er altijd twijfels bij. Vind het meer een linkshalf, maar goed, de meest recente Ajax-linksbacks waren ook vooral spelers die een linie verder vooruit goed uit de voeten konden. Ik denk echter niet dat hij goed genoeg is voor Ajax of Jong Ajax. Dat zou me echt verbazen. Bij een club in de JL zou het een leuke speler kunnen zijn, maar zo zijn er meer in de hoofdklasse. Hij steekt zeker niet boven de rest bij KB uit.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55900567
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:22 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

We zien het allemaal wel, komt vast wel goed. In ieder geval de boel in de gaten houden.

En heel misschien kan ik een SCC van een vriend van me overnemen. Moet maar ff kijken.
Maargoed Noord gaat een dooie boel worden volgend jaar
pi_55900628
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:25 schreef Jasza het volgende:

[..]

Maargoed Noord gaat een dooie boel worden volgend jaar
Ja, waarom denk je dat ik weg wil? Dacht dat ik nog op de wachtlijst voor 410 stond, maar dat blijkt niet meer zo te zijn. Net maar weer een mailtje de deur uit gedaan dus.

En desnoods koop ik een SCC voor 429 zolang die omloop blijft.
pi_55900689
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:29 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ja, waarom denk je dat ik weg wil? Dacht dat ik nog op de wachtlijst voor 410 stond, maar dat blijkt niet meer zo te zijn. Net maar weer een mailtje de deur uit gedaan dus.

En desnoods koop ik een SCC voor 429 zolang die omloop blijft.
Hehe, omloop blijft sowieso wel, kan je moeilijk afscheiding maken met roltrap etc he

Ja alleen denk ik dat zowat iedereen van Noord nu wel naar Zuid wil, en dat gaat mooi niet door
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:32:38 #119
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55900707
6 jaar geleden hadden we spelers teveel
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:33:54 #120
53851 BoNi
pi_55900737
Prima hoor, geen enkel probleem dat 410 verhuist, dan kan ik lekker voetbal kijken...!
Carnaval hoort immers ook thuis in het Zuiden
Schitterend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')