Wie is Ayden?quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:35 schreef Sjowhan het volgende:
Graag![]()
Hier hebben ze een rode machine staan
OMG....quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dit topic Ik maakt je hele week goed.
Ik zweer! 1
En nu ben je er toch!quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik kon er niet uitkomen net zeg
Ciao! Have fun! :'Dquote:
Wehhehe.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
OMG....
Wat ben ik blij dat ik 9 maanden voor zijn geboorte een dag ziek thuis was, anders had ik zijn vader kunnen zijn
quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het "we denken aan Tan topic" deel 2
Tis sund hè?quote:
Idd.quote:
Verschrikkelijk, maar wat heeft ze het allemaal mooi opgeschreven. Heb er tranen in mijn ogen van.quote:
Ik begon goed door om 7 uur op te staan. Eventjes een keer omdraaien en het was half 12quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:36 schreef Houniet het volgende:
ik moet nog zoveel doen aan school, heb alleen echt geen zin
Jottem!quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:33 schreef buzzer het volgende:
Ik zit weer eens gezellig in de andere vestiging..
Mijn hemel wat ben ik blij dat dat tijdelijk is...
daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:39 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Ik begon goed door om 7 uur op te staan. Eventjes een keer omdraaien en het was half 12![]()
Tevens een goedemorgen aan iedereen
Succes!quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:06 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo naar poli chirurgie. De koek is op.
Succesquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:06 schreef Pheno het volgende:
Good luck!quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:06 schreef Pheno het volgende:
Zo erg?quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:33 schreef buzzer het volgende:
Ik zit weer eens gezellig in de andere vestiging..
Mijn hemel wat ben ik blij dat dat tijdelijk is...
Viel mij ook al op! Volgens mij was dat vanochtend nog niet zo!quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:30 schreef OA het volgende:
Sinds wanneer staat het postnummer binnen een topic achter de tijd dat de post is geplaatst?
Nee, ik dacht dat ik vanochtend alleen een " # " had gezien!quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Viel mij ook al op! Volgens mij was dat vanochtend nog niet zo!
Wel grappig, die counter is tegenstrijdig. Die index counter, die telt de OP niet mee, en die counter in de topics zelf, wel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:56 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat ik vanochtend alleen een " # " had gezien!
Had ik idd ook gezien in een gesloten topic...quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wel grappig, die counter is tegenstrijdig. Die index counter, die telt de OP niet mee, en die counter in de topics zelf, wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |